![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18701 |
Banneling
|
![]() Jij leest ook niet echt he?
begrijp me goed hoor, is je goed recht, maar je laat het overduidelijk zien. steede dezelfde one liner he? ![]() strookt erg met wat ik zei over je creativiteit ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 juni 2008 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18702 | |
Banneling
|
![]() Eigenlijk ben ik een pedofiele verkrachter
![]() Citaat:
man o man, die gekken worden steeds doorzichtiger en goedkoper! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 juni 2008 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18703 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat jij niet echt leest.
Jouw inhoudsloze oneliners kunnen niet verbergen dat je aan de lopende band gebakken lucht verkoopt. Ik herhaal het graag: In plaats van op mensen te schieten, hoe zit het eigenlijk met bewijzen voor jouw straffe beweringen? Ik wacht (onder meer) nog altijd op bewijzen dat "ze mobieltjes op afstand kunnen doen ontploffen". Eens je deze straffe bewering bewezen hebt, kan je misschien aantonen dat Jung een illuminati was en les gaf aan illuminati kinderen. En dan kan je uitleggen hoe men "heeel eenvoudige in de 'astrale wereld' kan kijken". EDIT: oh ja, Pindar, het is niet omdat jij doet alsof ik op jouw negeerlijst sta dat mijn vragen ineens irrelevant zouden zijn. Dat jij je zever niet kan onderbouwen ziet elke aandachtige lezer van deze (en andere) threads.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2008 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Je doet geen straffe uitspraken 2. Je doet straffe uitspraken en onderbouwt ze. Creativiteit is niet echt nodig in dit topic. Onderbouw is evenwel van primordiaal belang. Het wordt misschien tijd dat je dit snapt. Steeds hetzelfde berichtje over het niet lezen van je posts getuigt trouwens ook niet van extreme creativiteit. Ik zwijg dan nog over het feit dat het zelfs op niks slaat. We lezen je berichten wel en het enige wat daarin opvalt is het overdonderende gebrek aan redevoering en bewijskracht. Begrijp me goed, het is je goed recht om je keer op keer volstrekt belachelijk te maken, maar je schiet er wel niet echt mee op. Laatst gewijzigd door fox : 2 juni 2008 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en er is nog altijd de negeerknop, tenzij je wel heeeeel lui bent ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18708 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Anyway: Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18709 | |
Banneling
|
![]() ik weet dat er een GW hysteria thread is, maar ik vind het toch hier passen:
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is dat je nooit verder geraakt dan straffe beweringen. We krijgen geen bewijzen, geen aanwijzingen, geen argumenten, geen coherente visie, geen antwoorden op tegenwerpingen, absoluut niks! Wel veel inhoudsloze copy/pastes, ad-hominen "argumenten", valse citaten, beledigingen en zo, maar daar zijn we vet mee. Dus, beste Pindar, heb je bewijzen, aanwijzingen, argumenten, een coherente visie, antwoorden op onze vragen? Ik begin stillaan te denken van niet. Bewijs eens dat ik me vergis!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2008 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18712 | |
Banneling
|
![]() Zo mooi en zo waar!!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me een leuk boek:
Uit de inleiding: Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 juni 2008 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18714 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar hou jij je in godsnaam mee bezig.. Je kan net zo goed op een K3 forum "klein joeng!" gaan roepen. Laatst gewijzigd door Akufen : 3 juni 2008 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18715 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18716 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verhelderend antwoord!
Citaat:
Ik roep niet "klein joeng!", ik vraag netjes aan believers hun straffe beweringen eens hard te maken. Dat schijnt echter niet te lukken. Deze zoveelste poging mij persoonlijk te viseren zal zoals al haar voorgangers averechts werken, mijn allerbeste Akufen. Dat het je stoort dat ik op het belegen karakter van de samenzweringstheorieën wijs begrijp ik wel. Leer er mee leven dat dit forum kritische mensen toelaat, en probeer eens op de argumenten in te gaan. Dit lijkt me meer iets voor het K3 forum. "Ik weet iets maar ik zeg het lekker niet, nanananere ..." Pindar, denk je nu echt dat kritische mensen zich door zo'n doorzichtig gewauwel laten vangen? Citaat:
![]() En "vuurmug", wat een niveau zeg! Overigens, beste Pindar, negeerlijst of niet, mijn vragen staan er (evenals die van vele anderen). Jouw antwoorden helaas niet. Zo kan iedereen zien wat voor gebakken lucht jij hier verkoopt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 juni 2008 om 07:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah het kan ook nog anders, maar wij mogen niet weten hoe of zo? Is dit een goed bewaard geheim waar enkel een select groepje weet van heeft? Een Nieuwe wereldorde als het ware waar jij deel van uitmaakt? P.S.: Hoe werkt astrale projectie precies? Zoals jullie er hier over bezig zijn, lijkt het alsof het iets alledaags is. Het kan dan ook niet al te moeilijk zijn om mensen het "licht" te laten zien. Of ga je het alweer gewoon houden op straffe uitspraken zonder onderbouw? Laatst gewijzigd door fox : 3 juni 2008 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18718 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Pindar is lid van de Nwo, een prominent lid zelfs! Zijn opdracht binnen de organisatie is de wereld kennis te laten maken met de nwo, op zo'n manier dat het totaal ongeloofwaardig overkomt. Hierdoor gaat elke kritische, intelligente mens de nwo als een uit-de-hand-gelopen grap aanzien, waardoor zij hun snode plannen gewoon kunnen verderzetten en uitvoeren! Jaja, Pindar, ontmaskerd!!
![]() |
![]() |
#18719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, maakt niet uit, is dezelfde shit die ze al jaren spuugt, en ik moet eigenlijk wel altijd lachen als ze het over ad hominem aanvallen heeft. Zij is daar aanvoerdster in ![]() En haar serieus nemen is uiteraard echt dom Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom geef je nooit links naar mijn "ad hominem aanvallen"? ![]() Ik vrees om dezelfde reden dat je nooit antwoordt op de vragen die over jouw straffe beweringen gesteld worden. Een leugen, ook gevolgd door ![]() Nu, je doet anders veel moeite om iemand "die je niet serieus neemt" persoonlijk te discrediteren. Alléén, het is vergeefse moeite, beste Pindar. Alle rethorische trukjes, alle leugens, alle persoonlijke aanvallen, alle "vuurvlug" en "vuurmug" onnozelheden, alle "onderzoek het zelf" dooddoeners, alle vervalsingen, alle eindeloze copy/pastes, kunnen niet verhullen dat je gebakken lucht verkoopt. Tenzij, tenzij je alsnog met antwoorden komt. Allez, ik probeer het opnieuw, zo kan je tenminste zien hoe men op een discussieforum inhoudelijke vragen stelt, en kan je eens degelijke antwoorden geven. Ik wacht (onder meer) nog altijd op bewijzen dat "ze mobieltjes op afstand kunnen doen ontploffen". Eens je deze straffe bewering bewezen hebt, kan je misschien aantonen dat Jung een illuminati was en les gaf aan illuminati kinderen. En dan kan je uitleggen hoe men "heeel eenvoudige in de 'astrale wereld' kan kijken".
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 juni 2008 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |