![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18721 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echter ik kan mij herinneren dat ik al direct in mijn hoofde bepaalde theorien vormde, die achteraf vrij goed bleken te kloppen. Eigenlijk is er niks aan het officiële verhaal waar geen bevredigende verklaring voor bestaat. Er zijn een hoop dingen aan het alternatief dat jij oppert waar jij echter geen antwoord op hebt. Ik herhaal het nog eens: Het is aan de voorstanders van de alternatieve theorie om aan te tonen dat hun theorie de feiten beter verklaart dan de theorie die ze bestrijden. Dat er in de officiële theorie dingen zijn die je niet kan of wil begrijpen wil nog niet zeggen dat ze niet klopt.
![]() |
![]() |
#18722 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18723 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moest het officiele verhaal toegeven dat ze die Boeing toch neergehaald hebben, maakt het nikske meer uit hé. Dom dommer domsttttttt.... verder gaat niet.... Wat de bedoeling van Rumsfeld was toen hij dat zei "Shot Down the Plane... Pensylva..." weten we niet, kan evnzo desinfo zijn. Mij eender. Citaat:
Citaat:
![]() Feit is wel, dat het Pentagon ttz safety zone-Washington elk vijandig vliegtuig -automatisch zelf- kan neerhalen. Een bedreigend vliegtuig (of eenderwelk vliegend target dat niet geidentificeerd is) dat die zone binnendringt zonder friendly IFF-code is eigenlijk een vijand (Foe). Citaat:
Citaat:
Vergelijk het met 4 spookrijders tegelijkertijd op bepaalde drukke autosnelwegen 1,5 uur lang, men (´overheid´) weet op bepaald tijdstip? exact waar ze rijden, hoe snel en de richting, maar ze hoeven helemaal niet direct onderschept te worden, het normaal verkeer zal zijn plan moeten trekken... We sturen wel enkele politiewagens naar enkele andere snelwegen in de averechtse richting wie weet komen daar ook nog spookrijders (die Russische Marokkanen ![]() ... ziet ge wel het liep gelukkig goed af, er waren toch geen botsingen... de superverkeersleiders hebben toch niet alle verkeer voor die 4 spookrijders omgeleid... ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 december 2011 om 19:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18724 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
(* = verticaal geklasseerd)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 december 2011 om 19:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze live gezien, en ik was helemaal niet alleen, het was namelijk tijdens de rust in een voetbalkantine, waar er zeker een dertigtal mensen naar de TV stonden te gapen bij die moeilijk vattende beelden of die beelden van een andere planeet kwamen, er was 5-10 minuten doodstilte; wat me verwonderde dat niemand in gesprek of maar reageerde op die beelden mij incluis. Ook toen de getuigen van die beelden zich bij de mensen die buitengebleven waren werd er niets verteld over wat ze op TV gezien hadden, een zekere inwendige spanning en sfeer was er wel te merken bij vele die het gezien hadden op TV, de voetbalmatch was precies niet meer interessant, de sfeer sloeg om bij die mensen. Echt rare wat benauwde ervaring was me dat. Het drong pas later tot me door wat daar allemaal gebeurde.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 december 2011 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18727 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Amerikaanse FBI-directeur Robert Mueller geeft een aantal maanden na 9-11 toe dat onderzoek heeft uitgewezen dat er tijdens de 9-11 aanslagen gebruik is gemaakt van paspoortdiefstallen ... Vraag n°1: Waarom worden op CNN, NBC, ... sites, op alle officiële sites trouwens nog jarenlang de 21 namen én foto's van de verkeerde mensen getoond? Indien ik Arabier ben en 9-11 voorbereid, waarom zou ik gebruik maken van paspoortdiefstallen? Ik zal deze zelf beantwoorden: om sporen uit te wissen en het één en ander te verdoezelen Vraag n°2: Waarom steel ik dan 21 Arabische paspoorten? Waarom geen 21 Braziliaanse of Zuid-Afrikaanse? Vraag n°3: Het zou eerder wat sporen uitwissen, neen?
![]() |
![]() |
#18728 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18730 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of je leidt hun vliegtuig om langs een geheime luchtmachtbasis en knal ze allemaal af, dat is ook een optie natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18731 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Interessante lectuur: http://www.jod911.com/There_Are_No_M...e_Pentagon.pdf Nog een interessant feit: op 11 september 2002, op de eerste verjaardag van de aanslagen, plaatste het leger mobiele luchtafweersystemen in Washington. Waarom was dat nodig, als volgens jouw heel Washington al door een automatisch systeem beschermd wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18732 |
|
![]() Close ... Close ... hoe en waar schiet je ze af? wanneer ze op de grond staan of wanneer ze in de lucht hangen?
![]() |
#18733 | |||
|
![]() Dat wenste ik mij inderdaad. Helaas zit ik niet op zee.
Citaat:
Het probleem met de alternatieve verklaringen die jij naar voren schuit is juist dat die vol met onduidelijkheden zitten, vol met vragen waar geen goed antwoord op te bedenken valt. Ik herhaal het nog eens: Je bewijst theorie A niet door op onduidelijkheden in theorie B te wijzen. Je bewisjt theorie A door positief aan te tonen hoe theorie A alle bekende feiten beter verklaart dan theorie B. Jouw alternatieve theorie verklaart de feiten niet beter. Integendeel. Citaat:
Citaat:
Want Mueller heeft nooit verklaart dat onderzoek heeft uitgewezen dat gestolen paspoorten gebruikt zijn. Hij heeft wel verklaart dat de mogelijkheid onderzocht is. Hij verklaart juist met stelligheid dat de 19 namen en fotos de juiste zijn. Dus Daarmee is jouw vraag waarom die 19 namen en fotos getoond worden toch afdoende beantwoord? Waarom doe je dan alsof die vraag niet afdoende beantwoord is? Waarom beschouw je feiten als "waar" puur omdat ze je vooraf gemaakte conclusies bevestigen? Toch wel een interessante vraag, lijkt me...
![]() |
![]() |
#18734 | |
|
![]() Citaat:
Oei, nog EN DAN NOG DEZE ... pure onzin ... but I like ![]()
![]() |
![]() |
#18735 |
Minister
|
![]() Ik geloof u dan ook wat dat betreft. U moet goed in het slaap zijn dan samen met velen die zelfde ervaren/geloven.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#18736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u moet goed in slaap gevallen zijn om te denken dat de bedenkers van de complot theoriën geen dubbele agenda hebben.
![]() |
#18737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
amaai we zitten al goed in de vele tienduizenden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het misschien kunnen dat er meerdere arabieren met dezelfde naam rondlopen?
![]() |
#18739 | |
|
![]() Citaat:
Allez? En hetzelfde gezicht dan ook?
![]() |
![]() |
#18740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee dat niet, zoalls ook bleek toen men betreffende personen ging natrekken.