![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koewachter, waar blijft uw bron? U bent nochtans online geweest intussen. U kent deze regel toch?
http://forum.politics.be/announcement.php?f=20&a=10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18742 |
Burgemeester
|
![]() je vergeet het lidwoord 'een'.
![]()
![]() |
#18743 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18744 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze foto's lijken mij het overduidelijke bewijs te leveren dat "het ijsboerke" 1 van de prominente spelers is binnen de Illuminati! Good job C2C! Laatst gewijzigd door fox : 3 juni 2008 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18745 |
Parlementslid
|
![]() Nog wat over de gsms :
http://www.hln.be/hln/nl/958/Multime...-via-gsm.dhtml Er staat hier wel niet op dat je gsm moet aanstaan. kan het nu ook als hij niet aanstaat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18746 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
af & toe zal je interferentie hebben op je boxen van je computer. Als uwe GSM AF staat is er geen interferentie... Dat lijkt me wel bewijs genoeg dat het niet werkt als hij AF staat, me dunkt.
![]() |
![]() |
#18747 | |
Banneling
|
![]() i think it's coming!!!!
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 juni 2008 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
man o man Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18750 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Veel success in uw pogingen ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18751 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel wel wel ...
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...etekort-.dhtml
![]() |
![]() |
![]() |
#18752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
duidelijker kan toch niet???? wake up! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18753 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan wel duidelijker, hoor.
Hoe? Geef eens wat bewijzen voor jouw vele straffe beweringen. Ik zal de lijst niet herhalen, je kent ze inmiddels wel. Tipje: dat de generieke term "nieuwe wereldorde" te pas en te onpas gebezigd wordt bewijst absoluut niks. Inderdaad, en post nu die bewijzen!
![]() |
#18755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom dan wel? Care to explain? Omdat "nieuwe wereld orde" er in voorkomt? U beseft het misschien niet maar in de reële wereld betekent nieuwe wereldorde niet meteen samenzwering. Het artikel stelt dat er wel eens een shift zou kunnen zijn in de machtsverhoudingen door de oliecrisis. Iets wat dus compleet ingaat tegen uw concept van NWO. Maar bon, fantaseer gerust verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18757 |
Gouverneur
|
![]() Astrale projectie is dus "Dissociatie" zoals dat in de psychologie noemt...
...en wat kan je daar allemaal mee bereiken volgens jullie?
![]() |
#18758 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien aan de context herinneren waarin Pindar het onlangs over een "heeel eenvoudige manier om in de 'astrale wereld' te kijken" had:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 10:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18759 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Astrale_projectie http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatie_(psychologie) Laatst gewijzigd door Akufen : 4 juni 2008 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toen wist ik nog helemaal niks van de nwo etc en dacht dat ik goed werk deed. Anyway, ik kreeg ooit een klant die 's avonds 'reptielen' rond zag lopen, en er werd door mijn supervisor meteen een hoge psychiater ingeschakeld om de juiste medicatie te geven, want die was toch wel heel erg ver heen. Ik meen nu dus dat het heel anders zit. en nee, Sodomis, het is geen 'dissociatie'. maar wat jij doet is duidelijk 'ontkenning' , voordat je de zaak hebt onderzocht, mind you. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 juni 2008 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |