![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prove me wrong!
![]() |
![]() |
#18762 |
Minister
|
![]() Alleen voor degene die geen "vooroordelen" hebben en "open-minded durven" zijn kan dit een eye-opener worden wat betreft een nieuw wereldbeeld.
De brug tussen wetenschap en God Peter Russell De brug tussen wetenschap en god is het verhaal van de studie van Peter Russell van het bewustzijn. Door zijn studie van natuurkunde, psychologie en filosofie toont hij ons een wereldbeeld waarin het bewustzijn even essentieel is als ruimte, tijd en materie. Hij laat zien dat alles voor dit wereldbeeld al aanwezig is. Wij moeten dit alleen in onszelf ontdekken en dat nieuwe beeld van de werkelijkheid onderzoeken. Het resultaat is een universum waarin wetenschap en geest niet langer in conflict zijn. 'Het verslag van een moedige reiziger die zich heeft gewaagd waar wetenschappers niet verondersteld worden te gaan. Hij verkreeg inzicht en zet zich in om dit te delen. 'Ik voorspel dat dit boek een grote verspreiding zal krijgen. Voor velen van ons is het de vervulling van een droom waarvan wij niet wisten dat wij die hadden.' — Michael Ray, Ph.D. Prof. of Creativity and Innovation, Stanford Business School Peter Russell behaalde titels in theoretische fysica, psychologie en computerwetenschappen op de universiteit van Cambridge. Hij was een pionier in het introduceren van programma’s voor persoonlijke ontwikkeling bij het bedrijfsleven en hij werd een prominent spreker op vele internationale conferenties. Hij is de auteur van tien boeken, waaronder de bestsellers The Global Brain, Waking Up In Time en The Consciousness Revolution. http://www.synthese.ws/index.php?p=boek&n=412 http://www.youtube.com/watch?v=2pfKu...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=Ukm-I...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=HnqHk9QisMQ&NR=1 Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 4 juni 2008 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18763 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Liga van democratieën
De Hoop Scheffer keerde zich dinsdag ook tegen ideeën voor een nieuwe wereldwijde organisatie van ruim honderd democratieën, zoals die in Washington de ronde doen. Met name de Republikeinse presidentskandidaat John McCain zou voorstander zijn van zo'n 'liga van democratieën'. De Hoop Scheffer stelde dat geen ander bondgenootschap over dezelfde institutionele middelen beschikt als de NAVO, 'ook niet over tien jaar'." Bron: www.standaard.be Dus, de republikeinse presidentskandidaat wilt een nieuw internationaal gezelschap oprichten en daar reageert de NAVO-top tegen. Is dit dan een "openbare" twist tussen 2 NWO-groeperingen?? Als dit het geval is, hoe komt het dan dat een Amerikaans presidentskandidaat ingaat tegen de NAVO waarvan de VS toch het belangrijkste lid is en dat, zo heb ik hier toch al gelezen, een onderdeel vormt van de NWO-strategie. Bovendien zou ik nog even willen terugkomen op iets wat Pind'ar al een hele tijd geleden geantwoord heeft op mijn vraag hoe de NWO dan juist in mekaar zit, afgaande op verschillende groeperingen en machtsgroepen. Zijn antwoord was toen, en hij citeerde daarvoor als ik me niet vergis: "bekijk het als maffia-families die een bank willen overvallen maar het niet eens geraken over de manier waarop". Ik vond dit toen al bevreemdend. Als men het niet eens geraakt over de manier waarop een plan aangepakt moet worden, is het dan niet zo dat het plan meestal niet uitgevoerd wordt? Het lijkt me erg vreemd dat ze elk apart de bank gaan overvallen, elk met hun eigen plan. Dat is bijna gedetermineerd om uit te lopen op een fiasco. Als dit dan het geval zou zijn voor de NWO zoals wij die zouden beleven, is dat dan in wezen geen goed nieuws want gedoemd te mislukken?
![]() |
![]() |
#18764 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zou idd hun 'downfall' kunnen zijn, laten we het hopen. Maar het hoeft niet. Wel zitten ze elkaar dwars via de media Zo worden er dingen van 9/11 vrijgegeven die helemaal niet vrijgegeven mogen worden. Vooral de 'windsors' zijn lekker bezig ![]() Dus het is zeer zeker een zwakke plek ja. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18765 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lidmaatschap bij de vrijmetselarij wat wel eens meer voorkomt bij bekende persoon wil niet automatisch zeggen dat men NWO insider is.
![]() |
![]() |
![]() |
#18766 | |
|
![]() Citaat:
We kunnen alleen maar concluderen uit deze reacties dat het wel iets losmaakt bij hun. Voorwaar een goed teken. Zij zijn als diegenen die tot het laatste bittere eind zouden volhouden dat de aarde niet rond is.
![]() |
![]() |
![]() |
#18767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik en anderen blijven aan de believers vragen hun straffe beweringen hard te maken. Daar komt zelden of nooit een reactie op, behalve beledigingen en idiote dooddoeners. Citaat:
![]() Neen, beste exodus. We kunnen uit jullie onmacht ook maar iets hard te maken alleen maar concluderen dat de hele NWO-theorie BS is. Voorwaar een goed teken dat de kritische mensen hier jullie lege rethoriek en waardeloze methodologie doorzien.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 14:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie gaan er weer in denial hier? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18770 | ||
|
![]() Citaat:
Met astrale projectie is wel wat te bereiken, maar dat hangt ook af van hoeveel moeite je ervoor doet. Sommigen hebben er talent voor, andere minder maar iedereen kan het wel. Wat wel een nadeel speelt is als je niet gelooft in iets geestelijks dan zal het veel minder snel optreden omdat je met die mentale barrieres zit. Robert Monroe heeft er veel over geschreven en had veel OBEE's van hoge kwaliteit. Hij sprak ook over zielen die incarneren op aarde en was zo ver gevorderd dat hij dit proces ook kon zien wanneer hij buiten zijn lichaam projecteerde. Hij sprak ook over het feit dat wij gebruikt worden als energiebron door verschillende entiteiten. Hier een stukje uit een van zijn boeken, over een entieteit die door te incarneren als een mens volledig ingezogen is in het systeem, en zijn onsterfelijke aard niet meer herinnert, en als soldaat fungeert. Monroe en een andere entiteit zien de scene wanneer ze buiten hun lichaam zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 juni 2008 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18771 |
Minister
|
![]() De non-believers zitten hier wel te eisen achter bewijzen die op deze draad al meedere keren zijn geplaatst en toch blijft de grote hoop van de non-believers twijfelen wat betreft het bestaan van een NWO.
![]() Ik vraag me af wanneer zij eens gaan afkomen met bewijzen dat de NWO "niet" zou bestaan. ![]() Bewijs ons het tegendeel zou ik zeggen! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 4 juni 2008 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, Pindar, we zijn inderdaad diep onder de indruk van jouw indrukwekkende beheersing van de CTRL-C en CTRL-V toetsencombinaties!
Nu nog argumenten, antwoorden, en zo ... Je weet wel, waar het op een discussieforum eigenlijk om gaat. Toch bedankt voor het forumentertainment waar jij en je companen hier voor zorgen. Alléén spijtig dat daar ook racistische en andere smerige kantjes aan vastzitten, anders was je alvast mijn beste forumvriendje. Enfin, argumenten, Pindar, die zou ik eens willen zien, se ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18773 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld hier vragen gesteld over heel recente straffe beweringen van Pindar. Daar zijn enkel beledigingen als reactie op gekomen. Niet het minste bewijs. En zo gaat dat hier al jaren! Citaat:
![]() Beste kamiel spieces, hiermee geef je in feite aan dat je geen argumenten hebt, geen bewijzen. QED
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 14:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18775 |
|
![]() Waar?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 juni 2008 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18777 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er voor open staan, zaken onderzoeken en veel zaken ook met elkaar 'verbinden' (gestalt) maar veel mensen zitten opgesloten in hun linker hersenhelft, en KUNNEN het niet zien. Maar gelukkig dat voor somiggen de 'elephant in the living room' steeds duidelijkere vormen aan gaat nemen Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 juni 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fire'Stone
![]() |
![]() |
#18780 | ||