![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1861 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Apologisten en “wetenschappers die weten wat ze doen” is uiteraard niet hetzelfde. Dat gezegd zijnde, uiteraard moet u geen namen noemen, want dan vraagt u van mij hetzelfde, en dat is het punt niet. Er is geen enkel wetenschappelijk 2+2=4 bewijs dat “de maatregelen” wat dan ook doen om dit virus tegen te houden. Los van het feit of het de taak van de overheid is om dit of welk virus dan ook tegen te houden. Daar gaat het over. Uiteraard vind ik van niet. Er is een enorme discussie aan de gang buiten de mainstreammedia wat er aan de hand is, en alles wijst erop dat dit virus zeer mild is. Men kan die tsunami aan wetenschappelijk onderzoek maar zo lang verborgen houden, en zelfs hier, in dit kleine hoekje van het net merk ik dat de believers enkel maar kunnen escaleren om hun gelijk te blijven houden. Dat is het begin van het einde van de informatie oorlog. Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 april 2021 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marc Van Ranst pocht dat hij ‘bewust de bevolking ongerust maakte’
Wouter Verschelden 6 dagen geleden © Aangeboden door Business AM Opvallend moment woensdag in de Kamercommissie rond de coronacrisis. Die onderzoekt hoe de overheid die crisis aanpakte. Viroloog Van Ranst mocht er als getuige plaatsnemen: wat hij met zichtbaar genoegen deed, mogelijk een voorafname op een haast onvermijdelijk politiek intrede in het halfrond in de toekomst. Een aantal partijen hengelde immers al actief naar zijn lidmaatschap. Van Ranst toonde zich daarbij van z’n gekende scherpe kant. Hij kwam met de stelling dat hij ‘doelbewust de bevolking ongerust gemaakt heeft’ bij het begin van de crisis. ‘De bevolking was nog niet heel goed geïnformeerd en absoluut niet bezorgd. Toen hebben we beslist: we doen het zelf. In de krokusvakantie vernauwt het nieuws vaak tot één onderwerp. Het moest dus toen gebeuren’, zo stelt Van Ranst zijn plannen voor, met zichzelf in heldenrol. Al is het maar de vraag wat het prijskaartje was voor dat ‘bewust ongerust maken’: de schade op menselijk en economisch vlak door de opeenvolgende lockdowns en de hysterie in de media is enorm. Maar dat lijkt allemaal niet van tel. Bovendien zijn de uitspraken van Van Ranst wat vreemd als ze getoetst worden aan de werkelijkheid. Zo verklaarde diezelfde Van Ranst tijdens de Zevende Dag eind februari, in die periode van de Krokusvakantie dus, het volgende, over mogelijk op skivakantie gaan: ‘Ik zou niet thuisblijven. Denk wel aan een goede handhygiëne en probeer grote mensenmassa’s te vermijden. Al is dat niet evident in bijvoorbeeld skigebieden bij de après-ski.’ Hoe die uitspraak kadert in ‘doelbewust mensen ongerust maken’, is een raadsel. Lees dit artikel: Marc Van Ranst pocht dat hij ‘bewust de bevolking ongerust maakte’ —------ Noot van Mambo : dat is dus een complot toegegeven . Told you.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 april 2021 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zweden.
Het gezondheidsbeleid heeft beslist dat pcr testen niet kunnen uitmaken of iemand ziek is. Zonder symptomen zoals koorts en dergelijke is het totaal onzinnig om dit te doen. Enkel de mainstream media is daarbij gebaat. De rechtbank zegt dan ook dat het welletjes is geweest. https://www.facebook.com/10000116826...92908/?app=fbl ---- Noot van Mambo. Ook hier is het complot dus bewezen. Told you.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 april 2021 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bizar fenomeen: Ongevaccineerden worden Ziek als ze in de buurt zijn van de COVID Gevaccineerden
Het komt uit hun adem, het komt uit hun poriën, dus spike-eiwitten … dit is wat voortplantingsproblemen veroorzaakt bij mensen, dit is wat sterilisatie van mensen veroorzaakt. Vrouwen … en mannen … die in contact zijn gekomen met mensen die deze [vaccinatie] hebben gehad … zijn plotseling bedekt geraakt met vreemde blauwe plekken … vrouwen zo jong als 10 jaar die vroeg met hun menstruatie beginnen, 11-jarigen die 2 keer per maand ongesteld worden, mensen die ernstige migraine krijgen … mensen die vrouwen die stolsels ter grootte van hun vuist krijgen, vrouwen die al jaren in de menopauze waren hebben plotseling ernstige menstruaties … mannen [van wie de echtgenote het vaccin heeft gehad] gaan naar bed en worden wakker bedekt met blauwe plekken. Follow the link. https://www.facebook.com/1166198320/...52988/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 april 2021 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf uit de buurt van de gevaccineerden, het is officieel, van Pfizer’s eigen documenten
april 29, 202132576 22 Van de bron. Downloaden van originele bron ![]() IMMUNOGENICITY, AND EFFICACY OF SARS-COV-2 RNA VACCINE CANDIDATES AGAINST COVID-19 IN HEALTHY INDIVIDUALS https://www.frontnieuws.com/blijf-ui...en-documenten/ Het is bevestigd en erger dan kon vermoed worden. Lees de link. Een mannelijk familielid of zorgverlener die door inademing of huidcontact aan de onderzoeksinterventie is blootgesteld, stelt vervolgens zijn vrouwelijke partner bloot voorafgaand aan of rond de tijd van de conceptie. —
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 april 2021 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Einde Imperium voor de Davos Club nu de Totalitaire Machtsgreep Implodeert29 april 2021
Einde Imperium voor de Davos Club nu de Totalitaire Machtsgreep Implodeert Einde Imperium voor de Davos Club nu de Totalitaire Machtsgreep Implodeert29 april 2021 Einde Imperium voor de Davos Club nu de Totalitaire Machtsgreep Implodeert Benjamin Fulford, 26 april 2021 Als ik nu een lid was van de groep van pseudo God-Koningen van de Aarde in Davos zou ik bang zijn, heel erg bang. Dat komt doordat hun lange en minutieus geplande gebruik van een gefabriceerde of verzonnen pandemie om een totalitaire wereldregering te kunnen beginnen aan het imploderen is. In plaats daarvan moeten ze een Oorlogsmisdaad Tribunaal onder ogen zien waarbij Neurenberg een kleuterschool tik op de vingers zal lijken. Deze mensen hebben al tientallen jaren hard geprobeerd om een meerderheid van de wereldbevolking te doden en hebben al veel meer mensen gedood dan Adolf Hitler ooit heeft gedaan. Ze hebben nu de controle verloren over het grootste deel van de wereldwijde militaire macht. Dit is te zien aan het feit dat de mensen die de Joe Biden avatar “overheid” leiden de toegang werd geweigerd tot het Pentagon en nu van plan zijn naar het NAVO hoofdkwartier te gaan voor bescherming. Bescherming dat de NAVO niet kan geven aangezien niemand bereid is om kernwapens te gebruiken namens hen, zeggen militaire bronnen van het Pentagon, de Russische FSB, en de Franse en Britse strijdkrachten. https://thecommonsenseshow.com/agend...s-be-part-plot Ze verliezen ook hun greep op de wereldwijde media en het financiële controle- netwerk. En dus, zodra het slaapwandelende deel van het publiek zich bewust zal worden van de Cabal’s verschrikkelijke misdaden, zullen ze niet in een vergevende stemming zijn. Hier is een voorbeeld van hun mindset uit een 1981 boek dat is geschreven door Bilderberger Jacques Attalli: “De toekomst zal gaan over het vinden van een manier om de bevolking te reduceren… Natuurlijk zullen wij mensen niet kunnen executeren of kampen bouwen. We verwijderen ze door ervoor te zorgen dat ze geloven dat het voor hun eigen bestwil is… We zullen iets vinden of veroorzaken, een pandemie bijvoorbeeld die zich richt op bepaalde mensen, een echte economische crisis of niet, een virus dat de oudsten of de bejaarden treft, het doet er niet toe, de zwakken en de bangerds zullen zich eraan overgeven. De dommen zullen erin geloven en vragen om behandeld te worden. We zullen ervoor moeten zorgen dat de behandeling succes zal hebben, een behandeling die de oplossing zal zijn. De selectie van idioten zal daarom door henzelf worden gedaan: ze zullen alleen naar de slachtbank gaan.” We hebben nu een belangrijke nieuwspresentator die dit plan bevestigt met een Freudiaanse verspreking waarbij hij zegt: “bijna vier maanden in de vaccinatiecampagne beginnen leveranciers bijna te weinig mensen te hebben die geëuthaniseerd willen worden.” http://82.221.129.208/euthanized.mp4 Het lijkt erop dat de “domme mensen” zich zelf al hebben geselecteerd. Lees verder https://www.wakkeremensen.org/artike...ep-implodeert/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 april 2021 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.facebook.com/10005451507...27974/?app=fbl
India nu. Politie en leger op de vlucht voor de woedende mensen. Onder. Politie tegen politie. https://www.youtube.com/watch?v=YjbcRACC9HM
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 april 2021 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 april 2021 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.facebook.com/10005451507...27974/?app=fbl
India nu. Politie en leger op de vlucht van de woedende mensen.
![]() |
#1871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan maar 1 keer 'cry wolf' roepen en geloofd worfen, geen 187 keer fake zoals jij deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de BBC staat er ook zo'n filmpje uit een Moslim buurt maar ik vermoed dat de weerstand zowel bij Hindoe als Moslims hoog zit. https://www.bbc.com/news/world-asia-india-52151141 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bronnen van Mambo lijken een systeem te hebben om een gegeven waar wel iets van waarheid in zit compleet om te vormen naar een groteske zottigheid die als doel lijkt te hebben de oorspronkelijke waarheid compleet ongeloofwaardig te maken.
Bv het onderzoek dat aantoont dat vaccins een nadelige invloed kunnen hebben op varianten (perfect wetenschappelijk in orde) wordt door die zotten dan voorgesteld als dit soort zever, alsof ze het opzettelijk doen. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1877 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
slaap met 2x gevaccinneerde person samen in het zelfde bed en heb niks , nada , nougabollen van wat voor zeverwebsites halen je facebook antivaxxers hun gezever?
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 1 mei 2021 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn niet gevaccineerd en soms heeft er iemand wel eens blauwe plekken na het slapen waarvan we niet weten wat de oorzaak is, het zijn zo'n algemene onschuldige zaken die ze gebruiken hun zottigheden kracht bij te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie.
Verpleegsters worden ook aktief. Nurses for freedom. Beweren dat er het allesbehalve druk is in ziekenhuizen en stellen zich tussen aktievoerders en politie als veiligheidsbuffer. Lees meer. https://www.hln.be/binnenland/myster...itie~a0f9d93b/ Wereldwijd hebben verpleegsters dit al laten weten. Steeds afgedaan als zever. Maar het is blijkbaar geen zever eh?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 mei 2021 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou het onmogelijke kunnen doen en dat eens zelf inzien. De link heb je.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 mei 2021 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |