![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kon me er gisteren niet toe brengen om hier een vrolijke goeiemorgen te wensen. Het overlijden van Liesbeth List raakte me echt. Maar goed, de wereld draait door. En 't is niet omdat er een grote kunstenares minder is dat ik de rest van de mensheid moet verwaarlozen
![]()
![]() |
#18882 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18884 |
Minister
|
![]() Ramses maakt wel veel goed ... zie je, die is ier nog altijd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal goed slapen vannacht. Corona-mondje: ons katje hoest, niest & slaapt nu al de ganse nacht & ganse dag. Zou het de 2de corona kat zijn in Belgie ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18886 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18887 |
Banneling
|
![]() Visite, visite, een huis vol visite
RIP Liesbet |
![]() |
![]() |
![]() |
#18888 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam je (niet) tegen, ooooweeee-ooooo
![]() Maar niks dan lof over Frans Bauer! Ik heb een familielid die fan is van Frans maar die gehandicapt is en niet zonder rolstoel zijn huis uit kan. Frans Bauer heeft dat op FB gelezen- vorige zomer was dat- en hij heeft mijn familielid per Limo laten ophalen vanuit Nederland zodat hij het optreden van Frans kon bijwonen. Ik heb daar trouwens foto's van! Al ben ik zeker geen fan van Frans: châpeau voor die man want die heeft een héél groot hart. Ps: na het optreden heeft diezelfde Limo mijn familielid netjes terug van NL naar Belgie gebracht; tot voor de deur zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Visite, viste......ja! Dat was zo een liedje dat in mijn hoofd bleef hangen. Ergens eind jaren '70 en ik zong dat dus de hele dag. Ook op school in de klas dus
![]() RIP Liesebet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18890 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat maar komen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thuis was ik dus echt een 'braveke'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18893 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18894 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat het ons er bij houden dat ik vandaag de dag blij ben dat ik nog altijd normaal kan urineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij dat mijn jongere broer toen hij 10j was in de garage een sigaret gerookt had. Hij vroeg mij: NN, niks tegen Pa zeggen he! Natuurlijk zei ik er niks van maar: broer was zo stom geweest om zijn peuk gewoon op de grond te laten liggen...... Nu had mijn vader die peuk gevonden natuurlijk, en hij riep mij, mijn broer en mijn zus bij elkaar. Hij vroeg: WIE heeft er hier een sigaret gerookt? -met die peuk in zijn hand. Zus zei: 'ikke ni hoor'! Toen keek hij naar mij met zijn strenge blik brrrr maar ik zei niks, ik wilde mijn broertje niet verraden. Opeens hoorde ik mijn broer zeggen dat hij het gedaan had. Onze vader zei, heel kalm: ok! Hij is toen het huis ingegaan en kwam terug buiten met een stuk of 10 sigaretten. Voor straf moest mijn broer die één voor één oproken, buiten in de tuin op een bankske. Hij heeft nadien nooit meer een sigaret aangeraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18897 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je, zijn ouders wilden per se een dochter. Ze hebben 5x geprobeerd. Mijn grootmoeder is zelfs op haar 41e nog zwanger geworden omdat ze per se een meiske wilden hebben. In plaats kregen ze 5 zonen. Mijn vader werd dus van heel jongs af aan ingepeperd meisje = goed, jongen = slecht. Voor mijn zus was hij veel minder streng hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18898 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hey, fair speak man ! respect. i take it ! (nuance, in geval van sexueel misbruik, is dit een totaal andere kwestie) Laatst gewijzigd door piazzolla : 28 maart 2020 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen vaders
![]()
![]() |
#18900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na al die lofzangen en andere zangen over vaders hier te lezen, gedenk ik ze vandaag speciaal. Ik heb op het ogenblik trouwens kompassie met de vaders, al die vaderfeestjes in maart zijn duchtig in het water gevallen, ocharme papa's. Allee, voor één keer keur ik het goed dat de vaders in juni gevierd worden
![]()