![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1881 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1882 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Nuja, in het geval je echt aan acute amnesie blijkt te lijden, hier nogmaals de vragen waarop ik, en gezien de reacties in dit topic ook een aantal anderen, graag een antwoord van je tegemoet zien: Citaat:
Citaat:
Mocht je er gewoonweg geen zinnig antwoord op hebben, hetgeen ik niet onwaarschijnlijk acht, omdat je, ik noem maar wat, enkel je eigen onderbuikgevoelens ventileerde bijvoorbeeld, heb dan in elk geval de intellectuele moed en het respect voor je discussieparter(s) om dat zonder verder dralen toe te geven.
![]() |
![]() |
#1883 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=rampetampen Paulus toch! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1884 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weiger om jou te antwoorden. Zoals ik je eerder al vertelde; ik heb geen goesting om met jou te discussiëren. Net als ieder andere forumgebruiker mag ik zelf kiezen op wiens post ik reageer en wiens post ik negeer. Ik kan niet uitleggen waarom ik geen goesting heb om met jou te discussiëren; omdat ik dan het forumreglement zou overtreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1885 | ||
Banneling
|
![]() Eerst weiger je systematisch om op gestelde vragen antwoord te geven, en daarna, wanneer anderen, in dit geval Paulus, op dezelfde vragen ook graag een antwoord van je willen zien, doe je alsof je niet weet over welke vragen het zou gaan. Is dit wat jij verstaat onder: "Ik ben hier aanwezig om te discussiëren"?
Nuja, in het geval je echt aan acute amnesie blijkt te lijden, hier nogmaals de vragen waarop ik ook graag een antwoord van je tegemoet zou willen zien: Citaat:
Citaat:
Mocht je er gewoonweg geen zinnig antwoord op hebben, hetgeen ik niet onwaarschijnlijk acht, omdat je, ik noem maar wat, enkel je eigen onderbuikgevoelens ventileerde bijvoorbeeld, heb dan in elk geval de intellectuele moed en het respect voor je discussieparter(s) om dat zonder verder dralen toe te geven. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 21 juli 2011 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1886 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1887 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lijkt me perfect te passen. De vraagsteller heeft een voorkeur voor 'eigen volk' en daar is in principe niets mis mee, maar het is wel racistisch. Zolang hij niet ageert op die voorkeur en actief mensen begint te weren uit zijn omgeving die daar rechtmatig mogen zijn, is hij zelfs niet strafbaar. Maar het blijft racistisch.
![]() |
![]() |
#1888 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is de Belgische overheid ook racistisch en ook alle politieke partijen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 juli 2011 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1889 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als een "voorkeur hebben" racistisch is volgens jou, en dat is het, zo blijkt uit jouw argumentatie, of wat daarvoor door moet gaan, dan is zowat alles wat iedereen dag in dag uit doet racistisch. Jij bent voor Standard en niet voor Genk: racisme! Jij ziet liever je eigen kinderen dan die van je buren: racisme! Jij koopt liever je groenten bij groenteboer A dan bij groenteboer B: racisme! Jij bent liever een Belg dan een Vlaming: racisme! Als moslims hun koran indachtig geen vrienden met ongelovigen willen worden: racisme! Als je als man liever een vrouw hebt dan een andere kerel: racisme! En ga zo maar tot in het oneindige door. Heb je echt geen betere uitleg? Want zomaar in het wilde weg "racisme" roepen, is natuurlijk wel een stuk makkelijker en goedkoper dan daadwerkelijk racisme aantonen.
![]() |
![]() |
#1890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de rechtzetting. ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1894 |
Minister
|
![]() @Paulus (en eventuele anderen die ook graag een antwoord van artisjok op die vragen zouden willen hebben):
Copypaste gerust mijn vragen en stel ze aan artisjok. @artisjok: Heb je al het relevante gedeelte van het forumreglement gevonden dat aan jou verbiedt mij uit te leggen waarom je geen goesting hebt om met mij te discussiëren? Of ga je liever op zoek naar een andere, nog goedkopere smoes om maar niet te hoeven antwoorden?
![]() |
#1895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is toch nog volk genoeg op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag dan een antwoord op volgende vragen.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wordt er ook verwacht dat je die 'stelling' kan staven. Je eerdere 'uitleg' en de 'poging' van alboreto waren maar povertjes. Probeer 't nog eens, want je geloofwaardigheid zakt naar ongekende diepten met de seconde.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1899 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder is er inderdaad genoeg volk op dit forum, maar er is slechts één artisjok die bepaalde uitspraken heeft gedaan die ik graag door diezelfde artisjok toegelicht zou zien worden.
![]() |