![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19061 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zat ze teveel geworteld in oude gewoontes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, 't manneke loopt gefrustreerd nadat 'm zichzelf een ban heeft gescholden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19063 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
man o man. nuff said
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juni 2008 om 12:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19064 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19065 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19066 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.irish-friends-vote-no-for...n&cccpage=home Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19068 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19069 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19070 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten derde, zie eens wat er in het artikel ook staat: Citaat:
Toch zijn net d?*t zijn de jongens en meisjes die echte ontdekkingen doen, die deze ontdekkingen kunnen toepassen, die ook eerlijk genoeg zijn de draagwijdte te relativeren (zie het artikel). Het zijn niet de charlatans waar jij je mosterd gaat halen die ontdekkingen doen. Dat jij dit hier probeert te recupereren, zonder enige uitleg, is doorzichtig en tegenstrijdig.
![]() |
![]() |
#19071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19072 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb aangetoond dat jij je wereldbeeld baseert op Cooper en: Ja, ik heb aangetoond dat Cooper zich baseert op de Protocollen, een bewezen antisemitische vervalsing. Twee jaar geleden schreef ik op deze draad: Citaat:
Het is niet alleen dit, Pindar. De hele draad staat vol met bedenkelijke en racistische leugens die je van één of ander obscuur websiteje haalt. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 juni 2008 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19073 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, ik zeg niet dat het niet zo is, alléén ontbreekt voorlopig elk bewijs. De ontmoeting gisteren tussen beide vond in elk geval niet op Bilderberg plaats, maar wel bij Senator Dianne Feinstein thuis. Oh ja, voor ik het vergeet. Believers hebben er geen probleem mee bronnen te vervalsen, leugens te posten, hoaxes als bron te gebruiken. Ze kunnen echter wel verontwaardigd doen wanneer men in een citaat enkele woorden vet zet. ![]() Dus, voor alle duidelijkheid, het vet in het citaat komt van mij.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 juni 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19074 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het je niet bevalt hier, ga dan gewoon weg. Als jij bepaalde zaken niet wil of durft te zien, so be it. Ik weet voor mijn eigen geweten dat ik het beste doe wat ik kan, en mensen hier die me kennen en begrijpen, denken er heel anders over dan jij. dat jij bepaalde sites obscuur vind die ik niet obscuur vind, well, wat is daar verkeerd aan? Ik dring jou niets op en jij dringt mij niets op. d'acord? Sites die jij niet obscuur vind vind ik waarschijnlijk erg obscuur. Wel daar val ik jou toch ook niet op aan? Dat is mijn zaak helemaal niet. Jullie zouden zo'n houding mischien ook kunnen cultiveren. Is wel iets moeilijker dan alleen maar ridiculiseren, maar de vruchten zijn dan ook iets lekkerder ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19075 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kent me voor geen meter en denk je nu echt dat ik alleen Cooper en de Protocollen heb gelezen? En daarop alles baseer? man o man, dan heb je echt bijna niks van deze thread gelezen! En mij begrijpen doe je al helemaal voor geen meter Dus loop eens niet zo hoog van de toren te blazen, buk eens en laat zien dat je dieper kan kijken dan dit! ![]() Nuff Said Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19076 | |
|
![]() Nu we het toch over Joodse wetenschappers en ijscrème hebben:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19077 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij moest o.m. 'aantonen' dat sneller dan het licht niet kon etc. O ja, en hij heeft bijna de hele boel bij elkaar gejat (plagiaat heet dat geloof ik) Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19078 | ||
|
![]() Citaat:
Towards the end of his life, Einstein claimed he went to his office “just to have the privilege of walking home with Kurt Gödel.” The two men could be seen strolling through the streets of Princeton where both worked at the Institute for Advanced Study. The wild-haired professor was often seen licking an ice-cream, which apparently scandalised the prim Princetonians. Ook Gödel was trouwens bezeten van ijsjes en verhalen over ijs. Gödel’s favourite movie was Snow White. “Only fables present the world as it should be and as if it had meaning,” he said rather poignantly. Gödel eventually descended into paranoia and hypochondria (he died in 1978 weighing just 65 pounds).
![]() |
![]() |
![]() |
#19079 | |
|
![]() Maar goed, terug naar duidelijk bewijsmateriaal nu.
Wellicht de grootste NWO'er van de laatse 10 jaar: ![]() De bewijzen zijn gewoon overweldigend.
![]() |
![]() |
![]() |
#19080 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |