![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19081 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan het hilarischer? De man kan amper zijn eigen vrouwtje laat staan zijn erecties bedwingen. Prins Filip. Waha!
![]() |
![]() |
![]() |
#19082 |
Minister
|
![]() Die begrijpt nooit waar het over gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19083 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarentegen geen Clinton, geen Obama, geen McCain. Daar gaat exodus' theorie. C2C's theorie klopt helaas wel. ![]() Nu we toch ontmaskerd zijn, dit ben ik in mijn NWO-galauniform:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 juni 2008 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19084 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Buiten de officiële lijst komen er toch ook altijd nog officieuze genodigden? Nog een andere gedachte. Obama krijgt strakt McCain tegenover zich. Als hij zou verliezen zal hij misschien niet direct heel loyaal zijn tegenover zijn opponent. Als er echt van die geheime beslissingen genomen zouden worden op de conference, dan kunnen ze maar beter 1 jaartje wachten met de presidentskandidaten uitnodigen. Anders kan de verliezer wel eens uit de school klappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19085 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 21:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19086 |
Banneling
|
![]() Goed mogelijk met al die inteelt, Bush is ook al zo'n gek!
Maar ja, al die koningshuizen (bloedlijnen) zitten er tot hun nek toe in. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19087 | ||
|
![]() Ook op de lijst:
Citaat:
![]() Om het in De Gucht's woorden te zeggen is de Bilderberger-conference dit jaar dus een mix tussen Harry Potter, rigiede petit-bourgeois, kuise Hollandse regentjes, en hofnarren met een IQ niet hoger dan dat van de gemiddelde plant in de Koninklijke Serres. Gelukkig zijn wij niet uitgenodigd. We zouden ons enkel kunnen schamen. Hoewel, de toastjes en de schuimwijn zullen wel goed zijn zeker? Prins Filip en Jantje-Petertje Balkenende kiezen echter elk jaar resoluut voor fruitsap. Met een rietje.
![]() |
![]() |
![]() |
#19088 | |
|
![]() Trouwens, Balkenende en roomijs, dat kan gewoon niet, dat zou veel te hedonistisch zijn.
Toch moet er ergens bewijsmateriaal liggen. Nen Duvel voor wie het eerst zo'n foto vindt.
![]() |
![]() |
![]() |
#19089 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19090 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Er loopt duidelijk vanalles mis.
![]() |
![]() |
![]() |
#19091 | |
|
![]() Pindar, kijk, ik begrijp dat je het ice cream-argument niet overtuigend genoeg vindt. Achter elken bol vanille schuilt waarschijnlijk heimelijk toch nog nen bol straciatella. Akkoord.
Maar waarom per se een conspiracy theorie? Klootzakkerige instellingen als de Wereldbank en het IMF maken er toch helemaal geen geheim van dat ze hun Washington Consensus en hun andere waanideeën als universeel zien en die koste wat kost willen doorduwen, tegen de wil van gemeenschappen en maatschappijen in? Die maken daar geen geheim van. Het overgrote deel van de smeerlappen op deze planeet is heel open over zijn smeerlapperij, en er nog fier op ook. Ik heb dit soort samenzweringstheorieën over economische en sociale dominantie nooit begrepen. Er is niks samenzweerderigs aan de Washington Consensus of aan het neoliberalisme. Dat is zo transparant als wat.
![]() |
![]() |
![]() |
#19092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19093 |
Minister
|
![]() Gaat er nu een slotje op?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19094 |
Banneling
|
![]() nee joh, we zijn er nog lannnnnng niet
![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#19095 | |
|
![]() Ben je misschien een beetje in de war?
![]() |
![]() |
![]() |
#19096 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19097 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of denk je dat een Ben Bernanke (FED) of Jan Huyghebaert (KBC), om er maar een paar te noemen, zich zelfs nog maar de moeite zou getroosten om met jouw een conversatie aan te gaan? Blaaskaak. De Gucht is trouwens zelf niet meer als een hofnar van Bourgoisie! Jaloers ja! Dep.
![]() |
![]() |
#19098 | ||
|
![]() Citaat:
Sorry, ik geloof daar geen bal van. Noch de linker, noch de rechter. 2. Ben Bernanke en Jan Huyghebaert zijn autisten die erom bekend staan geen menselijke taal te spreken, en enkel als savants cijfertjes kunnen opsommen. Ze zijn in de geschiedenis van de mensheid niet van het minste belang. Het zijn de sukkelaars van onze tijd. Het gaat er dus niet om of ik mij zou verlagen tot een conversatie met sukkelaars. Het gaat erom dat het sukkelaars zijn omdat ze niet eens kúnnen converseren. 3. Ik verdedig De Gucht niet; ik verdedig alleen zijn beeldspraak. En waar het Jantje-Petertje-Balkenendetje aangaat, was die wel degelijk raak. 4. Bilderberg, wat een klucht. De conferences die écht tellen voor de toekomst spelen zich af in New Yorkse of Shanghaise kelders, waar jonge designers, ingenieurs en antropologen nieuwe modellen van sociale interactie en communicatie ontwerpen, nieuwe briljante energie-technologieën uitdokteren of nieuwe cultuurbeelden en trends scheppen. De creatievelingen. Die hebben de échte macht in handen. Niet die oude krokodillen van het ouwbakken kapitaal. Ik zoek het dus bij creatieve genieën in kelders, niet bij bankierende bompas op kitscherige recepties.
![]() |
![]() |
![]() |
#19099 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19100 | |
Minister