![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets wat hij nou net de echte goede duidelijke conspirationisten verwijt. Tsja, de pot verwijt de ketel.... Laatst gewijzigd door River_Achai : 26 juni 2012 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik daarentegen niettegenstaande ik in een complottheorie geloof ga ook niet alles geloven en zie ook dat sommige aanhangers van een complottheorie aan het doordraven zijn. Daarom is er gezond verstand nodig en geloof ik zeker niet alles wat die zeggen. Ik filter m.a.w. en het is perfect aanvaardbaar dat ik filter. Het hemelsbreed verschil is dus dat mensen zoals U bvb nooit kunnen toegeven dat ze bvb wel in een complottheorie van het ene (bvb Pentagon) geloven maar dan bvb weer niet in een complottheorie van de twin towers. Ofwel moeten jullie dus over heel de lijn elke denkbaar complot verwerpen ofwel een of ander complot aanvaarden, vanaf het ogenblik dat jullie dat zouden doen valt heel jullie, op officiele versies zich steunende, kaartenhuisje in elkaar. Dat maakt in feite het discussieren en het trachten om jullie in te doen zien dat er wel degelijk een en ander niet kan volgens de officiele versies, een hopeloze zaak. Daarentegen kunnen mensen zoals ik die voor de volle 100% in een komplottheorie geloven wel filteren en zeggen dat ze in deze of gene theorie al dan niet geloven ookal omdat er geen 2e officiele versie bestaat. Zoals gezegd geloof ik langs geen kant in de powerbeam theorie of de theorie dat er geen vliegtuigen in de twin-towers zijn gevlogen. Ik kan me niet inbeelden dat iemand zou beweren dat WTC1 en WTC2 een komplot was maar WTC7 niet, of vice-versa om maar een voorbeeld te geven. Jullie zijn dus verplicht elke complottheorie van de 3 events (WTC1-2-7/Pensylvania/Pentagon) die dag volledig te verwerpen, als je zelf nog enige geloofwaardigheid wil overhouden tenminste. En dan is er nog dit zeer recent filmpje http://www.youtube.com/watch?v=jazdG...e=related&hd=1 Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 juni 2012 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel leuk maar we hebben ooggetuigen genoeg om de waarheid te achterhalen.
Het idee dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen is werkelijk te idioot voor woorden.
![]() |
#19084 |
Banneling
|
![]() Daarom dat ik dus ook niet alles klakkeloos aanneem, wat niet wil zeggen dat ik niet 100% geloof in een complot.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 juni 2012 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19085 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=k6pEZ...e=related&hd=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19086 |
Banneling
|
![]() Waarom is het te idioot voor woorden? Of is dat slechts een weerspiegeling van jouw geloof (belief) ? Ik vermoed het laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19087 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tja , en wie geloofd in de 'no plane hit the towers theorie' is wel heel ver van huis U bent zeer eenzijdig geïnformeerd, bekijk eens een keer een niet officieel weerwoord op de complottheoriën: http://www.911myths.com/index.php/WTC_Not_A_Demolition
![]() |
![]() |
#19088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bewering is werkelijk nergens op gebaseerd. New yorkers lachen zich te pletter bij deze theorie.
![]() |
![]() |
#19089 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zeg gewoon direct of er een 'smoking gun'-element wordt aangebracht of niet. Suggestieve brol van mensen die de antwoorden niet willen begrijpen debunken we al jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook heb ik in dit topic al laten zien wat er precies niet klopte aan de officiële versie en waarom. Dat had hele andere redenen dan u graag wilt geloven en gaat niet over de dingen die we nu bespreken.
![]() |
![]() |
#19091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19092 |
Banneling
|
![]() Misschien daarom dat bij een recente enquete 66% van de New-Yorkers een nieuw onderzoek willen over wat er gebeurde die dag. M.a.w. zij geloven geen van de officiele verklaringen, laat staan van de 9/11 commissie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19093 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon de enquete. Ik heb zo stilaan het donkerbruine vermoeden dat alles maar dan ook alles wat jij schrijft uit de duim gezogen leugens zijn. Of is er een andere reden waarom je consequent geen bronnen geeft voor wat je durft beweren? Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2012 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19094 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19095 |
Banneling
|
![]() wat gelooft ie eigenlijk wel?
Laatst gewijzigd door River_Achai : 26 juni 2012 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in de jaren na 9/11 is er door familieleden van slachtoffer sinderdaad steeds gevraagd om nieuw onderzoek. Dankzij hen is er toen geld vrijgemaakt voor het NIST onderzoek. Ook hebben zij mede sturing gegeven aan het onderzoek. Vragen om nieuw onderzoek is overigens weer iets heel anders als geloven in de complottheoriën
![]() |
![]() |
#19097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belangrijk punt uit die video is dat ze heel veel verschillende controlled demolitions van gebouwen laten zien en de vergelijking trekken met de instortingen op 9/11 .
![]() |
![]() |
#19098 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de instorting stond de audio idd af, maar de explosies waren vlak ervoor wel degelijk goed te horen. De reporter werd onverstaanbaar en iemand uit beeld riep dat dit explosies waren. Trouwens, wat vond je hier van ?: http://www.youtube.com/watch?v=BZmSH...eature=related Haal er anders jouw kaars en bril eens bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19099 | ||
|
![]() Citaat:
Stalen balken die knappen doen dat onder verschillende omstandigheden en zullen derhalve ook verschillende geluiden produceren. Brandweerlui weten heus wel het verschil tussen diverse geluiden die zich in een rampgebied kunnen voordoen. En die betreffende geluiden zijn krék hetzelfde, als in docu’s waar gebouwen gecontroleerd gesloopt worden. Secondary explosions: http://www.youtube.com/watch?v=UhGcB...eature=related (lobby en kelder!!) http://www.youtube.com/watch?v=PWq0HEBInLE http://www.youtube.com/watch?feature...Tb8gSGQ10&NR=1 Crashende liften, vallende lichamen en backdrafts ? Yeah right… Hier een getuigenis van iemand uit het demolitionvak: http://www.youtube.com/watch?v=l6D4dla17aA Btw, ook die foto 's al gezien waar poutrels een mooie 45° snede vertonen ? http://www.youtube.com/watch?v=ZGX7GRuGD7k Toevallig net dezelfde hoek die bij sloopwerken wordt gebruikt om steunpalen door te snijden, zodat het gebouw 'erafschuift' en instort. En kijk eens naar de smeltranden rond de snede. Strange, no ? En over de gloeiende staalpoelen die nog weken na de instorting zichtbaar waren, zullen we 't maar niet hebben zeker ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19100 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar doen de regering en de medische wereld geen zak om hulp en bijstand te verlenen aan de honderdduizenden Amerikanen in NY, die nu de fysieke gevolgen dragen van die instortingen. Een anti-depressiva is het beste wat men aan (armere) slachtoffers voorschrijft. En ja, zo schept men een unieke gelegenheid, om op lange termijn de gevolgen van de aan 9/11 gerelateerde ziekten en aandoeningen te kunnen bestuderen. Zijn er al cijfers bekend van het dodental sinds 2001 tot nu, als gevolg van die instortingen ? |
|
![]() |
![]() |