Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2008, 17:13   #19161
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar Bekijk bericht
Wat doe je dan in deze thread??
Wachten op jouw eerste constructieve bijdrage.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 17:24   #19162
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Net zoals het ergerlijk is dat iemand gemakkelijkheidshalve één uit die 10 berichten uitplukt, omdat daar ergens te voorbarig iets wordt geconcludeerd, of omdat de 'bron niet betrouwbaar' zou zijn (zonder de inhoudelijke tegenargumentatie) om op die basis het geheel van andere relevante inbreng te catalogeren als spam, of sterker haatzaaierij, en dan doodstil te blijven bij de interessante posts met concreet materiaal.
Ik ben blij dat je toegeeft dat je Pindars gespam óók ergerlijk vindt. Voor de rest: Pindar (maar ook anderen) spuit hier berichten op het forum alsof hij het lokale filiaal van Prisonplanet is, zonder eigen mening, zonder controle, pagina's vol. 9 van de 10 keer ?*s de bron niet betrouwbaar, vaak is het de zoveelste herhaling van haatzaai-berichtgeving en zijn er geen interessante posts met concreet materiaal.

Citaat:
Pindar's berichten (alles-behalve-haatzaaierij!!!) zijn vaak de bron van een discussie waaruit men op civiele en beleefde manieren meer te weten kan komen over de NWO. Mag hij zijn berichten plaatsen eens uw discussie voorbij is?
En euh, ... spamberichten die niets met NWO te maken heeft? vb?
Moet ik hieruit begrijpn dat u vindt dat spamberichten alles met de NWO te maken hebben?

Citaat:
Moet iedereen nu strafpunten krijgen omdat we op de NWO draad off-topic over Pindar bezig zijn?
Als het u stoort, plaats hem dan in negeer en probleem opgelost voor u en voor ons.
Ik weet niet zeker of u dit suggereert maar ik kan u verzekeren dat ik hem geen ban heb aangesmeerd. Pindars berichten storen me, daarom spreek ik ze tegen. Dat doe je namelijk op een discussieforum. Jullie gescherm met 'negeer dan' wordt langzamerhand lachwekkend.

Citaat:
Die indruk is dan verkeerd. Verpletteren... Hoeveel keer antwoordde Pindar met een 'dat is jouw mening en dat respecteer ik'? Darentegen, hoeveel keer kreeg Pindar zulk een comment(vanuit wat jullie de non-believers kant noemen)?
Ja, verpletteren. Eindeloos spammen zonder eigen commentaar; na betrapt te zijn op de zoveelste herhaling van een leugen antwoorden met "Je hebt het mis maar dat is jouw mening en die respecteer ik'' en er vervolgens staalhard mee doorgaan, bij herhaling oproepen de negeerlijst te gebruiken (of zélf te gebruiken) zodat je er geen 'last' van hebt, dat alles is geen discussieren. Dat is megalomaan gedrag.

Citaat:
Aantonen of aanzetten tot nadenken met humor en ridiculiseren als discussie-methode is toch niet helemaal hetzelfde, volgens mij.
Volgens mij wel. En nu?

Citaat:
Iets wat heel wat mensen beter eens terug moeten proberen te leren is verdraagzaamheid.
Inderdaad.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 17:42   #19163
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Pindar was een meerwaarde in deze draad en ik vind het spijtig dat ze hem geband hebben voor zoiets stom. Hij bleef altijd beleefd vond ik ondanks dat ze hem serieus ridiculiseerden en provoceerden. Dan mocht hij nog hier en daar eens een post geplaats hebben die ongeloofwaardig zou zijn over gekomen, dan blijf je nog beleefd tegenover iemand die zich ook altijd beleefd heeft opgesteld tegenover een ander.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 9 juni 2008 om 17:44.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 19:07   #19164
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik ben blij dat je toegeeft dat je Pindars gespam óók ergerlijk vindt. Voor de rest: Pindar (maar ook anderen) spuit hier berichten op het forum alsof hij het lokale filiaal van Prisonplanet is, zonder eigen mening, zonder controle, pagina's vol. 9 van de 10 keer ?*s de bron niet betrouwbaar, vaak is het de zoveelste herhaling van haatzaai-berichtgeving en zijn er geen interessante posts met concreet materiaal.
Zie je, dit is weer typisch. Mijn woorden zo verdraaien dat het je goed uitkomt. En dan een beetje overdrijven en liegen.
Probleem is dat jullie 9 van de 10 keer alléén ingaan op de meest twijfelachtige posts, en blijven jullie doodstil bij de concrete en interessante posts.

Vraagje;is Pindar een haatzaaier?
Citaat:
Moet ik hieruit begrijpn dat u vindt dat spamberichten alles met de NWO te maken hebben?
Hoe kun je nu serieus discussiëren wanneer de andere steeds opnieuw woorden in uw mond plaatst of verdraaien?
Ik zei dat Pindars inbreng hier altijd NWO gericht is.

Citaat:
Ik weet niet zeker of u dit suggereert maar ik kan u verzekeren dat ik hem geen ban heb aangesmeerd. Pindars berichten storen me, daarom spreek ik ze tegen. Dat doe je namelijk op een discussieforum. Jullie gescherm met 'negeer dan' wordt langzamerhand lachwekkend.
Denk je dat jouw berichten niemand stoort? Jullie kunnen er blijkbaar gewoon niet tegen dat iemand met andere normen dan de uwe hier komt posten.

Citaat:
Ja, verpletteren. Eindeloos spammen zonder eigen commentaar; na betrapt te zijn op de zoveelste herhaling van een leugen antwoorden met "Je hebt het mis maar dat is jouw mening en die respecteer ik'' en er vervolgens staalhard mee doorgaan, bij herhaling oproepen de negeerlijst te gebruiken (of zélf te gebruiken) zodat je er geen 'last' van hebt, dat alles is geen discussieren. Dat is megalomaan gedrag.
Nog eens, je hebt mensen bij wie het stoort, anderen niet.
Vind je het verdraaien van woorden niet storend?

Citaat:
Volgens mij wel. En nu?
Mooi. De positieve en opbouwende methode...

Laatst gewijzigd door eti1777 : 9 juni 2008 om 19:08.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 19:20   #19165
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Waarom heeft Hilary het niet gehaald ookal wouden "ze" het?

Laatst gewijzigd door toccata : 9 juni 2008 om 19:20.
toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 22:08   #19166
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Ach, Hillary is zowiezo binnen hoor. Maak u niet ongerust.

Hier, noisette:

Eh, eh.

Laatst gewijzigd door C2C : 9 juni 2008 om 22:08.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 22:16   #19167
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

(Hetvrijevolk.com) Pamela Hemelrijk - Dat is toch wel héél toevallig: van alle staatshoofden en regeringsleiders ter wereld die thans aan de macht zijn, hebben er 48 bij elkaar op school gezeten! Menigeen zal zich er wel eens over verbaasd hebben dat sommige mensen helemaal vanuit het niets een bliksemcarrière maken in de politiek. Balkenende is een fraai voorbeeld. Karzai ook. En anders wel Barack Obama.

Nu wil het geval dat Balkenende in 1985 een opleiding heeft gevolgd bij een Amerikaans instituut genaamd International Visitors Leadership Program. Hij was daar een jaargenoot van Sarkozy.

Ach, zult u zeggen, het is toch zeker zijn goed recht om een cursus in Amerika te volgen?

Maar het geval wil dat maar liefst 48 staatshoofden en regeringsleiders die nu aan de macht zijn deze cursus hebben gevolgd. Dat is wel een astronomisch hoog slagingspercentage, als ik zo vrij mag zijn. Zie deze link voor een overzicht van de luitjes die met goed gevolg een IVLP cursus hebben voltooid, en die nu premier, president of staatshoofd zijn.

Wat zou dat voor instituut zijn, dat aan de lopende band wereldleiders uitbraakt?

En ja hoor, daar duikt zoals gebruikelijk weer de naam Rockefeller op. Nelson himself blijkt in 1940 aan de wieg van deze organisatie te hebben gestaan. En het instituut wordt, zo maak ik uit hun eigen website op, “gesubsidieerd door het Bureau of Educational and Cultural Affairs van het US State Department”. Goed idee van de Amerikaanse regering. Zo hou je internationaal nog eens een vinger in de pap.

De IVLP website meldt zelfs vol trots dat het nog veel meer wereldleiders tot zijn oud-leerlingen mag rekenen: “Alumni of the International Visitor Leadership Program include 150 current and former chiefs of state and heads of government, more than 600 cabinet-level ministers, and thousands of prominent figures in various disciplines around the world. Among the most well known are Margaret Thatcher, F.W. De Klerk, Anwar Sadat, Indira Ghandi en Tony Blair.” Toe maar!

Als u nu nog steeds denkt dat het allemaal toeval is, dan is er volgens mij geen hoop meer voor u. Dan gelooft u alles wat de autoriteiten u op de mouw spelden. We kunnen stemmen tot we een ons wegen; we worden ondertussen al 50 jaar geregeerd door de Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie, de Bilderberg Conferentie, het US state Department en het International Visitors Leadership Program. Wat zullen ze deze week weer een reuze schik hebben met z’n allen, op de Bilderberg Conferentie in Chantilly.

PS. Ik heb nog geprobeerd om na te gaan of Job Cohen soms ook een cursus bij het IVLP heeft gevolgd, maar ik heb niks kunnen vinden omdat burgemeesters niet worden vermeld.

Toch verwed ik er een krat Jack Daniëls onder dat hij ook een oud-leerling is; het is de enige verklaring die ik kan verzinnen voor het feit dat hij aan de lopende band prijzen krijgt toegekend door landen die geen benul hebben waar Amsterdam ligt, laat staan hoe Amsterdam wordt bestuurd.

Onlangs weer de ‘prestigieuze Martin Luther King Award’ uit Amerika en het Kruis van Verdienste van de Republiek Letland, if you please.

Letland, for god’s sake! Hebben ze daar niks beters te doen dan Nederlandse burgemeesters bekronen waar ze nog nooit van hebben gehoord? Nederland peinst er niet over om pakweg burgemeesters in Albanië of Georgië met eerbewijzen te overladen, en terecht. Wat weten wij van de gemeentepolitiek in Tirana en Tbilisi? Niks, en het interesseert ons ook geen ene mallemoer.

Ik voorspel bij deze dat Job Cohen, voor hij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, nog een torenhoge functie krijgt bij de VN, de NAVO, de Wereldbank of de EU. Als hij al niet, tegen alle desastreuze PvdA peilingen in, toch nog eindigt als premier van Nederland. Als ik ongelijk krijg, zal ik in het stof gaan. Dat beloof ik plechtig.

Bron: Hetvrijevolk
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 22:21   #19168
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
(Hetvrijevolk.com) Pamela Hemelrijk - Dat is toch wel héél toevallig: van alle staatshoofden en regeringsleiders ter wereld die thans aan de macht zijn, hebben er 48 bij elkaar op school gezeten! Menigeen zal zich er wel eens over verbaasd hebben dat sommige mensen helemaal vanuit het niets een bliksemcarrière maken in de politiek. Balkenende is een fraai voorbeeld. Karzai ook. En anders wel Barack Obama.

Nu wil het geval dat Balkenende in 1985 een opleiding heeft gevolgd bij een Amerikaans instituut genaamd International Visitors Leadership Program. Hij was daar een jaargenoot van Sarkozy.

Ach, zult u zeggen, het is toch zeker zijn goed recht om een cursus in Amerika te volgen?

Maar het geval wil dat maar liefst 48 staatshoofden en regeringsleiders die nu aan de macht zijn deze cursus hebben gevolgd. Dat is wel een astronomisch hoog slagingspercentage, als ik zo vrij mag zijn. Zie deze link voor een overzicht van de luitjes die met goed gevolg een IVLP cursus hebben voltooid, en die nu premier, president of staatshoofd zijn.

Wat zou dat voor instituut zijn, dat aan de lopende band wereldleiders uitbraakt?

En ja hoor, daar duikt zoals gebruikelijk weer de naam Rockefeller op. Nelson himself blijkt in 1940 aan de wieg van deze organisatie te hebben gestaan. En het instituut wordt, zo maak ik uit hun eigen website op, “gesubsidieerd door het Bureau of Educational and Cultural Affairs van het US State Department”. Goed idee van de Amerikaanse regering. Zo hou je internationaal nog eens een vinger in de pap.

De IVLP website meldt zelfs vol trots dat het nog veel meer wereldleiders tot zijn oud-leerlingen mag rekenen: “Alumni of the International Visitor Leadership Program include 150 current and former chiefs of state and heads of government, more than 600 cabinet-level ministers, and thousands of prominent figures in various disciplines around the world. Among the most well known are Margaret Thatcher, F.W. De Klerk, Anwar Sadat, Indira Ghandi en Tony Blair.” Toe maar!

Als u nu nog steeds denkt dat het allemaal toeval is, dan is er volgens mij geen hoop meer voor u. Dan gelooft u alles wat de autoriteiten u op de mouw spelden. We kunnen stemmen tot we een ons wegen; we worden ondertussen al 50 jaar geregeerd door de Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie, de Bilderberg Conferentie, het US state Department en het International Visitors Leadership Program. Wat zullen ze deze week weer een reuze schik hebben met z’n allen, op de Bilderberg Conferentie in Chantilly.

PS. Ik heb nog geprobeerd om na te gaan of Job Cohen soms ook een cursus bij het IVLP heeft gevolgd, maar ik heb niks kunnen vinden omdat burgemeesters niet worden vermeld.

Toch verwed ik er een krat Jack Daniëls onder dat hij ook een oud-leerling is; het is de enige verklaring die ik kan verzinnen voor het feit dat hij aan de lopende band prijzen krijgt toegekend door landen die geen benul hebben waar Amsterdam ligt, laat staan hoe Amsterdam wordt bestuurd.

Onlangs weer de ‘prestigieuze Martin Luther King Award’ uit Amerika en het Kruis van Verdienste van de Republiek Letland, if you please.

Letland, for god’s sake! Hebben ze daar niks beters te doen dan Nederlandse burgemeesters bekronen waar ze nog nooit van hebben gehoord? Nederland peinst er niet over om pakweg burgemeesters in Albanië of Georgië met eerbewijzen te overladen, en terecht. Wat weten wij van de gemeentepolitiek in Tirana en Tbilisi? Niks, en het interesseert ons ook geen ene mallemoer.

Ik voorspel bij deze dat Job Cohen, voor hij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, nog een torenhoge functie krijgt bij de VN, de NAVO, de Wereldbank of de EU. Als hij al niet, tegen alle desastreuze PvdA peilingen in, toch nog eindigt als premier van Nederland. Als ik ongelijk krijg, zal ik in het stof gaan. Dat beloof ik plechtig.

Bron: Hetvrijevolk

Kijk, daar geloof ik dus wel in hé.

Maar da's geen conspiracy hé. Da's gewoon een elite die zichzelf sterk houdt.

Gelieve daar geen samenzweringssaus rond de smeren. Die elite heeft niks lievers, want daardoor maakt ge duidelijk dat ge niet au sérieux te nemen zijt.

Waarom kunnen we niet gewoon zeggen dat elites overal ter wereld ondemocratische clubs vormen om zichzelf in stand te houden, en dat we dit een beetje beu zijn?

Daar paranoïde rond doen heeft geen zin.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 22:55   #19169
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ben ik hier twee dagen niet en dan zijn er al ongeregeldheden wat is dat allemaal voor gezeur hier?

Al dat geoordeel van de bange blanke man
wat hebben we daar ingodes naam toch al van af gezien in de wereld. my gash
hele continenten en alle natuurvolkeren uitgemoord inquisitie en hel e n verdoemenis...

Blanke mensen hebben nogal wat oordeel klaar
in de 1ste plaats over zichzelf
ziekelijk

en zo iedereen in een vakje duwen
De enigen die te vertrouwen zijn
zijn de mannen in in het uniform dat PAk heet.

en de vrouwen als ze willen meedoen moeten ze dat PAk, dat ik soldaten uniform noem, ook aan trekken:
waar zijn we mee bezig?

en zo is iedereen bang om anders te zijn en loopt 90 % van de mensen in een spijkerbroek met zwarte trui. en szomers witte slobber T shirt waar geen indier mee op straat durft komen, zo slordig.
dat is allemaal wel done als blanke

als je maar niet opvalt
en als dan iemand zijn nek uit steekt

ban
zien de mensen dan niet dat we allemaal slachtoffer zijn van deze eenzijdige blik op de wereld?

diversiteit is de toekomst
en respect
eerst voor jezelf

de grootste conspiracy is de kerk en dan de staat
allemaal volksverneukerij.
Een andere wereld is mogelijk

kijk hoe dat Italiaanse dorp het aan pakt
Heel interessant.
http://argusoog.punt.nl/?id=410850&r=1&tbl_archief=&

Laatst gewijzigd door Babylonia : 9 juni 2008 om 22:56.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 23:01   #19170
Babylonia
Parlementslid

Standaard

http://stormwaarschuwing.wordpress.c...y-verhofstadt/

The European Union is the most generous political project on our continent, a project that can be held up as an example for a New World Order”.

Vertaling: “De Europese Unie is het meest edele politieke project op ons continent, een project dat omhoog gehouden kan worden als een voorbeeld voor een Nieuwe Wereld Orde”.

Guy Verhofstadt, ex-premier België (in zijn lezing “The New World Order since 11 September“, Polen, 2001)

Foto: Verhofstadt (links) tekent EU Constitutie in Rome, 2004, onder de ”zegen” van het Vaticaan… (Bron: Chinadaily.com)

Zou die wel weten wat die zegt?
Waar zit die mee in zijn kop?
Hoe ver gaat de leugen?
we weten veel te weinig van onze NWO ers ter plekke.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 9 juni 2008 om 23:03.
Oud 9 juni 2008, 23:47   #19171
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht

The European Union is the most generous political project on our continent, a project that can be held up as an example for a New World Order”.

Vertaling: “De Europese Unie is het meest edele politieke project op ons continent, een project dat omhoog gehouden kan worden als een voorbeeld voor een Nieuwe Wereld Orde”.

Guy Verhofstadt, ex-premier België (in zijn lezing “The New World Order since 11 September“, Polen, 2001)

Foto: Verhofstadt (links) tekent EU Constitutie in Rome, 2004, onder de ”zegen” van het Vaticaan… (Bron: Chinadaily.com)

Hoe ver gaat de leugen?
Daar hadden ze nu toch wel een betere foto kunnen bijzetten zeker.

Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2008, 23:54   #19172
Babylonia
Parlementslid

Standaard

leuk !!!!
Oud 10 juni 2008, 01:30   #19173
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bureau of Educational and Cultural Affairs

INTERNATIONAL VISITOR LEADERSHIP PROGRAM

The International Visitor Leadership Program operates under authority of the Mutual Educational and Cultural Exchange Act of 1961 (Fulbright-Hays Act). The emphasis of the program is to increase mutual understanding through communication at the personal and professional levels.

The International Visitor Leadership Program brings participants to the United States from all over the world each year to meet and confer with their professional counterparts and to experience the U.S. firsthand. The visitors, who are current or potential leaders in government, politics, the media, education, and other fields, are selected by American Officials overseas. More than 200 current and former Heads of State, 1,500 cabinet-level ministers, and many other distinguished world leaders in government and the private sector have participated in the International Visitor Leadership Program.
Citaat:
Als je enkel potentiële leiders uitnodigd, is het niet echt verwonderlijk dat veel van de bezoekers ook ooit leider worden...

Laatst gewijzigd door Sodomis : 10 juni 2008 om 01:30.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 12:14   #19174
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Kijk, daar geloof ik dus wel in hé.

Maar da's geen conspiracy hé. Da's gewoon een elite die zichzelf sterk houdt.

Gelieve daar geen samenzweringssaus rond de smeren. Die elite heeft niks lievers, want daardoor maakt ge duidelijk dat ge niet au sérieux te nemen zijt.
Er is neits paranoide aan de NWO. Het bovenstaande feit van een elite die zichzelf sterk houdt is net een onderdeel van de NWO. En de concentratie van macht. Zeggen dat het een elite is die zichzelf sterk houdt en daarmee is de kous af, getuigt van intellectuele luiheid.

Als je ziet dat bij dat instituut de naam Rockefeller weer terug komt, dat is geen toeval. Alle organisaties die wij als NWO bestempelen zijn gelinkt aan een klein groepje personen die hun vinger in de pap te brokken hebben. De elite die de maatschappij in hun handen heeft en aan een wereld orde werkt is een feit.
Oud 10 juni 2008, 12:16   #19175
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht

Hoe ver gaat de leugen?
Verhofstad zal ook wel "in the loop" zijn en meegaan in de ideologie van de elitie die naar een wereld orde streeft.
Oud 10 juni 2008, 12:19   #19176
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Verhofstad zal ook wel "in the loop" zijn en meegaan in de ideologie van de elitie die naar een wereld orde streeft.
En hoe zal NWO denken over de splitsing van België?
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 12:33   #19177
Babylonia
Parlementslid

Standaard

De bedoeling is om alle bestaande sociale structuren tot aan je familie aan toe te vernielen.
zodat de mens als een mak schaap naar centrale macht vraagt.
Dit is altijd de onbegrijpelijke link tussen abortus,feminisme en NWO geweest
Ik heb nooit begrepen waarom eenvan die NWO bedrijfen echt een paar miljoen gegeven heeft voor de abortuscampagne in Belgie die tot het aftreden van de koninng heeft geleid(1 dag)
Nu snap ik het
Alex Jones wijst ook op het belang van familiale banden.

We moeten mekaar meer steunen en solidairder zijn
Hello de moderatoren doe je best als jullie voor een betere wereld zijn wat ik zou denken met dit leuke forum (met dank!), oefen dan hier je geduld en vergevingsgezindheid.. kan altijd van pas komen...
Iedereen is kwetsbaar IEDEREEN

Pindar is gaan ijsjes eten in Cuba
Totdat we hem missen....
Oud 10 juni 2008, 13:13   #19178
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

The EU Lisbon Treaty
http://www.youtube.com/watch?v=8Kr0Foq3CQE

Wie zei hier ook alweer dat we er niks verkeerd achter moesten zoeken?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 13:14   #19179
exodus

Standaard

Ben Bernanke en Timoty Geitner van de Federal Reserve roepen op voor een "gobalized banking system", net niet toevallig na de Bilberberg vergadering die dit weekend plaatvond, en waar zij te gast waren.

Citaat:
According to Bilderberg's list of attendees for this year, present at the secret meeting was Timothy Geithner, the Fed's President in New York.

It therefore came as no great shock to see Geithner call for a globalized banking system in this morning's Financial Times.
http://us.ft.com/ftgateway/superpage...20081850443845

Het moge duidelijk zijn wat er op Bilderberg besproken is. De Bildberg vergadering is nog maar net gedaan of een attendee begint al op te roepen voor een globaal banking system, volledig in de lijn van de wereld orde ideologie van de Bilderbergers.

Citaat:
Bilderberg elites have long been at the center of international financial activity as a globalizing force pushing for more and more centralization of the world's banking framework.

In 2003, the BBC uncovered incredible archived Bilderberg documents which confirmed that the EU, with its single market and later monetary union, as well as the single Euro currency itself, were the brainchild of Bilderberg.
Mensen, word eens wakker. De NWO is er, meer en meer open en bloot. Dit bewijst eens te meer dat de NWO er is, en verder gaat met hun plannen van centralisatie naar steeds globalere instellingen op alle vlakken, om uiteindelijk tot hun wereldregering, wereldeconomie en wereldreligie te komen.

http://infowars.net/articles/june200...lderberger.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 10 juni 2008 om 13:15.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 14:46   #19180
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NWO is er, meer en meer open en bloot. Dit bewijst eens te meer dat de NWO er is, en verder gaat met hun plannen van centralisatie naar steeds globalere instellingen op alle vlakken, om uiteindelijk tot hun wereldregering, wereldeconomie en wereldreligie te komen.
Dit bewijst helemaal NIKS.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be