![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19162 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19163 |
Minister
|
![]() Pindar was een meerwaarde in deze draad en ik vind het spijtig dat ze hem geband hebben voor zoiets stom. Hij bleef altijd beleefd vond ik ondanks dat ze hem serieus ridiculiseerden en provoceerden. Dan mocht hij nog hier en daar eens een post geplaats hebben die ongeloofwaardig zou zijn over gekomen, dan blijf je nog beleefd tegenover iemand die zich ook altijd beleefd heeft opgesteld tegenover een ander.
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 9 juni 2008 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19164 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probleem is dat jullie 9 van de 10 keer alléén ingaan op de meest twijfelachtige posts, en blijven jullie doodstil bij de concrete en interessante posts. Vraagje;is Pindar een haatzaaier? Citaat:
Ik zei dat Pindars inbreng hier altijd NWO gericht is. Citaat:
Citaat:
Vind je het verdraaien van woorden niet storend? Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 9 juni 2008 om 19:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19165 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom heeft Hilary het niet gehaald ookal wouden "ze" het?
Laatst gewijzigd door toccata : 9 juni 2008 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19166 | |
|
![]() Ach, Hillary is zowiezo binnen hoor. Maak u niet ongerust.
Hier, noisette: ![]() Eh, eh.
Laatst gewijzigd door C2C : 9 juni 2008 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19167 |
Minister-President
|
![]() (Hetvrijevolk.com) Pamela Hemelrijk - Dat is toch wel héél toevallig: van alle staatshoofden en regeringsleiders ter wereld die thans aan de macht zijn, hebben er 48 bij elkaar op school gezeten! Menigeen zal zich er wel eens over verbaasd hebben dat sommige mensen helemaal vanuit het niets een bliksemcarrière maken in de politiek. Balkenende is een fraai voorbeeld. Karzai ook. En anders wel Barack Obama.
Nu wil het geval dat Balkenende in 1985 een opleiding heeft gevolgd bij een Amerikaans instituut genaamd International Visitors Leadership Program. Hij was daar een jaargenoot van Sarkozy. Ach, zult u zeggen, het is toch zeker zijn goed recht om een cursus in Amerika te volgen? Maar het geval wil dat maar liefst 48 staatshoofden en regeringsleiders die nu aan de macht zijn deze cursus hebben gevolgd. Dat is wel een astronomisch hoog slagingspercentage, als ik zo vrij mag zijn. Zie deze link voor een overzicht van de luitjes die met goed gevolg een IVLP cursus hebben voltooid, en die nu premier, president of staatshoofd zijn. Wat zou dat voor instituut zijn, dat aan de lopende band wereldleiders uitbraakt? En ja hoor, daar duikt zoals gebruikelijk weer de naam Rockefeller op. Nelson himself blijkt in 1940 aan de wieg van deze organisatie te hebben gestaan. En het instituut wordt, zo maak ik uit hun eigen website op, “gesubsidieerd door het Bureau of Educational and Cultural Affairs van het US State Department”. Goed idee van de Amerikaanse regering. Zo hou je internationaal nog eens een vinger in de pap. De IVLP website meldt zelfs vol trots dat het nog veel meer wereldleiders tot zijn oud-leerlingen mag rekenen: “Alumni of the International Visitor Leadership Program include 150 current and former chiefs of state and heads of government, more than 600 cabinet-level ministers, and thousands of prominent figures in various disciplines around the world. Among the most well known are Margaret Thatcher, F.W. De Klerk, Anwar Sadat, Indira Ghandi en Tony Blair.” Toe maar! Als u nu nog steeds denkt dat het allemaal toeval is, dan is er volgens mij geen hoop meer voor u. Dan gelooft u alles wat de autoriteiten u op de mouw spelden. We kunnen stemmen tot we een ons wegen; we worden ondertussen al 50 jaar geregeerd door de Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie, de Bilderberg Conferentie, het US state Department en het International Visitors Leadership Program. Wat zullen ze deze week weer een reuze schik hebben met z’n allen, op de Bilderberg Conferentie in Chantilly. PS. Ik heb nog geprobeerd om na te gaan of Job Cohen soms ook een cursus bij het IVLP heeft gevolgd, maar ik heb niks kunnen vinden omdat burgemeesters niet worden vermeld. Toch verwed ik er een krat Jack Daniëls onder dat hij ook een oud-leerling is; het is de enige verklaring die ik kan verzinnen voor het feit dat hij aan de lopende band prijzen krijgt toegekend door landen die geen benul hebben waar Amsterdam ligt, laat staan hoe Amsterdam wordt bestuurd. Onlangs weer de ‘prestigieuze Martin Luther King Award’ uit Amerika en het Kruis van Verdienste van de Republiek Letland, if you please. Letland, for god’s sake! Hebben ze daar niks beters te doen dan Nederlandse burgemeesters bekronen waar ze nog nooit van hebben gehoord? Nederland peinst er niet over om pakweg burgemeesters in Albanië of Georgië met eerbewijzen te overladen, en terecht. Wat weten wij van de gemeentepolitiek in Tirana en Tbilisi? Niks, en het interesseert ons ook geen ene mallemoer. Ik voorspel bij deze dat Job Cohen, voor hij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, nog een torenhoge functie krijgt bij de VN, de NAVO, de Wereldbank of de EU. Als hij al niet, tegen alle desastreuze PvdA peilingen in, toch nog eindigt als premier van Nederland. Als ik ongelijk krijg, zal ik in het stof gaan. Dat beloof ik plechtig. Bron: Hetvrijevolk
![]() |
#19168 | ||
|
![]() Citaat:
Kijk, daar geloof ik dus wel in hé. Maar da's geen conspiracy hé. Da's gewoon een elite die zichzelf sterk houdt. Gelieve daar geen samenzweringssaus rond de smeren. Die elite heeft niks lievers, want daardoor maakt ge duidelijk dat ge niet au sérieux te nemen zijt. Waarom kunnen we niet gewoon zeggen dat elites overal ter wereld ondemocratische clubs vormen om zichzelf in stand te houden, en dat we dit een beetje beu zijn? Daar paranoïde rond doen heeft geen zin.
![]() |
![]() |
![]() |
#19169 |
Parlementslid
|
![]() Ben ik hier twee dagen niet en dan zijn er al ongeregeldheden wat is dat allemaal voor gezeur hier?
Al dat geoordeel van de bange blanke man wat hebben we daar ingodes naam toch al van af gezien in de wereld. my gash hele continenten en alle natuurvolkeren uitgemoord inquisitie en hel e n verdoemenis... Blanke mensen hebben nogal wat oordeel klaar in de 1ste plaats over zichzelf ziekelijk en zo iedereen in een vakje duwen De enigen die te vertrouwen zijn zijn de mannen in in het uniform dat PAk heet. en de vrouwen als ze willen meedoen moeten ze dat PAk, dat ik soldaten uniform noem, ook aan trekken: waar zijn we mee bezig? en zo is iedereen bang om anders te zijn en loopt 90 % van de mensen in een spijkerbroek met zwarte trui. en szomers witte slobber T shirt waar geen indier mee op straat durft komen, zo slordig. dat is allemaal wel done als blanke als je maar niet opvalt en als dan iemand zijn nek uit steekt ban zien de mensen dan niet dat we allemaal slachtoffer zijn van deze eenzijdige blik op de wereld? diversiteit is de toekomst en respect eerst voor jezelf de grootste conspiracy is de kerk en dan de staat allemaal volksverneukerij. Een andere wereld is mogelijk kijk hoe dat Italiaanse dorp het aan pakt Heel interessant. http://argusoog.punt.nl/?id=410850&r=1&tbl_archief=& Laatst gewijzigd door Babylonia : 9 juni 2008 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19170 |
Parlementslid
|
![]() http://stormwaarschuwing.wordpress.c...y-verhofstadt/
The European Union is the most generous political project on our continent, a project that can be held up as an example for a New World Order”. Vertaling: “De Europese Unie is het meest edele politieke project op ons continent, een project dat omhoog gehouden kan worden als een voorbeeld voor een Nieuwe Wereld Orde”. Guy Verhofstadt, ex-premier België (in zijn lezing “The New World Order since 11 September“, Polen, 2001) Foto: Verhofstadt (links) tekent EU Constitutie in Rome, 2004, onder de ”zegen” van het Vaticaan… (Bron: Chinadaily.com) Zou die wel weten wat die zegt? Waar zit die mee in zijn kop? Hoe ver gaat de leugen? we weten veel te weinig van onze NWO ers ter plekke. Laatst gewijzigd door Babylonia : 9 juni 2008 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19171 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19172 |
Parlementslid
|
![]() leuk !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19173 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 10 juni 2008 om 01:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19174 | |
|
![]() Citaat:
Als je ziet dat bij dat instituut de naam Rockefeller weer terug komt, dat is geen toeval. Alle organisaties die wij als NWO bestempelen zijn gelinkt aan een klein groepje personen die hun vinger in de pap te brokken hebben. De elite die de maatschappij in hun handen heeft en aan een wereld orde werkt is een feit.
![]() |
![]() |
![]() |
#19175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19176 |
Minister
|
![]() En hoe zal NWO denken over de splitsing van België?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19177 |
Parlementslid
|
![]() De bedoeling is om alle bestaande sociale structuren tot aan je familie aan toe te vernielen.
zodat de mens als een mak schaap naar centrale macht vraagt. Dit is altijd de onbegrijpelijke link tussen abortus,feminisme en NWO geweest Ik heb nooit begrepen waarom eenvan die NWO bedrijfen echt een paar miljoen gegeven heeft voor de abortuscampagne in Belgie die tot het aftreden van de koninng heeft geleid(1 dag) Nu snap ik het Alex Jones wijst ook op het belang van familiale banden. We moeten mekaar meer steunen en solidairder zijn Hello de moderatoren doe je best als jullie voor een betere wereld zijn wat ik zou denken met dit leuke forum (met dank!), oefen dan hier je geduld en vergevingsgezindheid.. kan altijd van pas komen... Iedereen is kwetsbaar IEDEREEN ![]() Pindar is gaan ijsjes eten in Cuba Totdat we hem missen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19178 |
Staatssecretaris
|
![]() The EU Lisbon Treaty
http://www.youtube.com/watch?v=8Kr0Foq3CQE Wie zei hier ook alweer dat we er niks verkeerd achter moesten zoeken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19179 | ||
|
![]() Ben Bernanke en Timoty Geitner van de Federal Reserve roepen op voor een "gobalized banking system", net niet toevallig na de Bilberberg vergadering die dit weekend plaatvond, en waar zij te gast waren.
Citaat:
Het moge duidelijk zijn wat er op Bilderberg besproken is. De Bildberg vergadering is nog maar net gedaan of een attendee begint al op te roepen voor een globaal banking system, volledig in de lijn van de wereld orde ideologie van de Bilderbergers. Citaat:
http://infowars.net/articles/june200...lderberger.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 10 juni 2008 om 13:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |