![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Congreslid legt banden van vaccinbedrijf bloot met de feitenchecker van Facebook
??*Categorieën??*Nieuws??*Overig by Redactie - Mei 1, 2021 https://healthbytes.me/congreslid-le...-van-facebook/ Woensdag tweette congreslid Thomas Massie – die erom bekend staat het te noemen hoe hij het ziet – een explosieve claim over factcheck.org, een van Facebooks meest prominente ‘factchecking’-groepen. Massie beweerde dat het feit dat de mensen die claims over vaccins controleren, gedeeltelijk worden gefinancierd door een organisatie die meer dan $ 1,8 miljard aan aandelen in een vaccinbedrijf heeft. “Wie betaalt de loonstrookjes van de factcheckers?” schreef Massi en voegde eraan toe: “De vaccin factcheckers a @factcheckdotorg, die beweren onafhankelijk te zijn, worden gefinancierd door een organisatie die meer dan $ 1,8 miljard aan aandelen in een vaccinbedrijf aanhoudt, en wordt gerund door een voormalig directeur van @CDCgov”. Volgens hun eigen bron wordt Factcheck.org gedeeltelijk gefinancierd door de Robert Wood Johnson Foundation. Volgens de financiële verklaring van de stichting van 2019 heeft het project een aandeel van meer dan $ 1,8 miljard in de COVID-19-fabrikant, Johnson & Johnson. Om het nog erger te maken, is de CEO van de stichting Richard Besser, de voormalig waarnemend directeur van de CDC onder leiding van Obama en de voormalige hoofdredacteur gezondheid en medisch van ABC News. Volgens het artikel in de Blaze heeft congreslid Massie persoonlijke banden met Factcheck.org omdat ze naar verluidt een lasterstuk over hem hadden geschreven. Rep. Thomas Massie dwong de CDC om een rapport te corrigeren waarin werd gesuggereerd dat er aanwijzingen zijn dat de huidige vaccins op de markt een grotere mate van immuniteit kunnen overbrengen dan eerdere infectie. FactCheck.org kan Massie niet toestaan weg te komen met het wegnemen van marktaandeel van zijn donoren door mensen met een eerdere infectie ervan te weerhouden de vaccins te nemen, dus schreef de site een laster artikel over hem in een poging te suggereren dat hij een fout had gemaakt. Met meer dan 3.400 gerapporteerde sterfgevallen en tienduizenden bijwerkingen die zijn gemeld aan het bewakingssysteem van de CDC – en het is algemeen bekend dat slechts een fractie van die gebeurtenissen wordt gemeld – hoe kunnen we de overheid toestaan actief te werken met een monopolie van bedrijven en technologie, gefinancierd door de mensen die er baat bij hebben, om belangrijke gegevens, wetenschap en medische informatie te censureren? We hebben al gezien dat de regering één vaccin tijdelijk stopzet, terwijl de CEO van Pfizer gemakshalve wachtte tot mensen al werden meegezogen om te zeggen dat ze een derde injectie nodig hebben en waarschijnlijk meer. Niets te zien hier? Puur als de door de wind aangedreven sneeuw? Iedereen die zelfs maar vraagtekens plaatst bij de veiligheid van het vaccin op het platform van Facebook, krijgt van deze groep onmiddellijk een waarschuwing via feitencontrole. Dit ondanks het alarmerende aantal gemelde bijwerkingen, waaronder duizenden sterfgevallen binnen het Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) van de CDC. Zoals TFTP meldde, zou het enorme aantal rapporten alleen al voldoende moeten zijn om alarmbellen af te laten gaan. Maar dit is niet gebeurd. In plaats daarvan “controleert” de reguliere media degenen die alleen maar proberen op deze informatie te wijzen. Bij verschillende “feitencontroles” van deze gegevens wordt ons verteld dat we geen “conclusies moeten trekken over de veiligheid van vaccins”. Dit is absoluut waar, maar de reden waarom VAERS is gemaakt, is om toezicht te houden op mogelijke problemen met vaccins. Als er in drie maanden tijd meer bijwerkingen zijn gemeld dan in enig jaar sinds 1990, zou dit op zijn minst tot een officieel onderzoek moeten leiden. Van 2011 tot 2020 waren er slechts 994 sterfgevallen gemeld bij VAERS na ALLE vaccinaties. In het eerste kwartaal van 2021 zijn er meer dan 2.700 doden gemeld. Als ze echt beweren het domein van de vaccinveiligheid te bewaken, is dit het soort ding dat een alarm of een onderzoek zou moeten veroorzaken. Maar we hebben er geen gezien. In plaats daarvan worden reguliere “feitencontrole” -artikelen uitgerold die de feitelijke gegevens niet betwisten, maar in plaats daarvan de manier waarop anderen deze presenteren in twijfel trekken. Hoewel veel van de gegevens scheef zijn getrokken om een misleidend punt te maken, bewijst het controleren van de feiten zonder de toename in twijfel te trekken een slechte dienst aan het nastreven van onderzoeksjournalistiek. Meer op de link.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 mei 2021 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Computer gestuurde bots sturen haatberichten.
De neuzekens in dezelfde richting duwen dus. Deze fc heeft inmiddels honderden accounts ontdekt op haar account die goed zijn voor 5000 haatberichten op 1 dag. Uiteraard bij mensen die kritiek hebben op het covid gebeuren. Lees haar verhaal. https://www.facebook.com/10001039486...42629/?app=fbl
![]() |
#1903 |
Minister-President
|
![]() Dr. Campell kan je zeker geen coronaontkenner noemen, maar ook hij geeft aan dat het virus langer dan gedacht aan het woeden was bij de chinezen. De chinezen hebben dus eigenlijk wel een laten waaien tactiek toegepast en al de rest wat ze in januari voor de camera hebben gedaan is dus gewoon voor de show geweest en heeft de hele wereld in de luren gelegd met te denken dat lockdowns zouden helpen.
https://www.youtube.com/watch?v=i195K2vYfnY |
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er nog, maar van zodra ze op één of andere manier een ontkenning maken worden ze selectief gecensureerd. Dit gezegd zijnde en dan ten tweede de autobots die blijkbaar hatelijke reacties genereren op vrijwel onbeduidende accounts doet meer vragen rijzen dan antwoorden brengen. En dan China die precies ook met iets bezig is en corona als hefboom gebruikt. Vandaag een aanval op netwerken net op het moment dat men in de kamer de kwestie oeigoeren wilde bespreken. Wat dus geannuleerd is.
![]() |
![]() |
#1905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filmpje waarom je de covid afdeling niet mag bezoeken.
https://www.facebook.com/10000262818...48069/?app=fbl Gevoelige kijker let op eh.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 mei 2021 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giftige mondmaskers.
De Avrox affaire. Onderzoek naar betreffende zwendel is bezig. Heeft men opzettelijk mondmaskers in de roulatie gebracht die giftige bestanddelen bevatten? Gelukkig zijn die ontdekt en uit de handel sindsdien.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 mei 2021 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zuinigheid is troef vindt Van Ranst heel bezorgd. Het is in ieder geval beter een licht giftig masker te dragen dan geen, laat hij uitschijnen.
![]() |
#1910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfizer vraagt toestemming aan EMA om kinderen vanaf 12 jaar te vaccineren.
Bah.. https://www.facebook.com/10000046298...30194/?app=fbl
![]() |
#1912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de bewijzen hiervoor is, dat er al sporen zijn terug gevonden in Italiaans afvalwater ergens in November. Voor diegene die het niet weten, in Milano is een rechstreekse vlucht naar Wuhan, bovendien is Italie net als Antwerpen een draaischijf voor handel met China. Nogal wat namaak en andere chinese brol komt in Napels aan land. Meteen heb je ook je verklaring waarom er in Italie in het noorden zo een grote verspreiding geweest is, het is langs daar binnen gekomen en dan heeft het zich via skipistes in het noorden van Italie en Tirol zich verder over Europa verspreid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl die politici rijker en dikker werden bespaarde ze zich kapot op de zorg, gaven later het virus vrij spel en spelen het spel van genocidale fascisten mee door het nu erger te maken met vaccinaties. De enige die immuniteit hebben zijn die corrupte fascisten in de politiek en de big pharma. Geen waarheid is in hen, ze zijn van hun vader de duivel -die een mensenmoordenaar is- en de lusten van hun vader zullen zij doen.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 5 mei 2021 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het had op die moment nog beheerst kunnen worden door iedereen die uit die hoek kwam grondig te controleren en in quarantaine zetten en dan echte quarantaine, niet dat onozel gedoe zoals hier is toegepast. Je laat een vlieger landen met besmetten en zet die vervolgens in een bus, met een niet beschermde chaufeur. Ik viel bekanst van mijn stoel toen ik dat zag. Maar ja we zijn in den belziek het land waar geknoei , gestuntel , foefelen en het rap rap eens regelen een zekerheid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze generatie politici en MVR zijn Babylonische lobbyhoeren van het zuiverste water. Collaborateurs en dictatoriale fascisten van deze tijd. Al die “foutjes” zijn moedwil geweest ons onder deze tirannie te duwen. Ultra orthodoxe kerken waarschuwden al lang voor dit. Ik weet hoe laat het is. Die foutjes werden globaal hetzelfde gemaakt, wat moedwil was om het virus te verspreiden en de oplossing te verkopen, wat een geheim agenda heeft (massa surveillance van Big Brother, gestappo 5.0) Genocide van deze tijd. 11j geleden - https://m.youtube.com/watch?v=JaF-fq2Zn7I
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 5 mei 2021 om 12:38. Reden: Verdoofd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filmpje van die zelfde grote leider die iedereen wil connecteren met de wereld door een chip.
En daardoor met zijn eigen robot oxo en vieze spelletjes kan spelen. https://www.facebook.com/10002233939...55471/?app=fbl
![]() |
#1918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal corona uitbraken na vaccinatie in rusthuizen.
1 keer is een ongeluk, 2 keer is toeval, 3 of meer is een patroon. https://www.facebook.com/10001549513...22495/?app=fbl
![]() |
#1919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teststokken voor covid test.
Uiterst hygiënische productie en assemblage. Zie deze top in high technology. Je zal versteld staan. https://www.facebook.com/10001039486...90181/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 mei 2021 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0'o
Die gaat de vuile was uithangen van onze grote leider. https://m.tiktok.com/v/6958530560356...ource=facebook