![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#19221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pro-Russische Oekraieners houden zich op dit moment stil, anders worden ze vermoord, aan bomen vastgebonden, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je het niet met hem eens bent, zeg dan eens waarom. Ik ben ook geen fan van dat dement kieken in het witte huis, en zijn crack-verslaafde, door burisma omgekochte halve debiel van een zoon.. Maar ik weet wél dat, hate him or love him, putin zijn pivot naar het oosten al gemaakt heeft. Want, wie in Europa en op dit forum heeft er nu goedkope olie, ertsen en mineralen nodig, als je uit je moreel verheven positie naar beneden kijkt. Tot voor een half jaar geleden was Oekraïne een verderfelijk, arm, corrupt land. Tot het het nieuwe ding werd, waar de woke-brigade, in al hun kinderlijke dualiteit, VOOR kon zijn. Nu zijn de neonazis van de azov brigade, ineens heilige dutskes. Ik merk ook dat de immer pragmatische duitsers behoorlijk stil zijn. Zouden zij wél de geopolitieke realiteit inzien, door de mist van de propaganda, de leugens en de censuur? Én de kararaktermoord, Yolanda? Of, om toch nog maar eens de analogie te maken, de nieuwe ziekte is putin, en het nieuwe vaccin, (dat je zieker maakt dan de ziekte), is zelensky. En tegen een vaccin voor een ziekte, daar kan je toch niet tegen zijn, gij se vuilen anti-uki. ![]()
![]() |
![]() |
#19224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dus betekent dat er nog steeds een Oekraïens gezinde meerderheid is. Was er een Russisch gezinde meerderheid samen met een bezetting door Russische troepen, dan was er niets te vrezen. Dan zijn het de Oekraïens gezinden die moeten vrezen voor wat ze doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En met een enkele zin hebt u getoond geen objectiviteit na te streven, maar netjes in de pas te lopen van de Russische propagandamolen. Nog verbazend dat hier één van die vier, vijf, zes... foto's van Azov uit 2014 niet hebt geplaatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19230 | |
|
![]() Citaat:
Dat gaat geen klein deel blijven. De toekomst ligt vanaf nu in het oosten. We zijn allemaal het slachtoffer van de onverteerbare hooghartigheid, waar ge net een mooi staaltje hebt van laten zien. Weet ge wat dat is, Jan, objectiviteit? Dat is in leven blijven.
![]() |
![]() |
#19231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw posts zijn totaal onsamenhangend. De enige rode draad is een soort extremistische haat t.o.v. alles dat Westers en/of Angelsaksisch is. Vreemd, hoe iemand zo in de wereld kan staan. Ik was al lang naar Rusland of China verhuisd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw continu verwijzen naar Westerse ontsporingen doen niets af van de gruwel die zich vandaag op 2000 km van onze deur afspeelt en die volledig op het conto van het regime van Putin zijn te schrijven. Iedere goedkeuring van die miserie, en u doet dat hier constant, is tenenkrommend. Laatst gewijzigd door alpina : 22 maart 2022 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19233 | |
|
![]() Citaat:
A propos, putin was daar een groot voorstander van. En ik hoorde hem nog niets anders zeggen. Globalisme, een uitvinding de westerse/angelsaksiche hegemon’
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 maart 2022 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19235 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19236 | |
|
![]() Citaat:
Maar de realiteit is er. Oekraine is op plaatsen die ertoe doen, vergeven van de neonazis. Als ge dat zonder argumenten ontkent, dan zijt ge intellectueel oneerlijk. Ge zijt nog bijna niet genuanceerd als het over de russische agressor hebt, want dat zijn ze niet zonder reden. Bovendien is ons comfort een mirage. En dat zal je binnenkort aan den lijve ondervinden, als wij ons als europeanen zo voor de neo-con kar laten blijven spannen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 maart 2022 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19237 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben voor globalisme. Enfin, ik ben er van overtuigd dat er geen andere weg meer is: er is maar 1 aardbol, we zijn met erg veel en de technologie heeft ons zodanig dicht bij elkaar gebracht (fysiek alvast) dat de enige weg vooruit verdere integratie is.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal geen uitvinding. Wel een gevolg van een steeds kleiner wordende wereld waarbij steeds intensievere contacten ervoor zorgen dat een geheel aan westerse opvattingen door mensen buiten het Westen wordt overgenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19239 | |
|
![]() Citaat:
Seriously?
![]() |
![]() |
#19240 |