![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19281 | |
Banneling
|
![]() Mijn commentaar:
![]() Ik heb al die tijd gezegd dat er meer graden dan de 33ste waren in de vrijmetselaarij. welnu: Citaat:
Het klopte dus wel ![]() Nu de rest nog ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19282 | |
Banneling
|
![]() Ze gingen Iraq helemaal niet bevrijden, integendeel, ze gaan het midden oosten bezetten, om van daaruit WO3 te starten.
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19283 | |
Banneling
|
![]() niet lachen!
Mijn coimmentaar: ![]() houden die mensen zichzelf of zo voor de gek? Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn commentaar: welkom in de NWO! bye bye to your privacy! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2008 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19286 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
video Mijn commentaar: ![]() Heb net het boek uit van Daniel Estulin over de Bilderburgers. wel, een vette aanraden als je er meer van wilt weten, maar ook zeker als je de 'sfeer' van de Bilderburg wilt opsnuiven. Daniels reactie: die mensen zijn 'evil to the core" Tsja, wat moet je anders van een satanist vinden? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2008 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn commentaar: ![]() probleem=reactie-oplossing en voor de mensen die houden van langere zinnen: Haegeliaanse dialectiek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19289 | |
Banneling
|
![]() mijn commentaar:
![]() We hebben het hier al eens eerder over gehad, we zijn multi-dimensionale wezens, als we ons daarbewust van worden kunnen we uit de 'gevangenis' (5 zintuigen gevangenis) stappen en daarmee de controle door de illuminati stevig verminderen. Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19290 | |
Banneling
|
![]() mijn cmmentaar: dit is precies wat ze willen! bestudeer hoe ze de crash van 1930 hebben opgezet en dan wordt dit door en door duidelijk,
Behalve voor 1 , eh, 2 personen hier ![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 juni 2008 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19291 | |
Banneling
|
![]() mijn commentaar (wat een achterlijk gedoe)
Begint toch echt wel een beetje op een politiestaat te lijken me dunkt. Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19292 |
Banneling
|
![]() *knip*
Geen loutere copy/paste zonder toevoeging van eigen mening. Laatst gewijzigd door Diatonos : 15 juni 2008 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19293 |
Banneling
|
![]() *knip*
Geen loutere copy/paste zonder toevoeging van eigen mening. Laatst gewijzigd door Diatonos : 15 juni 2008 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19294 |
Europees Commissaris
|
![]() Welkom terug!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19295 |
|
![]() Pindar, zet gewoon een mening erbij iedere keer zoals ik doe om de regelneven gerust te stellen.
![]() |
![]() |
#19296 |
|
![]() Blijkbaar is Pindar weer geband? En hij was pas terug , gewoon door bovenstaande berichten? Dit begint echt wel belachelijk te worden, en volgens mij totaal onterecht, ook op gebied van strafpunten.
Laatst gewijzigd door exodus : 15 juni 2008 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19297 |
Parlementslid
|
![]() en heel mijn bericht ook gewist
ok opnieuw Hier wordt ik misselijk van In Congo weet ik van mensen dat ze door de Amerikanen gekloot worden overal in het binnenland en dan afkomen met ene Wereld bank verhaal en een Minnster mIchiels en dan een haven gaan bouwen Reality is stranger dan fictie Wolfowitz http://www.npr.org/templates/story/s...toryId=9525865 en nu laten staan he dionis heeft niks met u te maken merci he waar is de rest dionis hallo waar ben je mee bezig ? Laatst gewijzigd door Babylonia : 15 juni 2008 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werd gewaarschuwd voor zijn gespam. Hij komt terug en wat is zijn eerste actie? Alweer een hele serie berichten die amper iets ter zake doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het ook jammer voor Pindar, maar blijkbaar heeft zijn tijdelijke ban hem niets geleerd omtrent het reglement van het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19300 | ||
|
![]() De NWO penetreert ook via de populaire muziek.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |