Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2008, 08:11   #19301
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NWO NWO NWO
ROFL

Welcome back Pinda'r & bye bye.
Oud 16 juni 2008, 10:19   #19302
Babylonia
Parlementslid

Standaard

ja ja bey bey t zal wel

mijn posten zij n in de reut ook gewist is dat de bedoeling van een open forum?
afblijven hier he dionis ajb dank je wel
of zoek een andere job als je er niet tegen kan.
Hier eentje speciaal voor jou jongen
Free macons....

Men probeert op alle mogelijke manieren (media/entertainment/wetenschap/onderwijs=PROPAGANDA) onze geest te verzieken en ons ware potentieel verborgen te houden. Daarom is "complotten" iets positiefs. Ik zie het als een kans om als een deel van de waarheid te achtehalen en die wordt meer en meer bizar naarmate ik langer zoek
Het free macon al ziende oog in het hoge gerechtshof van Israel..
Kan het nog zotter ?

http://www.planetquo.com/Illuminati-...Court-Building
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2008, 10:32   #19303
Babylonia
Parlementslid

Standaard

En dan nog eentje
Kennedy heeft schijnbaar willen waarschuwen net als Eissenhower....in dezelfde periode deed in zijn slotspeech.
Ik hoorde deze speech al eerder maar het dringt nu pas tot me door hoe veel deze man van alles afwist.

De speech waarvoor hij vermoord is:

http://nl.youtube.com/watch?v=_WSGwnz7XpY

My topic tonight is a more sober one of concern to publishers as well as editors.

The very word \"secrecy\" is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and to secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweighed the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little value in opposing the threat of a closed society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the survival of our nation if our traditions do not survive with it. And there is very grave danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment. That I do not intend to permit to the extent that it is in my control. And no official of my Administration, whether his rank is high or low, civilian or military, should interpret my words here tonight as an excuse to censor the news, to stifle dissent, to cover up our mistakes or to withhold from the press and the public the facts they deserve to know.

But I do ask every publisher, every editor, and every newsman in the nation to reexamine his own standards, and to recognize the nature of our country\'s peril. In time of war, the government and the press have customarily joined in an effort based largely on self-discipline, to prevent unauthorized disclosures to the enemy. In time of \"clear and present danger,\" the courts have held that even the privileged rights of the First Amendment must yield to the public\'s need for national security.

Een langere versie in meerdere delen.
zooooo aktueel
The president to the press 1961
heeft iemand een correcte transcript?

http://nl.youtube.com/watch?v=aR1yXR2E_M8
http://nl.youtube.com/watch?v=nC-yrFxyEx0

Laatst gewijzigd door Babylonia : 16 juni 2008 om 10:35.
Oud 16 juni 2008, 10:45   #19304
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Leg dit naast de Farewell speech van Eissenhower waarin hij spreekt van 'misplaced power in the military industriel complex'
Ook in 1961.....
En dan de revolutie van 68 ....
Dan begrijp je waarom ze de psychologische oorlog versterkt hebben met
Bernays en Freuds technieken van massa indoctrinatie.
watch the Century of the self.... on line.BBC Adam Curtis.

Vredesbeweging en Ecologisten hebben hier geen yota van begrepen.
Zij houden zich bezig met protest dat hun word aangereikt .....Global warming bv.

We zouden dit duidelijker moeten kunnen maken
Alhoewel zelfs Chomsky (waarschijnlijk een free macon) er voor waarschuwd door te zeggen dat er geen betere controle is dan door verzet te organiseren en te sturen.
Dat is wat er nu gebeurt...
Daarom is iedereen zo apatisch
Snap je dat Dionis?

http://nl.youtube.com/watch?v=wE58Y2LETAs
Oud 16 juni 2008, 17:43   #19305
Sodomis
Gouverneur

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Sodomis : 16 juni 2008 om 17:44.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2008, 17:43   #19306
Sodomis
Gouverneur

Standaard

"Halleluha from Austin Texas, let the Lo'ard God save us all."
Ah, we moeten misschien de Fundamental Christians geloven in deze zaak...

Citaat:
Het free macon al ziende oog in het hoge gerechtshof van Israel..
Kan het nog zotter ?
Oh ja, ga naar Koninklijk Paleis in Brussel & ga eens wandelen in het park...
Beter nog: bekijk eens een luchtfoto van het park...

Citaat:
Ik hoorde deze speech al eerder maar het dringt nu pas tot me door hoe veel deze man van alles afwist.
De speech waarvoor hij vermoord is:
http://nl.youtube.com/watch?v=_WSGwnz7XpY
Deze speech ging over het "rode gevaar", "de communisten"...
Misschien eens de HELE speech lezen ipv enkel de "illuminati"-directors cut te geloven...
De rest van de speech loopt niet echt sync met "the illuminati conspiracy".

Citaat:
Alhoewel zelfs Chomsky (waarschijnlijk een free macon) er voor waarschuwd door te zeggen dat er geen betere controle is dan door verzet te organiseren en te sturen.
Hoe? hij was toch een NWO-agent????

Oproepen tot verzet & betere staatscontrole past niet echt in het kraam van iemand die wereldoverheersing wil bewerkstelligen, denk ik zo.

Het doet me deugd dat je al een beetje licht begint te zien in de duisternis
Oud 16 juni 2008, 18:19   #19307
Babylonia
Parlementslid

Standaard

je snapt het niet
denk nog es door

Laatst gewijzigd door Babylonia : 16 juni 2008 om 18:20.
Oud 16 juni 2008, 19:27   #19308
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men probeert op alle mogelijke manieren (media/entertainment/wetenschap/onderwijs=PROPAGANDA) onze geest te verzieken en ons ware potentieel verborgen te houden. Daarom is "complotten" iets positiefs. Ik zie het als een kans om als een deel van de waarheid te achtehalen en die wordt meer en meer bizar naarmate ik langer zoek

Natuurlijk, zolang ze de geesten volstoppen met nutteloze troep kan men nooit zijn ware potentieel ontdekken. Wij worden overspoeld dagelijks met zoveel info en dat moet op zijn beurt allemaal nog eens verwerkt worden.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2008, 23:23   #19309
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, zolang ze de geesten volstoppen met nutteloze troep kan men nooit zijn ware potentieel ontdekken. Wij worden overspoeld dagelijks met zoveel info en dat moet op zijn beurt allemaal nog eens verwerkt worden.
Mijn geest heeft geen problemen met al die info eigenlijk, die van jullie wel?
Ik slaap als een roos & ontdek nog elke dag nieuw potentieel.
Oud 17 juni 2008, 11:21   #19310
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Mijn geest heeft geen problemen met al die info eigenlijk, die van jullie wel?
Ik slaap als een roos & ontdek nog elke dag nieuw potentieel.

Ik heb het over de informatie die de media ons dagelijks voert. Dat is grotendeels informatie waar je niets aan hebt. Ze zenden alleen uit wat ze willen laten zien en meestal is dat troep. Wat ik onder troep versta is het dagelijks nieuws, reclame, dagbladen, feuilletons, marginale soaps, geweldadige films etc....

En dan zwijg ik nog over andere troep zoals x-boxen, playstations en andere computergames.
Oud 17 juni 2008, 11:57   #19311
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Ik heb het over de informatie die de media ons dagelijks voert. Dat is grotendeels informatie waar je niets aan hebt. Ze zenden alleen uit wat ze willen laten zien en meestal is dat troep. Wat ik onder troep versta is het dagelijks nieuws, reclame, dagbladen, feuilletons, marginale soaps, geweldadige films etc....

En dan zwijg ik nog over andere troep zoals x-boxen, playstations en andere computergames.
Feuilletons en marginale soaps zijn onschuldig amusement. Dat jij dat van uit een conspiracy oogpunt weer compleet anders ziet hoeft niemand te verwonderen. je zoekt er weer meer achter dan het in werkelijkheid is, onschuldig amusement voor wie er wil naar kijken. Je wordt nog steeds niet verplicht om voor die buis te zitten.

hetzelfde geldt voor x-box en consoorten. Onschuldig amusement.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2008, 12:55   #19312
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Feuilletons en marginale soaps zijn onschuldig amusement. Dat jij dat van uit een conspiracy oogpunt weer compleet anders ziet hoeft niemand te verwonderen. je zoekt er weer meer achter dan het in werkelijkheid is, onschuldig amusement voor wie er wil naar kijken. Je wordt nog steeds niet verplicht om voor die buis te zitten.

hetzelfde geldt voor x-box en consoorten. Onschuldig amusement.
Het ziet er allemaal zo onschuldig niet uit als het lijkt. Ik ben ervan overtuigd dat al die troep je toch op de één of andere manier beïnvloed. In ieder geval voor mij is al die troep niet iets dat mijn bewustzijn ruimer maakt maar eerder je in een toestand achterlaat van diepe onbewustheid.

Maar bon, ieder heeft zo zijn eigen mening daarover en dat is ook goed.
Oud 17 juni 2008, 16:51   #19313
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Het ziet er allemaal zo onschuldig niet uit als het lijkt. Ik ben ervan overtuigd dat al die troep je toch op de één of andere manier beïnvloed. In ieder geval voor mij is al die troep niet iets dat mijn bewustzijn ruimer maakt maar eerder je in een toestand achterlaat van diepe onbewustheid.

Maar bon, ieder heeft zo zijn eigen mening daarover en dat is ook goed.
Inderdaad, die troep stompt je af, en brengt je in een soort lichte suggestieve trance.

Op een bepaald niveau worden die soaps natuurlijk gewoon gemaakt om geld en kijkcijfers op te brengen, maar op een ander niveau werkt het zeker als een bewustzijnsremmer. Brood en spelen voor het volk. In een maatschappij met een meer spirituele ingesteldheid zou dit nooit zo gepromoot worden.
Oud 17 juni 2008, 17:48   #19314
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, die troep stompt je af, en brengt je in een soort lichte suggestieve trance.

Op een bepaald niveau worden die soaps natuurlijk gewoon gemaakt om geld en kijkcijfers op te brengen, maar op een ander niveau werkt het zeker als een bewustzijnsremmer. Brood en spelen voor het volk. In een maatschappij met een meer spirituele ingesteldheid zou dit nooit zo gepromoot worden.
Het feit alleen al dat er een groot publiek voor is zegt ook al genoeg over het collectief menselijk bewustzijn. We leven de dag van vandaag gewoon in een kunstmatige-materialistische-zombie-consumptie-maatschappij, dat ons slechts alleen maar een glas gezouten water aanreikt om ons nog dorstiger te maken. Alles wat onze zintuigen maar kunnen afleiden wordt ons onder de neus geschoven zolang we ons maar niet bewust worden van ons eigen bewustzijn. Zoals je zegt zijn het allemaal bewustzijnsremmers die op alle mogelijke manieren worden ingezet om ons toch maar af te houden van ons ware potentieel wat in elk mens schuilt.

En of men zich uit dit sluwe spel weet te kruipen dat teert op afhankelijkheid is nog maar de vraag!

Maar soit, mensen menen dat je het allemaal wat te serieus neemt als iemand deze mening is toegedaan, maar goed dat is ook hun volste recht omdat te denken.
Oud 17 juni 2008, 19:34   #19315
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik voel me veel beter zonder Tv en Krant en steeds meer mensen
Eindelijk heb je zicht op de zaak via het internet...
zeeer pationerend eindeloos veel kennis is er vrij beschikbaar
ik wens iedereen het beste in zijn of uit de slaap...

Zonde wel van al die gemiste kansen.

www.sprword.com

Hier staan alle not in Prime time uitgzonden documentaires van de BBC etc.
zalig...
Oud 17 juni 2008, 21:30   #19316
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik ervaar dat vooral bij het -diagonaal- doorkijken van conspiracy websites.

Ergens kan ik me zelfs voorstellen hoe het zou geweest zijn moest ik die sites en hun claims bekijken zonder de kritische ingesteldheid die er jarenlang ingehamerd is, vooral tijdens mijn middelbare studies.

Dan zou ik ongetwijfeld kunnen gevallen zijn voor de verleiding om deel uit te maken van de believer-community die op sekte-achtige wijze mensen verlokt met hun wij-tegen-zij attitude, waarbij enkel de community de quasi-mythische waarheid kent en deze als hechte groep verdedigt tegen alle aantijgingen van sceptici en kritikasters.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 13:12   #19317
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik ervaar dat vooral bij het -diagonaal- doorkijken van conspiracy websites.

Ergens kan ik me zelfs voorstellen hoe het zou geweest zijn moest ik die sites en hun claims bekijken zonder de kritische ingesteldheid die er jarenlang ingehamerd is, vooral tijdens mijn middelbare studies.
Er is een verschil tussen sceptisch en kritisch. Jij bent niet kritisch, je bent sceptisch in die zin dat je zaken die incompatibel zijn met het gangbare wereldbeeld direct in een knee jerk reactie afwimpelt. Deze websites dagen ons wereldbeeld uit en zetten ons aan het denken. De conspiracy websites komen gewoon voort uit het ongebehagen van individuen die beseffen dat we op grote schaal genaaid worden.
Oud 18 juni 2008, 13:44   #19318
exodus

Standaard

Tegen 1 juli moeten alle paarden in Belgïe gechipt zijn. Dit is weer een graduele stap naar het meer algemeen maken van geïmplateerde chips bij mensen. Eerst bij dieren, en als men het een beetje gewoon is het idee gaat men het bij mensen proberen.

De plannen om mensen te chippen zijn er. Op de Bilderberg vergadering van 2008 is dit ook naar voor gekomen.

http://www.idcbcp.be/
Oud 18 juni 2008, 14:35   #19319
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Op de Bilderberg vergadering van 2008 is dit ook naar voor gekomen
bron?
Oud 18 juni 2008, 15:15   #19320
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
bron?
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=19234

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be