![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19301 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Welcome back Pinda'r & bye bye. ![]()
![]() |
![]() |
#19302 |
Parlementslid
|
![]() ja ja bey bey t zal wel
mijn posten zij n in de reut ook gewist is dat de bedoeling van een open forum? afblijven hier he dionis ajb dank je wel of zoek een andere job als je er niet tegen kan. Hier eentje speciaal voor jou jongen Free macons.... Men probeert op alle mogelijke manieren (media/entertainment/wetenschap/onderwijs=PROPAGANDA) onze geest te verzieken en ons ware potentieel verborgen te houden. Daarom is "complotten" iets positiefs. Ik zie het als een kans om als een deel van de waarheid te achtehalen en die wordt meer en meer bizar naarmate ik langer zoek Het free macon al ziende oog in het hoge gerechtshof van Israel.. Kan het nog zotter ? http://www.planetquo.com/Illuminati-...Court-Building |
![]() |
![]() |
![]() |
#19303 |
Parlementslid
|
![]() En dan nog eentje
Kennedy heeft schijnbaar willen waarschuwen net als Eissenhower....in dezelfde periode deed in zijn slotspeech. Ik hoorde deze speech al eerder maar het dringt nu pas tot me door hoe veel deze man van alles afwist. De speech waarvoor hij vermoord is: http://nl.youtube.com/watch?v=_WSGwnz7XpY My topic tonight is a more sober one of concern to publishers as well as editors. The very word \"secrecy\" is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and to secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweighed the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little value in opposing the threat of a closed society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the survival of our nation if our traditions do not survive with it. And there is very grave danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment. That I do not intend to permit to the extent that it is in my control. And no official of my Administration, whether his rank is high or low, civilian or military, should interpret my words here tonight as an excuse to censor the news, to stifle dissent, to cover up our mistakes or to withhold from the press and the public the facts they deserve to know. But I do ask every publisher, every editor, and every newsman in the nation to reexamine his own standards, and to recognize the nature of our country\'s peril. In time of war, the government and the press have customarily joined in an effort based largely on self-discipline, to prevent unauthorized disclosures to the enemy. In time of \"clear and present danger,\" the courts have held that even the privileged rights of the First Amendment must yield to the public\'s need for national security. Een langere versie in meerdere delen. zooooo aktueel The president to the press 1961 heeft iemand een correcte transcript? http://nl.youtube.com/watch?v=aR1yXR2E_M8 http://nl.youtube.com/watch?v=nC-yrFxyEx0 Laatst gewijzigd door Babylonia : 16 juni 2008 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19304 |
Parlementslid
|
![]() Leg dit naast de Farewell speech van Eissenhower waarin hij spreekt van 'misplaced power in the military industriel complex'
Ook in 1961..... En dan de revolutie van 68 .... Dan begrijp je waarom ze de psychologische oorlog versterkt hebben met Bernays en Freuds technieken van massa indoctrinatie. watch the Century of the self.... on line.BBC Adam Curtis. Vredesbeweging en Ecologisten hebben hier geen yota van begrepen. Zij houden zich bezig met protest dat hun word aangereikt .....Global warming bv. We zouden dit duidelijker moeten kunnen maken Alhoewel zelfs Chomsky (waarschijnlijk een free macon) er voor waarschuwd door te zeggen dat er geen betere controle is dan door verzet te organiseren en te sturen. Dat is wat er nu gebeurt... Daarom is iedereen zo apatisch Snap je dat Dionis? http://nl.youtube.com/watch?v=wE58Y2LETAs |
![]() |
![]() |
![]() |
#19305 |
Gouverneur
|
![]() dubbel
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 16 juni 2008 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19306 | |||
Gouverneur
|
![]() "Halleluha from Austin Texas, let the Lo'ard God save us all."
Ah, we moeten misschien de Fundamental Christians geloven in deze zaak... Citaat:
Beter nog: bekijk eens een luchtfoto van het park... Citaat:
Misschien eens de HELE speech lezen ipv enkel de "illuminati"-directors cut te geloven... ![]() De rest van de speech loopt niet echt sync met "the illuminati conspiracy". Citaat:
Oproepen tot verzet & betere staatscontrole past niet echt in het kraam van iemand die wereldoverheersing wil bewerkstelligen, denk ik zo. Het doet me deugd dat je al een beetje licht begint te zien in de duisternis
![]() |
![]() |
#19307 |
Parlementslid
|
![]() je snapt het niet
denk nog es door Laatst gewijzigd door Babylonia : 16 juni 2008 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19308 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, zolang ze de geesten volstoppen met nutteloze troep kan men nooit zijn ware potentieel ontdekken. Wij worden overspoeld dagelijks met zoveel info en dat moet op zijn beurt allemaal nog eens verwerkt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19309 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik slaap als een roos & ontdek nog elke dag nieuw potentieel.
![]() |
![]() |
#19310 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de informatie die de media ons dagelijks voert. Dat is grotendeels informatie waar je niets aan hebt. Ze zenden alleen uit wat ze willen laten zien en meestal is dat troep. Wat ik onder troep versta is het dagelijks nieuws, reclame, dagbladen, feuilletons, marginale soaps, geweldadige films etc.... En dan zwijg ik nog over andere troep zoals x-boxen, playstations en andere computergames. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hetzelfde geldt voor x-box en consoorten. Onschuldig amusement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19312 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar bon, ieder heeft zo zijn eigen mening daarover en dat is ook goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19313 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op een bepaald niveau worden die soaps natuurlijk gewoon gemaakt om geld en kijkcijfers op te brengen, maar op een ander niveau werkt het zeker als een bewustzijnsremmer. Brood en spelen voor het volk. In een maatschappij met een meer spirituele ingesteldheid zou dit nooit zo gepromoot worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#19314 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En of men zich uit dit sluwe spel weet te kruipen dat teert op afhankelijkheid is nog maar de vraag! Maar soit, mensen menen dat je het allemaal wat te serieus neemt als iemand deze mening is toegedaan, maar goed dat is ook hun volste recht omdat te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19315 |
Parlementslid
|
![]() Ik voel me veel beter zonder Tv en Krant en steeds meer mensen
Eindelijk heb je zicht op de zaak via het internet... zeeer pationerend eindeloos veel kennis is er vrij beschikbaar ik wens iedereen het beste in zijn of uit de slaap... Zonde wel van al die gemiste kansen. www.sprword.com Hier staan alle not in Prime time uitgzonden documentaires van de BBC etc. zalig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergens kan ik me zelfs voorstellen hoe het zou geweest zijn moest ik die sites en hun claims bekijken zonder de kritische ingesteldheid die er jarenlang ingehamerd is, vooral tijdens mijn middelbare studies. Dan zou ik ongetwijfeld kunnen gevallen zijn voor de verleiding om deel uit te maken van de believer-community die op sekte-achtige wijze mensen verlokt met hun wij-tegen-zij attitude, waarbij enkel de community de quasi-mythische waarheid kent en deze als hechte groep verdedigt tegen alle aantijgingen van sceptici en kritikasters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19317 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19318 |
|
![]() Tegen 1 juli moeten alle paarden in Belgïe gechipt zijn. Dit is weer een graduele stap naar het meer algemeen maken van geïmplateerde chips bij mensen. Eerst bij dieren, en als men het een beetje gewoon is het idee gaat men het bij mensen proberen.
De plannen om mensen te chippen zijn er. Op de Bilderberg vergadering van 2008 is dit ook naar voor gekomen. http://www.idcbcp.be/
![]() |
![]() |
#19319 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19320 |
|
![]()