![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Mocht ik in de bewuste vraagstelling uw mening gevraagd hebben over de racistische/discriminerende passages van bv 'Mijn Kamp', zou dat dan ook geen zin hebben ? Of heeft u eerder geen zin om in uw selectief racisme te kijk gezet te worden ? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft vragen waaruit zijn ongelijk zou blijken, als hij die beantwoordt. Vriendelijk gesteld of niet, zal hij steeds antwoorden in de trend van: "Jamaar ze zijn niet allemaal zo hoor,..." Ook al vroeg je dat niet, maar wel heel duidelijk helemaal wat anders. Mocht mijn ongelijk omtrend dit getrol ergens op dit forum in het verleden of in de toekomst blijken, mag je mij altijd verwittigen. Ik zal me dan openlijk excuseren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1924 |
|
![]() Dat is natuurlijk een heel ander onderwerp.
![]() |
#1925 |
|
![]() Fify
![]() |
#1926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1927 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef u mijn mening, en hoewel ge waarschijnlijk liever zoudt hebben dat ik u gelijk zou geven ben ik van mening dat ge ongelijk hebt. Het is zelfs meer dan een mening. Door mijn omgang met de mensen die ge meent te moeten bestrijden weet ik gewoon dat ge ongelijk hebt en dat de eigenschappen die ge die mensen toeschrijft eigenlijk deze zijn van de fundamentalisten waar ik het eerder al over had en het dus niet meer zijn dan stropoppen. En zo komen we terug bij de titel van deze draad, want daarmee verziekt ge met uw racisme de maatschappij en veroorzaakt ge de problemen die ge anderen toeschrijft.
![]() |
![]() |
#1928 |
|
![]() En ook voor u geldt hetzelfde.
Het is niet omdat het antwoord u niet aan staat, dat het daarom niet duidelijk en ondubbelzinnig is.
![]() |
#1929 |
|
![]() Ah, kan je dan ook het verschil tussen het racistisch/discriminerende concours van 'mijn kamp' en dat van de koran eens wat nader toelichten ?
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 januari 2012 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1930 | |
|
![]() Citaat:
Mein Kampf verschilt op de twee punten die ik aanhaalde.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 7 januari 2012 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1931 | |
|
![]() Citaat:
"Kun jij dan hier dan eens kijken, of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ " Geen ondubbelzinnigheden, gewoon uw mening daarover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1932 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het antwoord u niet aanstaat dat het daarom niet ondubbelzinnig is.
![]() |
![]() |
#1933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is omdat u naast de kwestie antwoordt. De vraag was immers niet of dit hetzelfde onderwerp betrof, maar wel: Dat is een gesloten vraag.Mocht ik in de bewuste vraagstelling uw mening gevraagd hebben over de racistische/discriminerende passages van bv 'Mijn Kamp', zou dat dan ook geen zin hebben ? En u antwoordt naast de kwestie waardoor de vraag blijft staan. Het is dan ook een vraag van categorie 5. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 januari 2012 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1934 | |
|
![]() Citaat:
Nu ik merk dat deze discussie terug verzandt in woordspelletjes. Ik ga maffen. Peace.
![]() |
![]() |
#1935 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hypocriete selectiviteit is zo typerend voor mensen als Alboreto. Ik denk niet dat het uit allahvrezendheid is, maar eerder uit angst om zelf het slachtoffer te worden van racismestigmatisaties, iets waar mensen als Alboreto zeer bedreven in waren en nog steeds zijn om onwelgevallige meningen mee te stuiten (vroeger lukte hen dat, nu niet meer). Als hij vast zit en argumenten niet kan weerleggen, is dat nog steeds zijn geprefereerde vluchtweg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had net kunnen zeggen dat het buiten regent. Dat is al even relevant. Dat is een reactie, maar geen antwoord op de vraag. En dat weet je best, want dat doe je voortdurend en je wordt daar ook voortdurend op gewezen. Ik zou me laten helpen als ik u was. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 januari 2012 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die niet kunnen en zij die niet willen begrijpen, zei hij. Ik vraag me soms af, wat hij zou gezegd hebben over mensen, die niet willen kunnen begrijpen... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1938 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel erg zelfs. Mensen die hun inzichten en dus "hun zijn" niet willen veranderen uit puur egoïstische redenen, kunnen ook nooit verbeteren. Dat is erg. Heel erg zelfs. Er zijn wereldoorlogen ontstaan door mensen die hun eigen ongelijk niet wilden uitsluiten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1940 | |
|
![]() Citaat:
Uw infantiele zelfbedrog beperkt dus uw onderscheidingsvermogen, als het gaat om zaken die niet binnen uw discussieveld passen. U discrimineert daarmee niet alleen uw gezonde verstand en doet u de vat op de rede verliezen, maar denigreert ook elke onderbouwde mening en/of discussie die ermee kan gevormd worden. Het resultaat is ernaar. Een troost, de duidelijkheid van uw nonsens in deze draad is alvast ondubbelzinnig. |
|
![]() |
![]() |