![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men probeert hier steevast de aandacht toe te spitsen op zogezegde polarisatie tussen autochtonen en allochtonen, en dit omdat men "niet alle allochtonen over dezelfde kam mag scheren".
Awel kijk: wat hier centraal staat, is die juffrouw wiens carrière verkracht is door een stel fanatiekelingen. Ik stel voor dat mevrouw Piryns en co de allochtoonse gemeenschap oproepen om hand in hand met de autochtonen dat uitschot te verdrijven. Dan vermijden ze daar pas polarisatie. Het zijn die brave allochtonen die nu kleur moeten bekennen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=17 http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=28
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 juli 2013 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1924 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De juffen dienen zich aan het leerplan te houden en kleuters geen seksuele voorlichting te geven, en zeker niet de "theorie" aantonen met hun lijfjes, oftewel "voorbeelden uit de praktijk". Elke ouder heeft het recht om te eisen dat z'n kleuter geen seksuele voorlichting wordt gegeven op die manier. Heeft u er al eens bij stilgestaan dat zo'n onschuldige kleuter inderdaad door seks of verwijzingen ernaar (door een juf) geïntimideerd kan zijn?! Nou zeg, ik zou zeker ook woedend zijn mocht mijn kind na zo'n "sessies" psychische of fysieke klachten hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1925 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1927 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1928 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik heb even andere dingen te doen. Men blijft maar proberen om De Wever in dit verhaal de kolder te laten zijn. Niks van, de kolder zijn die leugenaars die de kleuterjuf genekt hebben. De rest, sorry, is irrelevant.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 16 juli 2013 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1930 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1931 |
|
![]() Waar haal je die idiote conclusie vandaan? Die pipo's van Sharia4Belgium en consoorten moeten wat mij betreft veroordeeld worden voor het opzettelijk verspreiden van valse beschuldigingen en het zaaien van haat. De burgemeester beschuldig ik daarentegen helemaal niet van een misdrijf, maar ik mag van hem toch verwachten dat hij verstandig reageert, hoop ik? En dat heeft hij mi niet gedaan. Ongetwijfeld met de beste bedoelingen, maar daar kom je niet ver mee. Dat is dus mijn punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1932 |
Banneling
|
![]() Neen het zijn niet enkele ongeruste ouders.De roddelcampagne gaat veel verder.Er is ook een draad over op maroc.nl.Daar zijn er die van horen zeggen,weten dat er bloed in de slipjes was,Dat er artsen zijn die weigeren vaststellingen op te schrijven.
De roddeltante in kwestie raad aan om de moslimkindjes thuisonderwijs te geven. Ik veronderstel dat dat de bedoeling was van de sharia brothers and sisters. Ze geven graag af op de Belgische pedofielen maar aanbidden ondertussen de pedofeet. Hé Eberhart,google eens;pedofiel Marokko. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1933 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar leid ik dus uit af dat De Wever helemaal niet voor zijn beurt sprak. Ik krijg de indruk dat het u meer te doen is omdat onze burgemeester iets zei, i.p.v. om wat hij zei... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1935 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag de dag zien we dat islamofobie zodanig is ingeburgerd dat mensen die zich links noemen de meest onmenselijke dingen zeggen. Als het om een "witte" school zou gaan, dan zou men het waarschijnlijk nu hebben over "er is geen rook zonder vuur", "ook al zijn er geen bewijzen, we zullen nooit de ware toedracht weten", enzovoort. In het beste geval zal men spreken over "massahysterie" die "begrijpelijk" is, want "hoe zou je zelf zijn als er geruchten circuleren dat je kinderen worden misbruikt; je zou zelf ook ongerust zijn" enzovoort. Nu worden ouders die gewoon oprecht bezorgd zijn over hun kinderen - en die misschien, dat moet het onderzoek uitwijzen, verkeerde informatie toegediend kregen - onmiddellijk "fanatieke rotzakken", enkel en alleen omdat ze van de verkeerde afkomst zijn. En opgelet, al diegenen die van dezelfde verkeerde afkomst zijn, worden onmiddellijk medeschuldig bij associatie, tenzij ze meehelpen om, jawel "dat uitschot te verdrijven". Een ander woord voor verdrijven is deporteren. En waar moet men ze dan heen deporteren? Naar Fort Breendonk misschien? Mijn grootnonkel deed daar aan mee destijds, tijdens W.O. II, nog niet lang geleden. Hij werd na de oorlog zwaar gestraft, maar ik stel vast dat dat erg hypocriet was van de Vlaamse samenleving. De anderen zijn immers geen haar beter dan hem. Ja, ja, de cirkel is rond, mensen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1937 |
Banneling
|
![]() Hopelijk kan u op tijd ontsnappen,snel,vlug,haast u.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1938 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1939 | ||