![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En die atomen zitten dan nog niet stil maar her-configureren zich gedurig onder invloed van toevallige en automatische processen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politics.be /forum stuurt een hele rits berichtjes dat babs persoonlijke berichten krijgt.
Babeth vond het wel interessant om dat te vermelden. Raf, als je geen gelijk krijgt moet je geen zieke dames gaan intimideren hoor. Ze heeft een vriendje.En eentje die haar mening over homesex niet deelt. Ik heb al gezegt dat jullie erop los mogen reetrijden,,maar dat ik het gewoon niet leuk vind het naar mijn kop geslingert te krijgen dat het natuurlijk is. Het komt voor in de natuur, prima,freaks vind je overal. het is niet totaal misselijkmakend, ok, het kan leuk zijn,U doet maar. Maar stop nu gewoon met dit welles nietes spelletje, of willen jullie nu echt 200 paginas volsmurrieën? Effe een engels spreekwoord dat misschien van toepaasing is "Beauty is in the eye of the beholder", vrij vertaald, mijn kind schoon kind. Oftewel, ik val op vrouwen met Rubensiaanse vormen, jij op mannen.En daar blijft het bij zou ik zeggen. Zie je mij scholen afdweilen met reproducties van Rubens schilderijen? Hoor je mij het van de daken schreeuwen dat die catwalk skelleten de ideaalnorm zijn?Of net niet?
![]() |
#1923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb naar Babeth een berichtje gestuurd om haar te melden dat ik het niet netjes vind dat ze hier berichtjes komt posten, en dat ze zich vervolgens snel weer uit de voeten maakt vooraleer iemand de kans heeft gehad om er op te reageren. Ze neemt ook achteraf niet de moeite om op die reacties te antwoorden. Ze heeft me daarop - eveneens in een privé bericht - geantwoord dat ze ziek is, en dat ze daardoor niet lang na elkaar aan haar computer kan zitten. Ik heb die privé-berichtjes (het zijn er 3 in totaal; "hele rits"?) bewaard, dus als je er op staat, kan ik ze hier te allen tijden eens posten, zodat je kan zien dat er van intimidatie absoluut geen sprake is. Van dergelijke valse beschuldigingen en achterbaks gedrag ben ik niet gediend, gelieve ze dan ook achterwege te laten!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf
Zoals Homosexualiteit al dan niet pervers is in de ogen van ieder mens afzonderlijk,komen jouw private messages voor mij verdomt intimiderend over. Ieder zijn meug he. Wees welkom en laat zien hoe belachelijk je maakt door aan een dame te vragen haar mening niet te willen geven.Prive. We spreken hier niet over Vlaanderen 72, maar over een wilskrachtige ,niet geindoctrineerde ,zelfstandige dame.Die een uitgesproken anti promiscue Homo idee heeft. Daar treed ik haar idee in bij, "homosexualteit", geen relatie, geen handjes vastpakken, neen, de sex in een homorelatie is niet iets dat je propagandeerd. En daar ging het over. Ik vind ,nogma U doet maar.Maar ram het niet door mijn strot dat niemand het pervers mag vinden.Iedeeen heeft zijn eigen mening, en die is niet aan U om te verbieden, zelfs niet als ze ongefundeerd is. U mag wel eisen dat beledigingen worden herroepen. En dan kan U beter tegen mij roepen dan tegen babeth, ik heb de homeseXuele handelingen vertaald als reetrijden, darmtoerisme, en ja, het loopt uit de hand als je wil, of waar de kont van vol is loopt de mond van over etc.... veel plezier hiermee. En post je Private messages aub.. ik wil eens de reactie van de andere forumers horen. Ik ga ze niet posten ,ze waren niet aan mij gericht.
![]() |
#1926 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homofilie komt reeds sinds mensenheugnis voor in de natuur en bij verschillende diersoorten. Het is dus een natuurlijk gegeven. Citaat:
Sommige vissoorten, hamsters en nog vele andere speciën eten begot hun eigen kroost op! Dat is niet echt voortplantingsgericht, dus uw argument houdt geen steek. Citaat:
Denk eraan bij een volgende begroeting dat je hoogst pervers bezig bent. Veroordeel ook maar het eten van kippeëmbryo's gebakken in stremsel van moedermelk van koeiën. Normaal worden eieren immers kippen of hanen en koeiemelk dient niet om boter van te maken, maar om kalfjes te voederen. Citaat:
Citaat:
De meesten genieten het recht om te trouwen en eventueel kinderen te adopteren. Ze zijn geen gediscrimineerde groep. Citaat:
Ik prefereer b.v. de tuin. Citaat:
![]() Citaat:
De fatsoenrakkers kunnen perfect onbewogen toekijken hoe twee mannen mekaar afrossen, maar ze schieten vol verontwaardiging op wanneer twee mannen hun liefde publiekelijk uiten. Die houding is pas onfatsoenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#1927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Godfried, blijkbaar durf je gewoon het volgende niet beantwoorden.
1) Is een priester die met kindjes speelt pervers? 2) Is een fellatio (met of zonder inname) van een vrouw pervers? Volgens mij krijg ik hier geen antwoord op omdat de eerste vraag heel ambetant is voor de Kerk. En omdat de tweede vraag heel onpopulair zou beantwoord worden, gezien zelfs de meeste kerkgangers dit ook doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1928 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1929 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1930 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1ste bericht: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1931 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
*Vrij naar Godfried ![]() Citaat:
Alleszins niet om je dorst aan te lessen of je honger mee te verdoen, tenzij je perse wil doorgaan voor een perverse bestiale abortus-opeter.
![]() |
![]() |
![]() |
#1932 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bewijs dat homosexualiteit pervers is? Na 130 pagina's... nog steeds geen antwoord...
![]() |
![]() |
#1933 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
*de vorige generatie priesters waren niet celibatair, want ze bestaan nog *Homofilie is een roeping |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1934 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1935 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van: Raf
"Aan: Babeth Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:23 pm Onderwerp: Re: zinloze opmerkingen Babeth schreef: "Vrijheid van meningsuiting schat." Raf's antwoord. "Ik betwist je vrijheid van meningsuiting niet. Ik vind het alleen zinloos om je ongefundeerde mening te komen spuien op het forum en je dan vlug uit de voeten te maken vooraleer iemand je op de contradicties in je tussenkomst kan wijzen. " Hier moet ik uit opmaken dat wat Jij Raf als ongefundeerde meningen bestempeld dus niet mogen ,zelfs niet als het concept "ongefundeerde mening" eigelijk een oxymoron is. Ik vind dit dus verdomt intimiderend, daar je Babeth eigenlijk verbied haar , voor haar doordachte (en volgens jou ongefundeerde),mening te brengen, sporadisch of niet. We hebben wel meer van die af en toe posters. Ikzelf heb halverwege deze topic ook afgehaakt omdat Jij en Bart per se willen dat we allemaal zeggen dat Homosex prima in orde is, dat het gepromoot mag worden , etc. Oftewel, zeur maar rustig verder, ik heb mijn zegje gedaan, en veeg de remsporen af.
![]() |
#1937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Raf
Private berichten op een forum zetten vind ik persoonlijk niet kunnen. Zelfs niet om je gelijk mee te halen. Tenzij je toestemming had van de auteur. Dan driewerf sorry.
![]() |
![]() |
#1938 |
Minister-President
|
![]() Steun superstaaf voledig. Raf, zo voer je geen discussie.
![]() |
#1939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik had toestemming om Babs delen te gebruiken,
Maar U Raf? Babeth zend hierbij haar verontschuldigingen voor haar onregelmatige postings , maar aangezien ze nu niet meer(vandaag) in staat is om dit tokkelding te gebruiken tot de medicatie inspringt, doe ik het even voor haar.
![]() |
#1940 |
Minister-President
|
![]() Terug naar de discussie:
Heb ik een bewijs? Neen ik heb dat niet, maar ik vind het gewoon vies, het gedacht.