Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2003, 15:17   #1921
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
En wat zegt de evolutietheorie over de zin van ons bestaan?

Ik beklaag u als u zich moet rechthouden met de gedachte dat u niet meer bent dan een gestructureerde verzameling atomen.
Ons bestaan heeft geen zin. Het is een bevrijding dat te beseffen. Zoudt ge ook eens moeten proberen Godfried!

En die atomen zitten dan nog niet stil maar her-configureren zich gedurig onder invloed van toevallige en automatische processen.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 15:20   #1922
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Politics.be /forum stuurt een hele rits berichtjes dat babs persoonlijke berichten krijgt.

Babeth vond het wel interessant om dat te vermelden.

Raf, als je geen gelijk krijgt moet je geen zieke dames gaan intimideren hoor.
Ze heeft een vriendje.En eentje die haar mening over homesex niet deelt.

Ik heb al gezegt dat jullie erop los mogen reetrijden,,maar dat ik het gewoon niet leuk vind het naar mijn kop geslingert te krijgen dat het natuurlijk is.
Het komt voor in de natuur, prima,freaks vind je overal. het is niet totaal misselijkmakend, ok, het kan leuk zijn,U doet maar.
Maar stop nu gewoon met dit welles nietes spelletje, of willen jullie nu echt 200 paginas volsmurrieën?

Effe een engels spreekwoord dat misschien van toepaasing is "Beauty is in the eye of the beholder", vrij vertaald, mijn kind schoon kind.

Oftewel, ik val op vrouwen met Rubensiaanse vormen, jij op mannen.En daar blijft het bij zou ik zeggen.
Zie je mij scholen afdweilen met reproducties van Rubens schilderijen?
Hoor je mij het van de daken schreeuwen dat die catwalk skelleten de ideaalnorm zijn?Of net niet?
Oud 2 mei 2003, 15:56   #1923
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Politics.be /forum stuurt een hele rits berichtjes dat babs persoonlijke berichten krijgt.

Babeth vond het wel interessant om dat te vermelden.

Raf, als je geen gelijk krijgt moet je geen zieke dames gaan intimideren hoor.
Pardon

Ik heb naar Babeth een berichtje gestuurd om haar te melden dat ik het niet netjes vind dat ze hier berichtjes komt posten, en dat ze zich vervolgens snel weer uit de voeten maakt vooraleer iemand de kans heeft gehad om er op te reageren. Ze neemt ook achteraf niet de moeite om op die reacties te antwoorden. Ze heeft me daarop - eveneens in een privé bericht - geantwoord dat ze ziek is, en dat ze daardoor niet lang na elkaar aan haar computer kan zitten.

Ik heb die privé-berichtjes (het zijn er 3 in totaal; "hele rits"?) bewaard, dus als je er op staat, kan ik ze hier te allen tijden eens posten, zodat je kan zien dat er van intimidatie absoluut geen sprake is.

Van dergelijke valse beschuldigingen en achterbaks gedrag ben ik niet gediend, gelieve ze dan ook achterwege te laten!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 16:00   #1924
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb al gezegt dat jullie erop los mogen reetrijden,,maar dat ik het gewoon niet leuk vind het naar mijn kop geslingert te krijgen dat het natuurlijk is.
Het komt voor in de natuur, prima,freaks vind je overal. het is niet totaal misselijkmakend, ok, het kan leuk zijn,U doet maar.
Maar stop nu gewoon met dit welles nietes spelletje, of willen jullie nu echt 200 paginas volsmurrieën?
Als het onderwerp van deze topic u niet bevalt, staat het u vrij om hier gewoon weg te blijven en alleen die dingen te lezen die u wèl bevallen. Ik zal er in ieder geval geen traan om laten...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 2 mei 2003, 16:14   #1925
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Raf

Zoals Homosexualiteit al dan niet pervers is in de ogen van ieder mens afzonderlijk,komen jouw private messages voor mij verdomt intimiderend over. Ieder zijn meug he.

Wees welkom en laat zien hoe belachelijk je maakt door aan een dame te vragen haar mening niet te willen geven.Prive.
We spreken hier niet over Vlaanderen 72, maar over een wilskrachtige ,niet geindoctrineerde ,zelfstandige dame.Die een uitgesproken anti promiscue Homo idee heeft.

Daar treed ik haar idee in bij, "homosexualteit", geen relatie, geen handjes vastpakken, neen, de sex in een homorelatie is niet iets dat je propagandeerd. En daar ging het over.

Ik vind ,nogma U doet maar.Maar ram het niet door mijn strot dat niemand het pervers mag vinden.Iedeeen heeft zijn eigen mening, en die is niet aan U om te verbieden, zelfs niet als ze ongefundeerd is. U mag wel eisen dat beledigingen worden herroepen.

En dan kan U beter tegen mij roepen dan tegen babeth, ik heb de homeseXuele handelingen vertaald als reetrijden, darmtoerisme, en ja, het loopt uit de hand als je wil, of waar de kont van vol is loopt de mond van over etc....

veel plezier hiermee.

En post je Private messages aub.. ik wil eens de reactie van de andere forumers horen. Ik ga ze niet posten ,ze waren niet aan mij gericht.
Oud 2 mei 2003, 16:14   #1926
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Homosexualiteit is pervers omdat het tegennatuurlijk is
Dat is hetgeen hier niemand kan bewijzen.
Homofilie komt reeds sinds mensenheugnis voor in de natuur en bij verschillende diersoorten.
Het is dus een natuurlijk gegeven.

Citaat:
aangezien de natuur gericht is op voortplanting
Ik zie een natuur die gericht is op overleven van het individu, niet van de soort. Eerst oompje dan oompjes kinderen.
Sommige vissoorten, hamsters en nog vele andere speciën eten begot hun eigen kroost op! Dat is niet echt voortplantingsgericht, dus uw argument houdt geen steek.

Citaat:
Het is perverser dan masturbatie of het gebruik van voorbehoedsmiddelen omdat men een orgaan gebruikt dat eigenlijk voorbehouden is aan de ontlasting.
Als jij iemand een hand geeft gebruik je dat orgaan hoogst oneigenlijk.
Denk eraan bij een volgende begroeting dat je hoogst pervers bezig bent.
Veroordeel ook maar het eten van kippeëmbryo's gebakken in stremsel van moedermelk van koeiën.
Normaal worden eieren immers kippen of hanen en koeiemelk dient niet om boter van te maken, maar om kalfjes te voederen.

Citaat:
Ja, in dit verband kan je zelfs stellen dat fellatio (pijpen) tegennatuurlijk is. Dat geef ik ook toe, ik mag gerust stellen dat ik soms tegennatuurlijke daden stel
Veel meer dan je zou vermoeden dus.

Citaat:
maar dat wilt nog niet zeggen dat ik voor de fellatio-genieters een eigen plaats in de maatschappij opeis.
Hoeft niet!
De meesten genieten het recht om te trouwen en eventueel kinderen te adopteren.
Ze zijn geen gediscrimineerde groep.

Citaat:
Dit genoegen blijft -zoals het hoort- netjes binnen de muren van ons huis.
Ik zou diegenen die dergelijk pleziertje buitenshuis beleven de kost niet willen geven.
Ik prefereer b.v. de tuin.

Citaat:
Ik maak er voor 1 keer gewag van om mijn betoog te ondersteunen.
Toch zal deze bekentenis ten eeuwigen dage tegen u misbruikt worden....

Citaat:
Maar hier heeft niemand het over het fatsoen.
Op een andere topic schreef iemand over fatsoen het volgende:
De fatsoenrakkers kunnen perfect onbewogen toekijken hoe twee mannen mekaar afrossen, maar ze schieten vol verontwaardiging op wanneer twee mannen hun liefde publiekelijk uiten. Die houding is pas onfatsoenlijk.
Oud 2 mei 2003, 16:24   #1927
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

En Godfried, blijkbaar durf je gewoon het volgende niet beantwoorden.

1) Is een priester die met kindjes speelt pervers?

2) Is een fellatio (met of zonder inname) van een vrouw pervers?

Volgens mij krijg ik hier geen antwoord op omdat de eerste vraag heel ambetant is voor de Kerk.

En omdat de tweede vraag heel onpopulair zou beantwoord worden, gezien zelfs de meeste kerkgangers dit ook doen.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 16:26   #1928
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Homosexualiteit is pervers omdat het tegennatuurlijk is
Dat is hetgeen hier niemand kan bewijzen.
Homofilie komt reeds sinds mensenheugnis voor in de natuur en bij verschillende diersoorten.
Het is dus een natuurlijk gegeven.
Alle mogelijke afwijkingen komen in de natuur voor, maar het blijven afwijkingen. Als iedereen homofiel was, vindt er geen reproductie plaats en bestonden wij niet. Da's voor mij en elk ander zinnig denkend mens een voldoende bewijs dat homosex pervers is. Als gij of Bartje daar geen genoegen mee nemen raad ik u aan eens een boek te lezen over de menselijk voortplanting. Hoewel u blijkaar thuis bent in alle mogelijke aberrante sexuele misdragingen, schijnt u niet de normale gang van zaken te kennen. Even een boek lezen, en u zal zien dat de anus dient om afvalstoffen af te scheiden en niet om zaad te ontvangen.
Oud 2 mei 2003, 16:29   #1929
Godfried
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Volgens mij krijg ik hier geen antwoord op omdat de eerste vraag heel ambetant is voor de Kerk.

En omdat de tweede vraag heel onpopulair zou beantwoord worden, gezien zelfs de meeste kerkgangers dit ook doen.
Ik wist niet dat u die vraag gesteld had. Natuurlijk zijn beide zaken pervers. De eerste is nog een zwaardere zonde tegen een hoop andere geboden. Gelukkig komt dit bijna nooit voor en worden schuldigen zwaar gestraft. Ik begrijp trouwens uw punt niet goed. Het is niet omdat ge priester gewijd wordt dat ge vrij van zonden zijt he. Alsof een minister van justitie vrij is van verkeersovertredingen...
Oud 2 mei 2003, 16:31   #1930
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, allemaal goed en wel dat je je gelijk wil halen,maar een zieke dame gaan intimideren is wat laag bij de grond.
Okee dan, zoals beloofd volgt hierna het mini-gesprekje dat zich via privé-berichten afspeelde tussen Babeth en mezelf:

1ste bericht:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Van: Raf
Aan: Babeth
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:05 pm
Onderwerp: zinloze opmerkingen
Het zou de discussie een heel stuk helpen als je niet zo plompverloren allerlei tussenwerpingen komt doen op de thread, zonder er dan verder nog op te reageren als iemand een antwoord geeft op je tussenkomst!
Antwoord van Babeth:

Citaat:
Van: Babeth
Aan: Raf
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:18 pm
Onderwerp: Re: zinloze opmerkingen
Vrijheid van meningsuiting schat.
2de bericht:

Citaat:
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:23 pm
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting schat.
Ik betwist je vrijheid van meningsuiting niet. Ik vind het alleen zinloos om je ongefundeerde mening te komen spuien op het forum en je dan vlug uit de voeten te maken vooraleer iemand je op de contradicties in je tussenkomst kan wijzen.
Antwoord van Babeth:

Citaat:
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:30 pm
Ongefundeerde mening ? Haal eens je oogkleppen af.

En ervan tussendoor kruipen ... ik lijd aan een chronische ziekte waardoor ik soms wel en soms niet urenlang aan de computer kan blijven zitten en typen. Ik hang dat echter niet aan de grote klok.
3de bericht:

Citaat:
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:43 pm
Citaat:
Ongefundeerde mening ? Haal eens je oogkleppen af.

En ervan tussendoor kruipen ... ik lijd aan een chronische ziekte waardoor ik soms wel en soms niet urenlang aan de computer kan blijven zitten en typen. Ik hang dat echter niet aan de grote klok.
Inderdaad: ongefundeerde meningen zijn het enige wat ik van jou al gelezen heb hier...

Dat je een chronische ziekte hebt, vind ik zeer jammer voor je en ik wil je dan ook alle mogelijke beterschap toewensen. Dat is geen reden om NIET op antwoorden op jouw tussenkomsten hier op het forum te reageren. Reageer er dan later op, op een moment dat je je sterk genoeg voelt om even aan je computer te blijven zitten...
Antwoord van Babeth:

Citaat:
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:49 pm
Jouw meningen zijn al even ongefundeerd en vandaag voel ik mij inderdaad sterk genoeg om eens te reageren.
Laatste reactie:

Citaat:
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:53 pm
Citaat:
Jouw meningen zijn al even ongefundeerd en vandaag voel ik mij inderdaad sterk genoeg om eens te reageren.
Ik hoef mijn meningen dan ook niet te funderen; het is aan de tegenstanders om aan te tonen dat homoseksualiteit "pervers" is. Tot nu toe is daar nog niemand in geslaagd...
Welk stukje hieruit kwalificeert volgens jou als "intimidatie" van een zieke dame?

Citaat:
Oud 2 mei 2003, 16:33   #1931
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alle mogelijke afwijkingen komen in de natuur voor, maar het blijven afwijkingen.
Afwijkingen of afwijkend gedrag, of gedrag van minderheden, komen zoals je toegeeft in de natuur voor, en zijn dus natuurlijk.

Citaat:
Als iedereen homofiel was, vindt er geen reproductie plaats en bestonden wij niet. Da's voor mij en elk ander zinnig denkend mens een voldoende bewijs dat homosex pervers is.
Als de vorige generatie celibatair priester was, dan bestonden wij niet. Da's voor mij en elk ander zinnig denkend mens een bewijs dat celibaat pervers is.*

*Vrij naar Godfried

Citaat:
Even een boek lezen, en u zal zien dat de anus dient om afvalstoffen af te scheiden en niet om zaad te ontvangen.
Even mijn tekstje over boerderijbezoek lezen en je weet meteen waarvoor koeienuiers en kippeneieren dienen.
Alleszins niet om je dorst aan te lessen of je honger mee te verdoen, tenzij je perse wil doorgaan voor een perverse bestiale abortus-opeter.
Oud 2 mei 2003, 16:35   #1932
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik wist niet dat u die vraag gesteld had. Natuurlijk zijn beide zaken pervers. De eerste is nog een zwaardere zonde tegen een hoop andere geboden. Gelukkig komt dit bijna nooit voor en worden schuldigen zwaar gestraft. Ik begrijp trouwens uw punt niet goed. Het is niet omdat ge priester gewijd wordt dat ge vrij van zonden zijt he. Alsof een minister van justitie vrij is van verkeersovertredingen...
Komt gelukkig bijna nooit voor????? Amai????? en ze worden zwaar gestraft???? Nog meer amai.... Vandaar dat de paus hen in bescherming neemt zeker???? Tja ...

Bewijs dat homosexualiteit pervers is? Na 130 pagina's... nog steeds geen antwoord...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 16:37   #1933
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®

Citaat:
Als iedereen homofiel was, vindt er geen reproductie plaats en bestonden wij niet. Da's voor mij en elk ander zinnig denkend mens een voldoende bewijs dat homosex pervers is.
Als de vorige generatie celibatair priester was, dan bestonden wij niet. Da's voor mij en elk ander zinnig denkend mens een bewijs dat celibaat pervers is.*

*Vrij naar Godfried

Je kan 2 kanten op van hier;

*de vorige generatie priesters waren niet celibatair, want ze bestaan nog
*Homofilie is een roeping
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 16:39   #1934
Godfried
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Citaat:

Komt gelukkig bijna nooit voor????? Amai????? en ze worden zwaar gestraft???? Nog meer amai.... Vandaar dat de paus hen in bescherming neemt zeker???? Tja ...
Aha, nu komt de kat op de koord! Ge ziet bartje, uw zgz. homofilie is helemaal niet aangeboren zoals ge uzelf voorhoudt. Ge hebt in uw jeugd gewoon dingen meegemaakt die u in de war gebracht hebben. Dat komt nog voor, maar het is niet ongeneeslijk hoor. Maar het eerste wat je nodig hebt is de wil om u te bekeren, en het inzicht dat je verkeerd bezig bent.
Oud 2 mei 2003, 16:52   #1935
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Citaat:

Aha, nu komt de kat op de koord! Ge ziet bartje, uw zgz. homofilie is helemaal niet aangeboren zoals ge uzelf voorhoudt. Ge hebt in uw jeugd gewoon dingen meegemaakt die u in de war gebracht hebben. Dat komt nog voor, maar het is niet ongeneeslijk hoor. Maar het eerste wat je nodig hebt is de wil om u te bekeren, en het inzicht dat je verkeerd bezig bent.
Wat is dat nu weer voor zever. Ik heb in mijn jeugd juist niets meegemaakt die me in de war zou hebben gebracht. Alleen met een meisje lukte het gewoon niet, is dat nu zo moeilijk om te begrijpen??? Maar ik in mijn jeugd iets meegemaakt??? ha ha ha, weer een van die verzinseltjes van onze homohaters die maar geen bewijzen kunnen geven.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 17:09   #1936
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"Aan: Babeth
Geplaatst: Vr Mei 02, 2003 2:23 pm
Babeth schreef:

"Vrijheid van meningsuiting schat."

Raf's antwoord.
"Ik betwist je vrijheid van meningsuiting niet. Ik vind het alleen zinloos om je ongefundeerde mening te komen spuien op het forum en je dan vlug uit de voeten te maken vooraleer iemand je op de contradicties in je tussenkomst kan wijzen. "

Hier moet ik uit opmaken dat wat Jij Raf als ongefundeerde meningen bestempeld dus niet mogen ,zelfs niet als het concept "ongefundeerde mening" eigelijk een oxymoron is.

Ik vind dit dus verdomt intimiderend, daar je Babeth eigenlijk verbied haar , voor haar doordachte (en volgens jou ongefundeerde),mening te brengen, sporadisch of niet.
We hebben wel meer van die af en toe posters.

Ikzelf heb halverwege deze topic ook afgehaakt omdat Jij en Bart per se willen dat we allemaal zeggen dat Homosex prima in orde is, dat het gepromoot mag worden , etc.

Oftewel, zeur maar rustig verder, ik heb mijn zegje gedaan, en veeg de remsporen af.
Oud 2 mei 2003, 18:00   #1937
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Raf
Private berichten op een forum zetten vind ik persoonlijk niet kunnen.
Zelfs niet om je gelijk mee te halen.
Tenzij je toestemming had van de auteur.
Dan driewerf sorry.
Oud 2 mei 2003, 18:05   #1938
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Steun superstaaf voledig. Raf, zo voer je geen discussie.
Oud 2 mei 2003, 18:14   #1939
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja, ik had toestemming om Babs delen te gebruiken,

Maar U Raf?

Babeth zend hierbij haar verontschuldigingen voor haar onregelmatige postings , maar aangezien ze nu niet meer(vandaag) in staat is om dit tokkelding te gebruiken tot de medicatie inspringt, doe ik het even voor haar.
Oud 2 mei 2003, 18:16   #1940
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Terug naar de discussie:

Heb ik een bewijs? Neen ik heb dat niet, maar ik vind het gewoon vies, het gedacht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be