Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2008, 08:22   #19401
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

De ban van Pindar was - volgens anonieme en dus absoluut betrouwbare bron - één van de belangrijkste onderwerpen van de gesprekken tussen Obama en Clinton tijdens de Bilderbergersamenkomst. Men spamme het voort ...

Verder denk ik dat iedereen het eens kan zijn dat de NWO bestaat. Waar blijft echter een open vraag.
Oud 28 juni 2008, 08:29   #19402
bridgeton
Burger

bridgeton's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar bridgeton Stuur een bericht via Skype™ naar bridgeton
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik stel alleen vast dat als je iets zegt dat ingaat tegen het wereldbeeld , dat er belachelijk op gereageerd wordt, soms zelfs bitsig, in plaats van serieus. En voor wat? Wat heb je erbij te verliezen door dit serieus te benaderen?

Nee, je maakt het liever belachelijk zonder enig argument. Heel zwak. DE bewijzen zijn er. Je bent in denial.
Toon ons dan die bewijzen. Geen suffe tekst, maar (onbewerkte) foto's, video's een ftekst die geschreven is door de persoon zelf, of zelfs maar een bewijs dat de ordes waarover je spreekt werkelijk bestaan, en niet enkel in de geest van de mensen, die maar al te graag geloven in mysteries en complotten...
Oud 28 juni 2008, 10:10   #19403
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Merci exodus
das goed om te weten.
ook voor Pindar is een beetje iets anders gaan doen best wel nuttig
zal je deugd doen beetje afkicken en lossen van het net... ga zwemmen fietsen zuip je t lazeres whatever. have fun!
want je zal wel mee lezen
Je bent niet alleen.

Ik heb het nogal gezegd daarom gebeurd dit
Die mods hebben er weinig mee te maken; die zijn maar een instrument van ons eigen bewustzijn.
Wil je misschien affiches gaan plakken voor de 911united for truth mars op 7/9/08 in Brussel ?
We hebben deze week 2 artikelen in de krant gekregen over 9/11 zelfs met een LINK naar de website van Reopen911.info

Wij leven op een totaal ontspoorde planeet.En het is nodig dat mensen als Pindar daar maar op blijven hameren met een moker.
Het economisch stelsel is wereldwijd de oorzaak voor honger oorlog en destructie ipv van wat het claimt te zijn de vooruitgang .
Dat er nog iets draait en er toch vooruitgang is is te danken aan de onvoorstelbare weerstand van het leven zelf en de cylussen die maar blijven doorgaan.
We zijn wel op een punt aangekomen in de geschiedenis van no return.
De alsmaar dreigende atoomoorlogen van Bush en co die al van in de jaren 80 zijn, worden steeds duidelijker aan een grote publiek.

De mens is van binnen een bange muis .
De reactie op al dit geweldadige de angst, is vluchten en verstoppen of vechten.
Pindar en velen hier zijn vechters Vrijheidstrijders.
Daar gaan geen snotneus mod of trollendrol tegen op.

Dit zie je terug in het gedrag van velen in heel de samenleving
Het grootste deel van de mensheid vlucht in vermaak zuipen en sport, ook toenemend autisme is een vorm van vluchten.
En een paar dommerikken denken dat ze de boel moeten controlen....

Hoe meer je die angst voed als overheid hoe makkelijker je je gang kan gaan;
We kwamen de inquisitie al te boven dus wat zeiken we toch met bang te zijn
voor al dat gedreig.We moeten echt leren solidair te zijn met elkaar.

We hebben zoveel geleerd,de laatste jaren verspreid die informatie als een olie vlek over de planeet en dit dankzij het net met een draad en forums als deze. Het verdrijven van vluchtelingen of vrijheidstrijders zal er alleen maar meer doen terugkomen.

http://argusoog.punt.nl/?id=412321&r=1&tbl_archief=&

Siegfried Bok een aanrader...

http://2012.jazeg.nl/
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 15:42   #19404
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Zou dit waar zijn?

Pamela Schuffert, reporter over de Nieuwe Wereld Orde-concentratiekampen en de komende Staat van Beleg, is in groot gevaar.

Vandaag, 23 juni 2008, ontving ik een alarmbericht van Pamela, waarin ze vraagt om gebed en om het verspreiden van deze boodschap. Hieronder leest u de vertaling van haar e-mail:

Staf Sergeant/Legeropzichter/Special Operations man uit Fort Lewis Washington die ik zojuist ontmoette, terwijl ik op reis was van Montana naar North Carolina, onthult: “De guillotines bestaan echt en ik zou mijn mannen van mijn peleton volgende week juist gaan trainen om ze te gebruiken in hoog geclassificeerde operaties te Fort Lewis… Totdat je mij vertelde dat ze gebruikt zullen gaan worden voor mijn mede Amerikanen onder de komende Staat van Beleg!”.

Op dit moment worden hij en de mannen waar hij over sprak (waarbij ik vertelde hoe de guillotines tegen hun mede Amerikanen gebruikt zullen gaan worden) opgepakt en als honden opgespoord… Humvees en helicopters omringen hun huizen… Militaire lonen en alle toegang tot bankrekeningen en credit cards zijn afgesneden… en nu is hij (de sergeant; RvG) op de vlucht! Al deze dingen gebeuren nu omdat ze de waarheid over de Staat van Beleg en de guillotines door mij hebben ontdekt, en omdat ze overeen zijn gekomen om nooit mee te gaan in deze afschuwelijke NWO agenda!

-Pamela Schuffert reporting live from NORTH CAROLINA

http://argusoog.punt.nl/?id=412469&r=1&tbl_archief=&
Oud 30 juni 2008, 16:11   #19405
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Zou dit waar zijn?
Wat denk je zelf ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 23:40   #19406
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Guillotines

Stel dat dit verhaal waar is...
Where is the logic?

- Duurder & minder flexibel dan kogels, gas of inspuiting.
- Meer werk & opkuis dan kogels, gas of inspuiting.
Een spuitje krijg je bijvoorbeeld zo "verkocht" in een gevangenkamp...

In de tijd van de guillotine was dit een "mensvriendelijke" oplossing...
... nu is dit gewauwel van een paranoïa geslagen vrouw.

Wat denk jij babylonia?
Oud 1 juli 2008, 03:00   #19407
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

kust allemaal mijn koten !
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 03:00   #19408
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

kust allemaal mijn kloten !
Oud 1 juli 2008, 03:03   #19409
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Oud 1 juli 2008, 03:03   #19410
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Oud 1 juli 2008, 03:46   #19411
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

awel zoiets? uit ervaing weet ik dat de minst belichte versie vaak de juiste is!

Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 1 juli 2008 om 03:46.
Oud 1 juli 2008, 07:55   #19412
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Het kan een paranoide verhaal zijn.
Maar dat vind ik dat van Irak nog meer
WMD

Waarom guillotines ?
De organen blijven verkoopbaar?
UIt een of ander religieuse overtuiging
Logica is er niet zo wie zo
waarom zoeken naar logica?

Laatst gewijzigd door Babylonia : 1 juli 2008 om 07:56.
Oud 1 juli 2008, 08:30   #19413
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Zou dit waar zijn?

Pamela Schuffert, reporter over de Nieuwe Wereld Orde-concentratiekampen en de komende Staat van Beleg, is in groot gevaar.

Vandaag, 23 juni 2008, ontving ik een alarmbericht van Pamela, waarin ze vraagt om gebed en om het verspreiden van deze boodschap. Hieronder leest u de vertaling van haar e-mail:

Staf Sergeant/Legeropzichter/Special Operations man uit Fort Lewis Washington die ik zojuist ontmoette, terwijl ik op reis was van Montana naar North Carolina, onthult: “De guillotines bestaan echt en ik zou mijn mannen van mijn peleton volgende week juist gaan trainen om ze te gebruiken in hoog geclassificeerde operaties te Fort Lewis… Totdat je mij vertelde dat ze gebruikt zullen gaan worden voor mijn mede Amerikanen onder de komende Staat van Beleg!”.

Op dit moment worden hij en de mannen waar hij over sprak (waarbij ik vertelde hoe de guillotines tegen hun mede Amerikanen gebruikt zullen gaan worden) opgepakt en als honden opgespoord… Humvees en helicopters omringen hun huizen… Militaire lonen en alle toegang tot bankrekeningen en credit cards zijn afgesneden… en nu is hij (de sergeant; RvG) op de vlucht! Al deze dingen gebeuren nu omdat ze de waarheid over de Staat van Beleg en de guillotines door mij hebben ontdekt, en omdat ze overeen zijn gekomen om nooit mee te gaan in deze afschuwelijke NWO agenda!

-Pamela Schuffert reporting live from NORTH CAROLINA

http://argusoog.punt.nl/?id=412469&r=1&tbl_archief=&
Dus iedereen die de waarheid kent wordt opgejaagd als een hond behalve Pamela zelf natuurlijk. Tuurlijk is dit waar, wat dacht je nu zelf.

Hier nog enkele Pam Schuffert staaltjes...

http://educate-yourself.org/cn/ameri...g27may04.shtml

http://educate-yourself.org/cn/shuff...s05sep05.shtml

http://www.stormfront.org/forum/show...ight=Schuffert

http://educate-yourself.org/ps/satan...y14jul01.shtml

Hoeft dit eigenlijk nog enige uitleg. Als dit al als bron moet gelden voor het bestaan van een NWO, dan zegt dit alles.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 12:02   #19414
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bridgeton Bekijk bericht
Toon ons dan die bewijzen. Geen suffe tekst, maar (onbewerkte) foto's, video's een ftekst die geschreven is door de persoon zelf, of zelfs maar een bewijs dat de ordes waarover je spreekt werkelijk bestaan, en niet enkel in de geest van de mensen, die maar al te graag geloven in mysteries en complotten...
Het bestaan van die zaken wordt bevestigd door een groot aantal bronnen raad te plegen. Geheime genootschappen en dergelijke bestaan, en hun invloed op de geschiedenis is ook aantoonbaar, maar wordt in de officiële geschiedenisboeken niet gezegd.

Soms komt er iets van in de mainstream, bijvoorbeeld de reeks in Knack dat belichtte dat zonder bankier Nathan Rotshild Belgie nooit zou ontstaan zijn.
Oud 1 juli 2008, 12:17   #19415
exodus

Standaard

Sarkozy spreekt zijn bekommernis uit dat de EU niet snel genoeg groeit en te weinig unitair is. Volgens hem moet de manier dat de EU uitgebouwd wordt veranderen. Dit een andere manier om te zeggen dat de groei naar de NWO te traag gaat en de strategie moet veranderd worden. Het doel van de UN is een stepping stone te zijn naar een wereld orde met een wereldregering. Het neen van de Ieren tegen het verdrag van Lissabon was een serieuze kaakslag voor de elite.

Sarkozy heeft zich al verschillende keren uitgesproken voor een nieuwe wereld orde. Je zal nooit een "succesvol" politicus vinden die zich niet wentelt in de ideologie van een nieuwe wereld orde, want die zullen bij definitie nooit zo succesvol zijn. De elite die ecomische macht heeft, en daardoor de politieke macht bepaald, zal nooit toelaten dat er tegenwerking in hun rangen komt. Het is dan ook geen toeval dat ook onze ex-premier Verhofstadt ook voor Europa is een en boek geschreven heeft dat pleit voor een verenigde staten van Europa.

Citaat:

Sarkozy calls for changing the way Europe is being built

AFP
Monday, June 30, 2008

PARIS (AFP) - President Nicolas Sarkozy on Monday called for a profound change to the way Europe is being built as France prepared to take the helm of the European Union.

"There have been errors in the way that Europe has been built," Sarkozy said in a television interview as France was to take over the presidency of the 27-nation bloc starting on Tuesday.

"We must therefore profoundly change our way of building Europe," he said.
µSarkozy was hoping to lead the European Union into a new era of unity, but Ireland’s rejection of a key treaty meant to streamline EU institutions has all but derailed his ambitious agenda.

"Something isn’t right. Something isn’t right at all," Sarkozy commented.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 juli 2008 om 12:18.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 12:38   #19416
exodus

Standaard

Meer en meer wordt er gesproken over een economsiche crisis of een crash die het economische systeem zal treffen, vooral dan in Amerika. Verschillende figuren op posities van macht hebben hier al over gesproken. Ook Fortis, de Belgische Nederlandse bankgroep heeft acties ondernomen. Bron hiervan is Maurice Lippens, die ook een genodigde is op de Bilderberg vergaderingen waar de NWO elite samenkomt.

NWO onderzoekers zeggen dat deze crisis zoals vele vorige crissisen in het verleden gemanipuleerd zal zijn om de middenklasse verder uit te hollen en hun economische greep op de maatschappij nog te verstevigen.

Citaat:
Amerikaanse ’meltdown’ reden geldinjectie Fortis

Geplaatst op 29-06-2008 om 12:31:42 uur

BRUSSEL/AMSTERDAM - Fortis rekent binnen enkele dagen tot weken op het volledig instorten van de Amerikaanse financiële markten. Dat verklaart volgens de bankverzekeraar de serie ingrepen van donderdag om zich met €8 miljard te versterken. „We zijn op het nippertje gereed. Het gaat in de Verenigde Staten veel slechter dan gedacht", zegt Fortis-chairman Maurice Lippens, die volhoudt dat topman Votron aanblijft. Fortis verwacht faillissementen onder 6000 Amerikaanse banken die nu weinig dekking hebben. „Maar ook Citigroup, General Motors, er begint een complete meltdown in de VS."

Fortis haalde gisteren €1,5 miljard met een aandelenemissie op. Eind vorig jaar moest het Belgisch-Nederlandse concern €13 miljard aan nieuwe aandelen uitgeven voor de overname van ABN Amro, waarvoor het €24 miljard betaalde. Lippens baseert zijn zorg op gesprekken met bankiers. „Twee maanden geleden wisten we niet dat het zó slecht gaat in Amerika. En het zal nog veel slechter gaan. We hebben een dikke matras nodig om de komende achttien maanden door te komen wanneer we ABN Amro kunnen inbrengen."
Oud 1 juli 2008, 13:06   #19417
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sarkozy spreekt zijn bekommernis uit dat de EU niet snel genoeg groeit en te weinig unitair is. Volgens hem moet de manier dat de EU uitgebouwd wordt veranderen. Dit een andere manier om te zeggen dat de groei naar de NWO te traag gaat en de strategie moet veranderd worden.
Neen, Sarkozy zegt dat de EU niet efficient werkt en dat dit inderdaad aangepast moet worden. Nergens spreekt hij over een zogenaamde NWO.
Oud 1 juli 2008, 13:13   #19418
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen, Sarkozy zegt dat de EU niet efficient werkt en dat dit inderdaad aangepast moet worden. Nergens spreekt hij over een zogenaamde NWO.
Neen, maar Sarkozy heeft zich in het verleden al meerdere malen uitgesproken voor een nieuwe wereld orde in relatie tot Europa. Sarkozy zijn uitspraak is een reflectie van de onvrede van de elite over het verwerpen van het Lissabon verdrag dat weer een stepping stone is naar een verdere uitbouw van de NWO over het mom van de EU.
Oud 1 juli 2008, 13:16   #19419
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, maar Sarkozy heeft zich in het verleden al meerdere malen uitgesproken voor een nieuwe wereld orde in relatie tot Europa. Sarkozy zijn uitspraak is een reflectie van de onvrede van de elite over het verwerpen van het Lissabon verdrag dat weer een stepping stone is naar een verdere uitbouw van de NWO over het mom van de EU.
Sarkozy spreekt zich zoals 99% van de franzosen uit tegen Amerika. hij wil een sterke EU omdat Frankrijk alleen niet tegen Amerika opkan. De EU is zijn instrument daarvoor.

Dat jij daar andere dingen achter zoekt, daar kan Sarkozy eerlijk gezegd niet zoveel aan doen en misschien wordt het dan ook eens tijd dat je met bewijzen afkomt in plaats van uw speculaties over de obscure elite.
Oud 1 juli 2008, 13:52   #19420
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Sarkozy spreekt zich zoals 99% van de franzosen uit tegen Amerika. hij wil een sterke EU omdat Frankrijk alleen niet tegen Amerika opkan. De EU is zijn instrument daarvoor.

Dat jij daar andere dingen achter zoekt, daar kan Sarkozy eerlijk gezegd niet zoveel aan doen en misschien wordt het dan ook eens tijd dat je met bewijzen afkomt in plaats van uw speculaties over de obscure elite.
Dat is de populaire opinie wat jij zegt, maar die is spijtig genoeg verkeerd. Sarkozy is voor Europa omdat hij deel is van de kliek die Europa wil laten geworden tot een NWO, ten dienst van de elite.

En dat die elite er is daar zijn er zeer veel aanwijzingen en bewijzen voor, venuit verschillende bronnen van verschillende evenementen, gebeurtenissen enz.

Een veel genoemde naam zijn de Rotshilds, en zelfs bij het onstaan van het land waar wij in wonen zie je de blauwdruk van de elite. Zonder Nathan Rotshild had België nooit bestaan. Ziehier het artikel uit Knack, een van de weinige keren dat een mainstream blad over deze zaken berichtte:
Citaat:
Tussen bank en troon

KNACK 31 augustus 2005

Nathan Rothschild, telg uit het wereldberoemde bankiersgeslacht, was voor het ontstaan van de onafhankelijke staat België belangrijker dan alle diplomaten en politici van die tijd samen.

De geschiedenisboekjes voor de schoolkinderen vermelden, bij het epos van de Belgische omwenteling, zelden het belangrijke Dictaat van Calais. Het is zelfs onrechtvaardig dat wel de vaderen des vaderlands Charles Rogier, Alexandre Gendebien en Joseph Lebeau standbeelden kregen, maar dat in het hele land niet één straat of plein vernoemd is naar de bankier Nathan Rothschild.

Nathan Rothschild, zoon uit het wereldberoemde bankiersgeslacht dat zo veel kronen heeft gemaakt en gebroken, was voor het ontstaan van de onafhankelijke staat België nochtans belangrijker dan alle politici en diplomaten van die tijd samen. Met het al genoemde Dictaat van Calais sloeg de bankier een grote slag: hij zou, met zijn fondsen, de nieuwgeboren staat aan kasmiddelen helpen en dat voorschot uiteraard gegarandeerd terugkrijgen met de nodige renten.

Voor Rothschild betekende de Belgische onafhankelijkheid niet alleen de geboorte van een nieuwe klant, maar ook die van een makkelijk te hanteren pion op het internationale politiek schaakbord. Zijn naam was Leopold I van Saksen-Coburg.

Lees verder op:

http://www.knack.be/cmp/11/1416/4319...n-article.html

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be