Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2013, 09:48   #19461
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Je kunt het hier nog zien
http://blogs.cbn.com/hurdontheweb/ar...in-london.aspx

Het was geen kritiek op hun cultuur maar een video dat ze zelf hebben verspreid van hun moslim patrouille tochten in de stad. Ik zeg het, laat ze zelf doen en dan maken ze zichzelf wel belachelijk bij de niet-moslims. Als een VB'r dit had gefilmd was het overdreven en racistisch, nu doen ze het zelf.

Waarschijnlijk verwijderd omdat de overtreders van de moslim wetten ook in beeld kwamen.
Hier heb ik nog en andere link:

http://www.liveleak.com/view?i=beb_1358359911

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2013, 09:50   #19462
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dit is weer een goeike. Zelfs door mijn geoefend oog totaal gemist. Bij een mogelijke schietpartij op school denk ik nu zelf niet bepaald aan allahtoons geweld.

Maar toch:

Citaat:
Het parket heeft de vader vrijgelaten die aan de basis lag van flink wat ophef op de campus Maria Middelares van de school Benedictuspoort. Er was sprake van een dreiging dat de man 'iedereen op school zou neerschieten', maar de man beweert dat daar geen sprake van was. Hij ontkent dat de affaire ontspoorde omdat hij zijn dochter dreigde uit te huwelijken, zoals zij beweerde.
http://www.standaard.be/artikel/deta...30118_00438003

et voil�*. 't was ne "Gentenaar". Die stroppendragers huwen toch altijd hun dochters uit?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 januari 2013, 11:21   #19463
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hier zijn geen woorden voor...
Dit zijn geen mensen.
Neen, inderdaad.
Ik denk enkel 'gedegenereerde mutanten' want mensen doen zoiets niet.
Dieren ook niet.
Monsters wel maar enkel de gedegenereerde monsters want zelfs een monster is niet tot zo'n vreselijke daden in staat.

Hier het artikel uit de Daily Mail.
Als je de eerste tekening van de verdachten bekijkt, moet je eens proberen of je de gedegenereerde mutant/brandmerker er kan uithalen zonder naar de namen te kijken.
Mij viel 1 mutant onmiddellijk op, hij heeft namelijk de oh zo bekende allahtoontrek op zijn gezicht.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...al-abuser.html
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 19 januari 2013 om 11:29.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2013, 13:34   #19464
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Zwanger twaalfjarig meisje verkracht en gebrandmerkt

Gedegenereerde mutanten.
Walgelijk.
Monsterlijk.

En netjes volgens de leer van mohammed.
link werkt niet
Oud 19 januari 2013, 13:40   #19465
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Probeer deze dan eens
Oud 19 januari 2013, 15:33   #19466
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
link werkt niet
Weet ik, heb ik ook gemerkt.
Werkte wel op het moment dat ik het artikel gepost heb.

Heb wel het hele artikel gepost.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 19 januari 2013, 16:53   #19467
BonBon
Banneling

Standaard

Pakistanies (75% inteelt) hebben blijkbaar grote problemen met hun sexuele drang, in Pakistan trouwt 80% met een meisje van gemiddeld 12 jaar. In 2011 waren er ook 1000 geregistreerde eermoorden op vrouwen, veelal samen met een groepsverkrachting door broers en neven. ???

.
Duizenden verkrachtingen per jaar in Pakistan, meestal niet vervolgd.
http://www.globalpost.com/dispatch/n...ang-rape-india

Pakistani students raped woman, 20, after she fell asleep on night bus on way home from night out
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz2IR4xOBsZ

Pakistaanse moslim verkrachten vrouw en molesteren familie bij klacht, 2 miskramen
http://www.opendoorsusa.org/news/201...or-Prosecuting

.

Laatst gewijzigd door BonBon : 19 januari 2013 om 16:55.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 10:40   #19468
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Vrijdagavond was het weer een zeer verrijkende bedoening in Antwerpen.

Eerstens in Bonaparte : stopwoorden: vrouw slaan, glazen fles kapotslaan, agenten met kapotte fles aanvallen.... lijkt me simpel gokken.

Citaat:
Vier politieagenten zijn zaterdagochtend om 2 uur - buiten hun diensturen - gewond geraakt bij een vechtpartij in karaokebar Bonaparte op de Grote Markt in Antwerpen.

Een 23-jarige man viel er een vrouw lastig. Toen hij haar probeerde te slaan, kwam een politie-inspecteur tussenbeide. Hij had geen dienst, maar maakte zich tegenover de agressor wel kenbaar als politieman. De agressieveling was niet onder de indruk en sloeg een glazen fles kapot in het gezicht van de agent.

Ook een tweede agent, eveneens niet in uniform, raakte gewond in het aangezicht door de kapotgeslagen fles. Twee getuigen liepen op hun beurt verwondingen op toen ze de amokmaker in bedwang probeerden te houden. "Ook zij zijn inspecteurs van politie die daar waren tijdens een avondje uit", zegt een woordvoerder van de politie in Antwerpen. De verdachte zelf liep snijwonden op aan de handen. Hij werd samen met de vier agenten naar het ziekenhuis gebracht.

De politiemensen zijn allemaal werkonbekwaam, van drie dagen tot twee weken. "Twee van hen liepen ernstige snijwonden op in het aangezicht, op het hoofd en in de hals", aldus nog de politiewoordvoerder.
Deze is nog simpeler: het "J" woord werd zelfs gebruikt, dus geen twijfel mogelijk zeker niet in combinatie met "groepjes" en "steekpartij".

Citaat:
Steekpartij
Om 4.30 uur raakten nog vijf mensen gewond bij een vechtpartij, dit keer vlakbij de Antwerpse Groenplaats. Twee groepjes jongeren kregen het er met elkaar aan de stok. Eén van de vijf liep enkele steekwonden op.
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...chtpartij.aspx

Waarom blijven ze nu niet gewoon in hun PVDA+Paradijs in Borgerokko?

Oud 20 januari 2013, 17:31   #19469
F.B.
Parlementslid

Standaard

130 Brandgesticht in Koerdisch centrum in Genk

Het blijft heel stil rond dit voorval. Geen "racisme" geschreeuw uit de hoek van de moreel en ethisch superieure elite. Niets aan de hand lijkt het wel.

Hoe zou het verlopen moesten de brandstichters Vlamingen zijn geweest.
Oud 20 januari 2013, 18:03   #19470
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het blijft heel stil rond dit voorval. Geen "racisme" geschreeuw uit de hoek van de moreel en ethisch superieure elite. Niets aan de hand lijkt het wel.

Uiteraard. Racisme is aangeleerd gedrag dat enkel vastgesteld kan worden bij de blanke mens.
Oud 20 januari 2013, 18:49   #19471
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Naar Vlaanderen geïmporteerde buitenlandse stammenoorlogen en conflicten.

Cadeautje van links voor het nageslacht.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 20 januari 2013 om 18:50.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 19:04   #19472
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die Turken (extreemrechts? Grijze wolven? ) zijn toch gewoon sociaal achtergestelde personen die door discriminatie van Vlamingen tot zulke daden gedwongen worden? Geef die mensen een winnend lotto ticket en vijf vlaamse poetsvrouwen en het zal helemaal veranderen!

Oud 21 januari 2013, 17:05   #19473
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Deze valt in de categorie : "waarom je als Vlaamse Nele nooit of te nimmer met een getrouwde Mohammed in bed moet duikelen" :
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...het-raam.dhtml

Citaat:
Wat te doen als vrouwlief vroeger dan verwacht thuiskomt en op het punt staat je affaire te ontdekken? Dan zwier je toch gewoon je maîtresse door het raam? Tot die drastische conclusie kwam een inwoner van het Marokkaanse Casablanca.

Helaas voor de 17-jarige jongedame bevond zijn appartement zich op de eerste verdieping. Ze probeerde ondanks zware verwondingen nog de benen te nemen, maar stuitte tegen de muur van een gebouw in elkaar. Via de ambulance belandde ze op de spoedafdeling van een ziekenhuis. Benieuwd of deze kerel het nog eens zal wagen om zijn eega te bedriegen...
Blijkbaar is het maagdelijkheidssyndroom ginds niet zo erg doorgedrongen? Geen gratis maagdenvlieshersteloperaties misschien?

Oud 21 januari 2013, 19:48   #19474
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hier heb ik nog en andere link:

http://www.liveleak.com/view?i=beb_1358359911
Ik ben ook eens gaan zoeken. Google 'Sharia law battelfield London' en dan krijg je een filmpje waar enkele politici aan het woord komen en de mening van enkele niet-moslim. (verschenen augustus 2011).
Er zit tevens wat structuur achter. Het is niet zomaar een initiatief van enkele wijkbewoners.

Ik heb de indruk dat de opname van de straatpatrouille volledig gemonteerd is, non-moslims incluis. De jonge man vraagt wel twee keer 'Why' en het breekt dan af, en de dame verschijnt tweemaal maar niet aaneensluitend in het filmpje. Iemand normaal zou toch direct de politie opbellen? Neen, ze gaat eg en een moslim 'begeleidt' haar nog een dertigtal meters. En dat 's nachts...
Ofwel ga je lopen, ofwel ga je erop kloppen, of de politie bellen. Neen, ze stapt gewoon weg. En volgens mij was dat part of the scenario.

In het bericht 'Sharia law battlefield London, zegt een politicus dat deze moslim posten onmiddellijk worden opgebroken als ze verschijnen. Dat kan ook niet anders want de openbare weg is de openbare weg. En dat hadden die niet-moslim voorbijgangers ook kunnen weten. Volgens mij waren dat acteurs.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 20:49   #19475
F.B.
Parlementslid

Standaard

Minderjarigen overvallen slechtziende scholier
Oud 21 januari 2013, 23:30   #19476
CeeSsss
Vreemdeling

Standaard

Steekpartij op Genkse school: http://www.deredactie.be/permalink/1.1530378

De verrijking van de school in uw buurt. Ha! Het zijn toch kapoenen...

Laatst gewijzigd door CeeSsss : 21 januari 2013 om 23:31.
CeeSsss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 09:01   #19477
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ben ook eens gaan zoeken. Google 'Sharia law battelfield London' en dan krijg je een filmpje waar enkele politici aan het woord komen en de mening van enkele niet-moslim. (verschenen augustus 2011).
Er zit tevens wat structuur achter. Het is niet zomaar een initiatief van enkele wijkbewoners.

Ik heb de indruk dat de opname van de straatpatrouille volledig gemonteerd is, non-moslims incluis. De jonge man vraagt wel twee keer 'Why' en het breekt dan af, en de dame verschijnt tweemaal maar niet aaneensluitend in het filmpje. Iemand normaal zou toch direct de politie opbellen? Neen, ze gaat eg en een moslim 'begeleidt' haar nog een dertigtal meters. En dat 's nachts...
Ofwel ga je lopen, ofwel ga je erop kloppen, of de politie bellen. Neen, ze stapt gewoon weg. En volgens mij was dat part of the scenario.

In het bericht 'Sharia law battlefield London, zegt een politicus dat deze moslim posten onmiddellijk worden opgebroken als ze verschijnen. Dat kan ook niet anders want de openbare weg is de openbare weg. En dat hadden die niet-moslim voorbijgangers ook kunnen weten. Volgens mij waren dat acteurs.
ik denk het niet. Mijn dochter heeft tamelijk recent een half jaartje in London verbleven. Die mensen reageren écht zo. Helemaal zoals een kikker gaargekookt. Verderstappen en andere kant opkijken en zeker géén commentaar leveren. Volledig geindoctrineerd door hun Labour Party die toegaf WELBEWUST overmigratie te hebben gecreëerd. Vergeet niet dat de "bange blanke man" ondertussen een minderheid is in Londen. De meerderheid is moslim en gekleurd.
Moesten ze hetzelfde doen in Antwerpen in de verrijkte buurten zou de schaarse "bange blanke man" zich ook uit de voeten maken. Als je reageert heb je nog kans om een boete te krijgen wegens uitlokking!

Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2013 om 09:04.
Oud 22 januari 2013, 09:50   #19478
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
ik denk het niet. Mijn dochter heeft tamelijk recent een half jaartje in London verbleven. Die mensen reageren écht zo. Helemaal zoals een kikker gaargekookt. Verderstappen en andere kant opkijken en zeker géén commentaar leveren. Volledig geindoctrineerd door hun Labour Party die toegaf WELBEWUST overmigratie te hebben gecreëerd. Vergeet niet dat de "bange blanke man" ondertussen een minderheid is in Londen. De meerderheid is moslim en gekleurd.
Moesten ze hetzelfde doen in Antwerpen in de verrijkte buurten zou de schaarse "bange blanke man" zich ook uit de voeten maken. Als je reageert heb je nog kans om een boete te krijgen wegens uitlokking!
Ik vrees dat je gelijk hebt, op moslim racisme wordt gewoon niet gereageerd door de bevolking zelf, op het moment zelf ben je bang om op je kop te krijgen, bij een aangifte moet je je adres geven en dan ben je bang dat de familie je thuis komt lastig vallen.

Rustig maken dat je weg komt en ergens anders gaan feesten, uiteindelijk lukt het die moslims wel.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 10:01   #19479
t-boneSteak
Burger

Standaard

Citaat:
Het gaat goed in kortrijk. Bejaarde dame overvallen in serviceflat

Weinig aanwijzingen dat het om allochtonen gaat in het artikel, maar gezien de buurt en de werkwijze...
Daar rond de veemarkt waan je je bij momenten in borgerhout tegenwoordig.
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 11:23   #19480
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
London ... De meerderheid is moslim en gekleurd.
Zo wat?

Citaat:
Vergeet niet dat de "bange blanke man" ondertussen een minderheid is in Londen.
Waarom poept die blanke man zo in zijn broek?

Citaat:
Mijn dochter heeft tamelijk recent een half jaartje in London verbleven.
En het zou zomaar kunnen dat ze is volgespoten door een donkere moslimman. Of meerderen.

Als ze mama's opvattingen kent, zal ze het je iig niet vertellen. Maar gewoon vreselijk genieten.
Maar vrouwen gaan eerder naar bed met moedige mannen dan met bange poeperdz. Dat is zeker.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 januari 2013 om 11:27.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be