Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2013, 11:26   #19481
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak Bekijk bericht
Het gaat goed in kortrijk. Bejaarde dame overvallen in serviceflat

Weinig aanwijzingen dat het om allochtonen gaat in het artikel, maar gezien de buurt en de werkwijze...
Daar rond de veemarkt waan je je bij momenten in borgerhout tegenwoordig.
Dat oudje werd in elkaar gemept door iedereen die de multikul een verrijking vindt. Wat 'criminaliteit' wordt genoemd is in werkelijkheid regimeterreur.
Zelfverklaarde verdraagzamen zetten een humanitair masker op. Het zijn wolven in schaapskleren. Niet voor niets heeft de communistische Fabian Society die er door infiltratie is in geslaagd om alles te vergiftigen een wolf in schapenvacht als symbool.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 12:33   #19482
cohiba
Vreemdeling
 
cohiba's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2012
Berichten: 76
Standaard

walgelijke lafbekken zijn het!


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...andeling.dhtml
cohiba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 13:53   #19483
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo wat?



Waarom poept die blanke man zo in zijn broek?



En het zou zomaar kunnen dat ze is volgespoten door een donkere moslimman. Of meerderen.

Als ze mama's opvattingen kent, zal ze het je iig niet vertellen. Maar gewoon vreselijk genieten.
Maar vrouwen gaan eerder naar bed met moedige mannen dan met bange poeperdz. Dat is zeker.
Zo wat? Omdat teveel onkruid de waardevolle planten doodt.

Vrouwen lachen met mannen met kleine piemels.

De 'moedige' moslims zijn tot op de tand gewapend voor een wandelingetje in het park.. Moslims moedige mannen? Hahaha
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 22 januari 2013 om 14:09.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 14:43   #19484
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo wat?
Onze open zeden en vrijheden gaan er aan door die rotzakken, dat wat. Dat iedereen loopt en woont waar ie wil maar daarom moet je de barbarij en achterlijkheid niet terug invoeren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 14:52   #19485
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cohiba Bekijk bericht


Aan de Newspeak merk je dat het alweer over nieuwe belgen gaat ( zij die later voor ons pensioen gaan werken uiteraard)
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 14:52   #19486
Kylero
Gouverneur
 
Kylero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2012
Berichten: 1.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo wat?



Waarom poept die blanke man zo in zijn broek?



En het zou zomaar kunnen dat ze is volgespoten door een donkere moslimman. Of meerderen.

Als ze mama's opvattingen kent, zal ze het je iig niet vertellen. Maar gewoon vreselijk genieten.
Maar vrouwen gaan eerder naar bed met moedige mannen dan met bange poeperdz. Dat is zeker.

Moedige mannen kan je niet vinden onder die moslims, ze kunnen niets zonder hun vriendjes. Waarschijnlijk is dat ook in bed zo. Zou het daarom zijn dat er zoveel inteelt onder die kerels zit?
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 16:42   #19487
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
Moedige mannen kan je niet vinden onder die moslims, ze kunnen niets zonder hun vriendjes. Waarschijnlijk is dat ook in bed zo. Zou het daarom zijn dat er zoveel inteelt onder die kerels zit?
Het grappigste vond ik het verhaal van een veertienjarig tunesisch mènneke toen ik ginds op mijn 26ste op verlof ging met mijn toenmalige echtgenoot.
Hij zal het stoer gevonden hebben om jonge natuurlijke blondines het hof te maken neem ik aan, want zodra hij me alleen had (bij een kamelentocht) kwam zijn voorstel. En hij "kon het goed" zei hij, "net zoals zijn vader". Waarop ik vroeg hoe hij dat wist, en toen was zijn antwoord "mijn vader heeft veertien kinderen, dus hij kan het goed".

Ik neem aan dat dat hun maatstaf is?

Ik vrees dat ik in een onbedaarlijke lachstuip ben uitgebarsten, want ik heb hem nadien nooit meer gezien of gehoord.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2013 om 16:43.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 17:14   #19488
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Ik ben geen echte blondine maar ik heb nooit een zwarte of arabier ontmoet die geen interesse vertoonde. Vroeger was het echt verschrikkelijk, maar nu heb ikt geleerd... Nooit in de ogen kijken en !God beware! lachen. Je hoofd naar 180 graden leren draaien. Ze begrijpen toch niet da ze helemaal geen kans hebben!
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie

Laatst gewijzigd door rebella : 22 januari 2013 om 17:26.
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 17:25   #19489
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Net als je denkt het te weten, beginnen de kranten nog meer mist te spuiten.

BELGISCHE jongeren (ja natuurlijk, ze zijn hier geboort hé).....

stopwoorden: zeer minderjarig (15), opereerden in troep, ongebreideld geweld..... (deze keer eens geen scheidsrechter).

Citaat:
Twee jongens van 15 en 17 jaar uit België hebben zich dinsdagochtend bij de politie in Eindhoven gemeld naar aanleiding van een geval van ernstige mishandeling in Eindhoven dat sinds maandagavond veel verontwaardiging veroorzaakt op internet.
De jongens zeggen dat ze betrokken zijn geweest. Ze hebben zich gemeld naar aanleiding van de berichtgeving op tv en de berichten op sociale media. Ze zijn aangehouden en de politie onderzoekt hun rol, aldus een woordvoerder.

Het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant toonde maandagavond bewakingsbeelden van de mishandeling in het centrum van Eindhoven op vrijdagochtend 4 januari. Te zien is hoe in totaal acht jongens het 22-jarige slachtoffer ogenschijnlijk willekeurig en zonder aanleiding slaan en schoppen.
Na de uitzending gingen de beelden in razend tempo rond op internet, maar veel tips kreeg de politie niet. De politie heeft goede hoop dat er snel meer aanhoudingen worden verricht.

Met het slachtoffer gaat het naar omstandigheden goed
http://www.standaard.be/artikel/deta...30122_00441790

bekijk de beelden (blijkbaar mag dat in Nederland, hier gebeurt dat amper volgens mij, privacy van de dader weetjewel, minderjarig , ocharme achtergesteld sukkelaartje enzo)

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=K5pWdtsMZ-4
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 17:29   #19490
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Zij vond het wel spannend, die donkere jongens.

http://archive.4chon.net/new/1576374...6459399949.jpg
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 17:39   #19491
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Het is nu tijd om media aan te vallen. Media moet de verantwoordelijkheid nemen voor de verberging van zeer belangrijke informatie over de oorsprong van de daders. In Nederland is er in de sociale media ontploft van de reacties. In Belgie moet ook zoiets gedaan worden. Deel dit artikkel met uw vrienden op Facebook of Twitter! Commenteer!
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 17:39   #19492
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

destandaard en andere kranten met email ontploffen!
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie

Laatst gewijzigd door rebella : 22 januari 2013 om 17:42.
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 17:43   #19493
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Zo wat? Omdat teveel onkruid de waardevolle planten doodt.
Planten die zich niet weten voort te planten zijn per definitie niet waardevol

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Vrouwen lachen met mannen met kleine piemels.
Klopt helemaal.

Vandaar dat we zoveel vermenging zien in Vlaanderen


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
De 'moedige' moslims zijn tot op de tand gewapend voor een wandelingetje in het park..
Popo kan altijd opduiken toch?

Witmang zit dan inmiddels trillend binnen. Geváárlijk die stad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"mijn vader heeft veertien kinderen, dus hij kan het goed".
Het autochtone gewriemel met condoompjes is echte mannen vreemd uiteraard.
Maar je , witmang moet dat he, van hogerhand.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 18:03   #19494
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Zij vond het wel spannend, die donkere jongens.

http://archive.4chon.net/new/1576374...6459399949.jpg
Gelukkig zitten er veel dommekloten tussen, hij zei haar eerst niet te kennen maar dan vonden ze haar DNA in z'n onderbroek en zijn vingerafdrukken op haar lichaam.

Wel 'grappig' dat ze zo'n pro multicul activiste was al wens ik niemand zo'n dood toe.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 18:16   #19495
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik denk het niet. Mijn dochter heeft tamelijk recent een half jaartje in London verbleven. Die mensen reageren écht zo. Helemaal zoals een kikker gaargekookt. Verderstappen en andere kant opkijken en zeker géén commentaar leveren. Volledig geindoctrineerd door hun Labour Party die toegaf WELBEWUST overmigratie te hebben gecreëerd. Vergeet niet dat de "bange blanke man" ondertussen een minderheid is in Londen. De meerderheid is moslim en gekleurd.
Moesten ze hetzelfde doen in Antwerpen in de verrijkte buurten zou de schaarse "bange blanke man" zich ook uit de voeten maken. Als je reageert heb je nog kans om een boete te krijgen wegens uitlokking!
Als dit dus echt is (en ik wil dat gerust aannemen), dan is voor mij het hek van de dam. Ik kan me niet indenken dat ik of mijn dochter zoiets zouden pikken. Misschien zal ik die ene avond wel weggaan. Maar dan om goed na te denken en terug te komen.En die plaatselijke politici zouden geen nacht meer op twee oren kunnen slapen.

In het filmpje dat ik gevonden had, werd er ook gezegd 'verbally OR physically'. Dat is vragen om geweld.

Er gaat ooit wel eens een 'collision' komen. Als dat gebeurt zal ik helemaal niet verbaasd zijn.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 18:32   #19496
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Planten die zich niet weten voort te planten zijn per definitie niet waardevol



Klopt helemaal.

Vandaar dat we zoveel vermenging zien in Vlaanderen




Popo kan altijd opduiken toch?

Witmang zit dan inmiddels trillend binnen. Geváárlijk die stad.



Het autochtone gewriemel met condoompjes is echte mannen vreemd uiteraard.
Maar je , witmang moet dat he, van hogerhand.
Eén woord: sukkel
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 19:49   #19497
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik denk het niet. Mijn dochter heeft tamelijk recent een half jaartje in London verbleven. Die mensen reageren écht zo. Helemaal zoals een kikker gaargekookt. Verderstappen en andere kant opkijken en zeker géén commentaar leveren. Volledig geindoctrineerd door hun Labour Party die toegaf WELBEWUST overmigratie te hebben gecreëerd. Vergeet niet dat de "bange blanke man" ondertussen een minderheid is in Londen. De meerderheid is moslim en gekleurd.
Moesten ze hetzelfde doen in Antwerpen in de verrijkte buurten zou de schaarse "bange blanke man" zich ook uit de voeten maken. Als je reageert heb je nog kans om een boete te krijgen wegens uitlokking!
Ik heb net het BBC nieuws gevolgd op BBC 1. Daar zijn die moslim vigilantes ter sprake gekomen. Twee jongeren van 19 en 20 jaar oud zijn gearresteerd en zitten vast tot maart (?) in functie van 'the pending examination'.
Ze toonden trouwens hetzelfde filmpje met de jonge man en de vrouw met een korte jurk. De persoon die plat lag en geholpen werd door ambulanciers was geen dronken persoon maar een persoon die gekwetst was vanwege 'an accident'.
Een belangrijke imam zei dat het nodig was om 'to speak against this.' en zei ook 'this is unacceptable.'
En in de studio zei één of andere MP dat dit een kleinschalig initiatief was.

De tijd zal het uitwijzen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 19:53   #19498
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo wat?



Waarom poept die blanke man zo in zijn broek?



En het zou zomaar kunnen dat ze is volgespoten door een donkere moslimman. Of meerderen.

Als ze mama's opvattingen kent, zal ze het je iig niet vertellen. Maar gewoon vreselijk genieten.
Maar vrouwen gaan eerder naar bed met moedige mannen dan met bange poeperdz. Dat is zeker.
Van fijnbesnaardheid gesproken.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 19:58   #19499
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Van fijnbesnaardheid gesproken.
Vond het ook enorm grof.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 22 januari 2013 om 19:58.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 20:15   #19500
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Planten die zich niet weten voort te planten zijn per definitie niet waardevol



Klopt helemaal.

Vandaar dat we zoveel vermenging zien in Vlaanderen




Popo kan altijd opduiken toch?

Witmang zit dan inmiddels trillend binnen. Geváárlijk die stad.



Het autochtone gewriemel met condoompjes is echte mannen vreemd uiteraard.
Maar je , witmang moet dat he, van hogerhand.
Ik merk regelmatig op dat je opmerkingen maakt in de trant van dat de allochtonen ooit in de meerderheid zullen zijn. En nu ook weer; dat moslimmannen echte mannen zijn enz. En autochtone mannen niet, enz.

Je gaat dus voor quantiteit (hoeveelheid). En het aspect kwaliteit dan? Heb je je daar al in verdiept?


Het metafoor 'plant' haalt het hier ook niet. Want een plant die zich niet voortplant is een dode plant. Sommige planten kunnen wachten.
Ik zou een ander voorbeeld nemen en zelfs een andere schrijfstijl hanteren om aan te tonen dat je eigenlijk niet graag wenst dat moslims hier in de meerderheid zouden geraken.

Eigenlijk geef je ons regelmatig een schop tegen het achterste om volgens jouw verwachtingen wakker te schieten en de hele santeboetiek terug te sturen.

Zeg me waar ik me vergis. En liefst zonder platitudes. In een raptekst is het oké, maar hier effe niet. Want er is geen begeleidend ritme en muziek. Snap je?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be