![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19501 |
Gouverneur
|
![]() Is het geen fluoride dan is het chloride zoals bij ons in het water...
Of jij wil een groen prakje uit je kraan laten lopen? ![]() Fluoride in tandpasta heeft massa's tandbederf tegengegaan. Elke tandarts kan u dat beamen. Check de foto's van een gemiddelde Brit voor de introductie van fluoride! Als we op grote schaal zouden vergiftigd worden sinds jaar & dag... met fluoride & vaccinaties zoals eerder in de topic. Hoe komt het dan dat de levensverwachting TOENEEMT ipv afneemt?
![]() |
#19502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sure!! Ik raad je met klem aan dit boek te lezen: ![]() Kijk ook hier: http://www.fluoridealert.org/fluoride-deception.htm En ik garandeer je dat er niks overblijft van je bovengenoemde mening Pin D"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19504 |
Banneling
|
![]() We hebben het hier al eerder gehad over linker/rechterhersenhelft
welnu, voor wie er voor open staat, hier een video die de 'rechterhersenhelft' 'verduidelijkt' my stroke of insight Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#19505 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
is dat geen ehh theekransje???????? Neee!!! Ziehier een agenda van hen: Citaat:
Jim Tucker's Bilderberg Diary American Free Press Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 06:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19506 |
Banneling
|
![]() I.v.m bovenstaande, boek ziten doorzitten spitten van Jim Tucker
![]() Bovenstebeste aanrader voor mensen die de NWO willen onderzoeken. Ook Tucker is gekomen tot de door ons genoemde punten, zoals financial meltdown, middenklasse uithollen, sovereigniteit opheffen, een wereldregering etc etc Weet je niks van de NWO, dan is dit boek een echte eye-opener. http://www.wingtv.net/tucker.html Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 06:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19507 |
Banneling
|
![]() Voor de kenners hier, 'ze' zitten weer in de "GROVE"
![]() http://video.google.com/videoplay?do...95917705734983 Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19508 | |
Banneling
|
![]() Gezellige 25 punten. Zouden er nog 'ontkenners' onder ons zitten?
![]() Citaat:
Commentaar :Het is toch verschrikkelijk!! ![]() Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19509 | |
Banneling
|
![]() ook vaccinaties hebben we hier gehad, bijzonder populair:
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19510 | |
Banneling
|
![]() Ik heb wel eens gezegd hier dat we niet kwaad moeten worden, mischien had ik het mis
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19511 | |
Banneling
|
![]() Verscheidene mensen hebben hier wel eens gezegd, waarom deze info naar buiten kan komen, er zijn verschillende redenen, maar hieronder staat er 1 van:
Citaat:
http://www.illuminati-news.com/articles2/00240.html Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19512 | |
Banneling
|
![]() Over 'educatie' is hier al eens eerder gezegd dat het eerder 'indoctrinatie' is zodat men opgroeit met zo weinig mogelijk weerstand tegen de komende NWO:
welnu: Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19513 | |
Banneling
|
![]() Weet men nog wat we hier gezegd hebben over de microchip?
hmmmmmmmmmmmmm Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19514 | |
Banneling
|
![]() gelukkig, heel gelukkig is er totaal niets aan de hand!!
Ahum Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19515 |
Banneling
|
![]() Hello Pindar.
*leest bovenstaande flood van inhoudsloze posts* Doei Pindar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19516 |
Banneling
|
![]() En wie nog steeds denkt dat ie geleid wordt door zijn/haar genen, raad ik zeker aan het volgende te bekijken.
Voor wie er voor open staat is het , zoals hij zelf zegt is het 'very empowering' en iets wat je niet op het nieuws van 20:00 ziet, hoewel het wast mij betreft eigenlijk wel zou moeten Het is een van de manier om 'uit de NWO' te komen.Vandaar dat ik hem hier neerzet. Anyway, enjoy! http://video.google.com/videoplay?do...JqPQ4gLgvMiICw Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19517 | |
Banneling
|
![]() Zijn er nou echt mensen die denken dat er GEEN politiestaat aankomt??????
Lees onderstaande eens erg goed. Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindar, je hebt precies niet veel bijgeleerd tijdens je banperiode heb ik de indruk. Van mij mag je blijven hoor, dat inhoudsloos gespam deert me niet echt, maar toch ik wil je toch aanraden om je manier van posten aan te passen of het zou wel weer eens van korte duur kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef ten eerste de bron! Ten tweede zet ik er commentaar bij! En WIE BEPAALT WAT RELEVANT IS? Ik zet neer wat IK RELEVANT vind ivm de NWO. Ik spammen? Dat is wel het laatste wat ik zou doen gezien de belangrijkheid van het onderwerp!!!!!!! en iedereen die vind dat ik 'spam' zou toch eens wat meer gaan studeren op de NWO!! En verder, waarom DIT weer? niks inhoudelijks te vertellen? Ik heb je berichtjes ook gelezen en ik snap eerlijk gezegd niet waarom DIE niet verwijderd worden! Mischien moet ik eens, heel laf, een moderator in gaan schakelen. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19520 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ah, de myte van de linker- en rechterhersenhelft... lang geleden dat ik die ben tegengekomen, zeer populair op paranoia-sites jammer dat dat afzonderlijk indelen van de hersenen in een linker- en rechterdeel niet opgaat zoals soms voorgespiegeld wordt. Eerst en vooral gebeurt er een intense communicatie tussen beide "helften". Ten tweede: wanneer er iets gebeurt met een deel van de hersenen kan het soms zijn dat die functie door een ander deel van die hersenen wordt overgenomen, zelfs in het andere deel. Spreken over afzonderlijke delen is dus niet gepast
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |