![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je kan zeer zeker spreken over 'speciale delen' Btw heb je de video al gezien??????? En vaak werkt de door jou genoemde communicatie niet goed. Deze is echter heel simpel te herstellen met de zogenaamde t-bar, een hyperspace techniek Zo is bv schizofrenie te herstellen, daar deze communicatie dan helemaal uit balans is. Om te snappen hoe dit werkt mioet je wat weten van 'enegie' 'hyperspace' en de pijnappelklier. Maar ja dat leer je allemaal niet in de reguliere ahum wetenshit ehh wetenschap, sorry Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19522 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19523 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19524 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19525 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jesse ventura, voormalige gouverneur van Minnesota waarschuwt werederom voor een gefakete terroristische aanslag. Ventura denkt ook dat 9/11 een inside job is. Hij is een van de vele bekende mensen die daar al voor uitgekomen is. Hij zei dit op de Alex Jones show. Hij is ook onlangs op CNN geweest maar daar heeft hij niet veel kans gekregen om dit te zeggen. Wat er is één ding dat de mainstream niet kan en mag tonen, en dat is de waarheid.
http://www.prisonplanet.com/ventura-...-in-power.html
Laatst gewijzigd door exodus : 16 juli 2008 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, als mensen dat massaal gaan beseffen, ja dan, komen we misschien nog ergens. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19527 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat je in overweging zou kunnen nemen: Na het plaatsen van een post (met of zonder link) wacht je reacties af. In de discussie die dan ontstaat kun je reageren met een nieuwe terzakedoende link. Als je dan achteraf een pagina van deze draad bekijkt, dan is het geen pagina vol met alleen jouw posts, maar een pagina vol actie-reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19528 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En veel van de info vind ik TE belangrijk om mee te wachten. Vandaar. Bij andere threads zou dit wel op zijn plaats zijn, dat ben ik met je eens. Maar als je weet wat er op ons af komt....... Daarom vind ik die ban ook zo belachelijk. Ik wil me best aan de regels houden , maar ik maak tuurlijk ook fouten. Als de moderatie weet wat er op het spel stond, zouden ze, denk ik, anders reageren. Zouden ze wel weten wat er op het spel stond, dan zijn hun handelingen ronduit schandelijk te noemen. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2008 om 06:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19529 | |
Banneling
|
![]() Gelukkig, we gaan de goede kant op!
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2008 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19530 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vanwaar die haast. NWO bestaat al zo lang (als ze bestaat) dat je niet persé in 2008 de hele wereld hoeft te overtuigen. Dat kan volgend jaar ook nog wel. Of zijn er onomkeerbare wijzigingen op til? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19531 |
Parlementslid
|
![]() ja een nucleaire ramp ken je het incident van de B52 31 aug 2007 Barksdaele?
ja oorlog op china maar toch heeft die hollander misschien wel gelijk maar bon ik snap het wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19532 |
Vreemdeling
|
![]() The Order of Skull and Bones ( of 322) is een geheim genootschap van studenten van de beroemde Yale-universiteit.Het getal komt van Genesis 3:22 waarin staat dat de mens gelijk is aan God; er staat letterlijk: "En de Here God zeide: Zie de mens is geworden als Onzer een door de kennis van goed en kwaad; nu dan, laat hij zijn hand niet uitstrekken en ook van de boom des levens nemen en eten zodat hij in eeuwigheid zou leven". Dit kan een mogelijke doelstelling van Skull & Bones zijn. Leden van Skull and Bones noemen zichzelf Knights of Eulogia en duiden de rest van de mensheid aan met de term barbaren
dus groep 322 is echt geen lachertje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19533 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 17 juli 2008 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19534 |
Parlementslid
|
![]() Proost !!
helemaal juist En ik heb goed nieuws de top fuckers zijn er maar een stuk of 25.... zullen we es een lijste maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19535 |
Minister
|
![]() Staat Bush bovenaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk de films: Skulls deel 1 en 3 deel 2 is niks Dan krijg je echt een erg goed gevoel van hoe ze werken Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19538 |
Minister
|
![]() De tijd ontbreekt mij om al je posts te lezen. Kun je me een samenvatting (nl-talig) aan de hand doen waarmee ik inzicht kan krijgen in je belangrijkste opvattingen over nwo? Je zult selectief moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok. er zijn een aantal mensen, de elite die ons zo snel mogelijk in een wereldwijde fascistische wereldstaat willen hebben. Hiervoor gebruiken ze allerlei technieken Als het te laat wordt krijgen we een wereldwijde fascistische regering die erger zal zijn dan die in de 2de wereldoorlog. Da's de kern Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek de ongerijmdheden.... |
|
![]() |
![]() |