Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2013, 20:12   #19561
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Welnee.

De graaiende meute gaat gewoon in het villaatje in Frankrijk zitten hoor.

En die dat niet hebben, blijven bibberend en oud achter. Verraden door het welvarende deel van 't eigenvolk.

Ik verheug me er nu al op.
Of ik dan eventueel naar ons verblijf in Andalusië (er zijn daar nu zaakjes te doen trouwens, dat even terzijde) zal gaan, zal ik dan wel zien.
Maar je gaat voorbij aan een sociale natuurwet die quasi overal ter wereld geldt: Het verband tussen dalende levensstandaard en toename van de bevolking.

Enfin, ik hoop dat je nog andere dingen hebt om je op te verheugen. Just in case.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 25 januari 2013 om 20:17.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 20:16   #19562
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Aan die gasten te zien, waarschijnlijk Jump of zo.
Ik dacht dat het Rap was, want Jump op zichzelf zet niet aan tot geweld, of toch wel?
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 20:31   #19563
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebella Bekijk bericht
Ik dacht dat het Rap was, want Jump op zichzelf zet niet aan tot geweld, of toch wel?
Nee, maar het volk dat er naar luistert, lijken me doorgaans mensen met een korte lont.
__________________
Mein Land

Laatst gewijzigd door F.B. : 25 januari 2013 om 20:31.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 22:45   #19564
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Schijnkinderen zijn nieuwste vorm van migratiefraude

Makkelijk op te lossen: geen bewijs van eigen financiële middelen, geen erkenning van het kind. Basta.
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 22:55   #19565
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.530
Standaard

Zelfs ook in geval van schijnkinderen , Belgische identiteit afnemen ,
en opzouten , zonder boe of bah , wegens misbruik wetgeving !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 09:08   #19566
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Zelfs ook in geval van schijnkinderen , Belgische identiteit afnemen ,
en opzouten , zonder boe of bah , wegens misbruik wetgeving !!!!
Hoe kun je dat bewijzen, je moet zelfs niet de natuurlijke vader zijn om een kind te erkennen. We gaan de wetgeving weer moeten veranderen en bij familie hereniging eisen dat je minstens 10 jaar in je eigen onderhoud kunt voldoen. Hoe lang die termijn nu is weet ik niet.

Dan zit je natuurlijk weer opgescheept met de kinderen die ze in die 10 jaar weer maken want dat stopt ook niet, kinderen hier houden en papa terug of direct castreren?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 12:15   #19567
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oos-zijn.dhtml

Niet alleen toont het aan met wat een bende achterlijken we hier te doen hebben.
De rechter gaf de man een voorwaardelijke straf.

Het is hier huilen met de pet op.
Hopelijk schiet iemand dat varken gewoon snel neer.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 12:56   #19568
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oos-zijn.dhtml

Niet alleen toont het aan met wat een bende achterlijken we hier te doen hebben.
De rechter gaf de man een voorwaardelijke straf.

Het is hier huilen met de pet op.
Hopelijk schiet iemand dat varken gewoon snel neer.
noteer dat dit nieuwsfeit onder "bizar" en "bizarre religie" staat genoteerd.... terwijl we hier toch constant moeten horen dat dit niet zo is?

Het verhaal van de "lolly" werd door MEMRI al een hele tijd geleden opgevangen. In de moskee worden vrouwen vergeleken met een lolly.

Je hebt er met papiertje (kopvod) en zonder papiertje( omringd door vliegen).
Die vliegen kunnen er niet aan doen, de lolly moet maar een papiertje opzetten, dan krijg je geen vliegen aan je... whatever.

Daarop baseerde die jongeman dus zijn verhaal over de "lolly".

En verder voedt ik mijn kinderen nu ook op met het idee dat enkel moslims belastingen moeten betalen. Kwestie van vrijspraak te krijgen als ze dit later ook effektief zo willen toepassen. Ik heb namelijk de verkeerde opvoeding gekregen als belastingbetalende burger.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 14:38   #19569
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Zonder commentaar.

Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 14:56   #19570
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oos-zijn.dhtml

Niet alleen toont het aan met wat een bende achterlijken we hier te doen hebben.
De rechter gaf de man een voorwaardelijke straf.

Het is hier huilen met de pet op.
Hopelijk schiet iemand dat varken gewoon snel neer.
Het relatief lage leeftijdsverschil spreekt hier wel in z'n voordeel, niet vergeten dat 50% van de meisjes al gevrijd hebben als ze 15 jaar zijn, bij wederzijds toestemmen valt die grens rond 18 jaar denk ik.
13 jaar is natuurlijk te jong en de achterlijkheid van beide partijen druipt (!) er wel van, het zal ook wel weer een inteelt geval zijn. Een lolly, ze zouden beter die school sluiten die zoiets durft leren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 14:57   #19571
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oos-zijn.dhtml

Niet alleen toont het aan met wat een bende achterlijken we hier te doen hebben.
De rechter gaf de man een voorwaardelijke straf.

Het is hier huilen met de pet op.
Hopelijk schiet iemand dat varken gewoon snel neer.
En zo'n scholen willen ze ook in dit land hebben...

Gaan we in ons land dan ook van dit soort achterlijke rechtspraak krijgen?
Pamperen is één ding, verkrachters laten lopen met een ministrafje omdat ze er niet aan kunnen doen, hun geloof gaat nu eenmaal voor () is er wel over...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 15:25   #19572
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
noteer dat dit nieuwsfeit onder "bizar" en "bizarre religie" staat genoteerd.... terwijl we hier toch constant moeten horen dat dit niet zo is?

Het verhaal van de "lolly" werd door MEMRI al een hele tijd geleden opgevangen. In de moskee worden vrouwen vergeleken met een lolly.

Je hebt er met papiertje (kopvod) en zonder papiertje( omringd door vliegen).
Die vliegen kunnen er niet aan doen, de lolly moet maar een papiertje opzetten, dan krijg je geen vliegen aan je... whatever.

Daarop baseerde die jongeman dus zijn verhaal over de "lolly".

En verder voedt ik mijn kinderen nu ook op met het idee dat enkel moslims belastingen moeten betalen. Kwestie van vrijspraak te krijgen als ze dit later ook effektief zo willen toepassen. Ik heb namelijk de verkeerde opvoeding gekregen als belastingbetalende burger.
Het meest bizarre is dan nog dat je voor rasisme (vrouwen zien als minderwaardige lolly's) hier een veel hogere straf kunt krijgen (als blanke).
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 15:36   #19573
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...gn=avondupdate
Citaat:

Het Amerikaanse zakenblad Forbes heeft de oudste dochter van de Angolese president Isabel dos Santos uitgeroepen tot de eerste dollarmiljardair van Afrika.

De 39-jarige dochter van de sinds 1979 heersende president José Eduardo dos Santos heeft aandelen in Angolese en Portugese banken, televisiezenders en telecommunicatiebedrijven.

Het fortuin van de presidentsdochter lijkt in haar geboorteland taboe te zijn. Volgens westerse diplomaten in Luanda berichtte vrijdag geen enkele van de Angolese media erover dat Isabel dos Santos een persoonlijk miljardenvermogen heeft opgebouwd.
Laten we toch maar belastingen blijven betalen voor al de arme negertjes uit Angola en elders die hier "asiel", pardon, leefloon enz komen zoeken en krijgen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 16:39   #19574
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In Belgique gebeurt dit niet hoor. No way! en al wie zelfs maar denkt dat het wèl gebeurt is een racistische neo nazi fascist!

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/...bijslag.dhtml#
Mijn twee kinderen studeren. Via de kruispuntbank kan de kinderbijslag zien of mijn kinderen studeren of werken. Zelfs als ze een vakantiejob doen, kunnen ze zien of het aantal uren per trimester niet wordt overschreden. Er moeten ook regelmatig documenten worden ingevuld enz. M.a.w. er is controle en ik vind die heel terecht!

Kindergeld wordt betaald tot de leeftijd van 25 jaar. Het kind dient terug te vinden te worden in de ERKENDE studie-infrastructuur. Bij werk (mijn dochter o.a.) wordt er terecht geen kinderbijslag betaald. Nu studeert ze terug en krijg ik terug kinderbijslag. Voor mijn zoon is er geen kinderbijslag maar ook al studeert hij nog (ouder dan 25 jaar stopt de kinderbijslag).

Nu vraag ik me af hoe ze de kinderen die verblijven in het buitenland kunnen screenen op hun activiteiten.
De kruispuntbank is dan niet actief (dat zie ik op de formulieren die ik moet invullen). Welke attesten moeten die dan opsturen?

Geef me een jongere van 21 jaar oud: hij heeft zich ingeschreven in de universiteit van ... (ergens in Marokko), en het attest van inschrijving is opgestuurd, maar de jongen doet studies pro forma en werkt bij zijn oom full-time in de buurt. Daar zijn geen papieren van of bestaan die wel?

Ze kunnen dat toch niet nagaan? Kindergeld wordt betaald volgens het aantal studiepunten. 27 studiepunten is het minimum om kindergeld te mogen ontvangen. Werkt een hogeschool en een universiteit in Marokko ook met studiepunten?

Weet iemand dat? Weten de politici het wel?

Daar zou wel eens dringend een reportage over gemaakt mogen worden.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 26 januari 2013 om 16:43.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 17:25   #19575
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding

BIRMINGHAME -
Een 18-jarige moslim uit het Engelse Birmingham gaat vrijuit nadat hij een 13-jarig meisje had verkracht. Adil Rashid zei in de rechtbank dat hij op een islamitische school heeft geleerd dat vrouwen waardeloos zijn.

Rashid verklaart dat hij door zijn opvoeding niet wist dat seks met een minderjarige verboden is. "Door mijn opvoeding ben ik niet om de hoogte van de Britse wetten." Dat meldt Daily Mail.
Rechter Michael Stokes veroordeelde de jongen tot een voorwaardelijke straf. "Een gevangenisstraf zou in dit geval meer kwaad dan goed doen." Voor seksuele handelingen met een minderjarige staat drie tot zeven jaar celstraf.
Rashid leerde het meisje kennen via Facebook. Ze spraken af in een hotel in Nottingham waar hij zijn slachtoffer verkrachtte. Vervolgens ging hij naar de moskee om te bidden. Een week daarna werd hij opgepakt
__________________

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 januari 2013 om 17:26.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 17:30   #19576
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Zelfs ook in geval van schijnkinderen , Belgische identiteit afnemen ,
en opzouten , zonder boe of bah , wegens misbruik wetgeving !!!!
In geval van misbruik zou ik de zaken ook terugschroeven. Het probleem is dat er grotere zaken zijn van misbruik wetgeveing ( veel geld mee gemoeid en toch) en die worden dan 'gecorrigeerd' of gaan via minnelijke schikking of verjaren. Grote bedrijven kennen alle achterpoorten.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 17:48   #19577
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Zonder commentaar.

rendement =4/7
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 18:37   #19578
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht

Ze kunnen dat toch niet nagaan? Kindergeld wordt betaald volgens het aantal studiepunten. 27 studiepunten is het minimum om kindergeld te mogen ontvangen. Werkt een hogeschool en een universiteit in Marokko ook met studiepunten?

Weet iemand dat? Weten de politici het wel?

Daar zou wel eens dringend een reportage over gemaakt mogen worden.
Het gaat niet noodzakelijk over hogere school studenten. Zelfs al woont papa in Belgique, de mama's kunnen altijd in het heimweeland wonen en dan geven ze maar kinderen op naargelang de wind waait. Koerden maken van hun jongste zoon dus liefst een tweeling. Ook altijd praktisch om de foto's van Ismael en die van Kadir te tonen. Ook de neefjes en nichtjes van broers en zussen (door de inteelt lijken die toch allemaal op elkaar) kunnen heel goed fungeren als eigen kindergeldgerechtigden.

Maar er staat me iets voor dat "buiten Europa" (dit is het politiek correcte woord voor Marokko en Turkije) slechts VIER kinderen gerechtigd zouden zijn om kindergeld te ontvangen.

Schijnkinderen is nu ook een nieuw onderwerp dat ze EINDELIJK gaan aanpakken. Op een ander forum was er ooit een vraag van een man, of hij zou ingaan op het voorstel van een afrikaanse asielzoekster om een erkend " belgisch " kind te maken. Hij zou er nadien geen enkele verantwoordelijkheid meer voor hoeven te dragen, want ze ging het kind toch aan het CBJ afstaan... vraag werd spijtig genoeg gewist, maar het gebeurt dus weldegelijk.
Vooral Afrikanen moeten liefst eerst de belgische vrouw(en) bezwangeren, zodat ze papieren hebben als het kind geboren wordt. Eentje wou hem zelfs preventief al het vaderschap laten krijgen, maar dat lukte niet volgens de wetten van zijn land (gambia geloof ik) waar je - uiteraard - nooit buiten het huwelijk mag wippen, laat staan vrouwen bezwangeren.

Ze hebben de doos van Pandora geopend. Ik zou ze vooral het recht geven om met kind én bezwangerde Belgische "joyce-van-den-hema" naar het heimweeland te gaan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 18:55   #19579
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Da's een enthousiaste 2!
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2013, 19:22   #19580
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Het jongetje van 18 was ook nog eens illegaal.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...x-girl-13.html

maar ik heb er toch een vraagske bij: wat vertelt men dan in die moskee voor de o zo vrome moslim die niet mag neuken alvorens hij voor Allah getrouwd is?

Dat ze mogen copuleren met elke ongelovige oorlogsbuit die ze tegenkomen. Want meer zijn kaffervrouwen niet: "spoils of war" en daarmee mogen ze neuken tegen de sterren op en hoefden ze van Mohammed zelfs geen coitus interruptus toe te passen.

Raar dat de rechter ook d?*t niet wist.

Maar ja, het was het kind van 13 zèlf dat hem had verleid. Zelfs zou die brave jongen daar toch nooit zijn opgekomen zeker.

Citaat:
He told police he knew the girl was 13 but said he was initially reluctant to have sex before relenting after being seduced.
Wie zou het hotel betaald hebben? ook zij misschien? want hij zou met haar gewoon een wandelingetje in het park hebben willen maken veronderstel ik.

oops... nee toch niet:
Citaat:
Rashid had pre-booked a family room at the Premier Hotel in Goldsmith Street, Nottingham where he took his victim
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 januari 2013 om 19:27.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be