Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2006, 18:45   #1941
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Was jij niet degene die van een dikke 23 seconden minder dan 10 seconden maakte?
En was jij niet diegene die een thread opende met de woorden "dit zijn mijn laatste posts hier, ik vertrek naar het buitenland"????

Waarom die leugens?
parcifal is offline  
Oud 22 augustus 2006, 20:41   #1942
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk bericht
Heb het gezien ja. Het is wel een leuke hobby om filmpjes te maken rond complottheorieën enzo... Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat zomaar moet geloven. Het filmpje barst overigens van de tegenstrijdigheden met zichzelf.
Zet je er eens een 5-tal op een rijtje?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 20:44   #1943
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik vond het ook indrukwekkend.

Zie bericht 1875 op deze thread.
Is eigenlijk maar een samenvatting ... Google eens op "loose change 2 nederlands" dan krijgt U het totale verhaal met Nederlandstalige ondertitteling
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2006 om 21:06.
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 21:06   #1944
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
OMDAT geen enkel beeld een conspiracy nut kan overtuigen.
U bent daar blijkbaar van overtuigd, zelf ooit één geweest?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
OMDAT het uiteindelijk nog altijd een vrij marginale beweging is, de 'believers'.
Wanneer je de polls bekijkt zowel in de US als in Europa zou ik het marginale stilletjes aan begraven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
OMDAT er restricties zijn op juridisch, administratief en veiligheidsgebied.
Zowel op juridisch, administratief en veiligheidsgebied komt het er op aan om de waarheid te achterhalen en ook al staat er niets van een vliegtuig op die filmpjes, laat ze dan zien, dan is dat toch al een ondergraving van het inside verhaal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
OMDAT er mogelijk geen deftige beelden beschikbaar zijn.
Beelden zijn beelden en uit de beelden waarin jij als enige een Boeing zag is voor mij alleen duidelijk geworden dat hij het niet was.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als het een cruise missile was, hoe komt het dan dat deze een 5-tal verlichtingspalen heeft omgeknald die een tussenafstand hadden van een 6-tal meter.
Wie zegt dat het een cruise missile was, het was gewoon geen Boeing
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Spreken we hier over ee cruise missile met een vleugeldiameter van meer dan 30 meter?
Wie zegt dat het een cruise missile was, het was gewoon geen Boeing
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waarom heeft geen van de getuigen iets dergelijks gemeld?
U moet dringend nog eens de ooggetuigen evaluatie doornemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waarom spreekt iedereen dan wel van een 'airplane'?
Die iedereen is welgeteld 14% van alle (181) ooggetuigenverslagen en 24% van alle oogetuigen die een vliegend object (Jet - Plane - Aircraft - small aircraft - mid sized - small commercial aircraft - commuter jet - jetliner – 767 - 757 - 737 - Airbus - Large American Airways passenger jet - big silver plane - commercial plane) in de mond hebben genomen. Alleen al de verscheidenheid aan toestellen die worden vernoemd en de onmogelijk komische verklringen die er soms aan vast hangen maken jouw "iedereen" betrouwbaar.

6 getuigen spreken van FLIGHT 77, wat wil zeggen dat deze mensen reeds geïnformeerd waren over de details via de media.

OF
… Then I saw the faces of some of the passengers on board …
… It was close enough that I could see the windows and the blinds had been pulled down. I read American Airways (ref. D) on it …
… The windows were dark on American Airways Flight 77 as it streaked toward its target, only 50 yards away …

Van de 21 getuigen die gewag maakten van een groot vliegtuig waren er minimum 13 die gevoelig kunnen genoemd worden.
Ongeveer in volgorde van gevoeligheid:
1 Medisch expert – 1 politieman van het Pentagon - 1 brandweer van het Pentagon
1 Marine Officier – 1 Kapitein bij het Amerikaanse leger
4 Journalisten voor Navy – USAToday (2x) – NRO
3 werknemers van BMDO (Ballistic Missile Defense Organization) die reeds geheime opdrachten hebben vervuld voor het Amerikaanse leger.
1 Uitgever van de belangrijkste neo-conservatieve literatuur in de US en bekend bij Bush Jr.

Van de 8 resterende getuigen ligt er één zwaar onder vuur omtrend betrouwbaarhaid, maar aangezien ik nog niet in dat deel van de US geweest ben kan ik er mij totaal geen beeld van vormen of zijn verklaring inderdaad grote gaten bevast of niet.

De 7 laatsten vormen een gediversifieerde groep waarvan geen enkele notie gemaakt heeft van een Boeing 757 (1 vermelding van 737). Ik heb niet meer informatie gevonden van deze personen, dus indien iemand geïnteresseerd is, ga uw gang.

DETAILS
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 21:22   #1945
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
U moet dringend nog eens de ooggetuigen evaluatie doornemen.Die iedereen is welgeteld 14% van alle (181) ooggetuigenverslagen en 24% van alle oogetuigen die een vliegend object (Jet - Plane - Aircraft - small aircraft - mid sized - small commercial aircraft - commuter jet - jetliner – 767 - 757 - 737 - Airbus - Large American Airways passenger jet - big silver plane - commercial plane) in de mond hebben genomen. Alleen al de verscheidenheid aan toestellen die worden vernoemd en de onmogelijk komische verklringen die er soms aan vast hangen maken jouw "iedereen" betrouwbaar.

6 getuigen spreken van FLIGHT 77, wat wil zeggen dat deze mensen reeds geïnformeerd waren over de details via de media.

OF
… Then I saw the faces of some of the passengers on board …
… It was close enough that I could see the windows and the blinds had been pulled down. I read American Airways (ref. D) on it …
… The windows were dark on American Airways Flight 77 as it streaked toward its target, only 50 yards away …

Van de 21 getuigen die gewag maakten van een groot vliegtuig waren er minimum 13 die gevoelig kunnen genoemd worden.
Ongeveer in volgorde van gevoeligheid:
1 Medisch expert – 1 politieman van het Pentagon - 1 brandweer van het Pentagon
1 Marine Officier – 1 Kapitein bij het Amerikaanse leger
4 Journalisten voor Navy – USAToday (2x) – NRO
3 werknemers van BMDO (Ballistic Missile Defense Organization) die reeds geheime opdrachten hebben vervuld voor het Amerikaanse leger.
1 Uitgever van de belangrijkste neo-conservatieve literatuur in de US en bekend bij Bush Jr.

Van de 8 resterende getuigen ligt er één zwaar onder vuur omtrend betrouwbaarhaid, maar aangezien ik nog niet in dat deel van de US geweest ben kan ik er mij totaal geen beeld van vormen of zijn verklaring inderdaad grote gaten bevast of niet.

De 7 laatsten vormen een gediversifieerde groep waarvan geen enkele notie gemaakt heeft van een Boeing 757 (1 vermelding van 737). Ik heb niet meer informatie gevonden van deze personen, dus indien iemand geïnteresseerd is, ga uw gang.

DETAILS
Vraagje : hoeveel spreken over een 'missile' ?

__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline  
Oud 22 augustus 2006, 21:41   #1946
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
Vraagje : hoeveel spreken over een 'missile'?
What's your point? Jullie blijven het hier steeds compleet over een andere boeg gooien

... er zijn er een aantal die het woord 'missile' in hun mond nemen, net zoals small aircraft, mid sized, small commercial aircraft en commuter jet maar die zijn net zo betrouwbaar als alle andere. Lees de evaluatie, U vindt er de details in terug. DETAILS

… Tom Seibert : "We heard what sounded like a missile, then we heard a loud boom," said Tom Seibert, 33, a network engineer at the Pentagon. "We were sitting there and watching this thing from New York, and I said, you know, the next best target would be us. And five minutes later, boom."….

… I was convinced it was a missile. It came in so fast it sounded nothing like an airplane …

Het punt is dat het GEEN Boeing was.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 21:55   #1947
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
What's your point? Jullie blijven het hier steeds compleet over een andere boeg gooien

... er zijn er een aantal die het woord 'missile' in hun mond nemen, net zoals small aircraft, mid sized, small commercial aircraft en commuter jet maar die zijn net zo betrouwbaar als alle andere. Lees de evaluatie, U vindt er de details in terug. DETAILS

… Tom Seibert : "We heard what sounded like a missile, then we heard a loud boom," said Tom Seibert, 33, a network engineer at the Pentagon. "We were sitting there and watching this thing from New York, and I said, you know, the next best target would be us. And five minutes later, boom."….

… I was convinced it was a missile. It came in so fast it sounded nothing like an airplane …

Het punt is dat het GEEN Boeing was.
als ik me niet vergis hebben we het hier al eens over gehad, over die evaluatie. 'k zie het nut niet in om er nog eens opnieuw over te beginnen eerlijk gezegd.
Echte research zou zijn om al die getuigen eens opnieuw op te gaan zoeken en ze nu te vragen wat ze die dag werkelijk hebben gezien en waar ze precies stonden die dag..
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:09   #1948
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Gisteren werden na de Ter Zake: Zomer uitzending volgende berichten geplaatst:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Juist gekeken naar Terzake Zomer...jammer dat ze de jets die uit de zijkanten van de gebouwen schoten net voor de collapse niet belichtten (het komt nochtans mooi aan bod in Loose Change).Ik vond het eveneens jammer dat ze die getuige belichtten die zei dat het zeker geen passagiersvliegtuig was omdat er geen ramen te zien waren...

Verder kwamen er ook wel goeie zaken in en het moedigt denk ik enorm aan om er wat over te gaan opzoeken vind ik.Op dat vlak is Loose Change heel goed gemaakt.Ik vind het los van of ik ermee akkoord ga een leuke docu om te kijken.

(en hetgeen over Marvin gezegd wordt klopt wel,in tegenstelling tot wat hier enkele dagen werd beweerd.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Loose Change is natuurlijk veel beter aan 1u30, maar ik vond het al bij al nog meevallen. Vind het ook spijtig dat ze de jets van stof die eruit schoten niet getoont hebben.

Ik denk dat er toch wel enkele mensen die er voorheen niets van wisten met hun wenkbrauwen gefronst hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Yup, heb intussen al een aantal mails en sms-jes ontvangen van mensen waar ik het al eens over 9-11 gehad heb en in alle reacties blijkt dat ze me al veel minder als een 'lunatic' beschouwen en dat er een serieuze grond zit in onze eerdere gesprekken.

Enfin, 't nu alleen maar te hopen dat het een polemiek op gang brengt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Wat me opviel in de uitzending was hoe duidelijk die jets eigenlijk wel zijn.Ze werden niet specifiek belicht zoals in Loose Change,maar toch zie je ze heel erg duidelijk als je weet dat ze er zijn...als je het niet weet kijk je er allicht over.

(en toegegeven,ik heb daarnet wel gekeken op een scherm van 2m bij 1m50;misschien is het op een gewone tv ook niet zo duidelijk...)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Nu zullen ook meer Belgen inzien dat 9/11 een inside job is. Want dat is het toch wel duidelijk, een evenement opgezet om het publieke bewustzijn te manipuleren.
Vandaag werd dit niet gedaan....
Jullie stellen mij teleur jongens... was het omdat jullie theoriën werden ondermijnd, of was het niet goed genoeg....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Misschien zijn er morgen in Vlaanderen alleen al 20.000 mensen die LC2 op het net gaan bekijken ...

En we zien wel wat morgen brengt
Ik zag niks, op dit forum althans niet
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:21   #1949
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Gisteren werden na de Ter Zake: Zomer uitzending volgende berichten geplaatst:


Vandaag werd dit niet gedaan....
Jullie stellen mij teleur jongens... was het omdat jullie theoriën werden ondermijnd, of was het niet goed genoeg....

Ik zag niks, op dit forum althans niet
Ik heb al eens met een 'IDD' in een andere draad bevestigd dat het gene vette was. Tenzij U er anders over denkt hoeft er voor de rest niet over gepalaverd worden. U staat vrij om er over te beginnen
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:25   #1950
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
als ik me niet vergis hebben we het hier al eens over gehad, over die evaluatie. 'k zie het nut niet in om er nog eens opnieuw over te beginnen eerlijk gezegd.
Echte research zou zijn om al die getuigen eens opnieuw op te gaan zoeken en ze nu te vragen wat ze die dag werkelijk hebben gezien en waar ze precies stonden die dag..
Hihi ... en hé ... had iemand het over een missile?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:28   #1951
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Hihi ... en hé ... had iemand het over een missile?
erover hebben : ja
maar er eentje hebben gezien => dacht 't niet è
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:35   #1952
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
Echte research zou zijn om al die getuigen eens opnieuw op te gaan zoeken en ze nu te vragen wat ze die dag werkelijk hebben gezien en waar ze precies stonden die dag..
En dan na te gaan wat ze allemaal waard zijn...er waren er (die zeiden een passagiersvliegtuig te hebben geizien) die de gezichten van de passagiers zagen bij de raampjes van het vliegtuig...
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:36   #1953
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Gisteren werden na de Ter Zake: Zomer uitzending volgende berichten geplaatst:


Vandaag werd dit niet gedaan....
Jullie stellen mij teleur jongens... was het omdat jullie theoriën werden ondermijnd, of was het niet goed genoeg....

Ik zag niks, op dit forum althans niet
Sorry,ik wilde kijken,maar was aan het reageren op een lange post en het was opeens 20u45...
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:38   #1954
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
erover hebben : ja maar er eentje hebben gezien => dacht 't niet è
Ik had het hier over jou mijn vriend. Eerst nogal postierlijk komen aandraven met de vraag er naar om er na mijn antwoord dan stilletjes tussen uit te muizen.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2006 om 22:39.
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:40   #1955
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Sorry,ik wilde kijken,maar was aan het reageren op een lange post en het was opeens 20u45...
Geen paniek , het wordt in de nachtlus heruitgezonden...
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline  
Oud 22 augustus 2006, 22:41   #1956
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Sorry,ik wilde kijken,maar was aan het reageren op een lange post en het was opeens 20u45...
Niet veel gemist ... er hebben inderdaad een aantal mensen veel geld verdiend aan 9-11 ... no harm done

Diegenen die er nog veel meer aan verdiend hebben werden wel niet vermeld
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2006 om 22:42.
Gun is offline  
Oud 22 augustus 2006, 23:00   #1957
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik had het hier over jou mijn vriend. Eerst nogal postierlijk komen aandraven met de vraag er naar om er na mijn antwoord dan stilletjes tussen uit te muizen.

?????
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline  
Oud 22 augustus 2006, 23:00   #1958
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht

Diegenen die er nog veel meer aan verdiend hebben werden wel niet vermeld
Hehe,allicht niet,al is dat wel een belangrijke aanwijzing die duidt op voorkennis in mijn ogen.
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline  
Oud 22 augustus 2006, 23:01   #1959
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Geen paniek , het wordt in de nachtlus heruitgezonden...
Dus ik kan nog heel de nacht kijken?
Wat bevat die lus?Journaal en Terzake Zomer? Of enke Terzake Zomer?
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 augustus 2006 om 23:01.
Lex Blanca is offline  
Oud 22 augustus 2006, 23:08   #1960
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Dus ik kan nog heel de nacht kijken?
Wat bevat die lus?Journaal en Terzake Zomer? Of enke Terzake Zomer?
Het Ter Zake blok, dus "korter" nieuws met de reportage.
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be