![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1941 |
Banneling
|
![]() DéfinitionLa démocratie, gouvernement par le peuple, s'oppose aux systèmes monarchiques, où le pouvoir est détenu par un seul, ou oligarchiques où le pouvoir est aux mains d'un groupe. Dans son sens originel (dans la cité-État d'Athènes du Ve siècle av. J.-C.), la démocratie (du grec ancien δημοκρατία / dēmokrat�*a, « souveraineté du peuple », de δῆμος / dêmos, « peuple » et κράτος / krátos, « pouvoir », « souveraineté ») est le gouvernement de tous les citoyens (la citoyenneté, cependant, n'est pas forcément donnée �* toute la population).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 |
Europees Commissaris
|
![]() Beleefd blijven hé ventje. Ik lieg alleen maar als jij er niet achter kan komen.
![]() |
#1943 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1944 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 |
Europees Commissaris
|
![]() Krateo betenet "ik heers" Leer eerst een beetje oud grieks voor je onzin vertelt.
![]() |
#1947 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de waarheid jou in je gezicht zou slaan zou je ze zelfs niet herkennen.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 17 maart 2011 om 02:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Japanners hebben het hoogste inkomen per hoofd van alle Aziaten. De programma's voor maatschappelijk welzijn en ziekteverzekering zijn vrij uitvoerig. Sinds 1961 heeft Japan een ziekteverzekeringsstelsel dat elk van zijn burgers voorziet van de noodzakelijke gezondheidszorg. De belangrijke zorgen zijn vergrijzing en overbevolking. (Wikipedia) Kan u hetzelfde zeggen van China?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 maart 2011 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle systemen is het zoeken naar het juiste evenwicht en de beste mogelijkheden voor de bevolking. Rusland - de ex Sowjet-Unie in zijn geheel - heeft het wel heel zwaar. Het is een enorm land met een ruw klimaat dus qua infrastructuur moeilijk volledig te controleren. Het volledige maatschappijstelsel werd omgegooid en dat is een goed ding geweest maar het is een feit dat het een zoeken is naar een nieuw bevredigend systeem. De motieven van de huidige machtshebbers zijn ook niet in de eerste plaats gebaseerd op christelijke naastenliefde ![]() Ik verdedig het kapitalistische systeem niet onvoorwaardelijk, ik durf er kritiek op uiten (in tegenstelling tot extreem-links dat landen als Cuba en Noord-Korea op een idolate manier verheerlijkt) maar als ik moet kiezen : leven in de SU in 1955 of in de VS in 1955 of in België in 1955, dan ga ik voor België met op de tweede plaats de VS en in de vurige hoop dat ik nooit in de SU zal terechtkomen.
![]() |
![]() |
#1952 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 |
Banneling
|
![]() De waarheid jou in je gezicht zou slaan?? Wanneer spreken we af? Daar ben ik voor te vinden, je gaat dat toch alleen doen of kom je uw bende blokkers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar hier? Wat wilt u zeggen? Hebt u een monopolie op villa's misschien?
![]() |
#1960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zit hierboven uit te pakken met uw kennis van het Grieks maar een simpele Nederlandse uitdrukking begrijpt u (moedwillig?) verkeerd.
![]() |