![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
waarom denk je anders dat de 'antwoorden' van de trollen hier van de afgelopen 5 pagina's voor het overgrote deel wordt genegeerd?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weet niet of je gelijk hebt, dat wij deze het best negeren. Ik heb dat al eens een geprobeerd en bleek toch dat men ondanks dat ik een bijna een week niet poste, toch maar continue bleef doorgaan met het bekladden van mijn naam en het spuien van ongefundeerde beschuldigingen ten aanzien van mijn persoon. Dan heb ik toch zoiets van "negeren helpt blijkbaar niet". Vandaar dat ik het nuttiger acht hun praktijken aan de kaak te stellen, in de hoop dat de mods de discussies eens volgen en zien wat er gebeurd. Eindeloos getrol, mag immers niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een beetje begrip daarvoor. Ik kan er ook niks aan doen dat de moderatie slaapt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ondertussen een andere modus operandi. Ik reageer alleen op postings die het antwoorden waard zijn. Het welles nietes spelletje , daar doe ik gewoon niet meer aan mee. Ik stel voor dat meer mensen dat gaan doen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 januari 2012 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tegelijkertijd vind ik het de moeite waard om leugens te weerleggen en inconsequenties te duiden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening is dat als ik alleen reageer op ter zake doende postings, en al de randgebeurtenissen die in dit geval puur getrol zijn, negeren. Dat doet de tegenpartij vooral met feiten. Als er per ongeluk toch een bruikbare posting van de tegenpartij afkomt, zal ik reageren, met als hoop dat ik iets bijdraag voor de tegenpartij, maar als ze het niet aanvaarden, spijtig, maar anderen lezen mijn posting ook, en dat is dan meegenomen. En dat beëindigd mijn betoog om trollerij te negeren. Zelfs al is het een beschuldiging tot leugenaarschap.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 januari 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
laten we eens zien we er continue ontwijkt, rondjes draait, en focus verlegt: mijn originele post: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1396 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1398 hier word er niets anders dan ontwijkingen, en rondjes draaien gegeven. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1406 : Citaat:
Citaat:
een andere reactie was ook weeral duidelijk ontwijkend om toch maar niet op de vraag te antwoorden: Citaat:
Citaat:
dan weer een antwoord, die totaal naast de kwestie antwoord: Citaat:
een ander antwoord: Citaat:
1) er wordt gegeneraliseerd (vrouwen) 2) er zijn andere keuzes 3) overgrote meerderheid van vrouwen dragen de hoofddoek uit keuze, niet uit verplichting nadat ik nog eens mijn originele post heb verwoord, kreeg ik weeral een ontduikende en nietszeggende antwoorden: Citaat:
1) zie boven 2) duidelijke drogreden: cirkelredenering 3) een samenleving kan geen standpunt hebben, alleen individuen. en nog altijd geen antwoord op de simpele vraag wat er beter is: de mentaliteit dat door een verbod we die meisjes leren dat hun eigen gedacht (over hun kledij/hoofddoek/samenleving, etc,etc) er totaal niets toe doet. of de mentaliteit dat door een verplichting die meisjes moeten leren aanvaarden dat mannen superieur zijn aan vrouwen zo zie je weer wie er telkens ontwijkt en rond de pot draait.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 15:34. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer je denkt te moeten " bestrijden" ben je in hetzelfde bedje ziek dan die alles verpestende forummers want juist dat gedoe en gezever vervuilt bladzijden lang iedere discussie! Het maakt die forum steeds minder aantrekkelijk voor wie gewoon een pittige en boeiende discussie wil, dat gedoe tussen jou en een aantal forummers is stomvervelend en blijft ook bezig omdat jij maar blijft reageren. Dus wat jij doet is evenzeer volgens mijn mening, onderdeel van het probleem! Bladzijden lang dat gezever en steeds opnieuw.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Worden de baadsters dan niet geschaad in hun eigen vrije keuze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
badkledij wordt geweerd wegens onhygienisch. badkledij onder je kleding (of zelfs boven je kleding als je zo belachelijk wilt zijn) wordt niet geweerd
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een dresscode geldend voor al het personeel is natuurlijk geen hoofddoekenverbod, moslima's vallen als personeel onder dezelfde voorschriften als anderen, en u blijft pleiten voor apartheid? En voor je opnieuw gaat zeuren omdat je opmerkingen onvoldoende aandacht krijgen, post 1796 wacht nog op antwoord! ![]() Vat in het vervolg even samen wat je nu precies wilt, een ellenlange verhandeling is niet echt nodig, schrijf gericht degene aan die volgens jou geen antwoord bood, lijkt me stukken handiger dan de calimerohoed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is gewoon een dresscode voor ambtenaren, punt uit..ik heb collega's geweten die naar huis werden gestuurd omdat hun short teveel voetbalbroekje leek, kon niet voor het diensthoofd, dus naar huis en iets anders aandoen..niemand die daar lastig over deed,je accepteert dat je als werknemer er acceptabel moet uitzien, klaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sinds wanneer is badkledij onhygienisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
nee een drogreden is nooit een argument Citaat:
ik heb dan ook nooit beweerd dat er iets zou veranderen, waar jij dat leest, weet ik niet. integendeel, verandert een verbod iets aan het gedachtengoed waar de hoofddoek volgens jou voor staat? Citaat:
ik moet dat niet weg wuiven met argumenten, want een mening is zelf geen argument.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 15:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En daar moet je dan een discussie mee aangaan??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we dan even goed samenvatten er is geen verbod, wel zijn er algemene kledingvoorschriften op werkvloeren en scholen die ook voor moslima's gelden, mee akkoord? Mooi! Je heb al vaak antwoord gekregen op die vraag, maar nog maar eens...niemand verbiedt vrouwen een hoofddoek te dragen, die vrijheid is er maar dat geeft niet het recht om ze steeds en overal te dragen omdat Allah niet boven de wet staat in dit land, klaar zo? Mooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben erover aan het denken om morgen met mijn gestreepte katoenen keukenhanddoek te gaan werken, of zou ik die met de kan en de koffiepot rond mijn nek draperen? Maar misschien vinden de mensen aan het loket zoiets wel belachelijk. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 januari 2012 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |