![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nonkel heeft er vroeger nog zo eentje gehad. (280SE) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 mei 2018 om 07:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat dan uiteindelijk toch maar voor een 'elektrische' wagen?
![]() Best electric cars 2018 UK: our pick of the best EVs Top Gear: Ten electric cars we’re excited about in 2018
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 mei 2018 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moto met Maserati V8 ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2018 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 |
Parlementslid
|
![]() Gisteren gaan kijken naar een Lotus esprit. Betaalbaar en 2.2 motor dus aan VB doenbaar. Rijdt wel lekker maar de wagen had toch enkele schoonheidsfouten. Twijfelen maar ik denk dat dergelijke wagens niet meer in waarde zullen zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, ferm hé. Wel die met het kleine dashboard. In Italië staan er veel te koop voor een schappelijke prijs. Zo eentje wil ik ook nog eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The best electric cars you can buy
Lotus Esprit ![]() Het was best een knappe wagen. (de wagen op de foto bedoel ik)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve de Tesla, die heeft nog wat uitstraling. Een auto moet op zijn minst toch nog wat esthetisch verantwoord zijn, niet? Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 juni 2018 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het zwart, graag
![]() En dit is een Brabusje, een Rocket 900: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skoon.
En de laatste jaren eveneens onbetaalbaar geworden. Come on join the joyride. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat gewoon echt hééééél erg dat je zo een wagen laat staan oproesten waar ook ergens ten velde.
![]() Ik zou die toch beter onderhouden hebben. ![]() Zeggen dat die er zo kon uitgezien hebben mits een 'beetje onderhoud' ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2018 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 juni 2018 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie graag wat klassiekers/annex toekomstige klassiekers toevoegt aan de de collectie: komende zondag kan je dit allemaal op de kop tikken in het Franse Fonteinebleau:
https://www.classicdriver.com/en/art...ector-car-sale Met oa: - Aston Martin Vanquish (2004) - Fiat Dino coupé - Ferrari 348 - Maserati Merak ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juni 2018 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |