![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer jij kinderen hebt dan weet je dat je leven nooit interessanter en leuker gaat zijn dan huisje, boompje , beestje. Tenzij je echt veel money binnenhaalt natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij je je money op een verstandige manier gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu voor dikke quatsch? Waarom zou je samen met je kinderen geen circus kunnen stichten, of een popgroepje? Wie kan je verbieden met je gezinnetje wereldreizen te maken met pakweg paard-en-huifkar? Heus niet iederéén is zo verstoken van daad- en verbeeldingskracht als u lijkt te (willen) denken. Suggestie: ga eens naar Doel, en maak er kennis met de familie van de oprichter van "Vrijbuiter". U kunt dan tegelijkertijd aansluiting zoeken bij "De Derde Generatie".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een witteboordcrimineel 'zichtbaar' wordt dan, wordt die uit circulatie genomen. Idem voor de corrupte politicus. Of alle Europeanen uit Mali moeten worden verwijderd? Neen, want het land kan wel een beetje infrastructuur gebruiken om het eufemistisch te zeggen. De Europese bedrijven in Mali kan je moeilijk toch een nederzetting van Reavers noemen. Amerikanen en Britten weg uit Irak en Afghanistan? Die hebben nooit geclaimed dat ze zouden blijven. En dan een enorme sprong naar hulpbehoevenden, werklozen, etcetera om wat te insinueren? Ik heb gestemd voor 'minder Marokkanen'. Ik vind het al erg dat we hier een vierde wereld autochtone bevolkingsgroep hebben die dringend zorgen nodig heeft. Ik zou ook wel als regering wat minder poeslief zijn voor de regering in Marokko. De koning en ... ? In zijn plaats zou ik me doodschamen voor het algemeen intellectueel niveau van zijn burgers. En met intellectueel niveau bedoel ik bv dat je geen kinderen aan de lopende band produceert terwijl je toch de hoeveelheid slaapkamers en de grootte van je huis zou moeten kennen. Dat is natuurlijk teveel gevraagd. Of dat je je kind niet meeneemt naar een ouderavond (als je al gaat) om te vertalen. Zo geraken we niet verder en bovenal het is mijn sfeertje niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 |
Europees Commissaris
|
![]() De nieuwe Belgen worden beter Nederlandstaligen dan Franstaligen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in de praktijk gaat het met kinderen allemaal wel wat lastiger. Je zegt het eigenlijk zelf al: wil je een wereldreis terwijl je kinderen hebt, dan moeten de meeste het doen met paard en huifkar... ![]() Kinderen = gewoon minder vrijheid, tenzij je veel geld binnen hart zoals ik al zei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |