![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het zijn, dat Francken het voor bekeken zou houden na alsmaar als schuldige aangeduid te blijven worden dan denk je: kan het nog gekker worden, wie zijn die onnozelaars die de komst van de illegalen als een verrijking zien? Stante pede eruit alle illegalen/sans papiers, Paard van Troje menners, andere hoorn des overvloeds zoekers, en tegenspraak zal niet geduld worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2018 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De herrie die gemaakt wordt betreffend het energiepact en de ophef over de "gefolterde" Soedanezen hebben met elkaar gemeen dat er in beide gevallen extra onderzoek zal komen alvorens er beslissingen worden genomen. Vermits er in het energiepact vermeld staat dat de gevolgen van de kerncentrales moeten bekend zijn, en vermits dat NIET het geval is, komt het energiepact er zeker niet zonder ernstig onderzoek naar de gevolgen van de sluiting. ALS het energiepact er wel komt zal dat in aangepaste vorm zijn, of het komt er helemaal niet. Idem met het uitwijzingsbeleid van Francken. Ook in verband met de zogenaamde marteling van retour gestuurde Soedanezen zal gepast onderzoek moeten uitwijzen of er gesleuteld dient te worden aan het Belgische uitwijzingsbeleid. De kans is klein dat dit zal gebeuren vermits er in heel Europa honderden Soedanezen werden teruggestuurd waarover nooit klachten over martelingen de media haalden. Bovendien geeft de EU toe fouten gemaakt te hebben met betrekking tot het asielbeleid, én plant ze een andere aanpak.
![]() |
![]() |
#1943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of uit wiens mond denk je dat dit citaat kwam? Citaat:
![]() |
![]() |
#1947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eerder een regelrecht drama, maar dat ze zélf ook de gevolgen dragen van het desatreuze asielbeleid in de EU, daar denken ze niet aan. Hun haat tegen de separatistische politici die voor een rechtse ipv een linkse aanpak opteren domineert hun denken en handelen.
![]() |
#1948 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn mening heb ik gegeven Knuppel en het is dezelfde als de jouwe. Dus erger je niet in die bosnegers die bomen proberen om te hakken en niet beseffen dat hun bos verdwijnt. Ik noteer wel iets nieuws in bovenstaande commentaren. Europa zou zijn visie wijzigen. "Wir shaffen dass" gaat dus stoppen? En wat gaan ze dan met die mesthoop doen die er hier ontstaan is? Een maatschappij die nu al sporen draagt van verloedering en geveinsd racisme is nog moeilijk te herstellen tot een gemeenschap waar het aangenaam was om er deel van uit te maken. En over al dat gekakel van links-rechts en viseren van slachtoffers heb ik mijn eigen gedacht. Het zijn vijgen na Pasen om zand te strooien. Ik heb geen partij nodig om met beide voeten op de grond te blijven. Hef je de linkse poot op dan val je met de rechtse en vice versa. En heb je geen duurdere botinnekes aan dan helpt geen van beide poten. Zo heb ik in t'school geleerd. ![]() Dat is echte politieke wetenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ..
![]() ![]() ![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 januari 2018 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
#1951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Tobback geen bleiter was heeft geen hol te maken met het feit dat hij asielzoekers meeuwen op een stort noemde die onverwijld het land moesten worden uitgejast. Of met het feit dat er een dode viel omdat Tobback zijn personeel opdroeg een kussen te gebruiken om het protest van uitgewezen asielzoekers te smoren die op het vliegtuig werden gezet.
![]() |
#1952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige probleem van degenen die daar wél een probleem in zien is dat ze een probleem hebben met de N-VA.
![]() |
#1953 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u merkt beste forumleden zijn er tal van lieden die dankbaar gebruik maken van de 'zaak Francken' (niet één van de prachtige werken van Jef Geeraerts zaliger zijnde 'De zaak Franken' maar kom ...) in een totaal andere context te zetten.
Het gaat volgens mijn bescheiden mening al lang niet meer over Francken maar eerder om die N-VA even na te trappen met stenen te bekogelen. Op huidig ogenblik heb je daar een oud journalist die ook zijn steentje wilde gooien en op die manier een totaal uit de lucht gegrepen bijdrage wilde leveren. Ivo Belet: ‘Francken had zelf ontslag moeten nemen’ Citaat:
Citaat:
Dan denk je, hoe is zo iemand Europees parlementslid kunnen worden in de zin van dat dit niet echt politiek hoogstaande acties zijn van die Belet in kwestie. Franken hoeft totaal géén ontslag te nemen. Integendeel, alle illegalen dienen stante pede uitgezet te worden zijn we tenminste al van één groot probleem vanaf. ![]() p.s. Ik vergiste mij schromelijk. Het was 'De zaak Alzheimer' die Jef geschreven had. ![]() Misschien ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2018 om 17:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 januari 2018 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel De Gucht als Belet maakt de fout om iemands ontslag te vragen zonder bewijzen te leveren van gemaakte fouten. En dat zetelt in de Europese praatbarak. Hoort dat soort bevooroordeelde moeiallen wel thuis in de "grote" politiek?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 januari 2018 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert een paar dagen loopt er op het internet een petitie ten gunste van Theo Francken.
Tot nu hebben in die paar dagen al meer dan 40.000 mensen die petitie ondersteund ! Stof tot nadenken voor Belet & Degucht ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens,sinds wanneer heeft een europarlementariër zich te moeien met de interne belgische politieke keuken... Dat hij in straatsburg maar verder slaapt... Laatst gewijzigd door Svennies : 7 januari 2018 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.change.org/p/12868071/u/...d=7259882&jb=9
![]() |
![]() |
#1960 | |