![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1942 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
BBC goed...hun snooker ja ![]()
![]() |
![]() |
#1943 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Witte mennekes in rare pakkies ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1944 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moge hun reet na hun dood hardhandig worden opengebroken door het gloeiendhete breekijzer dat Lucifer tussen zijn bokkepoten heeft bengelen. Moge Lucifer's vuurspuwende lid hun binnenkanten door de hitte van zijn duivelse zaad vanbinnenuit verteren als vergelding voor het aanhoudende en reeds eeuwenlange verderven van de mensheid en haar thuis. Vierletter lange slotwoord.
![]() |
![]() |
#1945 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wordt het zo zoetjes aan geen tijd voor uw pilletjes?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 25 augustus 2005 om 19:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 augustus 2005 om 19:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt duidelijk een tik van de molen, en dan blijf ik nog beleefd. Meer woorden ga ik daar niet aan verspillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waaruit leid je eigenlijk af dat ik een tik van de molen heb? ![]() Je hoeft niet beleefd te blijven hoor en ik sta erop dat je me geen U meer noemt.Ik bezit geen adellijke titel ![]()
![]() |
![]() |
#1949 | ||||
Minister-President
|
![]() Even tussendoor;over de Knights of Malta;machtige groepering van de NWO.
Queen Elizabeth is hoofd van de Britse Knights of Malta.Haar cousin Ninian Berti is hoofd van alle Knights of Malta.beiden zijn Black Nobility en dus Illuminati. Dit is een Genootschap wiens eigen regels en doelen voorrang hebben op de regels en doelen van de landen in dewelke de leden zich bevinden.Merk in volgende lijst leden van de verschillende kampen op. Initial Membership List of the Knights of Malta General Allavena George W. Anderson James Jesus Angelton Julian Allason Roberto Alejos Arzu Andrew Willoughbey Ninian Bertie Elmer Bobst Charles Joseph Bonaparte Prince Valerio Borghese Dr. Barry Bradley Nicholas Brady Monsignor Mario Brini Pat Buchanan James Buckley William F. Buckley, Jr. Precott Bush, Jr. Frank Capra William Casey Gustavo Cisneros (Cardinal) Terence Cooke Gerald Coughlin Cartha DeLoach Giscard d'Estaing Bill Donovan Allen Dulles Avery Dulles (Archbishop) Edward Egan (Count) Franz Egon John Farrell Francis D. Flanagan Flynn Licio Gelli Reinhard Gehlen Sir John Gorman CVO Thomas K. Gorman J. Peter Grace Gen. Alexander Haig Cyril Hamilton Otto von Hapsburg (Baron) Conrad Hilton Heinrich Himmler J. Edgar Hoover Lee Iococca Joseph Kennedy (Senator) Ted Kennedy Bowie Kuhn Joseph P. Larkin Louis Lehrman General de Lorenzo Clara Booth Luce (Dame) Henry Luce George MacDonald Avro Manhattan Alexandre de Marenches John McCone Thomas Melady Sir Stewart Menzies (Prince) Angelo di Mojana Thomas 'Tip' O'Neill Francis (Frank) V. Ortiz Fra Giancarlo Pallavicini Fra Hubert Pallavicini Franz von Papen Baron Luigi Parrilli Juan Peron Harold A.R. 'Kim' Philby John J. Raskob (President) Ronald E. Reagan George Rocca General Giuseppe Santovito Phyllis Schlafly (Dame) Walter Schellenburg Frank Shakespeare Martin F. Shea Clay Shaw William Simon Frank Sinatra Cardinal Francis Spellman Francix X. Stankard Myron Taylor Admiral Giovanni Torrinsi (Prince) Anton Turkul William Wilson[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 augustus 2005 om 20:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1951 |
|
![]() Ik ben lid van de NWO en ik kan zeggen dat jullie er ver van zitten.
Blijven zoeken.
![]() |
![]() |
#1952 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Google op "Ninian Berti" levert niets op! [edit][size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 augustus 2005 om 09:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 | |
|
![]() Citaat:
Hier is hij: http://www.smom-za.org/smom/grandmasters/78.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verbaast mij nu niekske zie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb zo'n site van die mannen aan het bekijken geweest, en ik kan u alleen maar bevestigen dat ze u voor veel minder al in 't zothuis durven steken... Vooral de hoofdstukken over reptelians, zombies en vampieren zijn om te gieren, van 't lachen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hun Horizon-serie is érg goed, hun programmering vind ik erg sterk. Ik kijk graag naar de VPRO en ik vind de BBC bijna even sterk. De VPRO pakt trouwens sowieso veel BBC-series in hun programmering op. En VPRO, ook al is het niet meer zo progressief als 20 jaar geleden, is géén mainstream, volgens mij..
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
willen ze je laten denken, en het lukt ze nog ook. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
[i]Een enorme gecoördineerde actie, van verschillende personen.. Gek. Dat is precies waar die theorie niet klopt. Qua gecoördineerde actie ben ik het er mee eens, qua invulling uwerzijds voor geen centimeter. Want dat zijn geen 'verschillende personen', dat zijn nationale overheden, multinationals, stinkend rijke families én de wil van het volk daarbij opgeteld (anders kun je geen cent verdienen). Jullie hemelen de invloed van 'bepaalde personen' veel teveel op, mijns inziens. Niemand heeft de kracht om zoiets te dragen. Daar is de mens simpelweg niet op gebouwd. Men moet die verantwoordelijkheden naast zich neer kunnen leggen, af kunnen schuiven, kunnen delen met anderen. En met zo een kleine groep mensen is dat niet meer mogelijk. bijvoorbeeld.. Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 10:49. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dit heb ik wel bevonden: Citaat:
[size=2]Daar wordt zijn naam vernoemd vanwege Mill Valley. Niet vanwege vrijmetselarij. Wel wil ik u aanraden om uw eigen samenzweringsideëen te gaan delen op die fora die daarvoor gemaakt zijn, zoals bijvoorbeeld deze. Op deze link kun je lezen hoe de eerste Star Wars qua inspiratie op het oude Maya-gebeuren is gebaseerd. Kan zomaar waar zijn; [script]schrijvers halen wel vaker hun inspiratie uit het verleden.. Dat je vervolgens mafketels krijgt binnen het leger die geen greintje fantasie aan de dag kunnen leggen en die pakkies letterlijk overnemen, kan hij [Lucas] ook niets aan doen. Dat is hetzelfde als Einstein's atoombom. Niet zijn doel, wel het gevolg van [onder meer] zijn denken.. Wat moet je dan? Maar helemaal niets meer doen, uit angst dat het wordt misbruikt door mensen met macht? [size=1][/size][/size] [/size]
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 |
Banneling
|
![]() George Lucas fris???
LOL laat me niet lachen! Hij heeft connecties met de mafia gehad!!! zie de werken van Fritz Springmeier. met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |