![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Parlementslid
|
![]() Oké, de verkiezingen zijn gedaan, gedaan met die BUB zever.
Kom er nu maar voor uit dat het een flauwe grap was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 |
Schepen
|
![]() Zeg hans, wij hadden toch gewed over het feit dat mijn lokale Jong VLD Afdeling meer zetels ging halen dan heel uw BUB. Hier in Niel hebben we 3 jongeren die verkozen zijn (VLD is hier zelfs gewonnen, zonder nationaal kopstuk of burgemeestersjerp), ik neem aan dat ik de weddingschap gewonnen heb. Wanneer komt ge mijn prijs brengen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 |
Banneling
|
![]() We kunnen ook nog bij VTM gaan werken natuurlijk.
![]() Alle gekheid op een stokje: B.U.B. niet in de media: minstens 20 jaar zoals VB (maar die begonnen met een parlementariër). B.U.B. in de media: 5 jaar en monsterscores. De media dat is: RTBF, VRT, VTM en RTL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2.) Goed, als je jezelf wil vergelijken met het Vlaams Belang, dan moet je volgend jaar iets van een 2,5 % halen, en die hebben dat toen gehaald met zonder media-aandacht...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom moet je hier trouwens altijd staan liegen en overdrijven? Je weet zelf goed genoeg dat je dat doet en iedereen heeft je door, maar toch blijven volharden in de boosheid. En het ergste van al is dat je door je houding iedereen tegen je in het harnas jaagt. Pak eens dit forum, iedereen buiten de BUB (ook niet-flaminganten) neemt jullie al lang niet meer serieus, en als kers op de taart ben je al een pak van je medestanders hier verloren. Ik weet nog dat er hier 5-7 BUB'ers bezig zaten, nu nauwelijks 3. Goed bezig Hans! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat neemt tijd in beslag, maar één keer we in de media mogen komen, is het hele probleem opgelost. Wij zijn eigenlijk heel optimistisch. Onze tijd zal komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 |
Minister-President
|
![]() Nu weet ik eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PvdA is kennelijk nog een grotere paria dan het behang, dat is mooi voor de toekomst. ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 9 oktober 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen letter over de PVDA in de media en toch 15 verkozenen. En Hans, die een hele tijd liep te pronken over de regionale media die ineens wél aandacht hadden voor zijn super-partij, kreeg welgeteld 34 stemmen (in zowat de meest Franskiljone Belgiscistische gemeente van België: Ukkel). ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1952 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En wat is de meerwaarde van bovenstaand bericht?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 10 oktober 2006 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij doet of er helemaal géén verkiezingen geweest zijn en schuift Zijn falen en het falen van Zijn Partij in andermans schoenen. Het is goed om weten dat alles bij het oude is als je een tijdje weg bent geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Heuvelland zijn we zelfs 800% procent vooruitgegaan. Wie doet ons dat na? Uitslagen VB in de eerste tien jaar: 75635 1 / 212 1.37 % + 1.37 % + 1 08-11-1981 66424 1 / 212 1.1 % -0.27 % 0 13-10-1985 85391 1 / 212 1.41 % + 0.31 % 0 13-12-1987 116534 2 / 212 1.9 % + 0.49 % + 1 En die begonnen met een parlementariër ! Laatst gewijzigd door Hans1 : 10 oktober 2006 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 |
Minister-President
|
![]() :zucht:
Gemeenteraadsverkiezingen dienen vergeleken te worden met andere Gemeenteraadsverkiezingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Patriot! ![]() Hieronder een greep uit de vele artikels die in West-Vlaamse kranten verschenen over onze Partij. Het is duidelijk dat de BUB dé partij van de toekomst is. Niemand, buiten een paar losgeslagen flaminganten, twijfelt er nog aan dat de BUB in Brugge zal doorbreken. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik even het lijstje van de West-Vlaamse gemeenten doorloop, dan merk ik ook nog gemeenten waar een bepaalde partij voor de eerste keer opkwam. In Ruiselede kwam bijvoorbeeld "Durven" voor de eerste maal op de kieslijst, met mensen dan nog die totaal onbekend blijken te zijn in de gemeente. Toch werd er iemand tot gemeenteraadslid verkozen (de partij haalde 10% van de stemmen). Jullie slagen daar niet in, wat veelbetekenend is.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 11 oktober 2006 om 08:42. |
![]() |
![]() |