![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19661 |
Minister-President
|
![]() Appelcake met appelsap.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een halve meloen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tweede helft van mijn meloen van gisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij smijt zo een gans pakske tussen een boke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke kruiden en bbq saus heb je gebruikt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19669 |
Minister-President
|
![]() Diabolische scampi's, konijn op zijn Grieks en een glas rode wijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag begonnen met vers geperste jus, een eitje uit de dop, croissants en een kopje koffie.
Heerlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had nog 2 gehaktballetjes over van gisteren. Die in schijfjes gesneden, tussen een hamburgerbroodje gelegd met een plak gouda-kaas. 1 minuutje in de microgolf gestoken, ketchup erop. Het smaakt wel!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19672 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kwam zomaar in mijn gedacht hoor. Normaal gezien eten wij de gehaktballetjes die over zijn gewoon koud op. Zo met wat mosterd erop. In de namiddag 's anderendaags ofzo. Als 4-uurtje. Is wel de eerste keer dat ik zo nen "hamburger" klaargemaakt heb en awel: ik zal dat nog doen. Heel lekker......miste alleen wat ajuin en een augurkje erop. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De saus. Zeisner BBQ saus. Die leek op papier het best overeen te komen met de US stijl sausen. Een BBQ topic. Op een forum waar er zoveel halalisten en Vegies rondstruinen. Neen, dat lijkt me een rode lap voor een stier.
![]() |
![]() |
#19675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.bbq-nl.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah Demper, terug van den tantist?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yup
![]() ![]() 1 schel per snee ![]() freeeeeeeet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krieken met een schijf gehaktbrood.
![]() |
#19680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cookie, ik ben de laatste die iemand moet bepreken over een gezonde culinaire levensstijl, maar als ik jouw bijdragen zie, vrees ik het ergste...
Is dat ook niet gigantisch duur al dat frituurgedoe en die voorverpakte kost?
![]() |