![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19701 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is deze video niet zo "sci-fi" dus het zou goed kunnen dat er al dergelijke software bestaat, het enige wat de RFID's doen is de barcode vervangen, een PC met aangepaste software doet de rest. - Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 1 augustus 2008 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19702 | |
Banneling
|
![]() Mensen, zoals ik al eens eerder gezegd heb staat de zoekmachine
'Google' onder invloed van de elite, NWO, oligarchie, etc. Uiteraard! ALLES van een dergelijke omvang en invloed staat onder hun controle! well, leest U even rustig mee: Citaat:
SCHANDALIG!!!! http://www.informationweek.com/blog/...PSKHSCJUNN2JVN en we gaan maar door of er niks aan de hand is! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 augustus 2008 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19703 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat Google onder invloed staat van de elite daar sta ik niet van versteld. Messing heeft dit trouwens jaren geleden al voorspeld dat ging komen. Maar bon, mensen blijven gewoon lekker verder slaapwandelen zoals ze altijd al gedaaan hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19704 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
yep! Ik hoop toch wel dat er nog wat meer mensen wakker worden, maar het lijkt ook idd af wen toe onbegonnen werk. Maar ja, in het eindoel (NWO) wil ik echt niet leven! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yahoo, problem solved! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19706 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jochie, kom eens naar een lezing van me en dan stenene gooien zoals je zo graag wilt, maar daniet zeuren als anderen daarna naar tegen je doen? ![]() btw is je moeder nog niet thuis dat je zo laat nog op internet zit? ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 augustus 2008 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19707 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19708 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
de NWO bestaat namelijk niet
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19709 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19710 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Als Google onder controle staat van de NWO kan je altijd een andere zoekengine gebruiken hoor ! Desnoods kan je er zelf ééntje schrijven... ![]()
![]() |
![]() |
#19711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan zal hij ook worden uitgespuwd op fora. No escape. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19712 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
yep, jij begrijpt helemaal hoe het werkt ! Knap heel knap! Toch niet gestudeerd mag ik hopen? ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19714 | |
Banneling
|
![]() We hebben hem al zo vaak genoemd hier, de 'staged alien invasion'
laten we er , als ze straks 'komen' er niet gezamenlijk in trappen.. Citaat:
http://www.vloggingtheapocalypse.com...AN___IMPORTANT Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() graag gedaan!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19716 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Vertel ons eens HOE HET WEL WERKT dan? Ik schrijf een zoekmachine voor het internet... heb daar nl. WEL voor gestudeerd. Ik omzeil dus "de manipulatie van de NWO via Google". ![]() Wat is dan het probleem?
![]() |
![]() |
#19717 |
Minister
|
![]() De reden waarom ze deze filmpjes al op youtube zetten is natuurlijk omdat er miljoenen mensen dagelijks naar youtube kijken en dat het één van de vele mogelijkheden is om mensen te doen gewennen aan de nieuwe RFID technologie. Als men éénmaal de RFID zal aanvaarden en dit kan men weten door alle uitgaande informatie omtrent deze nieuwe technologie te checken, die gefilterd worden door databanken. Op het moment dat de meerderheid het aanvaard heeft zal men geleidelijk aan de volgende stappen gaan ondernemen naar de nanotechnologie.
Hier al één van de eerste pipo's die zich heeft implanteren. http://nl.youtube.com/watch?v=w2gKJe...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#19718 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe is Google begonnen en wat is er gebeurt na een tijdje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19719 |
Banneling
|
![]() En zelfs als het allemaal waar was van de NWO, Bilderberg, HAARP, MK-ultra, Nationale Banken, Valse vlag op 9/11, 7/7, 11/3...etc..., zou ik van jullie willen weten wat jullie daar concreet tegen gaan doen? Kom niet af met "de anderen op de hoogte brengen", want dat is de verantwoordelijkheid voor een 'oplossing' of 'actie' van je afduwen.
Jullie zijn blijkbaar heel sterk in het vinden en interpreteren van opruiende, pseudo-journalistieke poeha. Kijken jullie dan weloverwogen NAAST de hele marketing- en merchandisingmachinerie zoals moneybombs, memberzones, alternatieve voeding, esoterische boeken en DVD-paketten? Als die informatie dan toch van zo'n vitaal belang is voor de "free world", waarom moet men er dan voor betalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19720 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zochten investeerders & werden geintroduceerd op de beurs... Ik schrijf een zoekmachine voor mezelf en een handvol vrienden... Zonder ambitie om uit te groeien; Hoe gaat de NWO me manipuleren?
![]() |