![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#19761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getuigenissen over wat er echt gebeurde komen naar boven nu de stad bevrijd is.
https://vk.com/video/@rt_internation...e0505ee468be1b Oekraïense nazi's mishandelen mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden. In Kiev en Kharkov. https://vk.com/video-190964553_456239629 Zul je niet te zien krijgen op onze leugenmedia natuurlijk, past niet in het plaatje. Heimelijk hoop ik dat de Russen voor meer dan Donbass gaan, en ook Kharkov en Odessa bevrijden. Met de ingesteldheid van parcival en co., die enkel tevreden zal zijn als Rusland kapot, op de knieën is, zal dat wel niet zo moeilijk te verkopen zijn aan het Russische volk. Laatst gewijzigd door tomm : 27 maart 2022 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19763 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Valt eerlijk gezegd nogal mee, vergeleken met de manier waarop in Belgie incivieken behandeld worden.
![]() |
#19764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap dat gevoel van thuis komen maar vind het wel weerzinwekkend.
![]() |
![]() |
#19765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Russen zullen dat wel doen. Mariupol is vanaf nu een Russische stad, iets waar de meerderheid in die stad al 30 jaar van droomt. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar Russen laten zich niet vlug afschrikken blijkt nog maar eens. Ook niet door een woeste door het Westen tot de tanden toe bewapende neonazi militie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes: het gaat beter met haar, ze neemt de juiste medicatie om haar woede de beheersen, meegebracht uit België, en we komen weer overeen. Laatst gewijzigd door tomm : 27 maart 2022 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mariupol zal nooit een Russische stad worden, dat staat als een paal boven water. De russische oorlogsmisdaden worden geteld en zullen vergolden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat principe heeft het Westen zelf met voeten getreden door Kosovo te erkennen. Dus waarom zou Rusland zich moeten houden aan een standaard waar ook het Westen zich niet aan houdt? Jaja, whataboutism... Als een principe straffeloos door het Westen met voeten getreden wordt, kan datzelfde Westen datzelfde principe niet meer inroepen om Rusland tot de orde te roepen, of ben je het daar niet mee eens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mariupol wordt deel van de Donetsk Volksrepubliek, die zich vroeg of laat (ik denk eerder vroeg) zal aansluiten bij de Russische Federatie. Einde verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de vrijheid van de pro-Russische streken van Oekraïne, ik vind niet dat Rusland zomaar regime change mag opleggen aan heel Oekraïne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19774 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
volgens mij zijt ge op uw kop gevallen en blijven botsen zomaar aanvaarden dat er in Kiev een naziregime blijft zitten dat er enkel is gekomen dankzij een bloeddorstige Amerikaans staatsgreep in 2014 Gij aanvaardt dat nu? Uw voorvaderen draaien zich om in uw graf ge bezet heel Oekraine, versplinterd dat in regio's en dan organiseert ge staatsgestuurde referenda die eindigen in het juiste resultaat. Een bevolking dat wil aansluiten bij Rusland. uw perfecte democratie en annexatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mis poes, maar dat is maar een detailke in the big scheme of things, niet?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 maart 2022 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rusland kan dit op de lange duur nooit winnen, hoe vreemd dat je dat niet ziet. Heel dit conflict en ook het bestaan van DNR en LNR staat of valt met Poetin. En dat Poetin valt, vroeg of laat, is een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgenland, no less! ![]()
![]() |