![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor uw tweede vraag: "Kun je me bewijzen dat Hij zulk gedrag goedkeurt?" Nee, maar daar maak ik mij niet te veel zorgen over aangezien u zelfs niet kunt bewijzen dat 'Hij' (ik vermoed dat u één of andere skydaddy bedoelt) zelfs maar bestaat laat staan weten wat hij denkt. ![]() En de duivel is niet meer dan een tegenreactie tegen een symbool van de toenmalige griekse en romeinse godsdiensten namelijk de Faun of Sater/Satyr (herken de latere verbastering tot Satan).
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 mei 2009 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 |
Banneling
|
![]() de geschiedenis heeft ons geleerd dat diegenen die het hardst tegen homosexualiteit fulmineren, latente homo's zijn die omwille van sociale druk niet voor hun geaaardheid durven uitkomen, en hun frustraties op die manier uiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1965 |
Banneling
|
![]() Een mens heeft nog wel andere zaken te doen dan heel de tijd op p.be te posten. En wat zeik je nou dat je niet in bijbel-of koranverzen bent geïnteresseerd? God heeft door de eeuwen heen ofwel rechtstreeks, ofwel onrechtstreeks (via boodschappers/profeten) tot de mensheid gesproken. En men heeft Zijn woord opgeschreven. Als je niet in de bijbel of koran bent geïnteresseerd, hoe kun je dan ooit weten wat Uw Schepper wenst en het onderscheid tussen goed en kwaad maken? Hoe kan ik je zonder de bijbel of koran duidelijk maken wat Uw Schepper goed- of afkeurt? Het lijkt me eerder dat je daar helemaal niet wakker van ligt, uw goed recht, maar je denkt toch niet dat je mij met uw gekronkel kan misleiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1969 |
Banneling
|
![]() Sodom en Gomorra waren zeker ook het gevolg van hetgeen de schriftegeleerden wensten? Oh ja, die steden hebben nooit bestaan... het zijn volgens u maar fabeltjes. Wel, we zullen zien...
De koran is trouwens het letterlijke Woord van God. Tot op heden heeft men daar geen meerdere auteurs aan kunnen toewijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ted Haggard iemand?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De bijbel is een slechte kopie van de torah. De torah is een slechte kopie van teksten uit het zoroastrianisme. etc...... Ik heb geen zin om al die copy/paste auteurs hier te gaan posten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 mei 2009 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven is per definitie gemaskerd. Anders gaat het dood. En om in leven te blijven moet men andere levensvormen vermoorden: planten, dieren, ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 |
Banneling
|
![]() Ja, dat heb ik wel al vaker gehoord: dat het ene gewoon een slapper afkooksel is van het andere, enzovoort. Ik ben daar eerlijk gezegd niet onder de indruk van. Het gaat uiteindelijk om dezelfde ene God die verschillende boodschappers heeft gestuurd; nogal logisch dat ze in grote lijnen ook dezelfde boodschap verspreiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn thread over aandelen komt MIS hier ineens weer af met één van zijn typische schrijfsels:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
T zit in de familie. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 mei 2009 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 | |
Banneling
|
![]() Alez dan, wat betekent zo'n voorbeeld? Was die trouwens uitgesproken anti-homo? Dus volgens jou is trouwens iedereen die losbandigheid, perversiteit of homoseksualiteit afkeurt een "verdoken" homo.
Citaat:
Natuurlijk wil ik best aannemen dat bepaalde mensen zich meer tot hetzelfde geslacht kunnen aangetrokken voelen dan anderen maar een mens maakt de keuzes in zijn of haar leven toch hoofdzakelijk met de hersenen. |
|
![]() |
![]() |