![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We hebben het nog steeds over de stropoppen veronderstel ik? Als iemand mij een mening toeschrijf, en ik stel dat dat een stropop is, dan is die tekst per definitie fout omdat ik het zeg. Ik ben namelijk beter geplaatst mijn mening te kennen dan bv Paulus. Het is dus niet omwille van de vormfout dat de tekst onwaar is, maar omwille van de tekst zelf. Citaat:
Ik respecteer uw mening, maar ik vrees dat ge de bal mis slaat. Ik zeg niet dat ik altijd juist ben, ik ben ook maar een mens, maar ik denk wel dat ik de meeste zaken wel correct kan inschatten. Citaat:
Ik heb die teksten er al verscheidene keren bij geplaatst, dus dat mag geen probleem zijn. Citaat:
Ik probeer hier al een paar keer terug on-topic te gaan, maar zelfs gij blijft constant terug emmeren over de vorm ipv de inhoud. Ik hoop dat ge dat inziet. Citaat:
Citaat:
Ik neem in ieder geval uw kritiek mee, mod.
![]() |
![]() |
#1963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens uw eigen (foute en selectieve) definitie: ja.
![]() |
![]() |
#1964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof je echt dat je ellenlange oratio pro domo over een rake post van Paulus een poging is om on topic te komen?
![]() |
![]() |
#1965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens die definitie is iedereen een 'racist' die tegen een per definitie racistische religie(aanhangers) is. So be it. Nigga's wordt nu ook met trots gedragen terwijl het vroeger een scheldwoord was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 |
|
![]() Ok, ik respecteer uw mening, maar ge zijt fout.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 8 januari 2012 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
uw redenering klopt dus niet. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | |
|
![]() Citaat:
Als ge niet wilt dat die rechtzetting er komt moet ge hen daarover aanspreken, niet mij.
![]() |
![]() |
#1969 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat jij dat ook beseft, gezien ik niet de enige ben die je daarop wijst. Ondertussen weten we stilaan waar jij voor staat en echt fraai kan dat niet genoemd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een flauwekul.
Ik respecteer geen foute meningen. Je kan niet in alle eerlijkheid tegengestelde meningen respecteren. Dat is immers fake respect voor een van beide. Je kan hoogstens het uiten van alle meningen respecteren. ben je daar voor in?
![]() |
![]() |
#1971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik begrijp het: een troll op verzoek.
![]() |
![]() |
#1972 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn er dan wel echte moslims in België, behalve die enkele van S4B? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | ||
|
![]() Citaat:
Ge maakt trouwens een cirkelredenering. Ge gaat uit van uw mening dat de islam en racistische ideologie is om te bewijzen dat ik een racist ben door de racistische ideologie te verdedigen. Citaat:
Feel free om te lezen wat er staat.
![]() |
![]() |
#1976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: Ik ben volgens velen een gore racist. Dat komt omdat ik pro apartheid ben. Je weet wel, het systeem van Zuid-Afrika van vorige eeuw. In mijn geval is het niet zozeer apartheid met negers die ik nastreef, maar veeleer apartheid met religieuze zotten, dewelke we voornamelijk terugvinden bij allochtone moslims. Om die reden pleit ik onverkort voor aparte zwemuurtjes voor moslims (m/v) Ik wil niet samen met hen in het water, en nadat hun apart zwemuurtje verlopen is, wacht ik nog een uurtje of nachtje, zodat al het vuile water weer gefilterd is. Ik ben er van overtuigd dat de moslimgemeenschap mijn voorstel welwillend zal omarmen. Waren zij trouwens al geen vragende partij voor iets dergelijks? Ook op kledijgebied stel ik me racistisch op. In tegenstelling echter tot wat van racisten gedacht wordt, ben ik geen voorstander van een boerka of hoofddoekverbod. Ik ben weldegelijk een voorstander van een hoofddoek of boerka- verplichting en voor de moslimmannen verplichte baarddracht en lange djellaba. In vroegere tijden moesten ongewenste minderheidsgroepen ook een merkteken dragen. Dat is handig wanneer er hard moet tegen opgetreden worden, bijvoorbeeld als ze zich niet aan onze wetten houden. Ik geloof vast dat de moslimgemeenschap ook dit voorstel genegen zal zijn, want in vele gevallen verplichten ze mekaar al tot vestimentaire stigmatisatie. Je merkt het: racisme hoeft niet zuur te zijn. Het kan een win-win voor iedereen betekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 | |
|
![]() Citaat:
Velen hier kennen eigenschappen van extremisten toe aan de hele groep, wat fout is. Ik weet dat ze fout zijn, want ik heb het genoegen een aantal van die mensen IRL ontmoet te hebben, en hoewel ze mijn levensvisie niet delen en soms ook niet kunnen begrijpen voldoen ze langs geen kanten aan de beschrijving die sommigen hier hen toekennen. Bot gezegd weet ik dat het leugenaars zijn.
![]() |
![]() |
#1978 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen homogene groep, zoals jij ze voorstelt. Je zal er ongetwijfeld medestanders vinden voor je voorstellen, en evengoed tegenstanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 |
|
![]() Eigenaardig dat ge een rechtzetting waar ge trouwens zelf om gevraagd hebt een troll noemt.
Weet ge eigenlijk wel wat ge wilt?