![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote gevaar is dat Amerika teveel bezoedeld wordt door negers, en wij teveel door moslims. Dat zou het westen inderdaad finaal naar de knoppen kunnen helpen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2022 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, jij en ik behoren niet tot de psychopaten, dus ik blijf het vreemd vinden dat je ze blijft verdedigen, omdat het toevallig zogezegd “onze” psychopaten zijn.
![]() |
![]() |
#1963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat het leven gewoon een rekenproces is dat "de winnaars" wil vinden, hermixen, en opnieuw beginnen. Wat jij zegt is de beschrijving van het dood zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 |
|
![]() De mens is het niveau van de amoebe nog niet overstegen volgens jou?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 oktober 2022 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke "clubs" zijn er zoal ? De Russen en hun zandbakstans, de moslims en hun kamelendrijvers, de Chinezen en hun totalitaire 1984 en hun Aziatische aanhang, India, een beetje Zuid Amerika, en "het westen (de Angelsaksen)". Welke van die clubs zou voor ons door het vuur gaan, en voor dewelke zouden wij door het vuur gaan, om daarmee werelddominantie van de club mee te willen bereiken, en hoe realistisch is dat ? Met India hebben wij niet echt affectieve banden, en die hebben geen mogelijkheden om de wereld aan hun voeten te krijgen en te domineren. De Chinezen hebben nogal veel kans om daarin te lukken, en dat is een echte nachtmerrie. De moslims hebben inderdaad de hardnekkigheid om de smeerlap uit te hangen met wie niet van hun club is, maareuh, ze lusten ons rauw, en willen ONS domineren. De Russen zijn maffieuze, brutale varkens, en hebben niet het minste respect voor ons. De Angelsaksen hebben in het verleden al een paar keer bewezen voor ons door het vuur te gaan, we hebben er goeie banden mee, hun en onze luxueuze levenswijze komen goed overeen. Nu is de vraag: hoe gaan we het beste die anderen onderwerpen: door de EIGEN EU weg te kiezen, en OOK de confrontatie met de Angelsaksen aan te gaan ? Of SAMEN MET de Angelsaksen tegen de rest ? Maw, de EU tegen de Angelsaksen EN de rest, of de EU MET de Angelsaksen tegen de rest ? Welk plan heeft de grootste kans op slagen denk je ? Denk je echt dat we als EU, zowel de Angelsaksen, de Russen, de Chinezen, en de moslims gaan klein krijgen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2022 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1968 |
|
![]() Awel. Ik heb het niveau bereikt van mekaar met rust te laten.
![]() |
#1969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat je dat niet zelf kan beslissen. De agressor beslist dat. Jij kan beslissen geen agressor te zijn, maar dan komt dat omdat jij niet beseft dat je profiteert van een pact van agressoren ; dan wel ga je er vroeg of laat een tegenkomen die U niet gerust zal laten, of die uw laatste resources zal afpakken he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Nee, dat werkt niet. Dat is voor geen enkel levend wezen ooit het geval geweest. De zin van het leven is om het beter te doen dan ander leven ; wat logisch hetzelfde is als ander leven het slechter laten te doen dan zichzelf." Nee dus, want: - door het mimetisme treedt er niet van nature stabiliteit op in de allereerst interne strijd tussen mensen die zich door elkaars claims uitgedaagd voelen, zodat je als groep uiteindelijk toch ten onder gaat, en expansie kan dat probleem hoogstens tijdelijk aan het oog onttrekken (nog los van het feit dat je eerst al intern deftige georganiseerd moet zijn om aan expansie te kunnen denken, en dat gebeurde gedurende vele millennia steevast in een religieus kader) - het bewustzijn van de mens is in staat om eigen doelstellingen en vreugdes aan die doelstellingen voorop te stellen - als dat laatste gedreven wordt door de keuze voor synergie zonder mythische omwegen (zoals tot nu toe steeds het geval was), dan zorgt die synergie én voor betere, duurzamere overleving én primair voor meer gelaagde vreugde aan die synergie zelve (met afwezigheid van permanente angst - en fascinatie - voor de ander als vijand) en aan haar vruchten (utilitair, esthetisch, intellectueel...). Let wel: de visie van gunther zie ik ook als een illusie en binnen het rijk van de illusies vind ik de jouwe wel 'scherpzinniger'. Het is inderdaad zo dat wat ik beschrijf enkel mogelijk is onder mensen die dezelfde keuze maken (of toch in voldoende grote mate dat "afwijkelingen" - geen enkel kopieerproces is immers feilloos - gedetecteerd en geneutraliseerd kunnen worden). Tegenover andere groepen moet men, zolang die op een lager niveau functioneren, inderdaad weerbaar zijn, of men wordt vermorzeld.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 8 oktober 2022 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen schuld, dikke bult.
![]() |
![]() |
#1974 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 8 oktober 2022 om 07:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, de bezoedeling door negers zou er ongetwijfeld heel anders uitgezien hebben als er tussen bovenvermelde bleekscheten niet zo véél zaten met een 'diepe identiteit' - neo-Angelsaksisch 'aristocratisch' en christelijk - die hen gedurende minstens de achttiende en negentiende eeuw ofwel te hooghartig ofwel te lui maakte om pakweg zélf katoen te plukken of het huishouden te doen. Maar het is ook wel zo dat zonder de bezoedeling er géén (of toch zéér weinig) blues, jazz, r&b, soul, ... zou zijn, en waarschijnlijk even weinig stand-up comedians als Dave Chappelle, Roy Wood Jr., Greer Barnes, Josh Johnson, ... (De Europeanen hebben hun bezoedeling door makakken dan weer grotendeels te danken aan de gierigheid van 'het management' ![]() Dat is het leuke aan boemerangs, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals pakweg een 'broedervolk' gaan terroriseren om op een atlas wat kaarten bij te kunnen kleuren? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou ze ook beter onderwijs - waarin bijvoorbeeld absoluut géén plaats is voor godsdienstonderricht, maar wél voor pakweg historische kritiek, logica en wetenschapsfilosofie - kunnen verstrekken, misschien dat dat toch een beetje helpt. Een maatschappij/samenleving die 'underdogs' kwéékt, zal 'underdogs' krijgen, hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |