![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst was het zijn schuld, en nu dat het duidelijk dom is om zoiets te beweren geef je er weer eens een onnozele draai aan. Ja ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hier Jim Rogers al bij vorige bail out; 1 & 2 Marcy Kaptur; 17/09, 23/09 & 28/09 Brad Sherman; Bail out gebreken, onderhandelingen en vertegenwoordigers bedreigd met 'Martial Law' 1, 2 & 3 Michael Burgess; Bail out onderhandelingen 1 Ron Paul; Bail out oppositie en bezwaren 1 +conspiracy?(Naomi Wolf) Het triomph van Bush zijn .... bazen? + Vraag van een leek. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat; De wetgevende Tak is verondersteld om als volgt in werking te stellen: Het huis stelt de wetgeving voor Het stemt voor/tegen de wetgeving Goedgekeurde wetgeving wordt voorgesteld aan de Senaat Senaat stemt voor/tegen de wetgeving De voorzitter ondertekent wetgeving (ofwel veto's) Nu werd die bill verworpen door het huis. Hoe kon die dan toch voorgesteld worden aan de Senaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 |
Banneling
|
![]() Hoe deden ze dat in z'n homestaat in Texas nu ook weer? In pek en veren rollen en de stad uitjagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar (WAAR) heb ik ooit Bush de schuld gegeven Antoon?
![]() |
#1965 |
Banneling
|
![]() Een evaluatie van de verkiezingsbeloften van Presidient Bush na 8 jaar wanbeleid :
http://www.youtube.com/watch?v=-N8_u1FLu30 Totale afgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leve het triomfalisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 |
|
![]() Hoeveel jaar meld ik dit hier en word ik door jan en alleman uitgelachen?
![]() Michael Parenti in Gent op TV1 vandaag in zowat alle nieuwsuitzendingen ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 19 oktober 2008 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1969 |
|
![]() dat die man maar definitief vergeten wordt na zijn ambtstermijn. Niet iets waar yankeeland bepaald trots op moet zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ware het niet dat ik soms op ultra-zionistische Amerikaanse fora kom waar Bush nog verheerlijkt wordt, ik zou sympathie beginnen krijgen voor de underdog. Ik ben Bush erg erkentelijk voor een aantal zaken. Ten eerste waren mijn Russische en Chinese vrienden nog nooit zo sterk op wereldvlak als nu, daar zit Bush ook voor iets tussen, dank U mister Bush! Daarnaast heeft Bush' beleid voor een grote anti-reactie gezorgd over heel de wereld, vooral dan in Latijns-Amerika. Ook landen als Syrië komen versterkt uit het hele Irak-debacle, de Arabische wereld lijkt enigszins haar eenheid hervonden te hebben, al is de af te leggen weg nog lang. Tenslotte is de VS globaal gezien erg verzwakt, de woeste adelaar is een grote meeuw geworden, en dat is goed nieuws voor de rest van de wereld. Thank you Mr. Bush, may God be with you.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij blijft verwonderen is jouw verheerlijking van wat je zelf noemt "mijn Russische en Chinese vrienden". Zijn die twee landen nu toevallig de meest Kapitalistische landen ter wereld. Geen enkel ander land kent zo een Bruut Kapitalisme en Liberalisme als Rusland en China. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 20 oktober 2008 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 |
Banneling
|
![]() Neoliberalisme mijn beste, liberalisme is iets anders!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whatever, de man is een kommunist!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 |
Banneling
|
![]() In de grond zijn we allemaal communisten?
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 oktober 2008 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, maar tomm is toch duidelijk een kommunist. Of tenminste een van die strekkingen, want ze spreken zelf van verschillen tussen Marxisten, Leninisten, noem maar op. Maar kom, je begrijpt wat ik bedoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Auteur Michael Parenti stelt dat de populaire, liberale notie dat het regime van Bush een 'mislukking' zou zijn, helemaal fout is.
Bush heeft precies gedaan wat hij beloofd heeft en heeft de belangen verdedigd van zij die hem als president naar voor hebben geschoven. Een deel van zijn analyse vind je hier: http://www.youtube.com/watch?v=OQv7oNdAYhg en nog uitgebreider hier: http://fora.tv/2008/01/17/Michael_Pa...ntrary_Notions
![]() |
![]() |
#1980 |
Minister-President
|
![]() Tja, als linkse rakker vind ik communisme ook achterhaald en best zielig. Maar nog niet zo zielig als iemand die dweept met een geweldadig, fundamentalistisch regime als van Bush. Hoe kom je erbij? Zou je Europa willen inruilen voor Amerika?