Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2016, 12:51   #21
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zo!
Die zijn nog echt achterlijk ... hun wijf is gelijk aan hun geit ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 12:54   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Sommige vrouwen weigeren te luisteren naar hun echtgenoten, die laatsten denken vervolgens dat ze niet scherp genoeg optreden. Sommigen wensen zelfs op gelijke voet behandeld te worden als hun man, dat is een heel groot probleem. Zij hebben advies nodig, dus bij deze: stap één in het straffen van je vrouw.
We moeten begrijpen dat het uiteindelijke doel het straffen is en dus niet je woede botvieren.... bron

Ik wil me wel aanpassen aan die toekomstige verplichte levensstijl, maar mijn vrouw wil niet.

Yes, from time to time the spouse should be corrected...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 13:28   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Vindt dat maar, een tandenstoker die groot genoeg is.
En van plastiek is.

Want:

Citaat:
Gebruik geen stok of scherp voorwerp, zoals sommige mannen helaas doen. Doe het met een tandenstoker
Want een houten tandenstoker is een scherp stokje.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 13:50   #24
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En van plastiek is.

Want:



Want een houten tandenstoker is een scherp stokje.
Ik vind het wel een spitsvondigheid.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 april 2016 om 13:50.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 13:52   #25
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Het gaat hem niet om het gelijk of het ongelijk, gelijk zijn betekend dat beide dezelfde rechten hebben betreft het zich functioneren in een samenleving, dat geweld geen vrede betekend is in beide gevallen op basis van de gelijke rechten dat de ene of de andere onderwerping vraagt aan de eisen die er gesteld zijn...

Maar iemand met veel persoonlijkheid zal meer moeite hebben om de vrouw aan te vullen of de vrouw zelf beseft niet dat ze er om vraagt als ze zelf onduidelijk is...in dat geval heeft dat weinig te maken met onderwerping aan de man of de vrouw...meer een gebrek aan de juiste verhoudingen te vinden tussen geven en ontvangen van liefde, als je dat nooit gekend hebt, wat liefde echt is zul je in een negatieve spiraal in herhaling vallen....dat is een harde leerschool...net daarom is tot op zekere hoogte uit de volksmond "dat de vrouw de man kiest"wel waar, dan is er nog een niveau waar de man de vrouw kiest die bij hem het beste past, maar dat is een zeldzaam gegeven !
Waar vraagt de vrouw zelf om ? Hé ? Kom het hier eens uitleggen, ja!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 13:53   #26
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
De nieuwe levensstijl, geraak er maar aan gewend.
Laat ze maar komen! We zullen eens zien hoe ver ze geraken! De (is)lamme mannekes
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:29   #27
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waar vraagt de vrouw zelf om ? Hé ? Kom het hier eens uitleggen, ja!
Waar vraagt de vrouw zelf om, kijk, om een vrouw te leren kennen is het geen geheim dat aantrekking niet als logisch overkomt bij een vrouw, het overkomt haar zoals dat omgekeerd ook kan gebeuren, dan mag de man zoveel huiselijk geweld gebruiken bij de vrouw, want zij ziet die man toch zo graag, dat verandert niets aan wat de vrouw als dominant interpreteert...

Dat is wat ik bedoel met grenzen trekken en dat is iets wat ze zelf om verzoekt omdat de aantrekking die ze heeft bij een man geen logische gevolgtrekkingen kent, dat beste marie de koster, of je kruipt je in een slachtofferrol en laat alle geweld van de man die je graag ziet toe, nu get your point, op dat gebied heb ik meer begrip voor haar dan voor de hem....maar het werkt niet omdat het logisch is bij een man om een bepaalde traject te volgen dat leidt tot een duurzame relatie...voor een vrouw werkt dat blijkbaar anders, ofwel is het direct in een one night stand dat alles beslist wordt betreffende de toekomst, maar dat is niet genoeg...vrouwen weten niet altijd wat ze echt willen, het is alles of niets, om depressief van te worden dus...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 24 april 2016 om 14:34.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:41   #28
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Waar vraagt de vrouw zelf om, kijk, om een vrouw te leren kennen is het geen geheim dat aantrekking niet als logisch overkomt bij een vrouw, het overkomt haar zoals dat omgekeerd ook kan gebeuren, dan mag de man zoveel huiselijk geweld gebruiken bij de vrouw, want zij ziet die man toch zo graag, dat verandert niets aan wat de vrouw als dominant interpreteert...

Dat is wat ik bedoel met grenzen trekken en dat is iets wat ze zelf om verzoekt omdat de aantrekking die ze heeft bij een man geen logische gevolgtrekkingen kent, dat beste marie de koster, of je kruipt je in een slachtofferrol en laat alle geweld van de man die je graag ziet toe, nu get your point, op dat gebied heb ik meer begrip voor haar dan voor de hem....maar het werkt niet omdat het logisch is bij een man om een bepaalde traject te volgen die leidt tot een duurzame relatie...voor een vrouw werkt dat blijkbaar anders, ofwel is het direct in een one night stand dat alles beslist wordt betreffende de toekomst, maar dat is niet genoeg...vrouwen weten niet altijd wat ze echt willen, het is alles of niets, om depressief van te worden dus...
Nu is het me nog niet duidelijk waar ze om vraagt, hoor.
En aantrekking? Bedoelt u de seksuele aantrekkingskracht tussen man en vrouw? Biologisch gezien is die meestal wel logisch. Verstandelijk is die moeilijk te beredeneren. Dat gaat op voor zowel man als vrouw. Of hebt u nog nooit een man stomme dingen zien doen uit verliefdheid? Ik wel, hoor!
En waar haalt u het dat voor een vrouw alles in een one night stand beslist wordt voor de toekomst. In dat geval zou geen enkele vrouw ooit een one night stand hebben, gezien na haar eerste "stand" in haar ogen de toekomst beslist was.
Tenslotte, ik heb mijn portie mannen gehad in mijn leven en ik kan u verzekeren dat de leden van het sterke geslacht ook niet altijd weten wat ze echt willen.

Tip : kunt u uw teksten een beetje nalezen alvorens ze te publiceren, het lijken soms letterlijk uit een andere taal vertaalde zinnen, of schrijft u heel haastig zodat het onduidelijk wordt?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:47   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Gaan we samen een pint drinken? Ik heb het nodig.
Ik doe niet anders man. Heelder dagen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:50   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Het is hier gepast om nog eens een van mijn Schoofse stellingen in herinnering te brengen:
een vent trouwt met het perfecte meisje, omdat hij denkt dat ze perfect blijft, maar helaas: ze verandert;
een meisje trouwt met een bijna perfecte man, omdat ze denkt dat ze er nog een perfecte van kan maken, maar helaas: hij verandert niet.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:51   #31
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Nu is het me nog niet duidelijk waar ze om vraagt, hoor.
En aantrekking? Bedoelt u de seksuele aantrekkingskracht tussen man en vrouw? Biologisch gezien is die meestal wel logisch. Verstandelijk is die moeilijk te beredeneren. Dat gaat op voor zowel man als vrouw. Of hebt u nog nooit een man stomme dingen zien doen uit verliefdheid? Ik wel, hoor!
En waar haalt u het dat voor een vrouw alles in een one night stand beslist wordt voor de toekomst. In dat geval zou geen enkele vrouw ooit een one night stand hebben, gezien na haar eerste "stand" in haar ogen de toekomst beslist was.
Tenslotte, ik heb mijn portie mannen gehad in mijn leven en ik kan u verzekeren dat de leden van het sterke geslacht ook niet altijd weten wat ze echt willen.

Tip : kunt u uw teksten een beetje nalezen alvorens ze te publiceren, het lijken soms letterlijk uit een andere taal vertaalde zinnen, of schrijft u heel haastig zodat het onduidelijk wordt?
Jij geeft een totaal andere benadering van verliefdheid, ik heb het over de betekenis van echte liefde die wederzijds aanvullend is, en nooit eenzijdig bepaald wordt door een van de partners.

Waar ze zelf om vraagt is het geweld ondanks de verliefdheid die ze heeft over een man, de eigenschappen zelf zijn bepalend voor de vrouw wat voor een man dat ze zoekt, maar ze kan dat niet met logische gevolgtrekkingen incalculeren dat die man haar misbruikt voor doeleinden die niet kunnen, ook al ziet ze hem graag, dit is geen bijkomstigheid.

Waar ze zelf om vraagt is haar ongelooflijke ongepaste onbedoelde dromerigheid van nadenken en de ingebakken scenario inschattingen, als ze zich bedenkt hoe die man gaat reageren op bepaalde "goed of slecht" nieuws !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:52   #32
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is hier gepast om nog eens een van mijn Schoofse stellingen in herinnering te brengen:
een vent trouwt met het perfecte meisje, omdat hij denkt dat ze perfect blijft, maar helaas: ze verandert;
een meisje trouwt met een bijna perfecte man, omdat ze denkt dat ze er nog een perfecte van kan maken, maar helaas: hij verandert niet.

.
Reality check:

twee zeer imperfecte mensen trouwen.
Ze scheiden omdat ze niet weten wat trouwen inhoudt (zie imperfect).
Ze hebben zich voortgeplant.
De cyclus herhaalt zich
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 24 april 2016 om 14:54.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:54   #33
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

go go go Marie!! geef ze maar lik op stuk, de tijden vd vrouw aan de haard zijn indeed voorbij, en gelukkig maar
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:55   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Sommige vrouwen weigeren te luisteren naar hun echtgenoten, die laatsten denken vervolgens dat ze niet scherp genoeg optreden. Sommigen wensen zelfs op gelijke voet behandeld te worden als hun man, dat is een heel groot probleem. Zij hebben advies nodig, dus bij deze: stap één in het straffen van je vrouw.
We moeten begrijpen dat het uiteindelijke doel het straffen is en dus niet je woede botvieren.... bron

Ik wil me wel aanpassen aan die toekomstige verplichte levensstijl, maar mijn vrouw wil niet.
Al een geluk dat de islam daar niks mee te maken heeft.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:55   #35
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
go go go Marie!! geef ze maar lik op stuk, de tijden vd vrouw aan de haard zijn indeed voorbij, en gelukkig maar
GROOT GELIJK!

sinds de Centrale Verwarming mag de vrouw ook andere ruimten in het huis bezoeken.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:57   #36
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is hier gepast om nog eens een van mijn Schoofse stellingen in herinnering te brengen:
een vent trouwt met het perfecte meisje, omdat hij denkt dat ze perfect blijft, maar helaas: ze verandert;
een meisje trouwt met een bijna perfecte man, omdat ze denkt dat ze er nog een perfecte van kan maken, maar helaas: hij verandert niet.

.
Dat is er eentje om te onthouden !

Hmmm, ik ga dat eens goed inkaderen en omhoog hangen dan kan ik alleen met dat in het achterhoofd tenminste mijn respect niet verliezen, het is een moeilijke evenwichtsoefening daar zo goed en kwaad mee om te gaan.

Mij gaat het om het feit dat ik blijkbaar iemand in de buurt ken of er is tenminste een vrouw die mij wilt, maar ik kan haar niet vinden als ze zich niet vertoont, zo blijf ik maar aanmodderen over keuzes die mij zwaar kunnen vallen !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 14:59   #37
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Jij geeft een totaal andere benadering van verliefdheid, ik heb het over de betekenis van echte liefde die wederzijds aanvullend is, en nooit eenzijdig bepaald wordt door een van de partners.

Waar ze zelf om vraagt is het geweld ondanks de verliefdheid die ze heeft over een man, de eigenschappen zelf zijn bepalend voor de vrouw wat voor een man dat ze zoekt, maar ze kan dat niet met logische gevolgtrekkingen incalculeren dat die man haar misbruikt voor doeleinden die niet kunnen, ook al ziet ze hem graag, dit is geen bijkomstigheid.

Waar ze zelf om vraagt is haar ongelooflijke ongepaste onbedoelde dromerigheid van nadenken en de ingebakken scenario inschattingen, als ze zich bedenkt hoe die man gaat reageren op bepaalde "goed of slecht" nieuws !
Vrouwen vragen niet om geweld (masochisten buiten beschouwing gelaten). Sommigen kennen niets anders en denken daarom dat het zo hoort. Sommigen zijn van kleins af geïndoctrineerd en gebrainwashed en geloven dus dat hun man (of in bepaalde milieus iedere man) hen mag domineren.
Dromerigheid? Misschien is uw vrouw dromerig van aard, er zullen er nog wel zijn net zoals er mannen zijn die dromerig zijn. Maar om ineens op alle vrouwen het stempel "dromerig" te plakken, gaat me toch wel erg ver!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 15:00   #38
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
go go go Marie!! geef ze maar lik op stuk, de tijden vd vrouw aan de haard zijn indeed voorbij, en gelukkig maar
Girl Power !!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 15:01   #39
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
GROOT GELIJK!

..
Vrouwen hebben altijd gelijk
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 15:05   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Dat is er eentje om te onthouden !

Hmmm, ik ga dat eens goed inkaderen en omhoog hangen dan kan ik alleen met dat in het achterhoofd tenminste mijn respect niet verliezen, het is een moeilijke evenwichtsoefening daar zo goed en kwaad mee om te gaan.

Mij gaat het om het feit dat ik blijkbaar iemand in de buurt ken of er is tenminste een vrouw die mij wilt, maar ik kan haar niet vinden als ze zich niet vertoont, zo blijf ik maar aanmodderen over keuzes die mij zwaar kunnen vallen !
lol, Kristof als je een vrouw wilt moet je op meetic.be gaan, ik heb daar een profiel en guess what, de eerste week zat ik aan +-1000 page hits + berichten in mijn box die ik jammer genoeg niet kan lezen 'vermits ik geen lidmaatschap betaal), dus tja als zelfs een lelijk puisterig geelke invitaties krijgt zal een blanke man er zeker wel iemand vinden -> op ieder potje past een dekseltje, nu voor mij is dat enkel voor ta lachen dat ik erop zit want me i'm lesbian, yep, XD!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be