Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 april 2022, 06:25   #21
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Daar heb ik geen probleem mee, hoe meer info over een product hoe beter. dan koop ik wel de goedkoopste en minst duurzame om met hun kloten te spelen.

Voor voedsel mag er nog meer info op komen, halal geslacht, welke bestrijdingsmiddelen en van die zaken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 08:20   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

De griep die nu naast het Covid-virus 'is opgestaan' is geen lieverdje.

Is zelfs een wreed zware aandoening als je er mee zit.

En daar hebben we de griep (en straks misschien wel de maatregelen)!

Niet alleen in Nederland heeft het griepvirus zijn 'weg' gevonden ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 08:47   #23
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Daar heb ik geen probleem mee, hoe meer info over een product hoe beter. dan koop ik wel de goedkoopste en minst duurzame om met hun kloten te spelen.

Voor voedsel mag er nog meer info op komen, halal geslacht, welke bestrijdingsmiddelen en van die zaken.
Das een bouwblokje he.

Mensen met QR kopen stuff met QR, complete controle.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 09:16   #24
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Blijkbaar zijn er toch nog goedgelovige Belgen die denken dat ze nog ooit van die CST gaan af geraken. Nee mensen IJDELE HOOP; dat is een blijvertje en kan te pas en ten onpas terug bovengehaald worden. Klaarblijkelijk word het zelfs gesteund door redelijk wat GOOD CITIZENS die denken dat ze daar een privilege mee hebben. Onbeperkte toegang voor alles wat voor niet CST houders verboden is.
Voor het gebruiksgemak gaat dat op een latere datum gewoon vervangen worden door een chip, die door onze leiders , volgens de behoefte , op eender welk moment kan geactiveerd worden..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 11:02   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Mocht ik zo bang door het leven moeten gaan, ik stapte er uit.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 11:28   #26
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Voor het gebruiksgemak gaat dat op een latere datum gewoon vervangen worden door een chip, die door onze leiders , volgens de behoefte , op eender welk moment kan geactiveerd worden..
En daarnaast zullen de machthebbers wel hun zegje krijgen over wat er in de volgende spuit moet zitten die een balsturig element toegediend moet krijgen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 11:30   #27
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik zo bang door het leven moeten gaan, ik stapte er uit.
Hoeft al niet meer. Gewoon even geduld tot de gifspuit die je gekregen hebt zijn werk doet. De ziektekostenverzekering zal zich wel over jou ontfermen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 12:43   #28
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De griep die nu naast het Covid-virus 'is opgestaan' is geen lieverdje.

Is zelfs een wreed zware aandoening als je er mee zit.

En daar hebben we de griep (en straks misschien wel de maatregelen)!

Niet alleen in Nederland heeft het griepvirus zijn 'weg' gevonden ...
Zijn hier cijfers ivm wie het meest door deze griep wordt getroffen ? Gevaccineerden, geboosten, ongevaccineerden ?
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 16:39   #29
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik zo bang door het leven moeten gaan, ik stapte er uit.
Oh nee hoor, ik ben helemaal niet bang hoor, maar ik ben wel zeker dat de paraplu die VDB in zijn bak heeft gezet er de één of ander dag gaat uitkomen "als het hem het beste past". Wacht maar tot de bijwerkingen op lange termijn gaan boven komen en reken er maar op dat die er zeker gaan zijn. Dat gaat natuurlijk gevolgd worden door een burgerprotest en dit gaat de kop ingedrukt worde, DOOR HET TERUG BOVENHALEN VAN DIE OARAPLU; dus de CST pas.....
Mijn grootje zaliger zegde vroeger dat "vroeg of laat alles uitkwam zelfs als de kraaien het moesten uitbrengen "en ik weet zeker dat ze gelijk had.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 16:40   #30
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Zijn hier cijfers ivm wie het meest door deze griep wordt getroffen ? Gevaccineerden, geboosten, ongevaccineerden ?
De Griep is niet kieskeurig, die pakt iedereen die hij krijgen kan.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 16:59   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Zijn hier cijfers ivm wie het meest door deze griep wordt getroffen ? Gevaccineerden, geboosten, ongevaccineerden ?
Daar zal ik nog even verder over het net voor moeten 'surfen' om dat te weten te kunnen komen.

En dan maar hopen dat wat ik op het net heb kunnen vinden dan waar is of het gelijk in de rubriek Fact-Checking geplaatst zou moeten worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2022 om 17:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2022, 13:03   #32
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Het COVID safe ticket kunnen ze niet inzetten tegen INFLUENZA/griep.
Dan zullen ze er eerst een GST, GRIEP safe ticket of VACCINATIEPAS tegen álle beestjes van moeten maken.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2022, 17:47   #33
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Je moet mij eens uitleggen hoe de influenza virussen sinds maart 2020 tot pakweg nu verhinderd zouden geweest zijn te besmetten en het corona sars2 virus en mutaties niet want we kregen een aantal golven.
Ik kan geen verklaring bedenken voor zulk een verschil.
Het lijkt me eerder dat allen met griep besmettingen en/of symptomen, tot corona gevallen werden gestempeld.
Dat de dwingelandij enige invloed heeft gehad op de trends, is ook dubieus. Er is weinig tot niks dat duidelijk aantoont dat de trends erdoor abrupt wijzigden, en de dwingelandij was telkens "post mortem", er zijn geen indicaties dat ze hogere amplitudes laat staan grotere oppervlakken tussen trendlijnen en 0 assen hebben voorkwamen. Er is eigenlijk geen enkele lijn te trekken op die vlakken. Meer en minder dwingelandij op plaatsen X en Y resulteerde niet in opvallende trendverschillen.
Waarom zou dat voor influenza anders zijn?
De hele dwingelandij rimram is een owngoal geweest van de mensheid, met de overheden als de domme/idiote, of erger: omgekochte tegen- speler.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 3 april 2022 om 17:48.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 18:06   #34
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Zijn hier cijfers ivm wie het meest door deze griep wordt getroffen ? Gevaccineerden, geboosten, ongevaccineerden ?
Eigenlijk niet relevant.
Nu de maatregelen zo goed als voorbij zijn krijgt de griep vrij spel. Wie vatbaar is voor griep krijgt griep.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 18:15   #35
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Eigenlijk niet relevant.
Nu de maatregelen zo goed als voorbij zijn krijgt de griep vrij spel. Wie vatbaar is voor griep krijgt griep.
En toch zou dat cijfer interessant zijn om te kijken of het vaccin uw immuniteit tegen andere ziektes veranderd heeft.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 18:22   #36
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik zo bang door het leven moeten gaan, ik stapte er uit.



Een groep Wappies heeft onthoudingkrampen, en wil hun hobby (zagen over CST en vaccins) zo lang mogelijk blijven beoefenen.
Dus nu noch de overheid noch de medische wereld het daar nog over heeft, starten ze er ter compensatie zelf draadjes over.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 18:40   #37
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En toch zou dat cijfer interessant zijn om te kijken of het vaccin uw immuniteit tegen andere ziektes veranderd heeft.
Welke cijfers omtrent griep zouden worden geregistreerd ? Hoogsten van wie door griep in het ziekenhuis wordt opgenomen. Het zijn altijd dezelfde, de zwaksten, de oudsten ...
De rest ligt thuis uit te zweten in z'n nest.
Het enige wat relevant zou kunnen zijn is op een bepaald moment bepalen of er een oversterfte is geweest of niet. Wat niet evident is aangezien dankzij de maatregelen de griep nu pas of vrij recent z'n slachtoffers eist.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2022, 18:45   #38
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Een verplicht CST voor geslachtsziekten met een bijhorend formulier 'seksueel consent'.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2022, 12:12   #39
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En toch zou dat cijfer interessant zijn om te kijken of het vaccin uw immuniteit tegen andere ziektes veranderd heeft.
Dat is heel simpel vast te stellen: eenvoudig bloedonderzoek bij zieke gevaccineerden met griep/influenza maar dat doen ze niet want dan zou een beschadigd en zelfs vernietigd afweersysteem door covid vaccinaties bewezen zijn. Elke gevaccineerde is kwetsbaarder voor griep en alle andere infectieziektes door de covid prikken want hun natuurlijk afweersysteem werkt niet meer naar behoren - daarom liggen er ook veel meer gevaccineerden in het ziekenhuis: 4 op 5 zijn gevaccineerd of geboosterd.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2022, 21:36   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dat is heel simpel vast te stellen: eenvoudig bloedonderzoek bij zieke gevaccineerden met griep/influenza maar dat doen ze niet want dan zou een beschadigd en zelfs vernietigd afweersysteem door covid vaccinaties bewezen zijn. Elke gevaccineerde is kwetsbaarder voor griep en alle andere infectieziektes door de covid prikken want hun natuurlijk afweersysteem werkt niet meer naar behoren - daarom liggen er ook veel meer gevaccineerden in het ziekenhuis: 4 op 5 zijn gevaccineerd of geboosterd.
Stel je eens voor dat je de enige niet gevaccineerde bent.
Tuurlijk zijn de meeste patiënten gevaccineerd, ook al is dit van twee jaar geleden.
De discussie over vaccinatie wordt ondertussen lachwekkend.
Ja, we zullen wel zien wat vaccinatie op lange termijn geeft. Ik ben er gerust in. Als we massaal doodvallen moet de volgende generatie maar haar conclusies trekken en zorgen voor de afrekening.
Iedere generatie wordt steeds slimmer.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be