Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2021, 14:31   #41
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik blijf het leutig vinden.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Tamam weer eens afkomt met zijn stellige zekerheid dat ik geen boeken lees.
bij deze
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2021, 14:47   #42
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
De meerderheid der staten wil er niets mee. Een handvol wil de situatie blijven gebruiken om Israël te kloten.
Israel is het slachtoffer .
De meerderheid der staten kan niets omdat alles door de VS geblokkeerd wordt , zo simpel is het .

Oorlog voeren doe je met legers . Een leger tegen een bevolking noem ik geen oorlog, maar onderdrukking.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2021, 15:08   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel is het slachtoffer .
De meerderheid der staten kan niets omdat alles door de VS geblokkeerd wordt , zo simpel is het .

Oorlog voeren doe je met legers . Een leger tegen een bevolking noem ik geen oorlog, maar onderdrukking.
Een leger van een land tegen een leger van terroristische organisaties die zich verschuilen in stedelijke gebieden blijft wel degelijk een oorlog. Er bestaat hier géén oorlog 'tegen een bevolking'... Dat is pallywood agitprop.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 05:56   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En zo heeft u ook geen enkel verband met uw familie. Denkt u dat wel te hebben dan is dat oubollig.
Ik heb een hele horde familieleden in het vaderland. Ik heb daar weinig tot niets mee te maken. De enige van die kant van de familie die ik regelmatig zie, is mijn dementerende vader.
Citaat:
De hypocrisie is weer gigantisch , wie maken er nu altijd oubollige claims over het land waar ze menen recht op te hebben , waarbij ze gerust duizenden jaren terug de tijd ingaan.
De andere partij moet maar 1411 jaar teruggaan nietwaar.

Maar zelfs 1948 is al te lang geleden voor u.

Maar tot nader order eist alleen Israël het enige recht op , waardoor het bestaat, met succes. De anderen hebben het geprobeerd, maar faalden het enige recht aan hun kant te krijgen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 29 oktober 2021 om 05:57.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 05:59   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Standaard dooddoener. criminelen moeten we steunen zo lang niemand er iets tegen doet .
Neen, "we moeten" niets, tot iets of iemand sterker dan ons dat afdwingt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 19:02   #46
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Dat moeten we wel want u gaat altijd in tegen kritiek op israel.

U vind het geweldig dat de palestijnen geen hulp krijgen, maar het is altijd zo dat wanneer er mensen onderdrukt worden er niemand is die er wat aan. Waarom komt u daar altijd mee aanzetten als het over de palestijnen gaat. Kiest u altijd de kant van de stterkere partij? Nee , dat denk ik niet. Het komy gewoon doordat u iets tegen die verervelende moslims bent. Uw irritatie en minachting over moslims hier in europa spelen de hooffrol in uw mening over het palestijns israelisch conflict, moslims zijn immers allemaal dezelfde lui. Heerlijk als ze daar zo op hun donder krijgen!!
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 19:09   #47
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Typo, het is "Israël zuivert Palestina".

Maar omdat ik het schrijf zal het niet juist zijn zeker?
In mijn jeugd leerde ik op school dat ik mijn teksten (vlug) moest herlezen...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 19:39   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat moeten we wel want u gaat altijd in tegen kritiek op Israël.
Oh, omdat ik volgens u te pro Israël ben, moet U dingen doen.
U bent makkelijk te dwingen dan. Ongeveer even sterk van wil dan goed gekookte spaghettisliert?
Citaat:
U vind het geweldig dat de alestijnen geen hulp krijgen
Nope. Ik lig er gewoon niet wakker van, en bekijk het vanuit mijn perspectief.
Citaat:
Waarom komt u daar altijd mee aanzetten als het over de palestijnen gaat. Kiest u altijd de kant van de sterkere partij? Nee , dat denk ik niet.
Tot nu toe hebben mensen die ik als de mijnen bestempel nog zo geen miserie gekend.
Citaat:
Het komt gewoon doordat u iets tegen die vervelende moslims bent.
Ik heb er niets tegen dat me geen gezeik oplevert, anders had ik het al lang gebruikt.
Citaat:
Uw irritatie en minachting over moslims hier in Europa spelen de hoofdrol in uw mening over het Palestijns Israelisch conflict, moslims zijn immers allemaal dezelfde lui. Heerlijk als ze daar zo op hun donder krijgen!!
Helemaal niet.
Ik vind het even "heerlijk" dat een setje dobbernegerbabies garnalenvoer worden in de Middellandse zee.
Zijn het nu moslims, of animalisten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 29 oktober 2021 om 19:42.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 08:42   #49
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat moeten we wel want u gaat altijd in tegen kritiek op israel.

U vind het geweldig dat de palestijnen geen hulp krijgen, maar het is altijd zo dat wanneer er mensen onderdrukt worden er niemand is die er wat aan. Waarom komt u daar altijd mee aanzetten als het over de palestijnen gaat. Kiest u altijd de kant van de stterkere partij? Nee , dat denk ik niet. Het komy gewoon doordat u iets tegen die verervelende moslims bent. Uw irritatie en minachting over moslims hier in europa spelen de hooffrol in uw mening over het palestijns israelisch conflict, moslims zijn immers allemaal dezelfde lui. Heerlijk als ze daar zo op hun donder krijgen!!
Vervelende moslims: inderdaad. Veel Europeanen vinden (vooral Marokkaanse) moslims vervelend.
Voor zover ik weet zijn in Indonesie de moslims niet vervelend, integendeel.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 10:07   #50
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Vervelende moslims: inderdaad. Veel Europeanen vinden (vooral Marokkaanse) moslims vervelend.
Voor zover ik weet zijn in Indonesie de moslims niet vervelend, integendeel.
Nog nooit in Indonesië geweest zeker ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 10:10   #51
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat moeten we wel want u gaat altijd in tegen kritiek op israel.

U vind het geweldig dat de palestijnen geen hulp krijgen, maar het is altijd zo dat wanneer er mensen onderdrukt worden er niemand is die er wat aan. Waarom komt u daar altijd mee aanzetten als het over de palestijnen gaat. Kiest u altijd de kant van de stterkere partij? Nee , dat denk ik niet. Het komy gewoon doordat u iets tegen die verervelende moslims bent. Uw irritatie en minachting over moslims hier in europa spelen de hooffrol in uw mening over het palestijns israelisch conflict, moslims zijn immers allemaal dezelfde lui. Heerlijk als ze daar zo op hun donder krijgen!!
De Palestijnen geen hulp ? De EU staat pal achter de Palestijnen. Miljarden euro's gaan erheen. Zodanig veel geld dat de bevolking daar op enkele decennia verdubbeld is zonder dat er voldoende waarde hoefde gecreëerd te worden om dat mogelijk te maken. Als de Palestijnen geen hulp kregen dan zou de bevolking er gedecimeerd zijn.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 30 oktober 2021 om 10:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 12:53   #52
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De Palestijnen geen hulp ? De EU staat pal achter de Palestijnen. Miljarden euro's gaan erheen. Zodanig veel geld dat de bevolking daar op enkele decennia verdubbeld is zonder dat er voldoende waarde hoefde gecreëerd te worden om dat mogelijk te maken. Als de Palestijnen geen hulp kregen dan zou de bevolking er gedecimeerd zijn.
Met hulp bedoeld hij het werkelijk ingrijpen op militair niveau .
Natuurlijk krijgen ze wel financiële hulp .

Het idee dat het hulpgeld heeft gezorgd voor verdubbeling van de bevolking lijkt mij onjuist. Het aantal geboortes per vrouw is altijd groot onder een soortgelijk welvaartsniveau.
Hulpgeld van Europa gaat vooral naar wederopbouw van wat Israel gesloopt heeft en naar nutteloze pogingen de economie te stimuleren. Deze zijn nutteloos omdat Israel ze dwarsboomt . Denk aan het haven project dat Nederland had in Gaza dat platgebombardeerd werd .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 30 oktober 2021 om 13:10.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 13:03   #53
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oh, omdat ik volgens u te pro Israël ben, moet U dingen doen.
U bent makkelijk te dwingen dan. Ongeveer even sterk van wil dan goed gekookte spaghettisliert?

Nope. Ik lig er gewoon niet wakker van, en bekijk het vanuit mijn perspectief.

Tot nu toe hebben mensen die ik als de mijnen bestempel nog zo geen miserie gekend.

Ik heb er niets tegen dat me geen gezeik oplevert, anders had ik het al lang gebruikt.

Helemaal niet.
Ik vind het even "heerlijk" dat een setje dobbernegerbabies garnalenvoer worden in de Middellandse zee.
Zijn het nu moslims, of animalisten.
U bent het alleen niet met Israel eens als ze te weinig geweld gebruiken , voor de rest is elk geweld dat ze wel gebruiken prima .
kortom ze mogen zo veel geweld gebruiken als ze willen, want moreel bestaat niet en u heeft er zelf toch geen last van.

En u vind hetgeen probleem als er kinderen sterven op de middelandse zee , het biedt voor u de mogelijkheid om leuke zinspelingen te maken met denigrerende woordjes.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 13:22   #54
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De Palestijnen geen hulp ? De EU staat pal achter de Palestijnen. Miljarden euro's gaan erheen. Zodanig veel geld dat de bevolking daar op enkele decennia verdubbeld is zonder dat er voldoende waarde hoefde gecreëerd te worden om dat mogelijk te maken. Als de Palestijnen geen hulp kregen dan zou de bevolking er gedecimeerd zijn.
Voorbeeld van 10 jaar geleden , de situatie is echter niet veranderd

In Gaza filmde ZEMBLA de verwoestingen van de oorlog en zag dat de anjers van het door Nederland betaalde bloemenproject gevoerd worden aan de schapen.

Door de blokkade kan er niks in en niks uit Gaza. De bevolking leeft in armoede en scholen en ziekenhuizen worden keer op keer vernield. In maart beloofde de wereld 3,5 miljard euro aan de Palestijnen. In Zembla de vraag of al die hulp aan de Palestijnen wel helpt. Houdt het niet juist de erbarmelijke situatie van de Palestijnen in stand?

Het huidige paradepaardje van de Nederlandse ontwikkelingshulp aan de Palestijnen, het bloemenproject in Gaza, boekt weinig succes. Met jaarlijks drie miljoen euro helpt Nederland de Palestijnse anjerkwekers. De anjers bloeien en groeien weelderig in de Palestijnse kassen maar bereiken helaas niet de Europese vaas.

Ook een ander Nederlands project, de zeehaven voor Gaza, werd weggegooid geld. Op de Gaza-strook spreekt ZEMBLA met Mamon Khozender, de Palestijnse delegatieleider die 12 jaar geleden naar Den Haag kwam om aan een Nederlands ingenieursbureau te vragen de haven te bouwen voor Gaza. Met een eigen haven en een eigen vliegveld zou de Palestijnse staat pas echt van de grond komen.

Miljoenen in rook op
Premier Kok zette samen met Yassar Arafat de eerste spade in het zand. Toen was er nog hoop. Tot een jaar later de bouwplaats door het Israëlische leger met bulldozers werd weggevaagd. Daar gingen miljoenen euro’s aan Nederlands ontwikkelingsgeld.

Sinds de Oslo-akkoorden in 1993 heeft de internationale gemeenschap miljarden in de nieuwe Palestijnse staat gestoken. Ondanks al dat ontwikkelingsgeld is het alleen maar slechter gegaan met de Palestijnen.

Al die miljarden die nu weer aan de Palestijnen zijn beloofd, hebben geen zin zolang Israël een twee-staten-oplossing blijft tegenhouden.

Meer druk
Nederland is van oudsher tegen het uitoefenen van druk op Israël. Robert Serry, de speciaal VN-gezant voor het vredesproces in Midden-Oosten is het daar niet mee eens. In Zembla zegt hij: "Er moet soms wel eens wat meer druk op Israël komen. Als partijen de wil niet tonen om er uit te komen zou de internationale gemeenschap misschien wat meer verantwoordelijkheid moeten nemen. We zouden als internationale gemeenschap wat minder vrijblijvend moeten zijn."

Volgens de Israëlische econoom Shir Hever is de hulp aan de Palestijnen wel heel goed voor de Israëlische economie. “Die profiteert juist van de bezetting. Het grootste deel van de hulpgoederen zoals voedsel, tenten en medicijnen voor de Palestijnen wordt gekocht en geproduceerd in Israël en vervoerd met Israëlische transportbedrijven. Bijkomend voordeel voor de Israëlische staatskas is dat al het geld dat wordt gedoneerd, van Israël eerst omgewisseld moet worden in Israëlische shekels. Zo heeft Israël haar handelstekort weten op te lossen. Van dat geld financiert Israël de bezetting en de volgende aanval op de Palestijnen.”

Schandalige vergissing
Niet de verwoestingen maar de grensblokkades zijn er de belangrijkste oorzaak van dat de economie van Gaza zo goed als vernietigd is en dat negentig procent van de Palestijnen moet bedelen om voedselhulp.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 30 oktober 2021 om 13:24.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 19:28   #55
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U bent het alleen niet met Israel eens als ze te weinig geweld gebruiken , voor de rest is elk geweld dat ze wel gebruiken prima .
kortom ze mogen zo veel geweld gebruiken als ze willen, want moreel bestaat niet en u heeft er zelf toch geen last van.
Simplistisch en vertekent weergegeven.

De basis voor mijn standpunten op dit vlak is blijkbaar te moeilijk voor u om te begrijpen. Maar ik ga het toch maar eens herhalen voor de zoveelste keer.
Indien geweld gebruikt wordt om een probleem op te lossen, moet het voldoende zijn, anders wordt het probleem alleen maar groter.

Citaat:
En u vind hetgeen probleem als er kinderen sterven op de middenlandse zee
Ik vind het geen probleem dat compleet onbekenden ver weg van me sterven. Zijn dat nu kinderen, ouderlingen, gezonde volwassene mannen of vrouwen.
Ik ga niet doen alsof ik dat wel erg zou vinden. Hypocrisie laat ik over aan wokers, tranzi's, cosmo's en relidioten. Oh, en criminelen.
Citaat:
het biedt voor u de mogelijkheid om leuke zinspelingen te maken met denigrerende woordjes.
Hm, op zijn minst ziet u de "humor" er van in, alleen zal het u ontgaan dat leedvermaak, cynisme en ironie ook vormen van humor zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 20:01   #56
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Wat Israel uitspookt op de West Bank is ronduit onmenselijk. En de wereld zwijgt, iedereen bezig met Corona.

Wat je hier leest, is halucinant: https://www.btselem.org/
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 20:12   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Wat Israel uitspookt op de West Bank is ronduit onmenselijk. En de wereld zwijgt, iedereen bezig met Corona.

Wat je hier leest, is halucinant: https://www.btselem.org/
Leuk, neen, aanvaardbaar voor bloedende hartjes, neen. Menselijk, ja.

En uw link is een perfect voorbeeld van goed genomen propagandafoto's en manipulatieve schrijfstijl.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 20:23   #58
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Leuk, neen, aanvaardbaar voor bloedende hartjes, neen. Menselijk, ja.

En uw link is een perfect voorbeeld van goed genomen propagandafoto's en manipulatieve schrijfstijl.
U twijfelt aan https://www.btselem.org/ ?

Tja, leef dan gerust verder in je eigen groot gelijk.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 20:30   #59
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
U twijfelt aan https://www.btselem.org/ ?
Neen, ik twijfel daar totaal niet aan.

Citaat:
Tja, leef dan gerust verder in je eigen groot gelijk.
Wat wil je dat ik anders doe? Allah Acbar roepen in een Tel Aviv pizzaria?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 30 oktober 2021 om 20:30.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 07:24   #60
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
U twijfelt aan https://www.btselem.org/ ?

Tja, leef dan gerust verder in je eigen groot gelijk.
B'Tselem is een vanuit het buitenland gesponsorde NGO, een propagandakanaal van links Israëlische goedneuzen die er plezier in vinden om te kakken op hun eigen land.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be