Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei) voorzitter van SLP Lokeren. Hij is 21 jaar en is een geboren en getogen Lokeraar. Hij studeert momenteel de master Politieke Wetenschappen aan de Universiteit van Gent en gaat er volgend jaar nog een master Algemene Economie bij doen. Hij voetbalt al enkele jaren bij FC Daknam en is altijd al zeer geïnteresseerd geweest in politiek en het samenleven in het algemeen. Sinds oktober 2008 is hij politiek secretaris van het nationale Dagelijks Bestuur van L², de jongeren van SLP. In die hoedanigheid zetelt hij ook in het partijbestuur van SLP.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2009, 07:42   #1
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard Paardenworst

Er zijn lokerse paardenworsten, dordrechtse, hamburgse... het is een charcuteriebereiding in vele vormen en gedaanten. Een verenigd europa moet leuk zijn of het zal niet zijn (vrij naar SStevaert). Wat denkt u van folkloristische, culturele en gemeenschapsbevorderende initiatieven ?

(met of zonder paardenworst vanzelfsprekend)
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 12:07   #2
Jefrey Van der Straeten
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 79
Standaard

Beste,

Een bijzonder leuke vraag! Ik ben trouwens een enorme fan van Lokerse paardenworsten (en Geraardsbergse mattentaarten). Hoewel ik zelf maar af en toe naar folkloristische, culturele of gemeenschapsbevorderende evenementen ga, zie ik daar wel degelijk het nut van in en sta ik daar positief tegenover. Het brengt immers mensen bij elkaar op een leuke manier en het bevestigt een of andere identiteit, waardoor men zich tot elkaar verbonden voelt. Deze evenementen zorgen voor plezier en vertier, wat zeker nodig is in de huidige wereld die gekenmerkt wordt door onzekerheid en door vermeende onpersoonlijkheid. Een leuke zondag op een lokale markt of foor kan het drukke leven als arbeider, bediende, ambtenaar of zelfstandige aangenamer maken.

groeten,
Jefrey
Jefrey Van der Straeten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be