Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 30 november 2004, 20:16   #341
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SaeKoTiC
Annemans een redelijke VB'er? En wa hebt gij gesnoven?
ten minste geen psychotic... 8)
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 30 november 2004, 20:44   #342
SaeKoTiC
Vreemdeling
 
SaeKoTiC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Berichten: 47
Stuur een bericht via MSN naar SaeKoTiC
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ten minste geen psychotic... 8)
U bent ook niet meteen het toonbeeld van intelligente humor vermoed ik ...
__________________
http://www.vlaamsbedrog.tk
SaeKoTiC is offline  
Oud 30 november 2004, 22:05   #343
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SaeKoTiC
Annemans een redelijke VB'er? En wa hebt gij gesnoven?
__________________
http://www.vlaamsbedrog.tk
Het ganse verhaal?Hier is 't("toevallig" staat het op mijn harde schijf...):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GVA
[font=Tahoma][size=2]

Verklaring Annemans over rechters: ook kritiek gerechtelijke wereld
GVA 14/11/04
[/size][/font][font=Tahoma][size=2]

De uitlatingen van kamerfractieleider Gerolf Annemans tijdens het stichtingscongres van het Vlaams Belang zondag veroorzaken deining binnen de gerechtelijke wereld. De Hoge Raad voor Justitie vindt de uitspraken ongepast.

Ook voor oud-magistraat Edwin Van Fraechem gaan ze te ver. Annemans zei dat de namen van alle juridische hoofdrolspelers uit het Vlaams Blok-proces voorgoed in zijn geheugen gegrift staan. "Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière", zei hij. Daarnaast haalde Annemans nog uit naar Marc Timperman, magistraat bij het Hof van Cassatie, dat vorige week de veroordeling van de drie vzw's van het Vlaams Blok door het hof van beroep in Gent bevestigde. "Ik vind die uitspraken voor een parlementslid absoluut ongepast", zei co-voorzitster Edith Van den Broeck van de Hoge Raad voor Justitie maandag op de VRT-radio. "Ze getuigen van weinig respect voor het grondwettelijk gewaarborgde principe van de scheiding der machten, onze grote waarborg voor de rechtstaat".

"Men zou zich kunnen afvragen of dit een bedreiging is", aldus nog Van den Broeck. "Wettelijk gezien misschien niet. Ik denk dat meneer Annemans een handig jurist is omdat hij geen voorwaarden aan zijn bedreiging heeft gekoppeld, maar ik vind dergelijke uitspraak toch echt wel op het randje".

Oud-magistraat Edwin Van Fraechem vond de uitlatingen van Annemans "zeer bedreigend". "Ik hoop dat hij bedoeld heeft bedreigend voor hun carrière en niet voor hun leven, want dat is nog een stap verder gaan. Maar zelfs voor hun carrière vind ik het nog een brug te ver. En ik vind dat als we op die weg verdergaan, de jaren dertig niet veraf zijn", zei Van Fraechem aan de commerciële oproep VTM.

De uitspraken over openbaar aanklager Timperman zijn volgens hem "zeer gevaarlijk" want "op de duur gaat men die persoon persoonlijk viseren. Niet meer als openbaar ministerie, maar als persoon. En dan is het niet veraf dat men zijn ruiten gaat ingooien", luidde het. Het zou Van Fraechem ook niet verwonderen mochten gerechtelijke autoriteiten uitzoeken of de uitspraken een staartje kunnen krijgen. "Maar hoedanook, mocht er iets gebeuren met het openbaar ministerie of mijnheer Timperman of met de rechters die het arrest uitgesproken hebben, dan denk ik dat men zal nagaan in welke mate mijnheer Annemans niet kan worden beschouwd als dader of medeplichtige", stelde hij.

Het Nationaal Verbond van Magistraten van Eerste Aanleg wilde geen reactie kwijt. "Wij als Nationaal Verbond laten ons niet in met politieke aangelegenheden", aldus voorzitter Jan Geysen.
[/size][/font]
[font=Tahoma][size=2]
Annemans heeft gewoon het programma "Justitie" van het "Zwart Behang" toegelicht, méér niet: nu weten waar ze voor gaan…(alsof we dat al niet langer wisten)
Diezelfde "redelijke mens" had de leiding vd knokploegen die in Brussel enkele jaren geleden een 11-juliviering uiteenrammelden, omdat Alida Nesloo (niet wit genoeg) optrad en omdat Willem Vermandere er "Bange blanke man" zong...
Echt een redelijke ZB-er dus? Bedoel je dat de andere nog erger zijn?[/size][/font]
[font=Tahoma][size=2]
[/size][/font]

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2004 om 22:12.
filosoof is offline  
Oud 30 november 2004, 23:38   #344
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Het ganse verhaal?Hier is 't("toevallig" staat het op mijn harde schijf...):

[b][/size][/font]
[font=Tahoma][size=2]
Annemans heeft gewoon het programma "Justitie" van het "Zwart Behang" toegelicht, méér niet: nu weten waar ze voor gaan…(alsof we dat al niet langer wisten)
Diezelfde "redelijke mens" had de leiding vd knokploegen die in Brussel enkele jaren geleden een 11-juliviering uiteenrammelden, omdat Alida Nesloo (niet wit genoeg) optrad en omdat Willem Vermandere er "Bange blanke man" zong...
Echt een redelijke ZB-er dus? Bedoel je dat de andere nog erger zijn?[/size][/font][font=Tahoma][size=2]
[/size][/font]
de namen staan in zijn hart gegrift...

[size=4]ZWARTKIJKERS[/size] die bestaan... het is [size=4]VLAAMS BELANG[/size]

[size=4]woehaah[/size] !!!!! nu moeten de zwarte raven zich verschoten hebben in mijn tuintje

sukkelaar toch... Annemans een agressief manneke... met knokploegen

__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 30 november 2004 om 23:38.
ancapa is offline  
Oud 1 december 2004, 01:37   #345
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Zijn aggressiviteit heeft hij weer eens bewezen met zijn uitval tegen die rechters.. getuigen genoeg...
filosoof is offline  
Oud 1 december 2004, 11:46   #346
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Zijn aggressiviteit heeft hij weer eens bewezen met zijn uitval tegen die rechters.. getuigen genoeg...
tijdens zijn speeches en die van Filip of Frank, valt er ten minste niemand in slaap

wij gebruiken ten minste duidelijke klare taal tijdens meetings... en geen hoogdravend proza voor literaire hoogvliegers...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 1 december 2004, 11:56   #347
Dorian
Parlementslid
 
Dorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Locatie: Franstalig België
Berichten: 1.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
tijdens zijn speeches en die van Filip of Frank, valt er ten minste niemand in slaap

wij gebruiken ten minste duidelijke klare taal tijdens meetings... en geen hoogdravend proza voor literaire hoogvliegers...
De nieuwe Vlaamse kultuur zeker ...
Dorian is offline  
Oud 1 december 2004, 12:14   #348
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

[quote=Dorian]De nieuwe Vlaamse kultuur zeker ...[/QUOTE=Ancapa]
Citaat:
tijdens zijn speeches en die van Filip of Frank, valt er ten minste niemand in slaap
uit schrik voor nachtmerries...

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 december 2004 om 12:15.
filosoof is offline  
Oud 1 december 2004, 14:18   #349
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ancapa,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
je censureerde wel héél véél uit mijn lijst in je antwoord. 't Verwondert me geen zier: a smell of things to come als er zwart behang in dit land wordt geplakt?
Ess hat alles niemals gewesen? Foei, je zo laten kennen!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ik wou een kort antwoord met een korte copy...
vooral een bevattellijk en gemakkellijk te onthouden kopietje, zonder voor jullie vervelende zaken...

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 december 2004 om 14:19.
filosoof is offline  
Oud 1 december 2004, 14:59   #350
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
vooral een bevattellijk en gemakkellijk te onthouden kopietje, zonder voor jullie vervelende zaken...
Iets waar jij je niet aan zou bezondigen bij het quoten van een forummer, he Filo?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 2 december 2004, 01:02   #351
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtsnationaal
Bravo en hoera voor Annemans, die het gerecht nu eindelijk eens frontaal confronteert met zijn verpletterende verantwoordelijkheid in de moord op het Vlaams Blok. Dacht men bij het gerecht echt dat deze moord zonder gevolgen zou blijven?

De drie franskiljonse belgicistische Logebroeders van Gent, die hebben uitgevoerd wat Leman 'we gaan op zoek naar rechters' en Verhofstadt 'we snijden ze in Gent de kop af' hen bevolen hadden, hebben het Belgisch gerecht de genadeslag toegebracht, samen met de wereldvreemde schoften van Cassatie.

Net zoals Berlusconi terecht in oorlog is met de linkse rechters van Italië, zo moet het Vlaams Belang vanaf nu in oorlog zijn met het Belgische gerecht. Pas als er een gesplitst Vlaams gerecht is, kan men opnieuw respect opbrengen voor de 'rechtsstaat', die in dit apeland afgeschaft is op 9 november 2004.
[size=6][size=5]de moord op het Vlaams Blok.[/size]
[/size]
:r ofl::rof l:
filosoof is offline  
Oud 2 december 2004, 01:07   #352
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
JUSTITIE NEEMT UITVAL ANNEMANS NIET

... Hij
waarschuwde hen voor de rest van hun
carrière.
...

---------------------------------------

Is die kerel nu helemaal op zijn kop gevallen? Zijn jullie Vlaams Blokkers nu helemaal zot geworden? Gaan jullie echt stemmen op iemand die zo'n fascistische praat verkoopt?
Nu Prins Filip heeft in dezelfde aard iets gezegd en dat was dan weer wel goed voor u. Zoals gewoonlijk, volgens uw democratie mogen anderen meer als de rest. All animals are equal, only some are more equal than the others. Verdomde communist.
lustige lezer is offline  
Oud 2 december 2004, 01:40   #353
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Verdomde communist.
Prins Filip constateerde (met enige vertraging) dat het ZB "België Barst" roept en dat sommigen "Leve de Republiek" roepen....
Ga je het hem kwalijk nemen dat hij daar niet mee akkoord gaat?Wat had je dan gedacht?
filosoof is offline  
Oud 2 december 2004, 22:03   #354
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Prins Filip constateerde (met enige vertraging) dat het ZB "België Barst" roept en dat sommigen "Leve de Republiek" roepen....
Ga je het hem kwalijk nemen dat hij daar niet mee akkoord gaat?Wat had je dan gedacht?
Neem jij het kwalijk dat als iemand een rechtzaak verlliest daar zijn ongenoegen over uit? Voor mijn part zeggen ze wat ze willen. Ik ben voorstander van echte vrije meningsuiting.
lustige lezer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be