Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei) voorzitter van SLP Lokeren. Hij is 21 jaar en is een geboren en getogen Lokeraar. Hij studeert momenteel de master Politieke Wetenschappen aan de Universiteit van Gent en gaat er volgend jaar nog een master Algemene Economie bij doen. Hij voetbalt al enkele jaren bij FC Daknam en is altijd al zeer geïnteresseerd geweest in politiek en het samenleven in het algemeen. Sinds oktober 2008 is hij politiek secretaris van het nationale Dagelijks Bestuur van L², de jongeren van SLP. In die hoedanigheid zetelt hij ook in het partijbestuur van SLP.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2009, 13:50   #1
Jefrey Van der Straeten
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 79
Standaard Bedankt

Ik wil via deze weg alle actieve en passieve forumgebruikers bedanken voor de interessante discussies die hier de afgelopen week werden gevoerd. Ik hoop dat jullie mijn partij SLP een beetje beter leren kennen hebben. Andersom heb ik ook ik wat geleerd: dat er vele burgers zijn die -meestal goed geïnformeerd- op een beschaafde wijze aan politiek debat kunnen en willen doen.

Zij die willen kunnen gerust in discussie blijven treden met mij. Ik zal hier iets minder aanwezig zijn, maar zal af en toe controleren of er iemand een interessante vraag gesteld heeft.

met vriendelijke groeten,

Jefrey Van der Straeten
8ste plaats SLP Oost-Vlaanderen
Jefrey Van der Straeten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2009, 17:51   #2
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefrey Van der Straeten Bekijk bericht
Ik wil via deze weg alle actieve en passieve forumgebruikers bedanken voor de interessante discussies die hier de afgelopen week werden gevoerd. Ik hoop dat jullie mijn partij SLP een beetje beter leren kennen hebben. Andersom heb ik ook ik wat geleerd: dat er vele burgers zijn die -meestal goed geïnformeerd- op een beschaafde wijze aan politiek debat kunnen en willen doen.

Zij die willen kunnen gerust in discussie blijven treden met mij. Ik zal hier iets minder aanwezig zijn, maar zal af en toe controleren of er iemand een interessante vraag gesteld heeft.

met vriendelijke groeten,

Jefrey Van der Straeten
8ste plaats SLP Oost-Vlaanderen
Beste Jefrey,

Zoals je al gemerkt hebt ben ik een burger die er voor gaat. Ik ben in beleefde termen rechtuit.
Hierbij, heb ik een vraag: ik heb mijn tussenkomt in het débat waarop jij ging antwoorden geplaatst op 15 mei van dit jaar.
De achttiende van het zelfde jaar sluit jij af, dus drie dagen later.
Zonder maar een gedeeltelijk antwoord te geven op mijn tussenkomst, waarom?
Graag minstens de positie van jouw partij in verband met het openbaar domein.
<<Moet het beschermd en onvervreemdbaar blijven of mogen de liberalen alles inpalmen en is dat gelijk met vooruitgang?>>

Geachte Jefrey alvast bedank voor wat komt, 2 minuten politieke moed volstaan (zeg ons de waarheid over de gevoerde politiek van paars omtrent de gemeenschapsgoederen (openbaar domein). (Verhofstadt I en II)

Zelf Obama erkend zijn fouten.

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 23 mei 2009 om 17:53.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be