Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2012, 22:56   #1
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard Wat zal er veranderen in Antwerpen ?

DeEver wordt de nieuwe burgemeester in Antwerpen, de logische vraag is dan ook: wat verwachten de NVA'rs op dit forum dat zijn verwezenlijkingen zullen zijn in de stad. Welke resultaten zal hij in 2018 op zijn conto kunnen schrijven, naast het planten van een vlaggenmast met leeuw op de top van het MAS.
Zal de stedelijke ontwikkeling van heel Antwerpen Noord een halt toegeroepen zijn door de bouw van een brug ? Zal de Stadsschouwburg ophouden met die moderne toneelrommel te spelen en terug klassieke Griekse tragedies brengen ?
Wordt de Grote Markt zoals in de jaren zeventig terug gewoon maar een parking voor auto's ?
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 14 oktober 2012, 23:12   #2
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
DeEver wordt de nieuwe burgemeester in Antwerpen, de logische vraag is dan ook: wat verwachten de NVA'rs op dit forum dat zijn verwezenlijkingen zullen zijn in de stad. Welke resultaten zal hij in 2018 op zijn conto kunnen schrijven, naast het planten van een vlaggenmast met leeuw op de top van het MAS.
Zal de stedelijke ontwikkeling van heel Antwerpen Noord een halt toegeroepen zijn door de bouw van een brug ? Zal de Stadsschouwburg ophouden met die moderne toneelrommel te spelen en terug klassieke Griekse tragedies brengen ?
Wordt de Grote Markt zoals in de jaren zeventig terug gewoon maar een parking voor auto's ?
ja, een vlaamse leeuw op het MAS. Daar zaten alle vlaams-nationalisten op te wachten
Voor de rest, ik woon niet in (de provincie) Antwerpen, dus ik heb geen idee
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 14 oktober 2012, 23:27   #3
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Nieuwe opppositie in de politiek.
In de realiteit? 0

Laatst gewijzigd door porpo : 14 oktober 2012 om 23:28.
porpo is offline  
Oud 14 oktober 2012, 23:48   #4
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
DeEver wordt de nieuwe burgemeester in Antwerpen, de logische vraag is dan ook: wat verwachten de NVA'rs op dit forum dat zijn verwezenlijkingen zullen zijn in de stad. Welke resultaten zal hij in 2018 op zijn conto kunnen schrijven, naast het planten van een vlaggenmast met leeuw op de top van het MAS.
Zal de stedelijke ontwikkeling van heel Antwerpen Noord een halt toegeroepen zijn door de bouw van een brug ? Zal de Stadsschouwburg ophouden met die moderne toneelrommel te spelen en terug klassieke Griekse tragedies brengen ?
Wordt de Grote Markt zoals in de jaren zeventig terug gewoon maar een parking voor auto's ?
Welja waarom niet ? Een paar duizend extra Vlaamse leeuwen in en rond 't Stad lijkt me een leuk plan.

Misschien zelfs GAS boetes voor 't uithangen van Turkse, Albanese of Belgische vlaggen.


mvg. Sint Ignacius
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 14 oktober 2012 om 23:48.
UFSIA is offline  
Oud 15 oktober 2012, 01:39   #5
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard

Echt veel lijken de eigen kiezers momenteel nog niet te verwachten
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 15 oktober 2012, 02:05   #6
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Echt veel lijken de eigen kiezers momenteel nog niet te verwachten
Ik verwacht van hem dat hij de stad op die manier bestuurt dat
a. de Antwerpenaar geen goesting heeft om hem binnen 6 jaar terug buiten te schoppen
b. de banggemaakte Vlaming die NVA door het gehits van het van België profiterende racaille nu nog geen stem durft toe te vertrouwen, dit tegen 2014 wel durft te doen en zo voor een dergelijke patstelling zorgt dat klootzakkerij zoals nu in Halle gebeurt, waarbij NVA groter wordt dan coalitiepartner CD&V en CD&V dus maar de coalitie opblaast en met zowat alle andere partijen samenzweert om NVA eruit te knikkeren, en zoals in 2010 gebeurde, waar NVA volgens een verontwaardigde Gennez zogezegd zelf opstapte, waarna ze breed hinnikend in de Franse pers liet optekenen dat ze Di Rupo had geadviseerd om zijn nota zo op te stellen dat NVA hem zeker niet kon aanvaarden, onmogelijk is geworden voor de traditionele partijen. Zo onmogelijk dat ze zich ook Vlaamser gaan opstellen, en er eindelijk échte hervormingen plaats vinden.
Die hervormingen kunnen op velerlei wijze worden bekomen.
Of we plaatsen Wallonië en Brussel onder curatele, of we herstellen de federale kieskring, in beide gevallen met opblazing van alle grendels, of we splitsen.
Hoe hij het doet, wat hij doet, op welke manier, het kan me als niet Antwerpenaar geen lor schelen.
Als hij het maar doet.
A en B, da's het enige resultaat dat telt.

En reken maar dat ze alweer zitten te zweten in Wallonië.
Praat jezelf hier op dit forum maar moed in, in Wallonië blazen ze alweer het stof van hun plan B, dat er sinds de Sassanidische dolkstoot in de rug van de NVA door Gennez in 2010 was op neergedwarreld.
Ik vertrouw meer het zweet op Di Rupo's voorhoofd deze avond op tv, dan de peptalk van het belgicistische racaille op dit forum, als indicator voor wat komen gaat.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 15 oktober 2012 om 02:07.
Nierika is offline  
Oud 15 oktober 2012, 02:13   #7
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
DeEver wordt de nieuwe burgemeester in Antwerpen, de logische vraag is dan ook: wat verwachten de NVA'rs op dit forum dat zijn verwezenlijkingen zullen zijn in de stad. Welke resultaten zal hij in 2018 op zijn conto kunnen schrijven, naast het planten van een vlaggenmast met leeuw op de top van het MAS.
Zal de stedelijke ontwikkeling van heel Antwerpen Noord een halt toegeroepen zijn door de bouw van een brug ? Zal de Stadsschouwburg ophouden met die moderne toneelrommel te spelen en terug klassieke Griekse tragedies brengen ?
Wordt de Grote Markt zoals in de jaren zeventig terug gewoon maar een parking voor auto's ?
Trouwens... Vind jij je denigrerende karikatuur eigenlijk écht het beantwoorden waard?

Ik vraag het me gewoon af omdat ik enkele post later lees dat je je verkneukelt om het uitblijven van reacties op je schimpscheut-post hierboven.

De meeste beschaafde mensen, een uitzondering zoals ik daar gelaten die zich nog kunnen inleven in de leefwereld van volwassenen met een infantiele communicatiestijl, zijn die kinderachtige stijl écht beu geworden hoor.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 15 oktober 2012, 02:24   #8
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Nieuwe opppositie in de politiek.
In de realiteit? 0
Weet ik nog zo niet hoor.
Te oordelen aan het concentraat zweetdruppels op het gecontesteerde voorhoofd van Di Rupo, in combinatie met een nog schermvullender fake tandpastaglimlach dan gewoonlijk, zien de Waalse vrienden toch wel het één en ander op hen afkomen.
Enkele Vlaamse coalitiepartners bijvoorbeeld die wat meer op hun federale strepen gaan staan, zich wat Vlaamser gaan willen tonen (sorry, weer Vlaams gaan willen tonen), en Di Rupo's lawine aan nieuwe belastingen die hij vast en zeker in zijn achterhoofd heeft zitten om de nieuwe begroting(scontrole) rond te krijgen gaan tegen houden.
Plan B dat weer links en rechts circuleert in Waalse kringen.
De mogelijkheid dat de gemeenten die nu door NVA zullen worden bestuurd "o rampspoed" niet binnen de kortste keren tot concentratiekampen worden herleid en waar de welvaart niet uit verdwijnt
Ik durf te wedden dat de NVA eigenlijk zelfs nog geen poot zal moeten uitsteken om toch al veel teweeg te brengen.

Ik zie Di Rupo's okselvijvers alvast mythische proporties gaan aannemen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 15 oktober 2012, 05:00   #9
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

Of Bart de nieuwe burgemeester wordt in Antwerpen zullen we nog eens moeten zien.Het was verbazingwekkend te zien hoe snel de stukken reeds gisterenavond al verzet werden in Hasselt en Aalst..

Zo werkt politiek.

Er begint mij een knagend gevoel te bekruipen....zo eentje van alweer een N-VA triomf tijdens verkiezingen en vervolgens,in de besprekingen achteraf,isolatie en afstoting wegens "te extreem".

We hebben zoiets al gezien bij een zekere andere partij.

In dat geval zal enkel een "clean-sweep",bij de "moeder van alle verkiezingen" binnen 2 jaar soelaas kunnen bieden.

welkom in de realiteit

Laatst gewijzigd door kelt : 15 oktober 2012 om 05:05.
kelt is offline  
Oud 15 oktober 2012, 05:25   #10
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Er begint mij een knagend gevoel te bekruipen....zo eentje van alweer een N-VA triomf tijdens verkiezingen en vervolgens,in de besprekingen achteraf,isolatie en afstoting wegens "te extreem". We hebben zoiets al gezien bij een zekere andere partij.
't Is ik denk bedoelen gij VB ?
DeProf_eet is offline  
Oud 15 oktober 2012, 06:15   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
DeEver wordt de nieuwe burgemeester in Antwerpen, de logische vraag is dan ook: wat verwachten de NVA'rs op dit forum dat zijn verwezenlijkingen zullen zijn in de stad. Welke resultaten zal hij in 2018 op zijn conto kunnen schrijven, naast het planten van een vlaggenmast met leeuw op de top van het MAS.
Zal de stedelijke ontwikkeling van heel Antwerpen Noord een halt toegeroepen zijn door de bouw van een brug ? Zal de Stadsschouwburg ophouden met die moderne toneelrommel te spelen en terug klassieke Griekse tragedies brengen ?
Wordt de Grote Markt zoals in de jaren zeventig terug gewoon maar een parking voor auto's ?
Wat de nva'ers die actief zijn op dit forum er van denken, heeft niet het minste belang.
De stedeling in Antwerpen, in weerwil van de vele immigranten met stemrecht, heeft het vertrouwen gesteld in De Wever en in zijn programma.

We veronderstellen dus dat die stedelingen verwachten dat verhoudingsgewijs een mooi aantal zaken uit het kiesprogramma te herlezen zullen zijn in het bestuursakkoord, en in 2018 te zien zullen zijn in de realiteit.
Brug, tunnen en mobiliteit horen daarbij.
Over de affiches van het theater is niet gesproken.
Over hoeveel parkeerplaatsen op de grote markt is zelfs geen woord gezegd geweest.
Je lijkt me dus bijzonder slecht ingelicht.


Nu ga ik geen draad beginnen met de vraag wat klein-links denkt aan te vangen met de bereikte zeteltjes hier en daar. Daarvoor zijn ze globaal genomen toch wat te klein.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 oktober 2012 om 06:15.
De schoofzak is offline  
Oud 15 oktober 2012, 06:25   #12
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat de nva'ers die actief zijn op dit forum er van denken, heeft niet het minste belang.
De stedeling in Antwerpen, in weerwil van de vele immigranten met stemrecht, heeft het vertrouwen gesteld in De Wever en in zijn programma.

We veronderstellen dus dat die stedelingen verwachten dat verhoudingsgewijs een mooi aantal zaken uit het kiesprogramma te herlezen zullen zijn in het bestuursakkoord, en in 2018 te zien zullen zijn in de realiteit.
Brug, tunnen en mobiliteit horen daarbij.
Over de affiches van het theater is niet gesproken.
Over hoeveel parkeerplaatsen op de grote markt is zelfs geen woord gezegd geweest.
Je lijkt me dus bijzonder slecht ingelicht.


Nu ga ik geen draad beginnen met de vraag wat klein-links denkt aan te vangen met de bereikte zeteltjes hier en daar. Daarvoor zijn ze globaal genomen toch wat te klein.
"Kleinlinks" haalt in Hoboken waarschijnlijk meer stemmen dan "Grootlinks", nl zo'n 16% tegen +/- 15% van de stemmen.

Maar ik vrees dat het grote verraad nu kan beginnen.

Wat we onthouden van gisteravond:
- voor BDW komt Antwerpen heel duidelijk pas op de tweede plaats (hij vermeed zelfs om "Antwerpen" uit te spreken (opening in Zuiderkroon)
- en bij zijn Blijde Intrede op "t Schoon Verdiep" sloot hij af met "de toekomst telt en niet de afkomst", geflankeerd door moslims...

Hij denkt wsschl dat we allemaal fucking idiots zijn.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 15 oktober 2012 om 06:27.
E. Migrant is offline  
Oud 15 oktober 2012, 06:50   #13
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
"Kleinlinks" haalt in Hoboken waarschijnlijk meer stemmen dan "Grootlinks", nl zo'n 16% tegen +/- 15% van de stemmen.

Maar ik vrees dat het grote verraad nu kan beginnen.

Wat we onthouden van gisteravond:
- voor BDW komt Antwerpen heel duidelijk pas op de tweede plaats (hij vermeed zelfs om "Antwerpen" uit te spreken (opening in Zuiderkroon)- en bij zijn Blijde Intrede op "t Schoon Verdiep" sloot hij af met "de toekomst telt en niet de afkomst", geflankeerd door moslims...

Hij denkt wsschl dat we allemaal fucking idiots zijn.
WIJ ZIJN DE GROOTSE PARTIJ VAN TSTAD!

Verwijt ge hem nu dat hij de taal van het volk spreekt?
__________________
Travis66 is offline  
Oud 15 oktober 2012, 06:57   #14
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
WIJ ZIJN DE GROOTSE PARTIJ VAN TSTAD!

Verwijt ge hem nu dat hij de taal van het volk spreekt?
Het waren lokale verkiezingen. Hij had moeten beginnen over "Aantwaarpe" ipv eerst minuten aan een stuk staan zeiken over Di Rupo en co.

*KNIP*

Laatst gewijzigd door Akira : 19 oktober 2012 om 10:53.
E. Migrant is offline  
Oud 15 oktober 2012, 06:59   #15
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard Wat zal er veranderen in Antwerpen ?

Niet veel...
Mss wat extra bloembakken als camouflage zodat de problemen wat beter verborgen blijven...
manta is offline  
Oud 15 oktober 2012, 07:02   #16
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Het waren lokale verkiezingen. Hij had moeten beginnen over "Aantwaarpe" ipv eerst minuten aan een stuk staan zeiken over Di Rupo en co.

Fucking idiot.
Ik reageerde op het vet gedrukte.
Citaat:
(hij vermeed zelfs om "Antwerpen" uit te spreken (opening in Zuiderkroon)
en toonde aan dat de waarheid NIET is wat jij verteld. Ik had uw vergissing erger in de verf kunnen zetten door de uitspraak
Citaat:
Antwerpen is van iedereen, maar vanavond toch vooral van ons
er aan toe te voegen.

En dan voeg je er nog twee fouten aan toe. Ik ben geen idioot, en op dit moment al zeker niet aan het neuken.
__________________
Travis66 is offline  
Oud 15 oktober 2012, 07:14   #17
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht

Antwerpen is van iedereen, maar vanavond toch vooral van ons
Was ik al vergeten, maar zit helemaal in dezelfde lijn als de rest van zijn verhaal: Leve Janssens en Antwerpen is van iedereen...

Belooft ni veel goeds voor de toekomst.

En zijn slogan "De toekomst telt en niet de afkomst", zegt het helemaal, zeker wanneer gezegd geflankeerd door moslims, die het toekomstig gelaat van Antwerpen zullen zijn.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 15 oktober 2012 om 07:18.
E. Migrant is offline  
Oud 15 oktober 2012, 07:40   #18
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Was ik al vergeten, maar zit helemaal in dezelfde lijn als de rest van zijn verhaal: Leve Janssens en Antwerpen is van iedereen...

Belooft ni veel goeds voor de toekomst.
En zijn slogan "De toekomst telt en niet de afkomst", zegt het helemaal, zeker wanneer gezegd geflankeerd door moslims, die het toekomstig gelaat van Antwerpen zullen zijn.
Dat belooft in alle geval meer dan een racistisch parcour waarmee je nooit ergens wat dan ook te zeggen krijgt.
__________________
Travis66 is offline  
Oud 15 oktober 2012, 07:54   #19
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Een paar weken geleden was er een reportage over de campagne in Antwerpen, waarbij aan twee Antwerpse kiezers gevraagd werd waarom zij op de BDW zullen stemmen. Hun antwoord was: "omdat De Wever alles zal veranderen". Op de vraag wat hij ging veranderen, was het antwoord dan ook: "dat zullen wij wel zien".

Dat is dan ook het goede antwoord: wij zullen wel zien. Hopelijk voor de Antwerpenaren zullen het goede veranderingen zijn. Afspraak binnen 6 jaar.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 15 oktober 2012, 08:02   #20
rub1615
Schepen
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 488
Standaard

Ik denk dat de grootste wijziging De Wever als burgemeester zal zijn. Voor de rest verschillen de Stadslijst en N-VA niet zoveel qua programma. Hoogstens op zaken zoals mobiliteit (grotere rol voor de auto in de stad).
rub1615 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be