Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 5 januari 2013, 17:51   #21
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde
 
Jasper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 889
Standaard

Hij kan het maar niet laten die Tommm, om de haverklap De Wever of de N-VA aanvallen, met ongecontroleerde feiten, en dan later op zijn bek krijgen omdat de inhoud van zijn postings op drijfzand is gebaseerd.
__________________
Citaat:
peter1962 Spijtig genoeg heeft Beke evenveel ruggegraat als een inktvis. Zal dus wel niks worden.
Jasper is offline  
Oud 5 januari 2013, 18:39   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Hij kan het maar niet laten die Tommm, om de haverklap De Wever of de N-VA aanvallen, met ongecontroleerde feiten, en dan later op zijn bek krijgen omdat de inhoud van zijn postings op drijfzand is gebaseerd.
Met dergelijk avatar, wie zal hem serieus nemen....

Maar wat hij aanklaagt is wel een courante praktijk in de politiek... Neem nu Tom Dehaene die gedeputeerde geworden is bij de provincie Vlaams-Brabant. Naast het feit dat hem schepen is, heeft die ook een tijdelijke overlappingsperiode gehad met z'n functie in het Vlaams Parlement & die gedeputeerde functie... Dat zijn dus 3 vette lonen per maand, met een riante ontslagpremie van het Vlaams Parlement!

Hij heeft het van de papa, het graaien!
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 5 januari 2013, 19:14   #23
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...n_gemeenteraad
Vreemde tactiek... Die man combineert nu al 3 bezoldigde functies maar neemt er alweer een functie bij. Zou geldgraaier De Wever hier ook voor vergoed worden? Ik vermoed van wel.
Als je een klein beetje moeite had gedaan het op te zoeken had je niets moeten vermoeden. Want je vermoeden is ingegeven door de verblinding van je anti-Vlaamse haat en natuurlijk rats verkeerd.

De burgemeester die zelf de gemeenteraad voorzit ontvangt daarvoor namelijk niets. Nul, nikske, nada.
Een voorzitter van de gemeenteraad die zelf geen burgemeester of schepen is ontvangt daarvoor dubbel presentiegeld (als de gemeenteraad het goedvindt).
Bart de Wever heeft de stad dus geld bespaard door zelf het voorzitterschap waar te nemen.
Hopelijk druk je nu je respect uit voor Bart de Wever.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 januari 2013, 19:16   #24
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Hij kan het maar niet laten die Tommm, om de haverklap De Wever of de N-VA aanvallen, met ongecontroleerde feiten, en dan later op zijn bek krijgen omdat de inhoud van zijn postings op drijfzand is gebaseerd.
haters kunnen nu eenmaal niets anders dan haten, ergens in een hoekje van internet.
Flippend Rund is offline  
Oud 5 januari 2013, 21:53   #25
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Bedankt voor alle persoonlijke aanvallen. Daarmee geven jullie me impliciet gelijk. De kracht van verandering. LOL
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 5 januari 2013, 21:54   #26
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Hij kan het maar niet laten die Tommm, om de haverklap De Wever of de N-VA aanvallen, met ongecontroleerde feiten, en dan later op zijn bek krijgen omdat de inhoud van zijn postings op drijfzand is gebaseerd.
Hoezo ongecontroleerd?
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:03   #27
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Hoezo ongecontroleerd?
Je had het perfect zelf kunnen opzoeken op de website van de Vlaamse overheid of van de VVSG. Er was dus geen reden om zo af te gaan.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:04   #28
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Bedankt voor alle persoonlijke aanvallen. Daarmee geven jullie me impliciet gelijk. De kracht van verandering. LOL
Welke persoonlijke aanvallen? Er wordt gewoon aangetoond dat Bart de Wever door zelf de rol van voorzitter te spelen de stad Antwerpen geld bespaart. Tijd om je te excuseren voor uw ondoordachte aanval dus.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:08   #29
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Je had het perfect zelf kunnen opzoeken op de website van de Vlaamse overheid of van de VVSG. Er was dus geen reden om zo af te gaan.
De volgende is de bron:
http://www.zewerkenvoorjou.be/
Zou het meer zeer doen als je afgaat nadat je iemand onterecht verwijt af te gaan... Ik vermoed van wel.
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:10   #30
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Welke persoonlijke aanvallen? Er wordt gewoon aangetoond dat Bart de Wever door zelf de rol van voorzitter te spelen de stad Antwerpen geld bespaart. Tijd om je te excuseren voor uw ondoordachte aanval dus.
Er werd aangetoond dat hij er nog maar eens een functie, al dan niet betaald, bijneemt... 8 jobs ondertussen. Ik ben natuurlijk geen superman als de zwoerd maar ik heb het druk genoeg met 1 job, mijn studies en mijn gezin. Het is gewoon onmogelijk al die functies uit te voeren.
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:30   #31
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Er werd aangetoond dat hij er nog maar eens een functie, al dan niet betaald, bijneemt... 8 jobs ondertussen. Ik ben natuurlijk geen superman als de zwoerd maar ik heb het druk genoeg met 1 job, mijn studies en mijn gezin. Het is gewoon onmogelijk al die functies uit te voeren.
Wat jij stelde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommm
Zou geldgraaier De Wever hier ook voor vergoed worden? Ik vermoed van wel.
En daarmee ging je dus af als een gieter.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:40   #32
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Wat jij stelde:

En daarmee ging je dus af als een gieter.
Er stond "ik vermoed van wel"... Dus afgaan kan je het moeilijk noemen. Maar jij bent er dus van overtuigd dat jij wel degelijk 8 functies aankan?
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:43   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

K&k.
Xenophon is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:44   #34
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Er stond "ik vermoed van wel"... Dus afgaan kan je het moeilijk noemen. Maar jij bent er dus van overtuigd dat jij wel degelijk 8 functies aankan?
Daniël Termont cumuleert 23 postjes. En die komt vrolijk beweren dat hij 7 dagen op 7, 24 uur op 24 burgemeester is van Gent, en de rest in zijn vrije tijd doet
De selectiviteit van je gespeelde verontwaarding maakt je niet echt geloofwaardig.
Bart de Wever zal als burgemeester trouwens nog een aantal extra functies bijkrijgen in de autonome stadsbedrijven.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:46   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Daniël Termont cumuleert 23 postjes. En die komt vrolijk beweren dat hij 7 dagen op 7, 24 uur op 24 burgemeester is van Gent, en de rest in zijn vrije tijd doet
De selectiviteit van je gespeelde verontwaarding maakt je niet echt geloofwaardig.
Bart de Wever zal als burgemeester trouwens nog een aantal extra functies bijkrijgen in de autonome stadsbedrijven.
Tommm is maar een flauwe karikatuur van een trol.
Xenophon is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:51   #36
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Daniël Termont cumuleert 23 postjes. En die komt vrolijk beweren dat hij 7 dagen op 7, 24 uur op 24 burgemeester is van Gent, en de rest in zijn vrije tijd doet
De selectiviteit van je gespeelde verontwaarding maakt je niet echt geloofwaardig.
Bart de Wever zal als burgemeester trouwens nog een aantal extra functies bijkrijgen in de autonome stadsbedrijven.
En waar keur ik dat goed? Ik probeer, vechtend tegen de bierkaai, jullie te overtuigen dat de zwoerd een politicus is als een ander... Geen verandering dus.
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 5 januari 2013, 23:09   #37
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

tommeke tommeke wat doet ge nu? Altijd hetzelfde: veel razen, grote praat en dan los op de bek
vrijevlaming is offline  
Oud 5 januari 2013, 23:38   #38
stropdrager
Minister-President
 
stropdrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Gents hoofdstedelijk gewest, Nederland
Berichten: 4.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Bedankt voor alle persoonlijke aanvallen. Daarmee geven jullie me impliciet gelijk. De kracht van verandering. LOL
Nog een geluk dat je nooit aan persoonlijke aanvallen doet, nietwaar? Je avatar is daar een mooi voorbeeld van.
stropdrager is offline  
Oud 6 januari 2013, 00:38   #39
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Voorbeeld van een gefaald onderwerp.
Vito is offline  
Oud 6 januari 2013, 08:21   #40
sepper
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...n_gemeenteraad
Vreemde tactiek... Die man combineert nu al 3 bezoldigde functies maar neemt er alweer een functie bij. Zou geldgraaier De Wever hier ook voor vergoed worden? Ik vermoed van wel.
Even de som maken:

Aangegeven mandaat
Betaald:
Antwerpen (Stad) Gemeenteraadslid(Ondertussen burgemeester)
Senaat Gemeenschapssenator
N-VA VZW Voorzitter

Onbetaald:
VPRTI VZW Voorzitter
Vormingscentrum Lodewijk Dosfel VZW Voorzitter
AG Vespa Lid college commissarissen
Vereniging voor Vlaamse mandatarissen vzw Voorzitter

En nu dus ook: voorzitter van de gemeenteraad.
Dus tel even mee: 8(acht!!!) jobs. Een week telt 168 h. Nu gesteld dat wonderBart niet slaapt, eet, tijd met zijn gezin doorbrengt of kakt kan hij aan elke functie gemiddeld 21 h besteden. Als we wat realistischer zijn kunnen we stellen dat De zwoerd voor zijn lichamelijke en sociale functies toch 8 h per dag uittrekt. Dan komen we op, gesteld dat hij 7 dagen per week werkt, op 168-(7*8)= 112 h.
Of 112h/8 jobs= 14 h per job.
Tja... Die kerel is zijn 12000 euro per maand wel waard. Het Belgisch systeem werkt niet? Blijkbaar wel voor hem.
de man is gemeenschapssenator, dat is helemaal geen voltijdse functie, dan is hij nog burgemeester van Antwerpen (daar hoort ook het voorzitterschap van de gemeenteraad bij en mandaten bij allerhande organisaties: vereniging van vlaamse steden en gemeenten bijvoorbeeld en AG Vespa) en dan is hij nog N-VA-voorzitter op papier, want dit wordt in de praktijk al door andere mensen uitgevoerd. De rest zijn mandaten die bij het N-VA-voorzitterschap horen.

Ik zie geen enkel mandaat in een raad van bestuur van een intercommunale, parastatale of bedrijf gedeeltelijk eigendom van de overheid.
sepper is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be