Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 september 2009, 08:19   #21
studentje
Burger
 
studentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2009
Berichten: 162
Standaard

Na 5 posts gaat het hier al lang niet meer over hetgeen de originele poster het wou hebben, namelijk geen franse luxewagens meer

Waarom zijn er eigenlijk luxewagens...1 reden. Om te kunnen op te scheppen tegen andere chauffeurs want zeg nu zelf, of je nu auminiumen velgen of gewone stalen velgen hebt, je rijdt toch hetzelfde? Of je nu een radio met dvd-speler hebt of gewoon cd-speler, er komt dezelfde muziek uit. Of je nu zetels hebt in echt leer of namaal leer, je gaat er toch alleen maar op zitten. Of je nu een verchroomde versnellingspook hebt of een simpele pook, het enige dat je ermee moet doen is schakelen. Of je nu manuele airco of automatsche airco hebt, het dient gewoon om het frisser te maken in je auto. Of je nu een Citroën C6 hebt of een Citroën C4, je zal even goed op je bestemming geraken. Als je op vakantie gaat zullen er evenveel dode vliegen tegen je ruit plakken...

Maar ja, comfort is leuk natuurlijk maar meer dan comfort kiezen de meeste mensen hun wagen voor het prestige (denk ik).
studentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 08:26   #22
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Kies je voor comfort dan kies je voor een franse wagen.
Kies je voor betrouwbaarheid dan kies je voor een japanse wagen.
Kies je voor goedkoop dan kies je voor ee koreaanse wagen.
Wil je echter geen van bovenstaande eigenschappen dan kies je een duitse wagen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 12:01   #23
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door studentje Bekijk bericht
Na 5 posts gaat het hier al lang niet meer over hetgeen de originele poster het wou hebben, namelijk geen franse luxewagens meer

Waarom zijn er eigenlijk luxewagens...1 reden. Om te kunnen op te scheppen tegen andere chauffeurs want zeg nu zelf, of je nu auminiumen velgen of gewone stalen velgen hebt, je rijdt toch hetzelfde? Of je nu een radio met dvd-speler hebt of gewoon cd-speler, er komt dezelfde muziek uit. Of je nu zetels hebt in echt leer of namaal leer, je gaat er toch alleen maar op zitten. Of je nu een verchroomde versnellingspook hebt of een simpele pook, het enige dat je ermee moet doen is schakelen. Of je nu manuele airco of automatsche airco hebt, het dient gewoon om het frisser te maken in je auto. Of je nu een Citroën C6 hebt of een Citroën C4, je zal even goed op je bestemming geraken. Als je op vakantie gaat zullen er evenveel dode vliegen tegen je ruit plakken...

Maar ja, comfort is leuk natuurlijk maar meer dan comfort kiezen de meeste mensen hun wagen voor het prestige (denk ik).
Niet akkoord. Om te beginnen, velgen. Niet opgehange gewicht mag je niet onderschatten op een auto. Lichtere velgen zorgen voor een veiliger rijgedrag, lager verbruik en betere prestaties.

De radio, cd, dvd, mp3... In elk geval, hoe meer erop kan, hoe minder je van schijfje (of welke drager dan ook) moet wisselen, dus, je wordt niet afgeleid van het verkeer.

Zetels, leer alcantara, fake, whatever, maakt niet zo veel uit, maar goeie zetels (met fatsoenlijke lendesteun ed) dragen wel bij tot het comfort en de rijhouding, wat als gevolg weer een veiliger verkeer ten goede komt.

Ja, da versnellingspookske, matteriaal speelt niet zo een rol, maar een kortere verzwaarde pook schakelt makkelijker en preciezer, wat in bepaalde gevallen waar snel gereageerd moet worden mischien wel eens (in combinatie met andere factoren) het verschil kan maken.

Die airco, automatische is leuker, maar maakt idd niet zo veel uit. Wat wel is, airco kan op hete dagen zorgen dat je je beter kan concentreren in je frisse auto.

En idd, of je nu een C6 of een C4 hebt, je kan ze beter niet in de regen laten staan, Franse elektronica en water mixen niet (ben ex peugeot rijder )


Waar het op neerkomt wat ik hier wil zeggen, een comfortabele wagen draagt mi bij tot een veiliger verkeer omdat alles gewoon makkelijker en lekkerder gaat.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 12:22   #24
studentje
Burger
 
studentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2009
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Niet akkoord. Om te beginnen, velgen. Niet opgehange gewicht mag je niet onderschatten op een auto. Lichtere velgen zorgen voor een veiliger rijgedrag, lager verbruik en betere prestaties.

De radio, cd, dvd, mp3... In elk geval, hoe meer erop kan, hoe minder je van schijfje (of welke drager dan ook) moet wisselen, dus, je wordt niet afgeleid van het verkeer.

Zetels, leer alcantara, fake, whatever, maakt niet zo veel uit, maar goeie zetels (met fatsoenlijke lendesteun ed) dragen wel bij tot het comfort en de rijhouding, wat als gevolg weer een veiliger verkeer ten goede komt.

Ja, da versnellingspookske, matteriaal speelt niet zo een rol, maar een kortere verzwaarde pook schakelt makkelijker en preciezer, wat in bepaalde gevallen waar snel gereageerd moet worden mischien wel eens (in combinatie met andere factoren) het verschil kan maken.

Die airco, automatische is leuker, maar maakt idd niet zo veel uit. Wat wel is, airco kan op hete dagen zorgen dat je je beter kan concentreren in je frisse auto.

En idd, of je nu een C6 of een C4 hebt, je kan ze beter niet in de regen laten staan, Franse elektronica en water mixen niet (ben ex peugeot rijder )


Waar het op neerkomt wat ik hier wil zeggen, een comfortabele wagen draagt mi bij tot een veiliger verkeer omdat alles gewoon makkelijker en lekkerder gaat.
Ge hebt gelijk over dat het comfort bijdraagt tot een veiliger verkeer, maar kan teveel comfort ook niet bijdragen tot meer onoplettendheid? Ik denk maar bijvoorbeeld aan het gevoel van snelheid dat je verliest in luxe wagens (rij eens met een Peugeot 207 en een Audi A6 tegen 130).
studentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 12:29   #25
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door studentje Bekijk bericht
Ge hebt gelijk over dat het comfort bijdraagt tot een veiliger verkeer, maar kan teveel comfort ook niet bijdragen tot meer onoplettendheid? Ik denk maar bijvoorbeeld aan het gevoel van snelheid dat je verliest in luxe wagens (rij eens met een Peugeot 207 en een Audi A6 tegen 130).
Klein auto'kes moogt ge niet onderschatten tegenwoordig. Mijn vriendin heeft een Peugeot 207, ik een BMW 330ci. De snelheidservaring in beide auto's is rond de 120-140 zeker vrij vergelijkbaar. Zelfs in mijn ouwe 206 vroeger vond ik al dat het snelheidsgevoel goed meeviel (zeker ivm mijn ouders hun Audi 100 toen)
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 12:45   #26
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
ik een BMW 330ci.
Ik raadde het al toen ik uw avatar zag. Een asociaal roofdier.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 13:54   #27
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Ik raadde het al toen ik uw avatar zag. Een asociaal roofdier.
Dit vertelt meer over u dan over mij. Een foto van method man in combinatie met de letters BMW triggert precies iets bij u. Interessant.

Of maw: wie zijt ge en waarom valt ge me aan?

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 7 september 2009 om 14:02.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 14:00   #28
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kies je voor comfort dan kies je voor een franse wagen.
Kies je voor betrouwbaarheid dan kies je voor een japanse wagen.
Kies je voor goedkoop dan kies je voor ee koreaanse wagen.
Wil je echter geen van bovenstaande eigenschappen dan kies je een duitse wagen.
Ik vind mijn Franse wagen toch wel redelijk goedkoop, hoor. Hoge prijs/kwaliteit, dus, maar de volgende wordt wel degelijk een Duitser.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 14:06   #29
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

BMW-bestuurders zijn in zo goed als alle gevallen brutale chauffeurs.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 14:12   #30
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
BMW-bestuurders zijn in zo goed als alle gevallen brutale chauffeurs.
Sorry, maar dit is gewoon zever. Het zal wel een reden hebben dat ge zo denkt. Ik vind het alleszinds een heel domme opmerking.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 14:26   #31
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Sorry, maar dit is gewoon zever. Het zal wel een reden hebben dat ge zo denkt. Ik vind het alleszinds een heel domme opmerking.
U zal één van de weinige niet-agressieve BMW-chauffeurs zijn.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 14:31   #32
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
U zal één van de weinige niet-agressieve BMW-chauffeurs zijn.
Maar nee, let er maar eens op, dus niet op die ene eikel fixeren die toevallig met een BMW rijdt. De meeste mensen (en dus ook de meeste BMW's) rijden heel normaal met het verkeer mee.

Nu, Volvo rijders of van die johnnies in hun focus, dat zijn pas iritante chaufeurs
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 14:57   #33
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik fiets vaak doorheen Bruxelles. Slalommen tussen de files door is erg leuk

Er zijn een paar steile hellingen, ja. Zolang het gaat 'alles geven' en dat laatste onmogelijke stukje te voet naast de fiets afleggen is mijn devies.
Op de terugweg gaat het dan natuurlijk lekker hard.


Overigens zijn er wèl fietspaden, maar die worden nogal vaak als tweede parkeerstrook beschouwd.

Ook daar heb ik al een antwoord op gevonden: een scherp metalen voorwerp maakt fantastische krassen!
Dat had ik nu van u niet verwacht Djimi. En het is evenzeer geen stichtend voorbeeld voor de beïnvloedbare schepsels waar u, als ik me niet vergis, les aan geeft....
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 15:41   #34
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Dit vertelt meer over u dan over mij. Een foto van method man in combinatie met de letters BMW triggert precies iets bij u. Interessant.

Of maw: wie zijt ge en waarom valt ge me aan?
Ik ben een rustige, hardwerkende huisvader/opa die zich stoort aan het agressieve rijgedrag van de zelfverklaarde übermenschen die de anderen menen te moeten overtroeven met de bak onder hun kont.

En zich goed voelen bij een mensonvriendelijke afbeelding als avatar.

Doe eens normaal, jong.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 16:17   #35
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Ik ben een rustige, hardwerkende huisvader/opa die zich stoort aan het agressieve rijgedrag van de zelfverklaarde übermenschen die de anderen menen te moeten overtroeven met de bak onder hun kont.

En zich goed voelen bij een mensonvriendelijke afbeelding als avatar.

Doe eens normaal, jong.
Heh? Gij valt mij vanuit het niets aan zonder me te kennen vriend, niet andersom.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 16:22   #36
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Heh? Gij valt mij vanuit het niets aan zonder me te kennen vriend, niet andersom.
Niets ? Je straalt één en al agressiviteit uit. Doe daar wat aan. Doe gewoon normaal.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 16:23   #37
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Niets ? Je straalt één en al agressiviteit uit. Doe daar wat aan. Doe gewoon normaal.
Hij wil dat uitstralen, dat is een verschil.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 16:29   #38
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij wil dat uitstralen, dat is een verschil.
Tja, als hij dat wil, dan moet hij ook tegen de weerbots bestand zijn.

Ik heb het namelijk niet voor fake figuren. En toevallig rijden ze allemaal met een BMW....
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 16:51   #39
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

...of ge projecteert gewoon uw eigen probleem op iemand anders. Allé, prettige dag nog samen, ik heb niets meer tegen jullie te zeggen.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 17:06   #40
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
...of ge projecteert gewoon uw eigen probleem op iemand anders. Allé, prettige dag nog samen, ik heb niets meer tegen jullie te zeggen.
Probleem ? Ik heb geen probleem. Ik moet geen complex wegstoppen achter een dikke BMW of een agressieve avatar. Ik heb ruime voldoening aan mijn Franse wagen en mijn logisch denkende Franse voorvader, die zelfs behoorlijk Nederlands sprak.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be