Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2010, 07:56   #1021
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik denk dat mensen terecht bang zijn van de islamieten. Niet omdat het wilden of beest zijn, maar omdat, als het zo doorgaat we in de minderheid gedrukt zullen worden en ons land zullen verliezen. Net zoals Servie kosovo verloor. Maar voor Belgie zal dat heel belgie zijn. We zijn bang om onze manier van leven te verliezen.
Bovendien zal de intelligentie van de bevolking zodanig dalen dat hier geen welvaart meer in stand zal kunnen worden gehouden. Geef het land in handen van mohammedanen, en het zal veel armer zijn dan de huidige islamlanden, want ons klimaat is minder gunstig - dit ongunstige klimaat heeft juist mensen met grotere hersenen geselecteerd.

De oorzaken van de verdomming zullen gedeeltelijk biologisch zijn, gedeeltelijk ideologisch, en gedeeltelijk het resultaat van beide samen (14 eeuwen lang kinderen in bloedschande verwekken op basis van de inteeltvoorschriften in de koran; gemiddelde daling van het IQ in de eerste generatie 7 �* 8 punten).
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 09:53   #1022
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Bovendien zal de intelligentie van de bevolking zodanig dalen dat hier geen welvaart meer in stand zal kunnen worden gehouden. Geef het land in handen van mohammedanen, en het zal veel armer zijn dan de huidige islamlanden, want ons klimaat is minder gunstig - dit ongunstige klimaat heeft juist mensen met grotere hersenen geselecteerd.

De oorzaken van de verdomming zullen gedeeltelijk biologisch zijn, gedeeltelijk ideologisch, en gedeeltelijk het resultaat van beide samen (14 eeuwen lang kinderen in bloedschande verwekken op basis van de inteeltvoorschriften in de koran; gemiddelde daling van het IQ in de eerste generatie 7 �* 8 punten).
Gefeliciteerd, u wint de Godwin-uitlokking van de week award. Uw prijs is een reis op eigen kosten naar het Arabisch schiereiland waar u met uw eigen ogen het meest gunstige landbouwklimaat ter wereld zal kunnen aanschouwen. De hoge temperaturen om lekker hard in te kunnen werken, de grote temperatuurschommelingen tussen dag en nacht waar planten zo van houden en natuurlijk de droogte die ervoor zorgt dat er nauwelijks oogsten verloren gaan door overstromingen. Maar blijf niet te lang in luilekkerland, want in belgie wacht u weer een zwaar bestaan.

Noot: ik claim niet dat mensen daar grotere, slimmere of zelfs maar even grote of slimme hersenen hebben als "wij", ik heb daar geen gegevens over. Ik claim wel dat het klimaat argument zoals dit hier gepresenteerd word in ieder geval onzin is.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 09:58   #1023
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Gefeliciteerd, u wint de Godwin-uitlokking van de week award. Uw prijs is een reis op eigen kosten naar het Arabisch schiereiland waar u met uw eigen ogen het meest gunstige landbouwklimaat ter wereld zal kunnen aanschouwen. De hoge temperaturen om lekker hard in te kunnen werken, de grote temperatuurschommelingen tussen dag en nacht waar planten zo van houden en natuurlijk de droogte die ervoor zorgt dat er nauwelijks oogsten verloren gaan door overstromingen. Maar blijf niet te lang in luilekkerland, want in belgie wacht u weer een zwaar bestaan.

Noot: ik claim niet dat mensen daar grotere, slimmere of zelfs maar even grote of slimme hersenen hebben als "wij", ik heb daar geen gegevens over. Ik claim wel dat het klimaat argument zoals dit hier gepresenteerd word in ieder geval onzin is.
Het ligt waarschijnlijk aan de inteelt. In vele islamitische landen trouwen volle neven en nichten zonder problemen met elkaar. Op termijn kan dat toch niet gezond zijn.

Laatst gewijzigd door Pericles : 15 september 2010 om 10:01.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 10:12   #1024
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Toch snijdt Kodo Kodo iets aan waarnaar serieus onderzoek is gedaan:

Citaat:
De aanzienlijke verschillen in intelligentie tussen de Europese landen schrijft Lynn grotendeels toe aan klimaat en dieet. Door de koude winters moesten de vroege mensen in het noorden op jacht naar groot wild, waardoor ze meer mineralen en proteïnes binnen kregen. Noord-Europeanen hebben gemiddeld een iets groter brein dan mensen uit zuidelijke landen.

hele artikel
Zie ook hier: http://robertlindsay.wordpress.com/2...y-region-maps/

En hier: http://www.rlynn.co.uk/

Nu ja, er is nog geen wetenschappelijke consensus hieromtrent bereikt, dus voorlopig blijft het bij een theorie, zij het een serieuze, al zullen de voorvechters van de "iedereen is gelijk"-theorie dit wel met veel en huilerig misbaar met de bekende politiek-correcte riedeltjes afdoen als rassiesme enzo.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 10:23   #1025
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Gefeliciteerd, u wint de Godwin-uitlokking van de week award. Uw prijs is een reis op eigen kosten naar het Arabisch schiereiland waar u met uw eigen ogen het meest gunstige landbouwklimaat ter wereld zal kunnen aanschouwen. De hoge temperaturen om lekker hard in te kunnen werken, de grote temperatuurschommelingen tussen dag en nacht waar planten zo van houden en natuurlijk de droogte die ervoor zorgt dat er nauwelijks oogsten verloren gaan door overstromingen. Maar blijf niet te lang in luilekkerland, want in belgie wacht u weer een zwaar bestaan.

Noot: ik claim niet dat mensen daar grotere, slimmere of zelfs maar even grote of slimme hersenen hebben als "wij", ik heb daar geen gegevens over. Ik claim wel dat het klimaat argument zoals dit hier gepresenteerd word in ieder geval onzin is.
Wow, die eer valt me niet alle dagen te beurt. Bedankt, Bovenbuur. En zoals we weten zijn onze mohammedanen vrijwel allemaal uit het Arabisch schiereiland afkomstig.

Volgens mij komen de meesten uit Turkije en vooral Marokko, maar ook zwart Afrika. Neem de Marokkanen: zij stammen af van mensen die in vruchtbare kuststroken en rivierdalen (oases) in Noord-Afrika en het Nabije Oosten leefden, van mensen die in o.m 1492 en 1609 uit Spanje verdreven zijn en van zeer talrijke van over de Sahara aangevoerde negerslaven. In het verleden boden die gebieden gunstiger levensomstandigheden dan Europa, ook veel gunstiger dan nu.

Hoe dan ook, de hersenspoeling in de koranschool en de inteelt doen de gemiddelde Marokkaan niet uitblinken in intellectuele prestaties.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 11:58   #1026
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Die uitgever volgt de actualiteit. De realiteit is dat er vandaag weer moslims ziijn die gewapend met de koran zichzelf gaan laten ontploffen in naam van de islam.
Dus niet de uitgever maar jij laat je leiden door angst : je bent zo bang om de realiteit onder ogen te zien.
Met stigmatiseren heeft dit niets te zien. Jongeren hebben het recht om correct geinformeerd te worden. Ze doorgronden de gebruikelijke politiek correctie desfinormatie mbt de islam gelukkig zelf snel genoeg.
De gemiddelde Moslim is geen terrorist; net zoals de gemiddelde priester geen pedofiel is.

Jongeren hebben inderdaad het recht om correct geïnformeerd te worden. Stigma's, vooroordelen, hoef je hen niet aan te leren; die leren ze zo wel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:01   #1027
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De gemiddelde Moslim is geen terrorist; net zoals de gemiddelde priester geen pedofiel is.

Jongeren hebben inderdaad het recht om correct geïnformeerd te worden. Stigma's, vooroordelen, hoef je hen niet aan te leren; die leren ze zo wel.
Alles heeft te maken met het feit : hoeveel appelen van de kist zijn rot.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:02   #1028
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Hier ook een voorbeeld van de beeldvorming over (en binnen) de islam - de titel van deze draad indachtig:

Citaat:
DEN HAAG - Moslimfundamentalisten kunnen nog veel te gemakkelijk subsidies binnenslepen via huiswerkclubs of zogenaamde culturele activiteiten. Steden moeten paal en perk stellen aan vage clubjes die onder valse voorwendselen belastinggeld doorsluizen naar salafistische centra, de broedplaatsen van ultraconservatieve moslims.

(...)

"Salafistische organisaties slagen er onder het mom van huiswerkbegeleiding nog steeds in jonge moslims te beïnvloeden en vergiftigen met radicale ideeën. Prik die clubs nou eens door, zet de subsidie stop en haal het geld terug", aldus CDA-Kamerlid Cörüz. "Schakel zo nodig de AIVD in, die is er niet voor niets."

Uit het jaarverslag van de dienst blijkt dat salafistische centra over een uitgebreid netwerk van rondreizende (jongeren)predikers beschikken, die door heel Nederland lezingen geven of kleine centra openen. Zij weten op professionele wijze aanspraak te maken op subsidiegelden van lokale en nationale overheden, 'voor bijvoorbeeld huiswerkbegeleiding, culturele en sportieve evenementen of sociaal-maatschappelijke hulpverlening'.

hele artikel
En dat komt nota bene van een Turkse moslim.

Het is werkelijk waar niet te geloven dat iets wat al jarenlang geweten is, nog altijd niet is aangepakt. Wederom, en zoals gewoonlijk, met dank aan de linkse sinterklazen die zulks van uw en mijn belastinggeld mogelijk hebben gemaakt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:05   #1029
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hier ook een voorbeeld van de beeldvorming over (en binnen) de islam - de titel van deze draad indachtig:



En dat komt nota bene van een Turkse moslim.

Het is werkelijk waar niet te geloven dat iets wat al jarenlang geweten is, nog altijd niet is aangepakt. Wederom, en zoals gewoonlijk, met dank aan de linkse sinterklazen die zulks van uw en mijn belastinggeld mogelijk hebben gemaakt.
Volgens mij is in Nederland het kalf verdronken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:11   #1030
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Alles heeft te maken met het feit : hoeveel appelen van de kist zijn rot.
Vertel het dan, of het nu over verzekeringsmakelaars of Moslims gaat; hoeveel appelen van de kist zijn rot?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:18   #1031
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vertel het dan, of het nu over verzekeringsmakelaars of Moslims gaat; hoeveel appelen van de kist zijn rot?
De moslimkist is volgens mij helemaal aangetast. Sommigen zijn helemaal rot, anderen vertonen hier en daar rotte plekken. Volgens mij is het beter de kist ineens weg te smijten, wat er te recupereren valt is volgens mij de moeite niet waard en het is in ieder geval economisch niet rendabel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:19   #1032
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Het beginsel van gelijk tussen vrouw en man.

Verder moet je leren verder denken dan je neus lang is, en de gevolgen van je islamiseringsdrift inschatten.
Dit opiniestuk kan verhelderend zijn, alhoewel ik het betwijfel in jouw geval. Je leest enkel wat je wil lezen.
http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/828
Dat moet je me uitleggen; hoe ik "beginsel van gelijk tussen vrouw en man" verkwansel door tegen een hoofddoekverbod te zijn.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:22   #1033
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

*proest*
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 12:32   #1034
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat moet je me uitleggen; hoe ik "beginsel van gelijk tussen vrouw en man" verkwansel door tegen een hoofddoekverbod te zijn.
Niet doen, Sunny. Laat Artisjok merken dat je vertrouwen hebt in haar redeneervermogen, zo vat ze moed en leert ze het nog allemaal zelf doen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 13:12   #1035
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Bovendien zal de intelligentie van de bevolking zodanig dalen dat hier geen welvaart meer in stand zal kunnen worden gehouden.

Als dat zo zou zijn.

Hoe intelligent is die autochtone bevolking dan precies door gemiddeld 1,4 kind per vrouw te produceren? (vanaf de jaren '70)

Zij sterft dus vlotjes uit.

Heel slim misschien?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 13:20   #1036
poekieJ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Berichten: 2.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als dat zo zou zijn.

Hoe intelligent is die autochtone bevolking dan precies door gemiddeld 1,4 kind per vrouw te produceren? (vanaf de jaren '70)

Zij sterft dus vlotjes uit.

Heel slim misschien?
Zonder dit met officiële cijfers te kunnen staven denk ik dat dat tegenwoordig niet meer het geval is. Ik ken veel personen van mijn leeftijd (ongeveer 18 jaar) en jonger waar ze thuis met 3 of soms zelfs 4 kinderen zijn. Dan zouden al veel koppels één of geen kind moeten hebben om het cijfer op 1,4 te houden.
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 13:22   #1037
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De gemiddelde Moslim is geen terrorist; net zoals de gemiddelde priester geen pedofiel is.
Het haatboekje promoot de misdaden die terroristen plegen, in die zin is het wél relevant dat geïnformeerd wordt wat het haatboekje uitdraagt!
Het boekske van de christenen daarentegen promoot geen pedofilie - appelen met citroenen dus.

Citaat:
Jongeren hebben inderdaad het recht om correct geïnformeerd te worden. Stigma's, vooroordelen, hoef je hen niet aan te leren; die leren ze zo wel.
inderdaad, en correct is niet politiek correct.
Indien er in de koran enkel liefde, verdraagzaamheid, tolerantie en gelijkheid zou gepredikt worden, zou het inderdaad géén correct beeld zijn dat weergegeven wordt door een mohammedaan met een bomgordel af te beelden, dat zou dan werkelijk een 'uitwas' zijn of iemand die tégen zijn leer ingaat, maar w�*�*r dacht U dat die zelfploffers of kelensnijders hun inspiratie vandaan halen, wiens 'voorbeeld' volgen zij dacht U?

Stigma's en vooroordelen leren ze inderdaad zelf wel, van lui als jij..."Het blijven racisten" weetjewel?

Ohja, om op je vorige bijdragen* in te gaan; je hoeft jezelf geen tigmaal te herhalen (dat je dochter naar chiro gaat, balletles volgt, gevraagd wordt of ze uit een ander land komt, je geen kattelieke symbolen kan vermijden etc...), iedereen k�*n lezen veronderstel ik, het boeit niet meer na de zevenentwintigste keer, dit forum gaat niet over jou en indien die symbolen je zo tegenstaan - in een land vol met kerken, kruisen e.d.m. - je jezelf niet kan verenigen met de waarden en normen, je denkt dat je steeds, altijd en overal moet opkomen voor de 'rechten' van bepaalde minderheden met een 'bepaalde' intolerante ideologie die vrouwen, ook jou, als minderwaardig zien - rechten en vrijheden waar ónze voorouders voor gestreden hebben, waar hún voorouders gene fuck voor gedaan hebben, maar toch steeds beroep op menen te moeten doen als het hen zo uitkomt - indien wel zaten ze trouwens hier niet - wel; GÁ dan, vertrek naar elders waar je je beter voelt en niet steeds alles wat óns eigen is hoeft af te zeiken! Gá en stop met onze landen nóg meer te verkloten en weg te geven aan intolerantie en onderdrukking!
Je zal je er veel beter voelen en misschien had je dan niet zoveel grijze haren, waar vreemden je zogezegd over aanspreken, net als over je niet-gedoopte dochter, ik vraag me trouwens af in welk gat jij woont dat je op zoveel dingen wordt aangesproken, ik heb dat nog nooit meegemaakt en ik ben toch niet écht, een gewoon doorsnee onopvallend alledaags type, ég nie!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 13:25   #1038
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De moslimkist is volgens mij helemaal aangetast. Sommigen zijn helemaal rot, anderen vertonen hier en daar rotte plekken. Volgens mij is het beter de kist ineens weg te smijten, wat er te recupereren valt is volgens mij de moeite niet waard en het is in ieder geval economisch niet rendabel.
Niet de moslimkist, maar islam is door en door rot, wonderbaarlijk dat er nog zoveel zijn die n�*et gewelddadig zijn, ondanks hun rottend kadaver islam, niet dankzij...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 13:27   #1039
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als dat zo zou zijn.

Hoe intelligent is die autochtone bevolking dan precies door gemiddeld 1,4 kind per vrouw te produceren? (vanaf de jaren '70)

Zij sterft dus vlotjes uit.

Heel slim misschien?
Zeer slim inderdaad, wie wil er nog kinderen op een wereld zetten die door en door politiek correct verrot is en langzaam maar zeker terug gekatapulteerd wordt naar de 7de eeuw!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 14:15   #1040
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat moet je me uitleggen; hoe ik "beginsel van gelijk tussen vrouw en man" verkwansel door tegen een hoofddoekverbod te zijn.
Onbedekte vrouwen mogen worden aangerand volgens hun geloof. Snap je het nu?
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be