Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 januari 2014, 08:54   #22001
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het slachtoffer is in fout natuurlijk, wie loopt er nu met een koptelefoon van 350€ op zijn hoofd rond....
Straf, gelukkig had hij geen fiets van 1000 euro of een auto van 20.000 euro, wat gingen ze dan gedaan hebben?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 08:58   #22002
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brette Bekijk bericht
Toch wel voor een keer, en het staat er nog steeds:
(Redacteur inmiddels ontslagen??? LOL)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...telefoon.dhtml
Eindelijk eens een normaal artikel, zouden ze het door hebben dat afkomst verbergen toch omgekeerd werkt? Het zou tijd worden.

Nu, niemand die zou denken dat 15 jongeren die een autist in elkaar slaan voor een koptelefoon geen allochtonen zouden zijn. Zo slim is iedereen nu wel, zelfs 'n groene.

Laatst gewijzigd door BonBon : 10 januari 2014 om 09:02.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 08:59   #22003
knip
Gouverneur
 
knip's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2011
Berichten: 1.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brette Bekijk bericht
Toch wel voor een keer, en het staat er nog steeds:
(Redacteur inmiddels ontslagen??? LOL)



http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...telefoon.dhtml
Maar de reactie's zijn uitgeschakeld bij HLN. Grappig dit gebeurt alleen maar als het een gevoelig artikel is (met gevoelig bedoel ik als het om allochtonen en Moslim's gaat)

Ik heb ook kennissen die door een tiental jongeren zijn aangepakt. (u mag zelf invullen of ze allochtoon waren... het was in Mechelen gebeurt) vanwege banale redenen.

Als ze met veel zijn dan voelen ze zich machtig. Kom je ze alleen tegen dan zullen ze gauw wegrennen...
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 09:11   #22004
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ah nee hé, NIET naar Finland. Als er nu een land is waar je nog ongestoord 's nachts kan rondlopen dan is het Finland. Moet het ook naar de kloten?
Weinig naar de kloten te doen op de lokatie die ik aangeef. Met in de buurt bedoel ik zo'n 50km door de Finse wildernis ploeteren voor je een stel Suomi's tegenkomt. Daar sta je dan in je fluo orange plunje....

't Is niet alsof ik de Finse hoofdstad Helsinki wil overspoelen met rotzooi.

En anders, Rusland heeft nog prima lokaties in "de motteballen" staan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 09:22   #22005
OMGClayAiken
Partijlid
 
OMGClayAiken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2010
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het slachtoffer is in fout natuurlijk, wie loopt er nu met een koptelefoon van 350€ op zijn hoofd rond....
Op dat punt zijn we dus: Dat men in België beter 2x nadenkt over wat men aandoet/mee op straat neemt uit schrik voor de "jongeren".
OMGClayAiken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 10:42   #22006
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Weinig naar de kloten te doen op de lokatie die ik aangeef. Met in de buurt bedoel ik zo'n 50km door de Finse wildernis ploeteren voor je een stel Suomi's tegenkomt. Daar sta je dan in je fluo orange plunje....

't Is niet alsof ik de Finse hoofdstad Helsinki wil overspoelen met rotzooi.

En anders, Rusland heeft nog prima lokaties in "de motteballen" staan.
Laat ons liever een van de eilanden daar boven nemen, dan kunnen ze in elk geval te voet de beschaving niet meer bereiken.
Bjornoya zou kunnen voldoen, al zal de fauna er niet mee gediend zijn.
Ijsbeer neuken kan een nieuwe sport worden....
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 11:14   #22007
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Sinds wanneer is een prijs van een hoofdtelefoon een reden om overvallen te worden?
Je begrijpt het dhimmischap kennelijk nog niet goed.
Ongelovigen mogen niet pronken met dure spullen, want dat geeft de indruk dat de ongelovige 'boven' de moslim staat.
Begrijp je hoe vernederend zoiets is voor een trotse moslim?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 15:38   #22008
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Familie opgepakt na poging tot duiveluitdrijving
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ving_antwerpen

He woord moslim of islam krijgen ze natuurlijk niet geschreven
Het woord 'imam' staat er wel in.

En hoe komen die aan ether? Zelfs een veearts geeft je zomaar geen ether mee om een nest muizen in te laten slapen.

En in diezelfde straat in 2009 ... ?

En misschien noemen ze een voorbedachte moord een duivelsuitdrijving?

Die imam zit nu toch wel al achter slot en grendel zeker?

Verder geeft dit artikel alleen een melding van iets, met journalistiek heeft dit niets te maken.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 16:24   #22009
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wel leuk zo'n verrijkende zielige zoekers. De Zweden vinden het ook zo zalig. Je weetwel, het Zweden waar je tot voor een paar jaar met de deuren op kon slapen. Daar heeft men ook al die zielige zoekers die zo dolgraag willen integreren dat ze demografische Zweedse moslimkindjes willen maken op elke hoek van de straat. Aandoenlijk nietwaar.

O ja, binnenkort krijgen we vast de zielige zoekers die christenkindjes teveel van het goede vinden;
Neen, ik plaats geen foto's. Je moet zelf maar op de link klikken en weten hoever we nog kunnen verrijkt worden:


http://rescuechristians.org/muslims-...-heads-in-two/

Spijtig dat er geen locatie bij staat. Ik vermoed dat die aanval gesitueerd kan worden in het noorden.

Zeker niet in het zuiden, in die gebieden die zich ooit wilden afscheiden met de Biafra oorlog als gevolg.

Het noorden van Nigeria is altijd moslim geweest met als grootste groep de Hausa's.

E is nu een overlappingsgebied van moslims en christenen, maar het zuiden is christelijk. Als de moslims ook maar proberen om die denkbeeldige grens te overschrijden en ze komen in Ibo-land, dan gaan ze twee keer betalen: voor trespassing en voor de oorlog jaren geleden. De zeven- en achtjarigen van die Biafra oorlog zijn nu in de vijftig en sleuren trauma's mee maar werken en hebben hun leven ondanks dat gemaakt. Zij gaan zeker niet bij de pakken blijven zitten. Ze hebben gestudeerd in Amerika, in Rusland, in Europa. En die weten verdomd goed wat er is gebeurd in Libië, in Mali en nu in Banqui in de Centraal Afrikaanse Republiek. 't Was al begonnen in Algerije vele jaren geleden met die uitgemoorde dorpen, lang voor de Arabische Lente.

Ik vraag me ook af hoeveel moslimgehalte er zit in de huidige onenigheid in het voormalige Zuid-Soedan dat pas onafhankelijk is geworden.

Uiteindelijk kunnen we ons de vraag stellen of moslims die vanuit Europa vertrekken uitsluitend gaan naar Syrië. Er werd toch ook geronseld voor Tsjechenië? Dus wie is vertrokken en wie zit waar met onze westerse know-how? In Syrië of in Banqui, of in Mali of in Zuid-Soedan? In Eritrea en in Somalië. Of overal waar er iets te halen valt?

Westerse cultuurkindjes zullen ze hier niet massacreren. Die ontwikkelen zich namelijk en verwerven know-how die altijd nog handig kan zijn voor later.

En hier blijven traditio's pleiten voor een 'openstaan' voor andere culturen, moslimculturen inbegrepen, op een niveau van een eerste klas lagere school, en omzeilen ze al onhandiger de ene keer dan de andere de grote problematiek van een moslims expansie met vele kleuren, vele gezichten, vele dit en vele dat, maar opmerkelijk veel geslepen messen en machetes en zwaar geschut. En ze zijn er van overtuigd dat dit hier nooit die vorm kan aannemen en daar hebben ze nog eens gelijk in ook. Volgens mij hebben moslimexpansionisten (die hoeven niet eens extreem te zijn) de subtiele zwakheden van Europa al lang in kaart gebracht.
De vraag is alleen of wij ze ook in kaart hebben gebracht. Ik vrees van niet.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 januari 2014 om 16:28.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 16:30   #22010
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Laat ons liever een van de eilanden daar boven nemen, dan kunnen ze in elk geval te voet de beschaving niet meer bereiken.
Bjornoya zou kunnen voldoen, al zal de fauna er niet mee gediend zijn.
Ijsbeer neuken kan een nieuwe sport worden....
Dan is dit oord een alternatief.
Komt er een extraatje bovenop. Zoveel ton steenkool, en de container met eten en kleren wordt afgeladen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 16:39   #22011
Ulrik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Het woord 'imam' staat er wel in.

En hoe komen die aan ether? Zelfs een veearts geeft je zomaar geen ether mee om een nest muizen in te laten slapen.

En in diezelfde straat in 2009 ... ?

En misschien noemen ze een voorbedachte moord een duivelsuitdrijving?

Die imam zit nu toch wel al achter slot en grendel zeker?

Verder geeft dit artikel alleen een melding van iets, met journalistiek heeft dit niets te maken.
Citaat:
Uit de Gazet Van Antwerpen.

Haar broers en zussen dachten dat F. zich had bekeerd tot het christendom en wilden haar terug op het rechte pad krijgen met een uitdrijvingsritueel.
Een van de broers had haar namelijk gezien in de buurt van een kerk.

De politie stormde het appartement binnen en bevrijdde F. Ze was op dat ogenblik al buiten bewustzijn en werd daarop overgebracht naar het ziekenhuis. F. had schrammen over het hele lichaam en verwondingen aan haar linkerenkel en knie en aan de binnenzijde van de armen. Daarnaast waren haar kaken opgezwollen en vertoonde ze bloeduitstortingen op haar rechterbeen.

De politie pakte onmiddellijk drie broers en een neef op die zich in het appartement bevonden.
De houding van de media en politiek in dit soort kwesties in ronduit stuitend.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 16:49   #22012
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wie loopt er nu met een stel nieren rond met de waarde van 2 mensenlevens.


Waarom naar zandbakkiestan sturen? Da's te mild, "goeie burgers" betalen 100den euro's om er 10 dagen naartoe te gaan.
En daarbovenop dat soort van straatschuimers staat hier sneller terug dan we ze kunnen opsturen.

Neen, ik ben eerder van mening dat we een deal kunnen maken met andere Europese landen. Roemenië was 1 van mijn ideëen. Maar als ik er over nadenk, een "bezinningsoord" in Finland, het land der 1000 meren, zo in de buurt van Utsjoki is zeer zeker een optie. Propere lucht, gezonde omgeving, meer dan genoeg vrije ruimte en alles bij de hand, wat kan een crimineel meer wensen.
Dat vind ik een aanslag op de intacte fauna en flora aldaar.

Terug sturen met een biologisch afbreekbaar bootje. Een gat in de markt!

Voor mij is het simpel; een strenge selectie van wie nog binnen komt en wie niet. Heel streng. Hun thuislanden zijn in se helemaal niet gastvrij, tenzij je de domme toerist uithangt en geld in je zak laat rinkelen en tijdelijk verblijft.

En verder diplomatisch gezien wat geld voorzien voor projecten in die landen zodat er niet kan gereclameerd worden. Dat ze in hun woestijnen iets constructiefs beginnen. Wat schaduw opbouwen ... de rest volgt dan wel.
Er zijn planten in overvloed die je niet moet begieten maar die mits wat creativiteit een economische activiteit kunnen ondersteunen. Dat ze zelf hun huiswerk doen!
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 17:05   #22013
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dan is dit oord een alternatief.
Komt er een extraatje bovenop. Zoveel ton steenkool, en de container met eten en kleren wordt afgeladen.
Is het niet in de buurt van Spitsbergen waar de ijsbeer en de bruine beer het met elkaar doen, waardoor er mogelijkerwijze een overlevingsoptie is voor de ijsbeer die zal moeten wennen aan het vasteland vanwege de opwarming en de inkrimping van zijn ijshabitat?

Ik ga voor de beren; bruin of wit maakt me niet uit.

Voor je het weet heb je daar een islam maffia met georganiseerde beregevechten. Of 'beer tegen mens' gevechten'. Wees daar maar eens boswachter of gepassioneerde bioloog of zoöloog of klimatoloog.

Kan je echt niets beters vinden?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 17:08   #22014
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
De houding van de media en politiek in dit soort kwesties in ronduit stuitend.
Volledig mee eens.

Drie broers en een neef ... een verhulde eremoord?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 17:25   #22015
Ulrik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 769
Standaard

Het had waarschijnlijk fout kunnen aflopen maar ik denk niet dat het om eremoord ging.
Veeleer een lesje leren denk ik, wat op zich al meer dan verwerpelijk is.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 18:39   #22016
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Volledig mee eens.

Drie broers en een neef ... een verhulde eremoord?
Ze was lesbisch maar volgens het gerecht is niet zeker of dat meegespeeld heeft, cultuur hé.

Debielen in het gerecht, ook een pest.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 02:05   #22017
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.886
Standaard

Racistische Marokkaanse inbrekers.

Bij Marokkaanse huishoudens werd niet ingebroken. Bewoners die naar de politie wilden, vreesden een steen door de ruit of een autobrand. Na de aanhoudingen in de overwegend Marokkaanse groep nam het aantal
inbraken af.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1118...-inbraken.html

In tegenstelling met onze rode regime zender stond op de Nederlandse tv wél de afkomst van dat tuig te lezen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 07:21   #22018
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Racistische Marokkaanse inbrekers.

Bij Marokkaanse huishoudens werd niet ingebroken. Bewoners die naar de politie wilden, vreesden een steen door de ruit of een autobrand. Na de aanhoudingen in de overwegend Marokkaanse groep nam het aantal
inbraken af.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1118...-inbraken.html

In tegenstelling met onze rode regime zender stond op de Nederlandse tv wél de afkomst van dat tuig te lezen.
Nederland is het politiek correcte stadium al voorbij, meestal toch.

Maximaal 8 dagen bak per inbraak, dat kun je zelfs geen straf noemen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 08:49   #22019
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.688
Standaard

Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen

Omdat die hier gewoon niet thuishoren misschien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 18:25   #22020
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be